Zijn jullie kankerkinderen nu nog steeds bezigquote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoi BzP wil jij ook zo een tutorialr maken voor mij? Ben wel heel erg benieuwd namelijk XD
quote:Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef BzP het volgende:
Geef stoma wel gelijk, litmanen mag zn kd weleens pimpen, dan mag die spatjes hebben
ik heb ook superstats op een ander accountquote:Op maandag 1 april 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een slechte dan?
Maar dit is mij normale accountquote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef BzP het volgende:
[..]
ik heb ook superstats op een ander account
quote:Op maandag 1 april 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een slechte dan?
Link naar je complete profiel dan?quote:
Zoek zelf maar op StefAFCAquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Link naar je complete profiel dan?
want? Je leest geen posticoontjes? Alsof ik niet weet dat jullie twee constant aan het e-penissen zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:24 schreef BzP het volgende:
[..]
dat jij je laat trollen dat wil toch wel wat zeggen over fok en zn leiding
BzP snapt het allemaal toch nietquote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
want? Je leest geen posticoontjes? Alsof ik niet weet dat jullie twee constant aan het e-penissen zijn.
ach, als ie iets gaat roepen over de leiding weet ik al genoeg hoorquote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BzP snapt het allemaal toch niet
Gast doe niet zo achterlijkquote:Op maandag 1 april 2013 19:20 schreef BzP het volgende:
waarom neem je dan in godsnaam de moeite om zo'n vid te posten?
Is dat staff z'n poging tot humor?
Achterlijk?quote:
Je hoort je gewoon maar je functie te gedragen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, als ie iets gaat roepen over de leiding weet ik al genoeg hoorKlok, klepel. Maar nu heb ik even de user-pet op. Omdat dat ook kan.
Neem het niet zo serieus johquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Achterlijk?
We worden er keer op keer op gewezen dat we niet mogen kutten.
Dan troll jij met een achterlijke vraag waar een dode ezel nog aan ziet dat je onzin uitkraamt, en dan gaat de staff daar ook in mee?
[ afbeelding ]
Heb ik gescholden, heb ik blote tieten of wat dan anders gedaan? Nee? Mooi, dan gedraag ik me.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Je hoort je gewoon maar je functie te gedragen.
Oh wacht... vergat ff dat ik op fok! zat.
800 kills veel vinden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:44 schreef Grielen het volgende:
Denk je nog even gauw een potje zombies te doen voor het eten, blijkt dat je teammates er ook wel wat van kunnen...
[ afbeelding ]
Tja ik ben ook niet echt zo'n pro als de rest in dit topic. Ik vond ronde 26 toch aardig ver voor mijn doen, met slechts 1 keer down voor de perks en 1 down omdat m'n collega's in de laatste ronde allebei 5 keer down gingenquote:
Ronde 30 is mijn recordquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tja ik ben ook niet echt zo'n pro als de rest in dit topic. Ik vond ronde 26 toch aardig ver voor mijn doen, met slechts 1 keer down voor de perks en 1 down omdat m'n collega's in de laatste ronde allebei 5 keer down gingen
Gewoon noscopen, ze zijn toch 1 hit kill tot een vrij hoge rondequote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik doe altijd de zombies quickscopen xD werkt echt kei goed!!!!!!!!!!!1
Gr Gr BzP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |