Kun je lang wachten! (hoop ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef DrNick het volgende:
En dan kopen op Mt Gox voor ¤60 natuurlijk
Het aantal bitcoins groeit toch nog gewoon?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef µ het volgende:
$91.26/BTC = $1Billion Market Cap - that's the magic number folks
Ja, is ook een onzin nummer. Stond op reddit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het aantal bitcoins groeit toch nog gewoon?
Hoe gaat de belastingdienst daar eigenlijk mee om? Stel je pakt winst en gebruikt die om op vakantie te gaan, een tv te kopen of inderaad hypotheekschuld af te lossen. Het staat dan niet op 31-12 op je rekening, maar weet de belastingdienst dan hiervan en moet je het opgeven?quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog ff x 10 en ik kan de helft van m'n hypotheek aflossen
Wat gebeurt er met bitcoins op Cyprus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef Methamorphosis het volgende:
En ik heb geenstijl.nl getipt over cyprus en bitcoins![]()
Daar kunnen ze vast een leuk verhaal van maken
Morgen op geenstijl.nl , mark my words!![]()
precies, dus ook al staat het niet op je rekening, je bezit het alsnog en dus valt het onder vermogen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:59 schreef Tourniquet het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je dus winst niet op te geven, maar bezit van bitcoins moet je wel als vermogen opgeven en dus het aantal bitcoins in bezit op 1 januari omrekenen naar EUR met de koers op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |