SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Ik postte hier alleen een linkje om te zien voor anderen waar ik mezelf in had gewerkt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je wil trollen in andere topics, fine, maar ga niet de stoners representen zodat hier de chillheid wordt verkracht enzoquote:Geniaal
Aliens!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ze werden aangetrokken door een onverklaarbaar fenomeen enzo.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Omdat ik morgen shit moet schoonmaken en terug naar de tandarts en boodschappen moet doen en ook nog ff wil chillen, en anders moet ik daarbij óók nog gaan stofzuigen.quote:
Kan ik beter nu stofzuigen en straks chillen.
En morgen schoonmaken, tandarts, boodschappen en chillen.
Wou eigenlijk 2 uur geleden al gaan stofzuigen, maar sigaretten en FOK!, jeweet
Fuck the EBU.![]()
SePo #2Dit -- Parkiet is mijn papa
Meh, niet meer doen dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik postte hier alleen een linkje om te zien voor anderen waar ik mezelf in had gewerkt.
[..]Geniaal
[..]
Aliens!
Fuck the EBU.![]()
Hard leventje wel moirquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik morgen shit moet schoonmaken en terug naar de tandarts en boodschappen moet doen en ook nog ff wil chillen, en anders moet ik daarbij óók nog gaan stofzuigen.
Kan ik beter nu stofzuigen en straks chillen.
En morgen schoonmaken, tandarts, boodschappen en chillen.
Wou eigenlijk 2 uur geleden al gaan stofzuigen, maar sigaretten en FOK!, jeweetIk ben met alles wel in een uurtje klaar
Maargoed ik heb ook niet zo'n onopgeruimd rothok
![]()
![]()
Zucht, het was gewoon voor gespreksstof. Kan je even ophouden met al dat gezeik op mij? Jezus ik ben al weg hier. :\quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja en als ik dan morgen klaar ben ben ik alsnog láng láng láng niet klaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hard leventje wel moirIk ben met alles wel in een uurtje klaar
Maargoed dan is het iig weer leefbaar en frisser.
Fuck the EBU.![]()
doe mijne eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hard leventje wel moirIk ben met alles wel in een uurtje klaar
![]()
![]()
Hoe kom je erbij dat ik op je zeik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zucht, het was gewoon voor gespreksstof. Kan je even ophouden met al dat gezeik op mij? Jezus ik ben al weg hier. :\
Liefde voor iedereen, jeweet.Fuck the EBU.![]()
Betaling in natura.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verwacht ik wel iets voor terug.
Fuck the EBU.![]()
Zeg maar watquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verwacht ik wel iets voor terug.
![]()
![]()
Ookal bij die TC, ongesteld om niks en daarna lachen om wat ik daarna te zeggen had zodat het niet te hard zou aankomen in mijn ogen en ik niet geirriteerd zou reageren. Ookal meende je het wel serieus. Ik post hier, in dit topic, een linkje van een topic, waarin ik een beetje zat te trollen, zodat dit topic kan zien wat er allemaal aan de hand was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik op je zeik?
Liefde voor iedereen, jeweet.Dit -- Parkiet is mijn papa
Sorry hoor, heb respect voor je, maar je doet echt vaag tegen mij sinds die TC, en dan vind ik het niet zo chill om hier te zitten.Dit -- Parkiet is mijn papa
Unscrewed, no bullshit mi mang, ik mag jou. Maar kijk, in je hoofd lees je teksten op je eigen manier. Dingen kunnen zo helemaal niet bedoeld zijn als dat je het opvat. Persoonlijk zou ik, als moira tegen mij zegt 'niet meer doen' niet lullig opvatten, omdat ik weet dat ze bedoelt: het is oke maar volgende keer opletten. Op TC merkte ik ook niet dat er lullige dingen worden gezegd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry hoor, heb respect voor je, maar je doet echt vaag tegen mij sinds die TC, en dan vind ik het niet zo chill om hier te zitten.
Ik wil je nergens van verwijten maar ik heb soms dat door mijn persoonlijke onzekerheid ik dingen lullig opvat die niet zo bedoeld zijn. Ik wil niet zeggen dat je onzeker bent, verre van, maar ik wil wel zeggen dat mensen het hier niet lullig bedoelen.
Niemand zegt dat je iets fout doet en one love.
Ik denk dat het zo zit tenminste.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Als je serieus wil doen kan ik ook serieus terug doen schat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ookal bij die TC, ongesteld om niks en daarna lachen om wat ik daarna te zeggen had zodat het niet te hard zou aankomen in mijn ogen en ik niet geirriteerd zou reageren. Ookal meende je het wel serieus. Ik post hier, in dit topic, een linkje van een topic, waarin ik een beetje zat te trollen, zodat dit topic kan zien wat er allemaal aan de hand was.
Ik word niet meer ongesteld, dus dat is geen issue.
Bij de TC was het volkomen logisch dat ik geïrriteerd raakte dat je screenshots zat te maken. Ik wil niet dat er screenshots van mij worden gemaakt (en andere users waarschijnlijk ook niet). Het is en blijft internet, en ik ken FOK!, en ik wil niet dat die dingen ergens worden opgeslagen of gedeeld of god knows waar ze terecht kunnen komen. Ik zeg niet dat jij dat doet of zou doen, maar ik vertrouwde alle stoners er juist op dat die bij zo'n TC géén screenshots zouden maken. En als iemand het dan toch doet als al is aangegeven dat dat niet gewenst is, dan doe ik niet moeilijk om even te laten weten dat ik dat niet chill vind, nee.
Toch heb ik niks op jou persoonlijk, en vond het wel grappig dat je daarna postte dat je ging fappen. Daar moest ik oprecht om lachen en heb ook niks van wat ik heb gezegd verkeerd bedoeld.
Op het moment dat je een linkje in dit topic post naar een topic waar je zit te trollen, dan weet je bij voorbaat al zeker dat er een wisselwerking gaat ontstaan, jij trollt daar, zij zien waar je vandaan komt (omdat je door dat linkje andere stoners ook naar dat topic hebt 'gelokt'), zij trollen hier. Dat vind ik gewoon niet chill. Zo moeilijk is het ook niet om te begrijpen dat je dat soort dingen beter achterwege kunt laten.
Ik weet hoe FOK! en ONZ in elkaar steken, maar dit topic (en weet zeker dat ik niet de enige bent die dat vind) heeft gewoon een chille vibe, anders dan andere topics.
Trollen buiten FOK! is lachen, maar trollen binnen FOK! komt 99% van de keren op dit soort topic-kapen uit. Is ook allemaal prima, maar ik vind dat dus gewoon niet fijn als dat in zo'n chill topic als deze gebeurt.
In mijn ogen is bovenstaande niet meer dan logisch, daar kun je zelf ook even over na denken.
Ik hou niet van ergernissen en ik hou niet van serieuze gesprekken waar ze niet nodig zijn, dus ik hoop dat je mijn standpunt nu wat beter snapt en we weer verder kunnen gaan met het spreiden van de liefde.
Jwz.
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 27-03-2013 20:06:42 ]Fuck the EBU.![]()
Je vat me denk ik verkeerd op omdat ik bij de TC gewoon geïrriteerd raakte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry hoor, heb respect voor je, maar je doet echt vaag tegen mij sinds die TC, en dan vind ik het niet zo chill om hier te zitten.
Maar zie uitleg
Geen haat niks jwz.Fuck the EBU.![]()
Ongeschreven regel wel. Geen screenshots maken op TC.
En dat ik nou afentoe een screenshot van Mono maak om op te sjorren staat daar compleet los van.![]()
Why can't we all just get a bong?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
En dat ik nou afentoe een screenshot van Mono maak om op te sjorren staat daar compleet los van.
Vertrouwen is in mijn FOK!carrière altijd schaars geweest, maar ik vind het hier bij jullie lieverds
Vandaar haat op screenshots en opgeslagen afbeeldingen en zulks
Fuck the EBU.![]()
Kom thuis
Zie dat ik tig keer gequote ben
Wil reageren
Topic gesloten
Te lui om te copypasten
Magnetron zegt 'ping!'.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Why can't we all just get a bong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Jij bent echt baas weet je datquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Ugjerke het volgende:
Kom thuis
Zie dat ik tig keer gequote ben
Wil reageren
Topic gesloten
Te lui om te copypasten
Magnetron zegt 'ping!'.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb gisteravond twee screenshots van mezelf gemaakt. Een met een broek op m'n kop en een met een banaan op m'n kop. Een vriend wilde weten wat ik aan het doen was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
En dat ik nou afentoe een screenshot van Mono maak om op te sjorren staat daar compleet los van.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg lelijk ja
Zal ook wel niet fijn rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:
Nou iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nu niet meer alles voor eenHE? MET JE EDITS? NONDEJU
Fuck the EBU.![]()
Deze man weet hoe hij de lading moet dekkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Why can't we all just get a bong?
En trollen in andere fora is niet tof, doe dat maar lekker bij jullie moeders in de achtertuin![]()
![]()
Ik kon het niet laten, ik dacht aan dat plaatje en ik vond 'em te goed passen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nu niet meer alles voor eenHE? MET JE EDITS? NONDEJU
Maar sunder grapjens Ugjer, aan wat voor drugs zit jij de hele dag door naast wiet?
Of ben je gewoon nuchter al zo'n vage baas?![]()
Fuck the EBU.![]()
Als ik 18 wordt ga ik voor mijn verjaardag een shoppa in utrecht afhuren en dan zijn jullie allemaal uitgenodigd.![]()
Shoppa afhuren
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik ben van mezelf gewoon een enorme droogkloot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef Moira. het volgende:
Maar sunder grapjens Ugjer, aan wat voor drugs zit jij de hele dag door naast wiet?
Of ben je gewoon nuchter al zo'n vage baas?![]()
Als ik stoned ben kan ik juist nog wel eens te ver doorslaan en ben ik helemaal niet meer te volgen.
Dit klinkt als een heel goed en een heel slecht plan tegelijkertijd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef Klojo120 het volgende:
Als ik 18 wordt ga ik voor mijn verjaardag een shoppa in utrecht afhuren en dan zijn jullie allemaal uitgenodigd.![]()
Shoppa afhurenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Eensch. Ga nu de PUB'jes maar een petsje voor hun billekes geven dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man weet hoe hij de lading moet dekken
En trollen in andere fora is niet tof, doe dat maar lekker bij jullie moeders in de achtertuin
JNG / [JNG SC #810] Leuk, al die nieuwe users WELKOM!Fuck the EBU.![]()
As ifquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eensch. Ga nu de PUB'jes maar een petsje voor hun billekes geven dan.
JNG / [JNG SC #810] Leuk, al die nieuwe users WELKOM!die doen heul niets.
![]()
Horkquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man weet hoe hij de lading moet dekken
En trollen in andere fora is niet tof, doe dat maar lekker bij jullie moeders in de achtertuin
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
They'll find you Murdera. They're probably on their way now.
Who's on their way?
Singing children Jonathan! They're riding animals and singing!![]()
![]()
Dude, stoned zijn kinderen echt 12 keer zo eng.quote:
Héél slecht?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel goed en een heel slecht plan tegelijkertijd.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dude, stoned zijn kinderen echt 12 keer zo eng.In dat geval: Ren weg, nu het nog kan!
![]()
Komt goed, als ik m'n chinees op heb moet ik toch naar een vergadering.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]In dat geval: Ren weg, nu het nog kan!
Nou ga ik twijfelen. Misschien moeten we het gewoon een keer proberen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Lange dag? Mijn vergaderingen waren gewoon tussen 09:00 en 17:00 [/burgerlul]quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Komt goed, als ik m'n chinees op heb moet ik toch naar een vergadering.![]()
Godver. Vanmiddag vet lullig op mijn bek gegaan. Viel van een stoeprand![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, soms heb je van die dagen. Ik ben ook echt net een kwartiertje thuis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lange dag? Mijn vergaderingen waren gewoon tussen 09:00 en 17:00 [/burgerlul]
Zou dat kunnen? En hoe duur zou dat zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou ga ik twijfelen. Misschien moeten we het gewoon een keer proberen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik heb echt geen flauw idee. Niet eens iets wat erop lijkt. Mail eens wat coffeeshops en kijk wat de reacties zijn. Er hoeft natuurlijk maar een positieve reactie te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zou dat kunnen? En hoe duur zou dat zijn?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Vanmiddag vet lullig op mijn bek gegaan. Viel van een stoeprand![]()
Dus.. wij een leuke klus voor ons werk.... roken we even een flinke afghaan joint voor die tijd...
We lopen de lift in..... heel gesprek
Op den duur vonden we toch wel dat we lang onderweg waren naar de 2e verdieping...
Soms is het handig dat iemand op een knopje drukt...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Snowballed het volgende:
Dus.. wij een leuke klus voor ons werk.... roken we even een flinke afghaan joint voor die tijd...
Op den duur vonden we toch we lang onderweg waren naar de 2e verdieping...
Thanks. Schade is alleen een geschaafde knie en mijn dure schoenen beschadigdquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Snowballed het volgende:
Op den duur vonden we toch we lang onderweg waren naar de 2e verdieping...
Te herkenbaar. Net zoiets als zoeken naar je fietssleutel terwijl je met je fiets naar de poort loopt. Of je bril zoeken terwijl je die op hebt, niet kunnen vinden, nonchalant bril afdoen en poetsen, bril weer op doen en pas na vijf minuten doorhebben hoe dom je bent.
Herkenbaar idd, die laatste heb ik gelukkig niet meer mee te makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Te herkenbaar. Net zoiets als zoeken naar je fietssleutel terwijl je met je fiets naar de poort loopt. Of je bril zoeken terwijl je die op hebt, niet kunnen vinden, nonchalant bril afdoen en poetsen, bril weer op doen en pas na vijf minuten doorhebben hoe dom je bent.
We hebben serieus 30 min staan lullen in die lift, met de deuren dicht, terwijl ie geen cm bewoog..quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Te herkenbaar. Net zoiets als zoeken naar je fietssleutel terwijl je met je fiets naar de poort loopt. Of je bril zoeken terwijl je die op hebt, niet kunnen vinden, nonchalant bril afdoen en poetsen, bril weer op doen en pas na vijf minuten doorhebben hoe dom je bent.
Blowen op je werk is altijd lachen...
Dan kan je langer van je dag genietenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
Oké, het blijkt dus dat ik morgen ga stofzuigen
Vroeg opstaan op een vrije dag![]()
Dat is zeker waar, mijn heer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan kan je langer van je dag genieten![]()
Bedankt voor dit inzicht.
Fuck the EBU.![]()
Ik zou willen dat ik minder tijd op de fontys moest doorbrengen, vind het altijd heerlijk om thuis te zijn met mooi weer en tijd
Ik hou van tijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zou willen dat ik minder tijd op de fontys moest doorbrengen, vind het altijd heerlijk om thuis te zijn met mooi weer en tijd
Fuck the EBU.![]()
Ik begin echt weer bronchits te krijgen. Mweh niet in 't weekend pleaseYour beauty never ever scared me.![]()
Kut mang, effe dampo-en?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik begin echt weer bronchits te krijgen. Mweh niet in 't weekend pleaseHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Heb je astma pufje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik begin echt weer bronchits te krijgen. Mweh niet in 't weekend please
Heeft mij erg geholpen tijdens m'n bronchitis
Heb nog steeds stuk of 20 van die pufjes over, handig als ik 't benauwd heb
Fuck the EBU.![]()
Ken ik niet. Zal thuis is kijken wat dat is. Anders ga ik sowieso weer vanaf morgen hoestdrank drinkenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Benauwd van de liefde ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je astma pufje?
Heeft mij erg geholpen tijdens m'n bronchitis
Heb nog steeds stuk of 20 van die dingen over, handig als ik 't benauwd heb![]()
![]()
Yup, je bent te laatquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Is het dolle uurtje met de PUB gangers alweer voorbij ?
Je toeziend oog werd gemist toen de PUB'jes kwamenquote:![]()
Het was een heuse invasie zeg ik je!
Fuck the EBU.![]()
Hork is mijn wederhelft. Hij is streng doch rechtvaardig en maakt immer de juiste keuzesquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je toeziend oog werd gemist toen de PUB'jes kwamen![]()
Het was een heuse invasie zeg ik je!![]()
![]()
Of ik bel heel vroeg de dokter en ga hopen op antibiotica. Is het vast snel overYour beauty never ever scared me.![]()
Ben je richbich ofwa?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef Klojo120 het volgende:
Shoppa afhuren![]()
![]()
Ja, maar toen waren de PUB'jes ook al weg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hork is mijn wederhelft. Hij is streng doch rechtvaardig en maakt immer de juiste keuzes
Doch; Hork
Fuck the EBU.![]()
En de volgende keer niet meer omdat je dan immuun bent voor de antibiotica.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Of ik bel heel vroeg de dokter en ga hopen op antibiotica. Is het vast snel over
Niet te snel daar naar grijpen dusMaar artsen geven dat ook niet zo snel weg. Ik moest eerst bloedtest doen iig om te kijken of het überhaupt nog wel zin had. Helaasch niet, en moest ik nog een weekje strugglen met fucked up bronchiën
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De coffeeshop maakt honderden euro's winst per dag, wanneer heb je zoveel geld?![]()
![]()
Zodra mijn rekening opengaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De coffeeshop maakt honderden euro's winst per dag, wanneer heb je zoveel geld?
Is er geen kinderfeestjes menu?![]()
zeker thai wiet enzo danquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zodra mijn rekening opengaat
Is er geen kinderfeestjes menu?![]()
en tutti frutti bullshit
![]()
Of we houden een meet en dan trakteer ik op een máxima omdat ik dan jarig was ofzo t kan allemaal t kan allemaal grquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zeker thai wiet enzo danen tutti frutti bullshit
Lekker samen Keezen op de keukentafelquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hork is mijn wederhelft. Hij is streng doch rechtvaardig en maakt immer de juiste keuzes![]()
![]()
![]()
Zou je dat niet eens gebruiken voor je studie/rijbewijs?quote:quote:Is er geen kinderfeestjes menu?![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik zou er geld voor betalen om te mogen toekijken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker samen Keezen op de keukentafel
Fuck the EBU.![]()
Jammer dat de Hi/Lo 21+ is, aparte tent enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef Klojo120 het volgende:
Shoppa afhuren
Keezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker samen Keezen op de keukentafel![]()
Hmm heb al een hele tijd niks meer gehad voor bronchitis. Wel tijdje terug voor blaasontstekingquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de volgende keer niet meer omdat je dan immuun bent voor de antibiotica.
Niet te snel daar naar grijpen dusMaar artsen geven dat ook niet zo snel weg. Ik moest eerst bloedtest doen iig om te kijken of het überhaupt nog wel zin had. Helaasch niet, en moest ik nog een weekje strugglen met fucked up bronchiën
Rijbewijs is gratis omdat mijn vader rijinstructeur was en ze hebben hem nooit betaald dus mijn zus en ik hebben gratis rijbewijs rijlessen allesquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou je dat niet eens gebruiken voor je studie/rijbewijs?
[..]![]()
Studie? Pff ik wordt zo rijk dat kan ik toch wel een keer afbetalen tjallas als ik jong ben moet ik genieten.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nja de dokters geven 't toch niet zomaar weg, dus komt wel goed denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm heb al een hele tijd niks meer gehad voor bronchitis. Wel tijdje terug voor blaasontsteking
Fuck the EBU.![]()
Oh gast, jouw leven gaat zo kut worden zodra je 18 wordtquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Rijbewijs is gratis omdat mijn vader rijinstructeur was en ze hebben hem nooit betaald dus mijn zus en ik hebben gratis rijbewijs rijlessen alles![]()
Studie? Pff ik wordt zo rijk dat kan ik toch wel een keer afbetalen tjallas als ik jong ben moet ik genieten.
Fuck the EBU.![]()
Dit vraagt om een inzamelingsactie....quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor betalen om te mogen toekijken.
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit vraagt om een inzamelingsactie....Fuck the EBU.![]()
Hork en ik gaan dit najaar weer mee doen aan het NK Keezen. Ons doel is om wederom niet laatste te worden. De één-na-laatste plek is al een fantastisch resultaat.![]()
Zolang jullie maar niet tegen Ria hoeven moet het wel lukken, toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Hork en ik gaan dit najaar weer mee doen aan het NK Keezen. Ons doel is om wederom niet laatste te worden. De één-na-laatste plek is al een fantastisch resultaat.
Stop er een beetje meer moeite in en jullie maken al potentie voor een medaille, hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Hork en ik gaan dit najaar weer mee doen aan het NK Keezen. Ons doel is om wederom niet laatste te worden. De één-na-laatste plek is al een fantastisch resultaat.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Hork en ik gaan dit najaar weer mee doen aan het NK Keezen. Ons doel is om wederom niet laatste te worden. De één-na-laatste plek is al een fantastisch resultaat.WTF..................
Ria is onze aartsvijand. Als we die tegenkomen wordt het een clash maar zullen wij met de kracht van een duizend zonnen haar afmakenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet tegen Ria hoeven moet het wel lukken, toch?![]()
Doe eens chique en trakteer ons dan op een icolator, iedereen kei skaffquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Of we houden een meet en dan trakteer ik op een máxima omdat ik dan jarig was ofzo t kan allemaal t kan allemaal gr![]()
![]()
Er was eens een wedstrijd tussen rusland en amerika. Die moesten een racewagen bouwen ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Afijn lang verhaal kort de amerikanen hadden gewonnen. Dus die zeiden : Amerika nummer 1!
en de russen zeiden : Amerika een na laatste, russen tweede!!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Why not ik wordt maar één keer 18quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe eens chique en trakteer ons dan op een icolator, iedereen kei skaff
Daar een keer een gram van gegeten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe eens chique en trakteer ons dan op een icolator, iedereen kei skaffTe bizar.
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een bierrijke dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdommequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een bierrijke dag
Veeg me op
Fuck the EBU.![]()
Still flabbergasted.......quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een bierrijke dag
Ik wil het weleens proberen, jammer dat het zo belachelijk duur isquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar een keer een gram van gegeten.Te bizar.
20 euro de gram
![]()
die was 28. Wel hele goede.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil het weleens proberen, jammer dat het zo belachelijk duur is20 euro de gram
![]()
Ik luister al heel de dag naar dit nummer
Zit ook erg veel werk in.... Maar als je eens in de buurt van Groningen komt....quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil het weleens proberen, jammer dat het zo belachelijk duur is20 euro de gram
Ik ben nog Groningen maagdquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zit ook erg veel werk in.... Maar als je eens in de buurt van Groningen komt....![]()
![]()
hallucinaties.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kwam je stoel zeker niet meer af?![]()
Oeh ben benieuwd hihiquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb vandaag tientje wiet gehaald in Rotterdam
Prachtig spul, even picca maken
Fuck the EBU.![]()
Ik was al op je aan het wachten. Al een gerookt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
Hee hoi, ik kom jullie vergezellen vanavondHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Gezelligquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
Hee hoi, ik kom jullie vergezellen vanavondhallon
Fuck the EBU.![]()
En iceolator en Groningen.... dat word een flinke ontmaagding....quote:
Ben net begonnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik was al op je aan het wachten. Al een gerookt?voor de onwetenden
ONZ / Naar de klote vanavond![]()
Gruis. en dan knoei ik de hele wereld onder. Bovendien weet ik niet of het genoeg is.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nawww liefde voor deze manquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben net begonnenvoor de onwetenden
ONZ / Naar de klote vanavond
Lekker blowtje en gezellige mensen helpt altijd wel om je gedachten op andere dingen te brengen
Welkom enzo
Fuck the EBU.![]()
Goedkoop pijpje halen misschien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gruis. en dan knoei ik de hele wereld onder. Bovendien weet ik niet of het genoeg is.
nu nog? Bovendien waar/wie geeft dat mij meequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goedkoop pijpje halen misschien?
Ga ik bloeden, gaat het pijn doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En iceolator en Groningen.... dat word een flinke ontmaagding....![]()
Foii, af en toe wel jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef Klojo120 het volgende:
Die -supergirl- he... Vinden jullie dat ook een ontzettende idioot?
Haten op drugs_
Fuck the EBU.![]()
Ah ja, je komt de shop niet inquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nu nog? Bovendien waar/wie geeft dat mij mee
Dan wordt het lastiger
Dankjequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nawww liefde voor deze man
Lekker blowtje en gezellige mensen helpt altijd wel om je gedachten op andere dingen te brengen
Welkom enzo![]()
![]()
Niets erger dan wat ik je al heb aangedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga ik bloeden, gaat het pijn doen?![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets erger dan wat ik je al heb aangedaan.![]()
![]()
![]()
De topjes zijn knoerthard, grinden met de tabak erbij en een beetje tabak als eerste boven je tip leggen en dan de mix van bubblegum wiet en de tabak![]()
![]()
We gaan vandaag wellicht wederom een tinychat opstarten, met z'n alle beetje gek doen en paffen voor de cam en zulks. Altijd gezelligquote:
Fuck the EBU.![]()
Zeggen dat alcohol geen drug isquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Foii, af en toe wel ja
Haten op drugs_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
superbad. Kreeg ik zondag aangeraden. Slecht maar leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuke film (humor) ?![]()
![]()
Jij draaitquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De topjes zijn knoerthard, grinden met de tabak erbij en een beetje tabak als eerste boven je tip leggen en dan de mix van bubblegum wiet en de tabak
Fuck the EBU.![]()
Harold and Kumar go to whitecastle. Doe het.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuke film (humor) ?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Black Dynamitequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuke film (humor) ?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Waardelois wijf, zou zo mn ex kunnen zijn. Hoewel ze nu met een cokegebruiker gaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef Klojo120 het volgende:
Die -supergirl- he... Vinden jullie dat ook een ontzettende idioot?![]()
![]()
Hahahaha kusje voor jou, maar ik maak d'r een josti-joint van, dat kan ik je nu al met zekerheid zeggenquote:![]()
![]()
Negeer mijn reactie. Tienduizendmaal dit. Staat ook nog eens volledig op youtube.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
En sowieso alles met Jason Statham (cueing LompeHork...)das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Die ken ik toevallig alquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Harold and Kumar go to whitecastle. Doe het.![]()
Die bitch die je gedumpt heeft ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waardelois wijf, zou zo mn ex kunnen zijn. Hoewel ze nu met een cokegebruiker gaat![]()
Gaan we aan de tinychat laten zien, zodat klojo zich niet zo hoeft te schamenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha kusje voor jou, maar ik maak d'r een josti-joint van, dat kan ik je nu al met zekerheid zeggen
Fuck the EBU.![]()
YEAH!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaan we aan de tinychat laten zien, zodat klojo zich niet zo hoeft te schamen
Monopoly, de grootste faalhaas van de stonerreeksquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaan we aan de tinychat laten zien, zodat klojo zich niet zo hoeft te schamen![]()
![]()
Mannen die niet kunnen draaienquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha kusje voor jou, maar ik maak d'r een josti-joint van, dat kan ik je nu al met zekerheid zeggenIk laat het Mur voortaan wel doen als ik bij hem blow
![]()
![]()
Dan heb je mijn rol skills nog niet gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha kusje voor jou, maar ik maak d'r een josti-joint van, dat kan ik je nu al met zekerheid zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Die gaat vanzelf wel op d'r bek dan, door de keuzes die ze maakt.quote:
Mis je uiteindelijk niets aan, dus (hoewel je gevoel nu natuurlijk nog iets anders zegt).
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen draaienIk laat het Mur voortaan wel doen als ik bij hem blow
![]()
Maar ik draai geen hasj![]()
Dat wordt een battle tussen jou en mij, dan, broquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly, de grootste faalhaas van de stonerreeks
Godver, chips eten met ontstoken en pijnlijk tandvlees is geen aanrader
Fuck the EBU.![]()
Fuck haar dan. Je bent een kerel. Precies doen wat je wilt vanavond. Je verdriet wegblowen en drinken en morgen als een zombie opstaan en voor de spiegel tegen jezelf zeggen: "Fuck haar, ik ben beter dan dat en het is haar verlies dat ze me laat gaan".quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* LompeHork schraapt keelquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En sowieso alles met Jason Statham (cueing LompeHork...)
Does it look like I got cunt written on my head? Who do you think you are fucking with?![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork schraapt keel
Does it look like I got cunt written on my head? Who do you think you are fucking with?
Fuck the EBU.![]()
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Klojo120 het volgende:
Ohh dat je iemand zo hard niet uit kan staan door een paar posts![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
Does it look like I got cunt written on my head? Who do you think you are fucking with?beste film ooit.
![]()
Die heb ik ook gezien maar was ondertussen beetje veel bezig met neuken dus heb niet alles meegekregenquote:Moet maar een keer wat aandachtiger bekijken, dan
Fuck the EBU.![]()
Ik zeg een keer samen zonder vrouwen Crank kijken met z'n tweetjes onder het genot van een excellent glas rode wijn en een partij wiet.quote:
Gewoon, omdat het kan.![]()
Nou hoppa, zwanger jointje draaien met die hap, dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb trouwens nog een beetje shag...Fuck the EBU.![]()
Boh, goed plan wel, maar dan gewoon met een waterpijp in plaats van gewoon wiet. Je gaat kapot om die filmquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zeg een keer samen zonder vrouwen Crank kijken met z'n tweetjes onder het genot van een excellent glas rode wijn en een partij wiet.
Gewoon, omdat het kan.![]()
![]()
Nee hoor... het word enkel heel heftig...quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga ik bloeden, gaat het pijn doen?
Waterpijp met een beetje wiet erinquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, goed plan wel, maar dan gewoon met een waterpijp in plaats van gewoon wiet. Je gaat kapot om die film
Ghehehe, dat is de vorige keer bij Crank al gebeurd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stiekem zeg ik dat ik gewoon met jou "een film" wil kijken, jwz
Dan kijk ik 'm wel alleen
Fuck the EBU.![]()
+ whiskey. Geen grappen daarmeequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Waterpijp met een beetje wiet erin![]()
![]()
Doe hem de groeten en zeg dat ik hem een kistje sigaren kom brengenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
Ff pissen en paps alvast weltrusten zeggen en jointje draaien![]()
Sumatra No.72, is wel dure shit hoor. ¤18,- voor een kistje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe hem de groeten en zeg dat ik hem een kistje sigaren kom brengen
Heb je wel liefde voor je schoonpapa dan (die nog niet eens van je bestaan af weet)
Fuck the EBU.![]()
lief dagboek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
Ff pissen en paps alvast weltrusten zeggen en jointje draaien![]()
Ja waar denk je dat ik dit topic voor gemaakt hebquote:
Moet toch ergens kwijt wat ik elke seconde van de dag aan het doen ben
Fuck the EBU.![]()
Help me even aan het merk herinneren morgenavond. Heb hier een prima tabakzaak zitten om de hoek. Die hebben het vast welquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sumatra No.72, is wel dure shit hoor. ¤18,- voor een kistje.
Heb je wel liefde voor je schoonpapa dan (die nog niet eens van je bestaan af weet)
![]()
![]()
Heldquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Help me even aan het merk herinneren morgenavond. Heb hier een prima tabakzaak zitten om de hoek. Die hebben het vast wel
Fuck the EBU.![]()
Neem voor mij even een slof Clan pijptabak mee danquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Help me even aan het merk herinneren morgenavond. Heb hier een prima tabakzaak zitten om de hoek. Die hebben het vast wel![]()
![]()
Rook je nog steeds pijp trouwens?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neem voor mij even een slof Clan pijptabak mee dan
Ik wist dat je het had liggen, maar niet dat je het nog wel eens rookt![]()
![]()
Tuurlijk, heerlijk bij een rokerige whisky [/decadent] ik kan rustig een tijd teren op een goed gestopte pijp.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rook je nog steeds pijp trouwens?
Ik wist dat je het had liggen, maar niet dat je het nog wel eens rookt
hihi pijpen![]()
"Dit topic is oorspronkelijk om in te posten als je stoned bent"quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja waar denk je dat ik dit topic voor gemaakt heb
Moet toch ergens kwijt wat ik elke seconde van de dag aan het doen ben
Je bent de hele dag stoned dus?Kluis gekraakt, wat win ik?
![]()
![]()
Oke deze joint is niks, ik ga hem maar opsteken en hopen dat er niets uit waaitHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Draai hem opnieuw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef Klojo120 het volgende:
Oke deze joint is niks, ik ga hem maar opsteken en hopen dat er niets uit waait![]()
Een doosje simpele Olifantjes graag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Help me even aan het merk herinneren morgenavond. Heb hier een prima tabakzaak zitten om de hoek. Die hebben het vast wel![]()
![]()
Pijpen is lekker, hè?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, heerlijk bij een rokerige whisky [/decadent] ik kan rustig een tijd teren op een goed gestopte pijp.
hihi pijpen
Fuck the EBU.![]()
Je gaat door voor de wasmachine!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Dit topic is oorspronkelijk om in te posten als je stoned bent"
Je bent de hele dag stoned dus?Kluis gekraakt, wat win ik?
Fuck the EBU.![]()
succes gozer, lekker hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef Klojo120 het volgende:
Oke deze joint is niks, ik ga hem maar opsteken en hopen dat er niets uit waait![]()
Ramsay*quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
Kitchen nightmares season 1 binnen halen
Gordon Ramsey. Mijn held.![]()
![]()
Mits schoon, jaquote:
Hells Kitchenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
Kitchen nightmares season 1 binnen halen
Gordon Ramsey. Mijn held.![]()
Fuck the EBU.![]()
Mono had beloofd vandaag zich klem te zuipen dus entertainment gegarandeerd (of dikke teleurstelling, maar dat is dan -1 voor Mono)
Fuck the EBU.![]()
JETZT GEHT LOSS MEIN FREUND!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Klojo120 het volgende:
Ha ha! ik leer het wel. Vanaf wanneer TC?Fuck the EBU.![]()
Ramsay is een baas, kook regelmatig gerechten van hem na. Hij kan trouwens ook goed Oosters koken, maar dat laat hij niet veel zien. Wel in z'n kookboeken trouwens.![]()
Gerechten zoals?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
Ramsay is een baas, kook regelmatig gerechten van hem na. Hij kan trouwens ook goed Oosters koken, maar dat laat hij niet veel zien. Wel in z'n kookboeken trouwens.
Ik zou echt voor geen goud in zijn keuken willen staanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
Ramsay is een baas, kook regelmatig gerechten van hem na. Hij kan trouwens ook goed Oosters koken, maar dat laat hij niet veel zien. Wel in z'n kookboeken trouwens.Dat gescheld van hem telkens man, mijn god
![]()
![]()
Pffft, hij is gewoon direct, je zou dan ook niet met mij willen werkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou echt voor geen goud in zijn keuken willen staanDat gescheld van hem telkens man, mijn god
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
JA HALLON KOM OP DE TC DAN ZELFDE ALS ALTIJD MET CAPS IS ALLES DUIDELIJKER DUS DAT
IK KOM AL![]()
Was vandaag anders best mooi weer hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Onorgineel het volgende:
Potverdriedubbeltje waar blijft dat mooie weerBen niet buiten geweest maar zal wel koud zijn geweest
Fuck the EBU.![]()
Zonnetje met godver harde wind johquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was vandaag anders best mooi weer hoorBen niet buiten geweest maar zal wel koud zijn geweest
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 22:18:33 ]![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
TnksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja ik dacht even te genieten van het mooie weerquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was vandaag anders best mooi weer hoorBen niet buiten geweest maar zal wel koud zijn geweest
kwam ik besneeuwd terug![]()
![]()
Sorry, maar ben ik nou heel erg stoned of zit ik serieus naar een website te kijken waarop mensen een potje kaarten rond op een mens-erger-je-niet-bord spelen en daar een NK van hebben gemaakt?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
We zijn al 2 uur bezig skatjequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
jonko rollen
Iemand in voor tc over uurtje?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef Ugjerke het volgende:
Sorry, maar ben ik nou heel erg stoned of zit ik serieus naar een website te kijken waarop mensen een potje kaarten rond op een mens-erger-je-niet-bord spelen en daar een NK van hebben gemaakt?
Fuck the EBU.![]()
kuthoer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
kuthoer.liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Haha iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef OllieWilliams het volgende:
kom ik terug is iedereen weg godverdommeGodver, waar is iedereen
Herken het.. Alleen is mijn verdriet wel grotendeels wel nuquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
ja, liefdesverdriet, voel me gewoon alleen maar klote nu op bepaalde momentenYour beauty never ever scared me.![]()
normaal werk ik nu, maar twee dagen vrij genomen om wat onderhoud aan het huis te doen en wat zaken te regelen... WAKKER WAKKER WAKKER NU![]()
![]()
Tjah, ik voel me soms zo bar slecht, zoals nu gaat het wel weer even. maar ik weet ook dat ik ervanaf moet, ik ga me best doen...![]()
zet in je hoofd gewoon op een rijtje wat je nou precies mist dat je zo ongelukkig bent, en was dat echt zo belangijk?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
Tjah, ik voel me soms zo bar slecht, zoals nu gaat het wel weer even. maar ik weet ook dat ik ervanaf moet, ik ga me best doen...
in elke relatie hecht je je aan allerlei zaken die eigenlijk er niet toe doen![]()
Deze shit heeft gewoon tijd nodig. Zorg dat je ondertussen wat afleiding hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
Tjah, ik voel me soms zo bar slecht, zoals nu gaat het wel weer even. maar ik weet ook dat ik ervanaf moet, ik ga me best doen...![]()
Dat is ook de reden dat ik al 3 joints op heb, terwijl ik normaal niet blow +8 bierquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:34 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Deze shit heeft gewoon tijd nodig. Zorg dat je ondertussen wat afleiding hebt.![]()
Ik las net dat je er maar 6 zou nemen :p Maar ik ken het heb toen het uit was ook n week lang gezopen en geblowd. Maar da kwam ook wel omdat n maat toen alleen thuis was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik al 3 joints op heb, terwijl ik normaal niet blow +8 bier![]()
Ik weet niet of wiet in dit geval de juiste afleiding biedquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik al 3 joints op heb, terwijl ik normaal niet blow +8 bier
Ik heb zelf meestal als ik me kut voel meer aan het spelen van bepaalde spellen, wellicht dat dat betere afleiding isdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik maakte niet bewust screenshots, ik drukte gewoon op het knopje "Snapshot" omdat ik benieuwd was. Niemand kan die snapshots zien omdat ze op de TC server zijn opgeslagen, en in die chat zaten geen onbekende mensen, alleen mensen uit dit topic, en ik vind het daarom raar dat je je gedroeg alsof je me onmiddelijk niet meer vertrouwde.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je serieus wil doen kan ik ook serieus terug doen schat.
Ik word niet meer ongesteld, dus dat is geen issue.
Bij de TC was het volkomen logisch dat ik geïrriteerd raakte dat je screenshots zat te maken. Ik wil niet dat er screenshots van mij worden gemaakt (en andere users waarschijnlijk ook niet). Het is en blijft internet, en ik ken FOK!, en ik wil niet dat die dingen ergens worden opgeslagen of gedeeld of god knows waar ze terecht kunnen komen. Ik zeg niet dat jij dat doet of zou doen, maar ik vertrouwde alle stoners er juist op dat die bij zo'n TC géén screenshots zouden maken. En als iemand het dan toch doet als al is aangegeven dat dat niet gewenst is, dan doe ik niet moeilijk omdat even te laten weten, nee.
Op het moment dat je een linkje in dit topic post naar een topic waar je zit te trollen, dan weet je bij voorbaat al zeker dat er een wisselwerking gaat ontstaan, jij trollt daar, zij zien waar je vandaan komt (omdat je door dat linkje andere stoners ook naar dat topic hebt 'gelokt'), zij trollen hier. Dat vind ik gewoon niet chill. Zo moeilijk is het ook niet om te begrijpen dat je dat soort dingen beter achterwege kunt laten.
Ik weet hoe FOK! en ONZ in elkaar steken, maar dit topic (en weet zeker dat ik niet de enige bent die dat vind) heeft gewoon een chille vibe, anders dan andere topics.
Trollen buiten FOK! is lachen, maar trollen binnen FOK! komt 99% van de keren op dit soort topic-kapen uit. Is ook allemaal prima, maar ik vind dat dus gewoon niet fijn als dat in zo'n chill topic als deze gebeurt.
In mijn ogen is bovenstaande niet meer dan logisch, daar kun je zelf ook even over na denken.
Ik hou niet van ergernissen en ik hou niet van serieuze gesprekken waar ze niet nodig zijn, dus ik hoop dat je mijn standpunt nu wat beter snapt en we weer verder kunnen gaan met het spreiden van de liefde.
Jwz.
Sorry ik had dit al uren geleden getypt maar ben nu echt fucking dronken dus geen zin om te lezen.. ik druk maar gewoon op "Invoeren"
Dit -- Parkiet is mijn papa
Late reactie is laatquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik maakte niet bewust screenshots, ik drukte gewoon op het knopje "Snapshot" omdat ik benieuwd was. Niemand kan die snapshots zien omdat ze op de TC server zijn opgeslagen, en in die chat zaten geen onbekende mensen, alleen mensen uit dit topic, en ik vind het daarom raar dat je je gedroeg alsof je me onmiddelijk niet meer vertrouwde.
Sorry ik had dit al uren geleden getypt maar ben nu echt fucking dronken dus geen zin om te lezen.. ik druk maar gewoon op "Invoeren"![]()
quote:ik weet het niet meer, kan niet niet eens fatsoenlijk lezen. Ben kanker dronken.
Maar hoelaat was dat dan>Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik mis haar gewoon, terwijl ik weet dat het nu echt over is het verhaal is nogal raar, maar dit is een beetje het idee:
zij sprak mij vorig jaar een keer aan, ik was blij met vrijgezel zijn en nooit echt opzoek ( en zag haar in het begin ook niet zitten.
Toen ik later een paar keer met haar gesproken had, en ook gedated, bleef ze een keer bij me slapen, daarna begon ik haar steeds leuker te vinden.
Alleen een paar weken later had ze een ander. toen dit uitging, kwam ze weer bij mij, dit is nog een keer gebeurt. daarna had ik echt het gevoel dat het goed zat.
Maar nu heeft ze dus weer een ander, en ik weet dat het nu echt klaar is, maar ik weet ook dat als ze weer bij me zou komen, dat ik haar weer met open armen ontvang![]()
Huh? Hey, ben jij nieuw hier?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk rustig aan chillend. Iemand nog lekkere rustgevende muziek? Liefst reggae
Oh, zo'n 5 uur later ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]ik weet het niet meer, kan niet niet eens fatsoenlijk lezen. Ben kanker dronken.
Maar hoelaat was dat dan>
Geen reggea maar als je ff wil spacen moet je dit maar ns luisteren EN kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk rustig aan chillend. Iemand nog lekkere rustgevende muziek? Liefst reggae
![]()
WTF!!! Nee serieus?!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh, zo'n 5 uur later ofzoDit -- Parkiet is mijn papa
Jaquote:
Ze postte om 19:41, het is nu 0:43
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ja mijn vader had jpint gevonfdebn maar hij zei: "als je wilt experimenteren, dan snap ik dat, maar kom dan naar mij, want ik heb alle ervaring al" (dat had ik echt nooit verwacht). Dus kwam nog dik gesprek, ik dacht dat het maar 2 uurtjes was intotaal, maar ik pakte sneaky wijn, intotaal 1,5 flessen wijn op, zodat ik kanker dronken werd en de tijd sneller ging.in iedergeval, het maakt mijn vader niet uit, ik mag joints roken, zolang ik er maar niet afhankelijk van word, dus 1x in de paar weken mag wel.
Linkjes even opgeslagen
TOTO en Bob Marley blijft mijn favoriet op dit soort avonden![]()
Al is het al bijna helemaal "uitgewerkt". Zo maar eens slapen.AFCA!![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja
Ze postte om 19:41, het is nu 0:43quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja
Ze postte om 19:41, het is nu 0:43wtf>.\\quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik hou vooral van lekker trippy/psychedelic muziek als ik high benquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
Linkjes even opgeslagen
TOTO en Bob Marley blijft mijn favoriet op dit soort avonden![]()
Al is het al bijna helemaal "uitgewerkt". Zo maar eens slapen.
quote:
Je hebt flink wat op, niet waar?
je friendzoned haar en mist nu waar je aan gehecht bent geraakt; niet wat je zocht, lekker danquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis haar gewoon, terwijl ik weet dat het nu echt over is het verhaal is nogal raar, maar dit is een beetje het idee:
zij sprak mij vorig jaar een keer aan, ik was blij met vrijgezel zijn en nooit echt opzoek ( en zag haar in het begin ook niet zitten.
Toen ik later een paar keer met haar gesproken had, en ook gedated, bleef ze een keer bij me slapen, daarna begon ik haar steeds leuker te vinden.
Alleen een paar weken later had ze een ander. toen dit uitging, kwam ze weer bij mij, dit is nog een keer gebeurt. daarna had ik echt het gevoel dat het goed zat.
Maar nu heeft ze dus weer een ander, en ik weet dat het nu echt klaar is, maar ik weet ook dat als ze weer bij me zou komen, dat ik haar weer met open armen ontvang![]()
![]()
SMOKE WEED EVERY DAYquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
Ja mijn vader had jpint gevonfdebn maar hij zei: "als je wilt experimenteren, dan snap ik dat, maar kom dan naar mij, want ik heb alle ervaring al" (dat had ik echt nooit verwacht). Dus kwam nog dik gesprek, ik dacht dat het maar 2 uurtjes was intotaal, maar ik pakte sneaky wijn, intotaal 1,5 flessen wijn op, zodat ik kanker dronken werd en de tijd sneller ging.in iedergeval, het maakt mijn vader niet uit, ik mag joints roken, zolang ik er maar niet afhankelijk van word, dus 1x in de paar weken mag wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: