Ik wist dat er een lekkere zure reactie kwam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoop dat het lekker weer is van de zomer. Ik heb zo'n vermoeden dat hij denkt dat hij de diepte in gaat door eindeloos quasi-psychologisch de blik naar binnen te richten bij de gast en diens jeugd. Daarnaast is hij met zijn sportprogramma door de mand gevallen als een achterbakse slijmbal dus ik hem ondanks de aanwezigheid van enkele relevante kwaliteiten graag zo snel mogelijk in de stront zakken.
Zeiken op de presentator is traditie bij Zomergasten, maar binnen het half uur?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wist dat er een lekkere zure reactie kwam.
Ik heb nog niet echt een mening over WdJ, maar wat was er dan met dat sportprogramma?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoop dat het lekker weer is van de zomer. Ik heb zo'n vermoeden dat hij denkt dat hij de diepte in gaat door eindeloos quasi-psychologisch de blik naar binnen te richten bij de gast en diens jeugd. Daarnaast is hij met zijn sportprogramma door de mand gevallen als een achterbakse slijmbal dus ik hem ondanks de aanwezigheid van enkele relevante kwaliteiten graag zo snel mogelijk in de stront zakken.
Daarom houd ik van Bordewijk en W.F. Hermans.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij had heel laf een valletje opgezet voor Patrick Kluivert, en die liep daar niet alleen in, verbaal is die ook niet zo sterk dat het een eerlijke confrontatie wordt. Dat was gewoon achterbaks, dan is het over bij mij en ik ga niet 6 zondagavonden naar een achterbakse lul kijjken denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een mening over WdJ, maar wat was er dan met dat sportprogramma?
Ik ben het in ieder geval met je eens over de invulling van zomergasten. We zullen zien, sowieso zitten er altijd een paar zomergasten tussen die wat steviger in de schoenen staan, wordt het nog leuke tv.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had heel laf een valletje opgezet voor Patrick Kluivert, en die liep daar niet alleen in, verbaal is die ook niet zo sterk dat het een eerlijke confrontatie wordt. Dat was gewoon achterbaks, dan is het over bij mij en ik ga niet 6 zondagavonden naar een achterbakse lul kijjken denk ik.
En ik heb de schurft aan Zomergasten als een soort "In de hoofdrol" ,voor de oudere kijkers, of "This is your life" die lekker over zichzelf praten en dan een interviewer die zoekt naar de jeugdfrustraties die hem of haar zover gebracht hebben. Mensen die iets vertellen over de wereld of hun vak wil ik zien, de blik naar buiten, niet naar binnen.
Dat is wat, een jaar of zes geleden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had heel laf een valletje opgezet voor Patrick Kluivert,
Een slijmbal zou ik hem in zijn interview met Kluivert toch niet noemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach gossie, wat een frustraties en een teleurstelling in het leven spreekt hieruit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had heel laf een valletje opgezet voor Patrick Kluivert, en die liep daar niet alleen in, verbaal is die ook niet zo sterk dat het een eerlijke confrontatie wordt. Dat was gewoon achterbaks, dan is het over bij mij en ik ga niet 6 zondagavonden naar een achterbakse lul kijjken denk ik.
En ik heb de schurft aan Zomergasten als een soort "In de hoofdrol" ,voor de oudere kijkers, of "This is your life" die lekker over zichzelf praten en dan een interviewer die zoekt naar de jeugdfrustraties die hem of haar zover gebracht hebben. Mensen die iets vertellen over de wereld of hun vak wil ik zien, de blik naar buiten, niet naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |