HBO heeft anders wel hele vette programma's. Kan niet wachten tot GoT verder gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een mooie TT: Stoners komen in de SC zeiken over HBO.
Je voelt je eigenlijk een vrouw?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
jonegns in worstel al een tijdje met mezelf
'Hij doet het, dus ik mag het ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ja?
Want volgens mij doet Amoeba precies hetzelfde
That's all
Zal ik happen.. Zal ik happen..quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HBO heeft anders wel hele vette programma's. Kan niet wachten tot GoT verder gaat.
Deze man heeft ook wel kwaliteitsposts...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een enorme drol draaien? Weet je hoe chill dat is, als dat ding er eindelijk uit is.
Ja man zo'n goed idee stoere boi xoxo vanessa.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef Rockiejj het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #85 - Ben je stoned, godverdomme?
Kom, we gaan hier trollen.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je voelt je eigenlijk een vrouw?
[..]
'Hij doet het, dus ik mag het ook'
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze man heeft ook wel kwaliteitsposts...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja man zo'n goed idee stoere boi xoxo vanessa.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen beoordelen op niveau is gewoon triest, hoe laag of hoogbegaafd je ook mag wezen.
Eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie zijn er nieuw dan? 2 trollen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze man heeft ook wel kwaliteitsposts...
leuk antwoord ria bedankt doe je de gr gr aan bowie en de kids van me groetjes thea van nummer 32quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja man zo'n goed idee stoere boi xoxo vanessa.
Nee want ik vind ruzie veel leuker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee, dacht ik al.
Je zoekt gewoon een reden om op me te zeiken. Maar als je me toch hebt geblokkeerd, negeer mij dan net zo goed op FOK!
Oh en Amoeba, wel sneu dat je mensen met Mark zuckerberg gaat vergelijken. Ik ga jou toch ook niet met Albert Einstein vergelijken?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk.
Nederland is een dictatuur.
Het is alleen mooi verpakt in een leuk pakketje genaamd: "schijn-democratie".
Gelukkig, want ik studeer psychologie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
Mensen/wereld kennis, dat vind ik belangrijker.
precies, helemaal internethelden die mensen beoordelen op niveauquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.
Mensen/wereld kennis, dat vind ik belangrijker.
Doen we alquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
Jezus man Angel-Joy is de enige fatsoenlijke user die jullie op Jong! hebben. Zie tegen haar op ofzo.
Vergelijk ik hem met Zückerberg stomme muts? Leer nou godverdomme eens lezen. Ik stel duidelijk dat ik aan mag nemen dat hem niet het succes van Zückerberg gegund is. Als zijnde een voorbeeld. Je bent ook echt een randdebiel jij. Vandaar dat ik je niet mag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee, dacht ik al.
Je zoekt gewoon een reden om op me te zeiken. Maar als je me toch hebt geblokkeerd, negeer mij dan net zo goed op FOK!
Oh en Amoeba, wel sneu dat je mensen met Mark zuckerberg gaat vergelijken. Ik ga jou toch ook niet met Albert Einstein vergelijken?
Hier ben ik het wel echt mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
Jezus man Angel-Joy is de enige fatsoenlijke user die jullie op Jong! hebben. Zie tegen haar op ofzo.
I TOLD YAquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik studeer psychologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |