HBO heeft anders wel hele vette programma's. Kan niet wachten tot GoT verder gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een mooie TT: Stoners komen in de SC zeiken over HBO.
Je voelt je eigenlijk een vrouw?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
jonegns in worstel al een tijdje met mezelf
'Hij doet het, dus ik mag het ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ja?
Want volgens mij doet Amoeba precies hetzelfde
That's all
Zal ik happen.. Zal ik happen..quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HBO heeft anders wel hele vette programma's. Kan niet wachten tot GoT verder gaat.
Deze man heeft ook wel kwaliteitsposts...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een enorme drol draaien? Weet je hoe chill dat is, als dat ding er eindelijk uit is.
Ja man zo'n goed idee stoere boi xoxo vanessa.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef Rockiejj het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #85 - Ben je stoned, godverdomme?
Kom, we gaan hier trollen.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je voelt je eigenlijk een vrouw?
[..]
'Hij doet het, dus ik mag het ook'
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze man heeft ook wel kwaliteitsposts...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja man zo'n goed idee stoere boi xoxo vanessa.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen beoordelen op niveau is gewoon triest, hoe laag of hoogbegaafd je ook mag wezen.
Eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie zijn er nieuw dan? 2 trollen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze man heeft ook wel kwaliteitsposts...
leuk antwoord ria bedankt doe je de gr gr aan bowie en de kids van me groetjes thea van nummer 32quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja man zo'n goed idee stoere boi xoxo vanessa.
Nee want ik vind ruzie veel leuker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee, dacht ik al.
Je zoekt gewoon een reden om op me te zeiken. Maar als je me toch hebt geblokkeerd, negeer mij dan net zo goed op FOK!
Oh en Amoeba, wel sneu dat je mensen met Mark zuckerberg gaat vergelijken. Ik ga jou toch ook niet met Albert Einstein vergelijken?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk.
Nederland is een dictatuur.
Het is alleen mooi verpakt in een leuk pakketje genaamd: "schijn-democratie".
Gelukkig, want ik studeer psychologie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
Mensen/wereld kennis, dat vind ik belangrijker.
precies, helemaal internethelden die mensen beoordelen op niveauquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
Mensen/wereld kennis, dat vind ik belangrijker.
Doen we alquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
Jezus man Angel-Joy is de enige fatsoenlijke user die jullie op Jong! hebben. Zie tegen haar op ofzo.
Vergelijk ik hem met Zückerberg stomme muts? Leer nou godverdomme eens lezen. Ik stel duidelijk dat ik aan mag nemen dat hem niet het succes van Zückerberg gegund is. Als zijnde een voorbeeld. Je bent ook echt een randdebiel jij. Vandaar dat ik je niet mag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee, dacht ik al.
Je zoekt gewoon een reden om op me te zeiken. Maar als je me toch hebt geblokkeerd, negeer mij dan net zo goed op FOK!
Oh en Amoeba, wel sneu dat je mensen met Mark zuckerberg gaat vergelijken. Ik ga jou toch ook niet met Albert Einstein vergelijken?
Hier ben ik het wel echt mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
Jezus man Angel-Joy is de enige fatsoenlijke user die jullie op Jong! hebben. Zie tegen haar op ofzo.
I TOLD YAquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik studeer psychologie.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vergelijk ik hem met Zückerberg stomme muts? Leer nou godverdomme eens lezen. Ik stel duidelijk dat ik aan mag nemen dat hem niet het succes van Zückerberg gegund is. Als zijnde een voorbeeld. Je bent ook echt een randdebiel jij. Vandaar dat ik je niet mag.
quote:
Elke staat is natuurlijk een halve dictatuur, aangezien elke staat haar macht baseert op angst en terreur en het politieke besluitsvormingsproces natuurlijk van alle kanten wordt opgekocht door grote machtige instituten en bedrijven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk.
Nederland is een dictatuur.
Het is alleen mooi verpakt in een leuk pakketje genaamd: "schijn-democratie".
AJ is ons schatje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
Dat kon je toch wel gewoon zeggen zonder je te schamenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik studeer psychologie.
dankjequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
ik ben ook fatsoenenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
Ik schaam me niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kon je toch wel gewoon zeggen zonder je te schamen
Nou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kon je toch wel gewoon zeggen zonder je te schamen
Ook hiermee eens, from what I can tell, at least.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bepaald niet.
Of niet bepaald.
Maakt me niet uit.
Ken je hem? Als user?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook hiermee eens, from what I can tell, at least.
Wie zegt dat ik hier mijn werk van ga maken?quote:
OMG, even in een hoekje huilen omdat iemand van internet die ik niet ken mij niet mag!!!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vergelijk ik hem met Zückerberg stomme muts? Leer nou godverdomme eens lezen. Ik stel duidelijk dat ik aan mag nemen dat hem niet het succes van Zückerberg gegund is. Als zijnde een voorbeeld. Je bent ook echt een randdebiel jij. Vandaar dat ik je niet mag.
Nee, daarom zei ik ook: "from what I can tell, at least."quote:
Gaat je niet bepaald lukken vrees ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hier mijn werk van ga maken?
Ik vind het gewoon een interessant onderwerp, hoe mensen zich gedragen, waarom, etc.
Aha oke dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik ook: "from what I can tell, at least."
Ik zei dat ik het niet wilde zeggen omdat dat ons leuke gesprekje zou verpesten. Waarom ziet iedereen in dit topic spoken en haalt iedereen woorden uit mijn mond die ik nooit heb gezegd?quote:
Puberaal gedrag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het niet wilde zeggen omdat dat ons leuke gesprekje zou verpesten. Waarom ziet iedereen in dit topic spoken en haalt iedereen woorden uit mijn mond die ik nooit heb gezegd? [ afbeelding ]
Jij ook hoor schatjequote:
Misschien is dit wel gewoon een test, even lekker op buttons drukkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gaat je niet bepaald lukken vrees ik.
Persoonlijke omstandigheden, yeah rightquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het niet wilde zeggen omdat dat ons leuke gesprekje zou verpesten. Waarom ziet iedereen in dit topic spoken en haalt iedereen woorden uit mijn mond die ik nooit heb gezegd? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Persoonlijke omstandigheden, yeah right___!
Interesseert me geen flikker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien is dit wel gewoon een test, even lekker op buttons drukken.
Ookal ben ik het eens met 99% van wat ik heb gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Klojo120 het volgende:
Ik herinner me AJ nog van toen ik net op fok zat![]()
![]()
Die eerste zin was trouwens een grap, omdat pubers zo denken over psychologen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ookal ben ik het eens met 99% van wat ik heb gezegd.
Psychologenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die eerste zin was trouwens een grap, omdat pubers zo denken over psychologen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh myquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Klojo120 het volgende:
Ik herinner me AJ nog van toen ik net op fok zat![]()
![]()
Precies, daar stoor ik me echt aan. De enige manier waarop deze pubers aan hun argumenten kunnen komen, is door iets te verzinnen wat ik dan zogenaamd heb gezegd, en dan hun argument daarop bazeren.quote:
Je hebt moeite met s/z gebruik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies, daar stoor ik me echt aan. De enige manier waarop deze pubers aan hun argumenten kunnen komen, is door iets te verzinnen wat ik dan zogenaamd heb gezegd, en dan hun argument daarop bazeren.
Jeuzus ik hoor bijna geen stem.quote:
Genoeg met je Pussycat Dolls, je straalt niet bepaald intelligentie uit met die liedjes zonder enige inhoud.quote:
Als je later hulp nodig hebt omdat jouw vrouw een bitch is, dan heb je wel een psycholoog nodig ja.quote:
Mijn vrouw is lief jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je later hulp nodig hebt omdat jouw vrouw een bitch is, dan heb je wel een psycholoog nodig ja.
Zomaar oordelen over mensen met bepaalde muzieksmaak, alleen omdat die muziek jou niet aanstaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Genoeg met je Pussycat Dolls, je straalt niet bepaald intelligentie uit met die liedjes zonder enige inhoud.
Typo, de: "s" staat naast de "z".quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je hebt moeite met s/z gebruik?
baseren.
Let niet op hem, hij is de mindervalide van de groepquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Genoeg met je Pussycat Dolls, je straalt niet bepaald intelligentie uit met die liedjes zonder enige inhoud.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je later hulp nodig hebt omdat jouw vrouw een bitch is, dan heb je wel een psycholoog nodig ja.
Mind blowing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Typo, de: "s" staat naast de "z".
Have an open mind.
Thanksquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij is de mindervalide van de groep
Je posts niet nalezen voordat je ze plaatstquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Typo, de: "s" staat naast de "z".
Have an open mind.
Dat leer je ook, hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou toch liever psychiater worden dan psycholoog, omdat ik liever weet waarom de processen werken zoals ze werken, dan dat ik alleen weet hoe ze werken.
jij hebt al genoeg daarvanquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Wanneer krijgen we een zakje snoep?
In hoeverre dan, want ik zou later best graag psychologie studeren. Alleen is een van de dingen die me tegen zou houden de beperkte kans op een baan later, hoe zie jij dat dan precies voor je?quote:
Ik heb zin in roloquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Wanneer krijgen we een zakje snoep?
aan de ketting jwzquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je vrouw later vervelend doet, sluit je haar op of sla je haar, probleem opgelost.
Nee hoor, ik gaf een objectief argument.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zomaar oordelen over mensen met bepaalde muzieksmaak, alleen omdat die muziek jou niet aanstaat______!
hou eens op met die kutgrappen van jequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
jij hebt al genoeg daarvan
Is dat altijd nodig dan? Ik luister ook genoeg goede muziek, maar ik vind dit nou eenmaal prettiger voor mijn oren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf een objectief argument.
"When I grow up, I wanna be famous
I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up, I wanna see the world
Drive nice cars, I wanna have boobies
When I grow up, be on TV
People know me, be on magazines
When I grow up, fresh and clean
Number one chick when I step out on the scene
But be careful what you wish for
'Cause you just might get it
You just might get it
You just might get it"
Klinkt echt alsof je levenslessen van deze muziek krijgt!
Ook veel emotie.
wat wrm ;squote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou eens op met die kutgrappen van je
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is dat altijd nodig dan? Ik luister ook genoeg goede muziek, maar ik vind dit nou eenmaal prettiger voor mijn oren.
Mag je raden waarom dat niet lukt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wou altijd prinses worden als ik groot ben.
Maar nee, helaas
Ga maar even afkoelen in een hoekjequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lees je zin nog eens na, er klopt geen flikker van.
*gelezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lees je zin nog eens na, er klopt geen flikker van.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij is de mindervalide van de groep
Eigenlijk zegt iemands muzieksmaak heel veel over dat persoon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef JRRY het volgende:
Hahaha echt facking sneu, iemand beoordelen op muzieksmaak. Hoe laag ben je dan zelf wel niet
Ik luister geen Lil'Wayne.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zegt iemands muzieksmaak heel veel over dat persoon.
Er is een groot onderzoek geweest, en het viel me op dat mensen die naar "Lil' Wayne" luisterden, een van de laagste IQ's hadden, en mensen die naar klassieke muziek luisterden. (Leeftijden van deze personen waren tussen 15-16.)
Laat deze kinders eens lekker slapen dan laten ze ons ook misschien met rust.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf een objectief argument.
"When I grow up, I wanna be famous
I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up, I wanna see the world
Drive nice cars, I wanna have boobies
When I grow up, be on TV
People know me, be on magazines
When I grow up, fresh and clean
Number one chick when I step out on the scene
But be careful what you wish for
'Cause you just might get it
You just might get it
You just might get it"
Klinkt echt alsof je levenslessen van deze muziek krijgt!
Ook veel emotie.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In hoeverre dan, want ik zou later best graag psychologie studeren. Alleen is een van de dingen die me tegen zou houden de beperkte kans op een baan later, hoe zie jij dat dan precies voor je?
http://www.labnol.org/int(...)o-intelligence/7489/quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister geen Lil'Wayne.
Alleen als ie een collab heeft met Kelly Rowland
Jammer voor je dan, ik ben wel slim.
Wie komt er nou in onze SC postenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Laat deze kinders eens lekker slapen dan laten ze ons ook misschien met rust.
ik voorspel dat je voor altijd werkloos blijft ;squote:
't was niet mijn ideequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie komt er nou in onze SC posten___!
Gaaf. Alleen klassiek kan ik niet inkomen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zegt iemands muzieksmaak heel veel over dat persoon.
Er is een groot onderzoek geweest, en het viel me op dat mensen die naar "Lil' Wayne" luisterden, een van de laagste IQ's hadden, en mensen die naar klassieke muziek luisterden. (Leeftijden van deze personen waren tussen 15-16.)
Is Amoeba homoquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jij mag gaan raden waarom je geen meisje kan krijgen.
Oh wacht, dat weten we allemaal al.
Ik vind alle muziek die met passie gemaakt is fatsoenlijke muziek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://www.labnol.org/int(...)o-intelligence/7489/
Ook zegt een muzieksmaak veel over iemand's persoonlijkheid.
Wat vind jij dan 'fatsoenlijke muziek'?
Je vriendin hoop ik wel?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gaaf. Alleen klassiek kan ik niet inkomen.
ik heb ook lang gedacht over psychologie, heb wel 2 maanden toegepaste psychologie gedaan op hbo maar dat is niet helemaal relevantquote:
Leraren zijn uitstellers.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef jordyqwerty het volgende:
nederlands leraar zou me mailen wanneer ik literatuurgeschiedenis mondeling heb, het zou waarschijnlijk donderdag of vrijdag worden
het is inmiddels woensdag, wel over zeven, nog niks gehoord
wat nu
Luister:quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In muziek moet je groeienquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ja, ik ga er nu wel vanuit dat het vrijdag is, niet dat ie straks nog even mailt dat het morgen isquote:
Vrijdag ben je vrij toch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, ik ga er nu wel vanuit dat het vrijdag is, niet dat ie straks nog even mailt dat het morgen is
Ik wil niet mijn werk ervan maken, ik ben gewoon enorm geinteresseerd in psychologie.quote:
Oke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Laat deze kinders eens lekker slapen dan laten ze ons ook misschien met rust.
Doei, ik vond het heel gezellig dat jullie er waren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn werk ervan maken, ik ben gewoon enorm geinteresseerd in psychologie.
Maar als je info wilt, kan je me altijd PM'en.
[..]
Oke.
Vaarwel lieve kindertjes!
Wel goed zijn, anders komt Sinterklaas met de roe.
Ik zal je missen, vaarwelquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn werk ervan maken, ik ben gewoon enorm geinteresseerd in psychologie.
Maar als je info wilt, kan je me altijd PM'en.
[..]
Oke.
Vaarwel lieve kindertjes!
Wel goed zijn, anders komt Sinterklaas met de roe.
Valsspelordquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Vrijdag hoef ik waarschijnlijk maar 2 uurtjes
Ik bedoelde qua IQ.quote:
Ik ben lekker vrijquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Vrijdag hoef ik waarschijnlijk maar 2 uurtjes
Bloemetjesrokquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua IQ.
Ik persoonlijk vind klassiek, op zijn tijd, best te pruimen.
Maargoed, ik vind progrock, psychedelische rock, punkrock enzo ook allemaal prima.
mja ik heb nog meivakantie en zomervakantie dusjaaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Valsspelord
Naja eigenlijk mag ik de komende tijd niks zeggen
Bijna vakantie voor een... geen idee hoe lange tijd
buiten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrij
Nou lieverdjes en minder lieve lieverdjes, ik ga sporten, ciao
Dit vind ik een hele moeilijke. The Bends en Kid A vind ik leuk. Maar OK Computer, ondanks dat het wel gewoon goed is, minder.quote:
wow jij bent slimquote:
Sportsequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrij
Nou lieverdjes en minder lieve lieverdjes, ik ga sporten, ciao
Klopt.. schoolvakanties zijn een bitchquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ik heb nog meivakantie en zomervakantie dusjaaa
Radiohead vind ik niet echt 'oud' te noemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Vind alleen maar oude muziek leuk.
neehoor, lekker geld verdienenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sportse!
[..]
Klopt.. schoolvakanties zijn een bitch
90's gewoon hoor pik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Radiohead vind ik niet echt 'oud' te noemen
Ik ook. '94quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben geboren in the 90's en ik post in een JNG SC
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tis maar 20 jaar terug.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog een stuk van de muur bewaardquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tis maar 20 jaar terug.
Oke Radiohead is nieuw. Koude oorlog ook net voor bij.
klopt kloptquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor, lekker geld verdienen
Ik ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog een stuk van de muur bewaard
Ik zeg Radiohead is niet oud, niet dat het splinternieuw isquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tis maar 20 jaar terug.
Oke Radiohead is nieuw. Koude oorlog ook net voor bij.
Is dat even mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
'96 schijnt het jaar te zijn waarin de meest kansrijke jeugd geboren is.
Wij zijn allemaal een verloren generatie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
ik heb ook wel kansquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
nee, verworpenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
Zo heftig dat jij m hier post dus ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Deur
Duwen
trekken.
J. Bernlef, Barbarber, 1964
heftig gedicht deze
Penisquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Deur
Duwen
trekken.
J. Bernlef, Barbarber, 1964
heftig gedicht deze
Rode autoped afgenomenquote:
hamerhaaitjequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza
Slaan
Schoppen
Verminken.
Hamergenie 2013
thats some fucked up shit my niggaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hamerhaaitje
Zweepjes,
tepelklemmen.
Pizza_Pepperoni, 2013
Eh.. goeie deals bedoel je? 10 meter HDMI-kabels misschien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heb jij nog dingen als die bioscoopbonnen, zodat ik er BTC van kan maken?
Die krijg ik niet doorverkochtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Eh.. goeie deals bedoel je? 10 meter HDMI-kabels misschien?
Ik weet niet wat je bedoelt danquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die krijg ik niet doorverkocht
Ik heb snel gratis spullen nodig die ik kan verkopen, zodat ik meer bitcoins kan kopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt danik moet leren
Kijk maar uit ik heb allemaal nieuwe dingetjes geleerd op mijn stage,quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, moet ik je petsen op je billetjes ofzo?
rommelmarkt ja tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb snel gratis spullen nodig die ik kan verkopen, zodat ik meer bitcoins kan kopen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kijk maar uit ik heb allemaal nieuwe dingetjes geleerd op mijn stage,
ik killdisk je en zet windows xp op je gnagnagna
ja mannen hebben het met alles maar makkelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kijk eens hoe simpel mijn naam is vergeleken met die van Pesoxexposed
zonder uitzondering, in elke situatiequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mannen hebben het met alles maar makkelijk
Wejo jij bent sjaggie :Squote:
Wie ben jijquote:
Dat doe je nou nooit bij mij, terwijl ik vind dat ik het verdienquote:
mijn kat is vermist en nu zie ik 'm terug in jouw fotoquote:
Pizza is lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey jij ziet er aardig uit, wie ben jij
jij weetquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zonder uitzondering, in elke situatie
Jij komt zo onopvallend binnenvallen sorry.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dat doe je nou nooit bij mij, terwijl ik vind dat ik het verdien
Maar je weet niet hoe ik eruitziequote:
NEE!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mijn kat is vermist en nu zie ik 'm terug in jouw foto![]()
ik wil 'm terug anders bel ik de politie hoor
OK MAN.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JA BEN HELEMAAL WAPPIE DOOR HET COKESNUIVEN MET MN G OPGESCHOREN
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag zo'n stom karretje achter me aanslepen door de school heen en dan naar buiten nemen om die stomme kutpc's schoon te blazen
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom zo vroeg hamerhaaitje?
nou ik ben moe nou groetjes
Ik eet pizza's als hobbyquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe ik eruitzie
Hoi sofheb jij leuke interesses of hobbies?
![]()
![]()
Ja doe maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nou.. oke hij is nu van jou, kan ik 'm wel af en toe een brief schrijven?
Ben je conciërge?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag zo'n stom karretje achter me aanslepen door de school heen en dan naar buiten nemen om die stomme kutpc's schoon te blazen
Zal ik je dan opetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer daten dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: @: @:
![]()
:
@:@:
:
i don't carequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ben vies van het sporten.
forsurequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
WEET IK IKSDEE IKSDEE
Rihanna is trouwens tha bomb.
Beyonce dit jaar weeer of niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme zeg, die Glastonbury line up
jij maakt alleen vieze foto's dus je was al te laatquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
jawel, ik wil je geen vieze foto geven.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij maakt alleen vieze foto's dus je was al te laat
mwahquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die foto van mijn ex was wel mooi.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
AppelCake nog veel chickes geneukt tijdens mijn afwezigheid?
je had dat dikkertje gewoon moeten pompenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een lief maagdje
Nee, dan zie ik het verschil niet tussen haar vagina en d'r vetrollen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
je had dat dikkertje gewoon moeten pompen
kan je niet gewoon dat festival googlen met de naam van de artiest er achter...?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef JRRY het volgende:
Ziet iemand Beyonce er tussen staan, 1+ iig voor Azealia Banks.
maakt niet uit, dan had je je genotsknuppel nog ergens ingestokenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik het verschil niet tussen haar vagina en d'r vetrollen.
Jessie J is toch kaal of niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef JRRY het volgende:
Haha line-up 2011 was veel beter, die had grote popsterren Beyonce & Jessie J.
Ik had trouwens al een andere, maar brugklassers zijn niet echt mijn type dus ik heb het weer uitgemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan had je je genotsknuppel nog ergens ingestoken
Wat is daar 'beter' aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef JRRY het volgende:
Haha line-up 2011 was veel beter, die had grote popsterren Beyonce & Jessie J.
gelukkig, des te minder kans op kleine AppelCakesquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een lief maagdje
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk ik ben al een tijdje niet meer zo met haar bezig.
Beyonce is gewoon podiumbeest alles.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is daar 'beter' aan
Bovendien schijt ik op Jessie J
Ik wil trouwens wel kinderen hoooorrrr anders adopteer ik er wel een.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig, des te minder kans op kleine AppelCakes
je wekt nu de indruk dat je keus hebt, appel ben je een player gewordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik had trouwens al een andere, maar brugklassers zijn niet echt mijn type dus ik heb het weer uitgemaakt.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce is gewoon podiumbeest alles.
Zij killlllde de stage toen.
Nee niet echt, maar ik zeg gewoon tegen iedereen ja die mij vraagt terwijl ik gewoon maar 2 mensen écht leuk vind.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
je wekt nu de indruk dat je keus hebt, appel ben je een player geworden?
awh oke spannendquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel kinderen hoooorrrr anders adopteer ik er wel een.
tering wat een pussy ben je danquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik zeg gewoon tegen iedereen ja die mij vraagt terwijl ik gewoon maar 2 mensen écht leuk vind.
O M Gquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik zeg gewoon tegen iedereen ja die mij vraagt terwijl ik gewoon maar 2 mensen écht leuk vind.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tering wat een pussy ben je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |