Why for god sake whyquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Taexon het volgende: [..] Ja ik weet het, ik haat ook verassingen want ben te nieuwsgierig
![]()
Nooit geweest.quote:
Jij hebt vast een druk levenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahhaha![]()
![]()
ik werd net gebeld door een plek waar ik gesolliciteerd had
zegt hij dat hij niemand meer nodig had maar dat hij me in het systeem zet voor in de zomer op het terras
nou leuk en aardig
zegt hij even later dat hij een keer kwam eten bij het vorige restaurant waar ik werkte en dat ik toen mn dienblad met een flesje water per ongeluk liet vallen want ik verloor mn evenwicht.
![]()
goede indruk achter gelaten omgg
#liefdagboek
Is ook zeker tof, maar Emmen is wat handiger voor DV want ze woon in Groningenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Leukste is voor mij toch nog echt wel Burgers Zoo . Van wat ik me kan herinneren.
Je hebt gewoon vrij en anders klaag je bij je mentor of afdelingshoofdquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben gelovig dus dit vind ik niet kunnen
ik vind jou ook niet kunnen, ik ga mijn beklacht doen bij je moederquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En dat kan mij dan Godverdomme niks schelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja uhh sorryquote:
Maar Emmen is een paupersstad, dat kleine stukje reizen moet je toch over hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook zeker tof, maar Emmen is wat handiger voor DV want ze woon in Groningen
Dan mag je thuis blijven van school/werk/??quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb niet vrij, alleen heeft te maken met de urennorm maar ze maken wel een leuke dag zeggen ze dus dat hoop ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij en anders klaag je bij je mentor of afdelingshoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |