Paspoort enzo inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef Matty___ het volgende:
hoe maken jullie geld over naar mtgox. vind het nogal een gedoe om verified te worden (passport scannen etc)
Iemand ging z'n coins verkopen, beetje paniek, mtgox laggen en even down. Niks aan de hand dus.quote:
7k sell-order in 1 keer lees ik?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iemand ging z'n coins verkopen, beetje paniek, mtgox laggen en even down. Niks aan de hand dus.
True. Gisteren bijgekocht voor $88/stuk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, wat verkopen.
Trekt wel weer aan
Hoeveel fee?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
1,5 uur geleden coins overgemaakt (met fee!), status is nu nog steeds "seen by 1 peer, not seen in chain". Het zal wel goedkomen maar ik wordt er toch wat huiverig van. En een andere keer komt het binnen 10 minuten aan inclusief bevestigingen.
0,001. Is dat te weinig?quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:44 schreef µ het volgende:
Die API klopt voor geen reet meer. API zegt $89. MtGox zelf zegt $77.
Ik weeet niet wat ik moet vertrouwen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoincharts, die lijkt het beter te doen dan de MtGox site zelf
Nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:48 schreef Neraice het volgende:
Is de stijging van deze maand een bubble denken jullie?
Niet geheel objectief dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef µ het volgende:
[..]
Nee.
Disclaimer: ik heb er zelf wat geld in zitten.
Ja tuurlijk, niemand gaat BTC gebruiken als betaalmiddel. Het word puur en alleen gebruikt om te speculeren en te minen. En hoe groter de prijsstijging hoe meer 'fools' erin getrokken worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:48 schreef Neraice het volgende:
Is de stijging van deze maand een bubble denken jullie?
Ik betaal er af en toe mee hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, niemand gaat BTC gebruiken als betaalmiddel. Het word puur en alleen gebruikt als om te speculeren en te minen.
Dat wil overigens niet zeggen dat we nog verder kunnen stijgen.
Party along, this is epic!
via iemand die ze heeft (gewoon overschrijven in NL), of via een exchange zoals mtgox.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef Neraice het volgende:
Ik wil ook wel eens wat proberen. Hoe koop je die dingen?
Oke sorry, vrijwel niemand. Dat kan ook niet, een algemeen erkend en geaccepteerd betaalmiddel moet 'stabiel' zijn.quote:
of via http://www.happycoins.nl/quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef Neraice het volgende:
Ik wil ook wel eens wat proberen. Hoe koop je die dingen?
Gewoon betalen met dagkoersen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:51 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Oke sorry, vrijwel niemand. Dat kan ook niet, een betaalmiddel moet 'stabiel' zijn.
Bitcoins zijn sneller, transacties zijn goedkoper en anoniem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed euro's of dollars gebruiken.
Dat is het beste ja. Maar voor het kopen is dat niet noodzakelijk. Alleen als je ze na het kopen wil overmaken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef Neraice het volgende:
Misschien dat ik voor 100 euro aan Bitcoins koop om een beetje mee te kloten. Moet alleen wel die app met het netwerk gesynchroniseerd zijn zeker?
1) Niet meer investeren dan je kwijt kanquote:Wil alleen niet opeens al m'n geld kwijt zijnIs het moeilijk Bitcoins om te zetten naar euro's (als in het geld terugzien op je bankrekening
)?
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef µ het volgende:
Bitcoins zijn sneller, transacties zijn goedkoper en anoniem.
Overboeken tussen bankrekeningen kost een dag. Dus bitcoin is sneller.quote:
quote:Wel grappig overigens dat elke bubble zich vormt tot een soort van religie. Ik geniet hiervan, ga door jongens pomp die koers op. Epic!
Dat snap ik, hetzelfde geldt voor aandelen. Gewoon een beetje mee spelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef µ het volgende:
[..]
Dat is het beste ja. Maar voor het kopen is dat niet noodzakelijk. Alleen als je ze na het kopen wil overmaken.
[..]
1) Niet meer investeren dan je kwijt kan
2) Nee. Overmaken is zo gedaan. Paar dagen wachten alleen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:56 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat snap ik, hetzelfde geldt voor aandelen. Gewoon een beetje mee spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |