abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:58:00 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124571668
Wilfried de Jong *O*

Programmamaker Wilfried de Jong presenteert dit jaar het tv-programma Zomergasten. Een woordvoerder van de VPRO zegt dat voor hem is gekozen omdat hij een uitstekende interviewer is.
De Jong is de opvolger van de Belg Jan Leyers, die het programma één seizoen presenteerde.

Wie er te gast zijn deze zomer is nog niet bekend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_124571799
Goede keuze ^O^
  Trouwste user 2022 woensdag 27 maart 2013 @ 17:05:53 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_124571977
Kut TT.....maar mooie keuze. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_124572090
Leuk _O_
pi_124572097
Wilfried, leuk!
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:09:15 #6
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_124572107
Geniaal. Briljante journalist/docu-maker!
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_124572110
Volgend jaar Wilfried Genee, _O_.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:10:02 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_124572142
Nu nog een paar leuke gasten. ^O^
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:11:07 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_124572183
Ben benieuwd, z'n 24 uur met... vind ik altijd wel een leuk programma om te volgen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_124572192
Ik hoop dat het lekker weer is van de zomer. Ik heb zo'n vermoeden dat hij denkt dat hij de diepte in gaat door eindeloos quasi-psychologisch de blik naar binnen te richten bij de gast en diens jeugd. Daarnaast is hij met zijn sportprogramma door de mand gevallen als een achterbakse slijmbal dus ik hem ondanks de aanwezigheid van enkele relevante kwaliteiten graag zo snel mogelijk in de stront zakken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124572231
Weltschmerz, en dan zeggen mensen dat ik vaak loop te zeiken.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:13:57 #12
14505 OProg
A Life in Music
pi_124572294
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoop dat het lekker weer is van de zomer. Ik heb zo'n vermoeden dat hij denkt dat hij de diepte in gaat door eindeloos quasi-psychologisch de blik naar binnen te richten bij de gast en diens jeugd. Daarnaast is hij met zijn sportprogramma door de mand gevallen als een achterbakse slijmbal dus ik hem ondanks de aanwezigheid van enkele relevante kwaliteiten graag zo snel mogelijk in de stront zakken.
Ik wist dat er een lekkere zure reactie kwam. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:15:37 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_124572359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik wist dat er een lekkere zure reactie kwam. _O_
Zeiken op de presentator is traditie bij Zomergasten, maar binnen het half uur?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_124572390
quote:
Ik heb nog niet echt een mening over WdJ, maar wat was er dan met dat sportprogramma?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Trouwste user 2022 woensdag 27 maart 2013 @ 17:16:46 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_124572404
quote:
Daarom houd ik van Bordewijk en W.F. Hermans.

Die hadden weinig woorden nodig om pretentieus te zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_124572775
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik heb nog niet echt een mening over WdJ, maar wat was er dan met dat sportprogramma?
Hij had heel laf een valletje opgezet voor Patrick Kluivert, en die liep daar niet alleen in, verbaal is die ook niet zo sterk dat het een eerlijke confrontatie wordt. Dat was gewoon achterbaks, dan is het over bij mij en ik ga niet 6 zondagavonden naar een achterbakse lul kijjken denk ik.

En ik heb de schurft aan Zomergasten als een soort "In de hoofdrol" ,voor de oudere kijkers, of "This is your life" die lekker over zichzelf praten en dan een interviewer die zoekt naar de jeugdfrustraties die hem of haar zover gebracht hebben. Mensen die iets vertellen over de wereld of hun vak wil ik zien, de blik naar buiten, niet naar binnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124572887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had heel laf een valletje opgezet voor Patrick Kluivert, en die liep daar niet alleen in, verbaal is die ook niet zo sterk dat het een eerlijke confrontatie wordt. Dat was gewoon achterbaks, dan is het over bij mij en ik ga niet 6 zondagavonden naar een achterbakse lul kijjken denk ik.

En ik heb de schurft aan Zomergasten als een soort "In de hoofdrol" ,voor de oudere kijkers, of "This is your life" die lekker over zichzelf praten en dan een interviewer die zoekt naar de jeugdfrustraties die hem of haar zover gebracht hebben. Mensen die iets vertellen over de wereld of hun vak wil ik zien, de blik naar buiten, niet naar binnen.
Ik ben het in ieder geval met je eens over de invulling van zomergasten. We zullen zien, sowieso zitten er altijd een paar zomergasten tussen die wat steviger in de schoenen staan, wordt het nog leuke tv.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:31:24 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_124572953
quote:

[..]

Hij had heel laf een valletje opgezet voor Patrick Kluivert,
Dat is wat, een jaar of zes geleden?
Vooral z'n 24 uur met Colin Benders en die met die zwemmer waren érg goed te zien.
pi_124573012
quote:
Een slijmbal zou ik hem in zijn interview met Kluivert toch niet noemen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:34:49 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124573070
quote:

[..]

Ach gossie, wat een frustraties en een teleurstelling in het leven spreekt hieruit.
We zullen je deskundigheid en diepgang als kijker zeer missen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_124573150
Overigens had Kluivert zelf die val opgezet door in zijn boek te doen alsof hij de zaak heel goed had opgelost terwijl hij in werkelijkheid geen reet had gedaan.
Dan heb ik liever een Wilfried de Jong die zo iemand er rechtstreeks mee confronteert dan een gluiperd als Johan Derksen die mensen achter hun rug afzeikt maar als ze bij VI langskomen tegen ze loopt te slijmen.
pi_124573187
Kluivert is dan ook massaverkrachter.
pi_124573311
Goede keuze, ben benieuwd naar de gasten. Denk/hoop wat meer sporters/sportminded mensen. (Cruijff, Merckx, De Mart)
pi_124573329
Louis van Gaal natuurlijk.
pi_124573363
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:42 schreef Specularium het volgende:
Louis van Gaal natuurlijk.
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo mergast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')