Als hij geen talent had, dan was hij wel mod geworden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Chris Brown heeft geen talent, dat heeft z'n carriere verpest.
Hahahaha.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij geen talent had, dan was hij wel mod geworden.
Vindt jij het niet erg dat jou idool met list en bedrog de mijne kapot heeft proberen te maken?quote:
Nee want Chris Brown is verschrikkelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind jij het niet erg dat jouw idool met list en bedrog de mijne kapot heeft proberen te maken?
Verschrikkelijk goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want Chris Brown is verschrikkelijk
Maar verzinnen dat je door je vriend in elkaar geslagen bent is toch best wel een beetje heel erg ziek?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want Chris Brown is verschrikkelijk
Heeft 'ie niet toegegeven dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar verzinnen dat je door je vriend in elkaar geslagen bent is toch best wel een beetje heel erg ziek?
Als het zo makkelijk was, waarom heb jij dat dan niet gedaan?quote:
Omdat ik geen beroemdheid ben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, waarom heb jij dat dan niet gedaan?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechte klacht
[ afbeelding ]
Rihanna
Hahahah die was wel raak :p .quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent zelf een aap.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
chris brown is zo veel beter dan die aap van een rihanna
1 nummer van haar kan ik echter wel waarderen en dat is Stay.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechte klacht
[ afbeelding ]
Rihanna
Chris Brown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn mooier.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Maar de hamvraag blijft; zou jij haar geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn mooier.Flesje bier
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar de hamvraag blijft; zou jij haar geven?
Vooral dat mishandelde hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Michielos het volgende:
Ik vind Rihanna op een of andere manier best schattig![]()
![]()
nee daarop niet, maar gewoon als ze lacht enz. Ze lijkt inderdaad wel op een dolfijntje, maar dat is juist ook schattigquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Vooral dat mishandelde hoofd![]()
Ik ben hard.
Juist wel, heerlijk om je lul aan zo'n blauw geslagen kop af te vegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee daarop niet, maar gewoon als ze lacht enz. Ze lijkt inderdaad wel op een dolfijntje, maar dat is juist ook schattig
whatever floats your boat, jongequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef Micson het volgende:
[..]
Juist wel, heerlijk om je lul aan zo'n blauw geslagen kop af te vegen.![]()
Zo mooie onliner heb je die zelf bedacht?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef H4ppy het volgende:
Mensen wie hun leven te saai is en daarom op gaan kijken naar naar clowns in de entertainment industrie
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo mooie onliner heb je die zelf bedacht?
zo lelijk die causaliteit in dit soort faalquotes. Kun j net zo goed zeggen "I'm not afraid of great hights, I'm afraid to fall down"quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goed.
Wat een quote.
Wat een voorbeeld.
[ afbeelding ]
nou noem je expres het enige kutnummer van haar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
chris brown is zo veel beter dan die aap van een rihanna
1 nummer van haar kan ik echter wel waarderen en dat is Stay.
"artiest" jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Chris Brown is gewoon een prima artiest, en zijn carriére is helemaal niet voorbij door Rihanna.
dat nummer van haar is wel een aanduiding dat je geen piano hoeft te kunnen spelen om muziek te maken. Alles in alleen maar kwartnoten en simpele akkoorden. Wat een kutliedje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rihanna wat een vervelend mens ze heeft eigenhandig de carriere van mijn grote held Chris Brown verpest. Dit zou ik even uitleggen Rihana kwam ooit huilie huilie op een feestje van mtv doen dat Chris Brown haar zou hebben geslagen.
Leugens natuurlijk maar Rihanna is een lekker wijf die graag haar tieten laat zien dus iedereen gelooft haar. Mijn klacht: Door het gehuil van rihanna is de carrière van Chris Brown verpest.
En de man heeft veel last van haters terwijl het gewoon een baas is.
Rihanna je bent een vuile hoer en je moet blij zijn dat Chris je nog terug wil na al die smaad.
Spijker op z'n kopquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het van je tieten moeten hebbenquote:
artikel:http://www.nu.nl/achterkl(...)est-doen-rihanna.htmquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vindt jij het niet erg dat jou idool met list en bedrog de mijne kapot heeft proberen te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |