SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
FiPoDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Mja er zitten in dit gebouw een aantal expats, heb de buurman een keer gezien, een schuchtere aziaat, en van wat ik van aziaten weet is dat ze over het algemeen wiet hatenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
Ben wat dat betreft wel wat voorzichtig.Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat ik heb vandaag.
Mijn eerste gedachte "Eeh, de Balkan ligt in het oosten.."
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
aziaten en drugs, wat een ramp!
kwam een kennis dus achter dat ik wel eens wiet rook, hij helemaal van neee hoe kun je dat doendan ga mensen beroven en vrouwen verkrachten en de volgende dag weet je het niet mee, zo zondeeee
WAT?![]()
![]()
The fuck?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
kwam een kennis dus achter dat ik wel eens wiet rook, hij helemaal van neee hoe kun je dat doendan ga mensen beroven en vrouwen verkrachten en de volgende dag weet je het niet mee, zo zondeeee
WAT?![]()
![]()
![]()
Klinkt als een goede game.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
WAT?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik bedoelde dus wat heeft hollandse domheid te maken met buren die je erbij naaien door bij de politie aangifte te doen dat je wietplanten hebt?quote:![]()
![]()
Dat verklaart die berg autoradio's in de bergingquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
WAT?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
omdat nederlanders heel erg zijn van wat ik niet mag (wil of doe) mag een ander ook niet..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wat heeft hollandse domheid te maken met buren die je erbij naaien door bij de politie aangifte te doen dat je wietplanten hebt?
gewoon lekker met 80 invoegen, zonder te kijken of richting aan te geven, voor de supermarkt parkeren en als je met de bar boodschappen terugloopt (zonder mensen zonder kar te ruimte te geven) roep je snel naar een fietser dat ie niet over het voetpad mag fietsen, das zo hollands![]()
![]()
-scratch scratch krab-quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie wil effe aan mijn kont krabben ?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan beland je misschien wel de volgende dag in het huis van Amnesia: The Dark Descent.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik werk ook helemaal niet veel, maar daarom ben ik dus zo uitgeput als ik een keer wél achter elkaar moetquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik wil wel wat meer werken nou
Fuck the EBU.![]()
Wie goed doet..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Jij verdient een Hertog Jan en een dikke J.
* GibsonLesPaul88 paast de shit
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
bedenkt me dat de enige reden dat ik nog niet in azie woon hun drugsbeleid is
En de shitload aan ladyboy's / shemales die daar wonen![]()
Zo, beetje troep geruimd, raam en deur open, dekens uit het raam hangen, nu ff peukje roken en straks even stofzuigen, en dan vind ik het weer best voor vandaag
Actief zijn![]()
Fuck the EBU.![]()
NEE NEE NEEE NEE NEE NEE NEEEEE NEE NEEEEEEE NEE NEEquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan beland je misschien wel de volgende dag in het huis van Amnesia: The Dark Descent.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
NEE NEE NEEE NEE NEE NEE NEEEEE NEE NEEEEEEE NEE NEEDan zou ik zelfmoord plegen man.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Heb net ook even flink de keuken schoongemaakt, laat meestal afgewaste zooi vrij lang staan om te drogenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
Zo, beetje troep geruimd, raam en deur open, dekens uit het raam hangen, nu ff peukje roken en straks even stofzuigen, en dan vind ik het weer best voor vandaag
Actief zijn![]()
En gelijk ff troep weggegooid en alles gepoetst enzo, zat helemaal onder de vette zooi enzo![]()
Thai in 3 minutes, filmpje duurt 4:53quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:03 schreef Life2.0 het volgende:
dat is alleen thailand, en daar kom ik toch nooit door dat vreselijke taaltje *ril*
WTF![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik denk dat ik zelfs daar te bang voor zou zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dan zou ik zelfmoord plegen man.
Normaalgesproken als je zelfmoord pleegt ga je dood, maar in Amnesia..
bpaaet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:03 schreef Life2.0 het volgende:
dat is alleen thailand, en daar kom ik toch nooit door dat vreselijke taaltje *ril*
WTF
Ja vandaag is meer mijn opruim-dag, morgen is mijn schoonmaak-dag. Hier ook overal plak en zulksquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb net ook even flink de keuken schoongemaakt, laat meestal afgewaste zooi vrij lang staan om te drogen
En gelijk ff troep weggegooid en alles gepoetst enzo, zat helemaal onder de vette zooi enzo![]()
Wordt wat..
Fuck the EBU.![]()
Thai is ook echt de meest nuttige aziatische taal die je kunt leren
Heb vandaag vrij genomen van school, had geen zin, nutteloze lessen en mijn bed lag te lekker, voor de verandering, aangezien hij niet meer uit elkaar stort 's nachtsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja vandaag is meer mijn opruim-dag, morgen is mijn schoonmaak-dag. Hier ook overal plak en zulks
Wordt wat..
Dus ja, ik heb ineens ontzettend veel tijd om shit te doen, dus waarom niet iets nuttigs?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgens mij ook de meest onmogelijkequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fuck the EBU.![]()
ik wou gewoon posten hoe vreselijk thais klinkt, vooral als het gesproken word door tienermeisjes met veel dramaquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
kun je beter chinees leren ja of koreans, want dat klinkt teminste nog![]()
![]()
Slim slim!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb vandaag vrij genomen van school, had geen zin, nutteloze lessen en mijn bed lag te lekker, voor de verandering, aangezien hij niet meer uit elkaar stort 's nachts
Dus ja, ik heb ineens ontzettend veel tijd om shit te doen, dus waarom niet iets nuttigs?
Maar gewoon lekker chillen niks doen is ook fijn
Hoewel er soms wel het een en ander moet gebeuren
Fuck the EBU.![]()
Ach, ik doe alles op mijn gemakquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slim slim!
Maar gewoon lekker chillen niks doen is ook fijn
Hoewel er soms wel het een en ander moet gebeuren
Dan is 't altijd goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, ik doe alles op mijn gemak
Fuck the EBU.![]()
het ergste is dat ze nog een ander schrift hebben ook, kun je eindelijk iets bestellen en de weg vragen, kun je nog niet lezen WAAR je bentquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij ook de meest onmogelijke
THEY LANDED![]()
![]()
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik werk ook helemaal niet veel, maar daarom ben ik dus zo uitgeput als ik een keer wél achter elkaar moetBeter weer naar school ook, word dit een beetje zat
En gezeik ook overal als je zoveel vrije tijd hebt, dan lijkt alles je eerder te gaan irriteren
![]()
ruilen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ken hetBeter weer naar school ook, word dit een beetje zat
En gezeik ook overal als je zoveel vrije tijd hebt, dan lijkt alles je eerder te gaan irriteren
![]()
Iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is leuk voor even, maar ook hooguit 2 maandjes
Ik weet nu wel school en werk een stuk meer te waarderen
Still; niks doen
Maar als je een volle school/werkweek hebt dan waardeer je je vrije daagjes in het weekend en in vakanties ook een stuk meer, dus dan is niks doen nóg leuker
Fuck the EBU.![]()
HOUSEWARMINGPARTY!!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook je huis hebben? Deal.Fuck the EBU.![]()
prima, ik wil toch al verhuizen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook je huis hebben? Deal.![]()
SNICKERS IN DE VERWARMINGquote:
KAT OP HET DAK
TEKENEN OP MURDERAS GEZICHT!!!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er dan niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
SNICKERS IN DE VERWARMING
KAT OP HET DAK
TEKENEN OP MURDERAS GEZICHT!!!![]()
quote:
Groeten uit het jaar 1345.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
M'n ma heeft zo'n sterke pijnstiller (doktersvoorschrift) ingenomen voor haar rug en echt altijd als ze dat doet wordt ze helemaal vrolijk
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:
Prima, dan ga ik wel met Vas d'r tieten spelen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Diclofenacquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
M'n ma heeft zo'n sterke pijnstiller (doktersvoorschrift) ingenomen voor haar rug en echt altijd als ze dat doet wordt ze helemaal vrolijk![]()
Fuck the EBU.![]()
GATVERDAMME SNICKERS. Die komme het huis niet in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
SNICKERS IN DE VERWARMING
KAT OP HET DAK
TEKENEN OP MURDERAS GEZICHT!!!![]()
kquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik wel met Vas d'r tieten spelen.![]()
Daarom studie, kan je zeggen dat je wat doet maar eigenlijk doe je niks behalve een paar keer per week eventjes opletten. Voelt het toch niet alsof je helemaal niks doet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die had ik ook toen mijn amandelen steeds ontstoken warenquote:Klote pilletjes man ik werd er kut waus van, opvliegers enzo
![]()
![]()
Moet je wel mee oppassen hoor, niet iedereens maag is ertegen bestandquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die ja. Ga er een keer een pikken en uitproberen
Voor de zekerheid maagbeschermertje innemen
Fuck the EBU.![]()
Ik weet niet welke kut studie jij doet maar als ik verpleegkundige wil worden kan ik beter wél opletten en serieus zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Daarom studie, kan je zeggen dat je wat doet maar eigenlijk doe je niks behalve een paar keer per week eventjes opletten. Voelt het toch niet alsof je helemaal niks doet.![]()
![]()
tjsa rechten spreekt dan ook echt voor zichquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kut studie jij doet maar als ik verpleegkundige wil worden kan ik beter wél opletten en serieus zijnvooral het eerste jaar is gewoon 1 keer de tekst doorlezen voldoende.
Bij mij was 't in veel gevallen het enige dat hielp tegen de pijn, van m'n amandelen, van m'n rug, van m'n nek, van m'n migraine. Geen pijn = vrolijkheidquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die had ik ook toen mijn amandelen steeds ontstoken warenKlote pilletjes man ik werd er kut waus van, opvliegers enzo
Fuck the EBU.![]()
Snickers, overal snickers.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GATVERDAMME SNICKERS. Die komme het huis niet in.
Op de uni of op hbo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
tjsa rechten spreekt dan ook echt voor zich
Fuck the EBU.![]()
Boring, dan zakt je motivatie toch ook mijlenver?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
tjsa rechten spreekt dan ook echt voor zichvooral het eerste jaar is gewoon 1 keer de tekst doorlezen voldoende.
![]()
![]()
uniquote:ja klopt. maarja als ik bijna niks doe en toch allemaal 7ens en 8en haal maakt het mij niet uit dat motivatieprobleemquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boring, dan zakt je motivatie toch ook mijlenver?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Verklaart waarom hij zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boring, dan zakt je motivatie toch ook mijlenver?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
uni
[..]
ja klopt. maarja als ik bijna niks doe en toch allemaal 7ens en 8en haal maakt het mij niet uit dat motivatieprobleem
Vriendin van mij doet het op de UU en die stopt ermeeMaar die is er wel elke keer hard voor aan 't werk hoor
Fuck the EBU.![]()
Nee dat is; geen vriendin? dat verklaart waarom ie zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verklaart waarom hij zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.![]()
Alsof er maar een reden is om met je hand in je broek te zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is; geen vriendin? dat verklaart waarom ie zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.
"Mandarijnen zijn op?"
-hand in broek-
"Het sneeuwt?"
-hand in broek-
"De zon schijnt?"
-hand in broek-
"Ik zette de TV aan"
-hand in broek-
"De muur is wit"
-hand in broek-Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Leiden. Tsja sommige mensen ligt het gewoon beter dan anderenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar?
Vriendin van mij doet het op de UU en die stopt ermeeMaar die is er wel elke keer hard voor aan 't werk hoor
Waarom helemaal in Leiden terwijl Amsterdam dichterbij is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Leiden. Tsja sommige mensen ligt het gewoon beter dan anderen![]()
![]()
Achja 't past ook helemaal niet bij haarquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Leiden. Tsja sommige mensen ligt het gewoon beter dan anderen2 weken terug met haar meegegaan naar de open dag om te kijken voor andere studies, ze wou mijn objectieve intellectuele mening omdat ze nu iets wilde hebben wat wél bij haar past, en wie beter om daarover te oordelen dan je b3stUhh fRi3nDinNutJuhHh <3 <33
Maar stiekem hoop ik dat ze ook naar Nijmegen komt om CTO te doen![]()
Fuck the EBU.![]()
Amsterdam is iets verder met de trein, woon niet helemaal in haarlem. En Leiden is niet zo'n drukke overbevolkte toeristenstad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom helemaal in Leiden terwijl Amsterdam dichterbij is?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Amsterdam is iets verder met de trein, woon niet helemaal in haarlem. En Leiden is niet zo'n drukke overbevolkte toeristenstad.![]()
![]()
Ah, altijd gezellig als de schoonmaakster even langs komt. Die kijkt ook niet meer raar op als ik overwerk.
Nee, we gaan in mei wel een keer meeten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar gaat die meet gehouden worden trouwens ?
Of issie allang geweest ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Net een heel gesprek gehad met iemand van vodafone omdat mijn abonnement over 4 maanden afloopt, ze bleef maar dooremmeren
Maar goed, dat verklaart wel het onbekende nummer dat mij steeds belde
Bezorgen ze ook?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Net een heel gesprek gehad met iemand van vodafone omdat mijn abonnement over 4 maanden afloopt, ze bleef maar dooremmeren
Maar goed, dat verklaart wel het onbekende nummer dat mij steeds beldeOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als ik een nieuw abonnement afsluit en een nieuwe telefoon daarbij neem wel ja.quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Nice, zat even bij de taalinstellingen van m'n mp3-speler te kijken, staat er opeens 'hcsibarA'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als ik een nieuw abonnement afsluit en een nieuwe telefoon daarbij neem wel ja.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nice, zat even bij de taalinstellingen van m'n mp3-speler te kijken, staat er opeens 'hcsibarA'.
Luchthallon.quote:
Waar gaat het over?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fuck it, ik post ook wat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HAP NOU MENSEN
Ik faal.
![]()
![]()
![]()
Dit is echt komisch.
Ik ben er wel weer klaar mee. Zo maar eens op de fiets stappen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Hoi schatje.quote:
Kom jij niet regelmatig in MUZ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welkom, m'n kind. Hoe is het met jou?![]()
Welkom. Dit is de enige kwaliteitsreeks in heel ONZ!quote:
Get in and get comfy.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee. Ik denk dat je me verwart met een ander.quote:In jouw dorp heb ik ooit een fantastisch feest meegemaakt.quote:![]()
![]()
ONZ staat niet bepaald garant voor kwaliteit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Welkom. Dit is de enige kwaliteitsreeks in heel ONZ!
Get in and get comfy.![]()
Ik sla over, ik heb de blaren d'r nog op zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Draai een J en geniet van de liefde die we elkaar hier geven.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Inderdaad, post eigenlijk helemaal niet in ONZ, behalve in deze reeksquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Welkom. Dit is de enige kwaliteitsreeks in heel ONZ!
Get in and get comfy.
O god. Biertent?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je me verwart met een ander.
[..]
In jouw dorp heb ik ooit een fantastisch feest meegemaakt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
fixed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ONZ staat bepaald niet garant voor kwaliteit.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Zegt me niets. Een optreden van Aaron Spectre en 6 hardstyle dj's, waarbij de 6 hardstyle dj's een complete verrassing waren.quote:![]()
![]()
Ontmaagden met een joint?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik nog nooitik ben een StonerMaagd
Heilige Stoner Hypo.
Hallon.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Is dit een Hamtaro invasie of wat?
Dat zei je ook over gewoon maagd zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik nog nooitik ben een StonerMaagd
Heilige Stoner Hypo.
Je maintiendrai![]()
In welk dorp woon ik precies?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zegt me niets. Een optreden van Aaron Spectre en 6 hardstyle dj's, waarbij de 6 hardstyle dj's een complete verrassing waren.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
De 10e user die hier met een hamtaro ui post krijgt pics van m'n scrotum.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moest het even twee keer lezen voordat ik het zag.Maakt niet uit schatje, maakt niet uit.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Yo, zo krijgt dit een hele andere betekenis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zei je ook over gewoon maagd zijnquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Geef me een minuutje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
De 10e user die hier met een hamtaro ui post krijgt pics van m'n scrotum.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Oh suck my donkeyballs. Ik ben bekend. Hoe weet je dat?quote:
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
dat weet je wel gaygayquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
hee wie ben jij kan je je voorstellenTax wil tetten :)!![]()
Ben ik ook tochhhhquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zei je ook over gewoon maagd zijn
ok.![]()
Rockiejjquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh suck my donkeyballs. Ik ben bekend. Hoe weet je dat?![]()
Ben ik 10?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
De 10e user die hier met een hamtaro ui post krijgt pics van m'n scrotum.![]()
![]()
Scrotum is toch een taartsoort?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik geen maagd meer.
welk nummer heb ik? Dan kom ik straks terug als er meer zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
De 10e user die hier met een hamtaro ui post krijgt pics van m'n scrotum.Tax wil tetten :)!![]()
Shit, nou moet ik nog gaan tellen ook. Waarom zeg ik ook 10.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben ik 10?![]()
![]()
Scrotum is toch een taartsoort?
En ik wil er wel slagroom op doen, dan is het net een taart.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh scrotum! Ik dacht dat er stond mokka/slagroomtaart.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Shit, nou moet ik nog gaan tellen ook. Waarom zeg ik ook 10.
En ik wil er wel slagroom op doen, dan is het net een taart.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Jammer dat het teveel moeite is om een hamtaro UI te pakken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Shit, nou moet ik nog gaan tellen ook. Waarom zeg ik ook 10.
En ik wil er wel slagroom op doen, dan is het net een taart.![]()
Okquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
maar ik ben in je geïnteresseerdTax wil tetten :)!![]()
gvd die wilde ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een foto van je scrotum gewonnen[ afbeelding ]Tax wil tetten :)!![]()
Maar je bent de 1e user hier met een hamtaro UI.quote:
Ik dacht nog even dat er allang tien waren, maar er zijn er maar twee die gewoon flink posten.
Kinderen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Wacht wie zijn deze mensen?
Nieuwe stoners?![]()
Hoiquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Nieuwe stoners?
Wedergekeerd om supersof te dienen en begeren![]()
Nooit aan beginnen.quote:Enige wat ze willen is slagroom op je scrotum.
Ja maar er zijn maar 4 mensen met een Hamtaro UIquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar je bent de 1e user hier met een hamtaro UI.
Ik dacht nog even dat er allang tien waren, maar er zijn er maar twee die gewoon flink posten.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Moira help unscrewed heeft ons in de kont geneuktquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Nieuwe stoners?
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Een leger van Mur's is toch wel iets wat me aanspreekt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen.Enige wat ze willen is slagroom op je scrotum.
![]()
nee is al lang geledenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
Nieuwe stoners?Tax wil tetten :)!![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen.Enige wat ze willen is slagroom op je scrotum.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Oef.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar er zijn maar 4 mensen met een Hamtaro UI
Maar zonder grappen, het is wel het stoner topic. Wordt er onder onze pubertjes ook geblowed dan?
Chille vibe moet blijven jeweet, geen pottenkijkers en zulks.Fuck the EBU.![]()
dankje poepiequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel op whatsapp schatje.Tax wil tetten :)!![]()
Ik heb gewoon kleine tenen, gelukkig maakte mijn penis alles goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat toen met jou telde niet joh. Die was zo klein dat ik het niet voelde.Je maintiendrai![]()
Ik ben geen 12 meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
Maar zonder grappen, het is wel het stoner topic. Wordt er onder onze pubertjes ook geblowed dan?
Chille vibe moet blijven jeweet, geen pottenkijkers en zulks.
Tax wil tetten :)!![]()
Blame unscrewed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
Chille vibe moet blijven jeweet, geen pottenkijkers en zulks.
hamerhaaitje rookt en smoket als een ketter jw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
Chille vibe moet blijven jeweet, geen pottenkijkers en zulks.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Waar het allemaal begon:quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoi! Welkom in deze lueken slowchat!
ONZ / [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
Bedankt dat je me welkom heet in mijn eigen pareltje
Fuck the EBU.![]()
Nouja, ik niet regelmatig, zaterdag wel weer. Is dat genoeg?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
Chille vibe moet blijven jeweet, geen pottenkijkers en zulks.Je maintiendrai![]()
Dat onthoud ze nooit.quote:
joh dan had ik hier een jaar terug al moeten wezen maar toen bestond dit nog heul nietquote:Tax wil tetten :)!![]()
aloha schtajequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar het allemaal begon:
Bedankt dat je me welkom heet in mijn eigen pareltjeWedergekeerd om supersof te dienen en begeren![]()
quote:
Fair enough, niet vergeten hier te posten dan zaterdag hequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja, ik niet regelmatig, zaterdag wel weer. Is dat genoeg?
Fuck the EBU.![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar het allemaal begon:
Bedankt dat je me welkom heet in mijn eigen pareltjeDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Als ik mijn iPod kan bedienen, zal ik het doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fair enough, niet vergeten hier te posten dan zaterdag heJe maintiendrai![]()
Pics met goedgevulde aangestoken sativaproducten ter verificatie aub.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joh dan had ik hier een jaar terug al moeten wezen maar toen bestond dit nog heul niet![]()
Trouwens: Pizza in een stonertopic. Hoe lang gaat dit goed?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou schatjes, ik ga even een grote dikke jonko op de wc roken en poepen, ik spreek jullie later. Dikke lobi en ik hoop dat ik niet meer weet hoe ik terug moet komen!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Haha heerlijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn god i irriteer me de tyfus aan jouDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik heb stiekem best wel zin in pizza jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
Trouwens: Pizza in een stonertopic. Hoe lang gaat dit goed?
nee sorry dan ga ik weer, ik doe het niet meer weetjequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics met goedgevulde aangestoken sativaproducten ter verificatie aub.Tax wil tetten :)!![]()
Laten we wat bestellen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb stiekem best wel zin in pizza ja
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Rockiejj het volgende:
en ik hoop dat ik niet meer weet hoe ik terug moet komen!![]()
![]()
KSSS KSSS scheer je wegquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee sorry dan ga ik weer, ik doe het niet meer weetje![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee sorry dan ga ik weer, ik doe het niet meer weetje![]()
![]()
Mja ik bestel zowat iedere week al, vind het toch iets te vaakquote:
Jij postte toch ook in het UVT topic?quote:
ja ik ben geen sc-er, uvt was jarenlang mijn basis, onder een andere accountquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jij postte toch ook in het UVT topic?![]()
![]()
Oh dat was je penis toenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kleine tenen, gelukkig maakte mijn penis alles goed.ik dacht je vinger of zo
ok.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan ook aardig gedag zeggen hoor anders hou je nooit vrienden
jij komt alleen maar wiet bietsenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan ook aardig gedag zeggen hoor anders hou je nooit vrienden![]()
![]()
Blame unscrewedquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
gatverdamme wat doen die jong sc'ers hier allemaalScheer je weg.
Laten die peperoni t anders oplossenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja ik bestel zowat iedere week al, vind het toch iets te vaakOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ja dat is altijd zo toch, als je de shop uitloopt staan er altijd van die knulletjes die wiet willen kopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Ze hebben alleen nog niet zoveel te scherenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben een tijdbom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
Trouwens: Pizza in een stonertopic. Hoe lang gaat dit goed?Je maintiendrai![]()
Ehh, que?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laten die peperoni t anders oplossen
Dit is overigens een 18+ topic, bij overtreding van deze regel kan gekozen worden door vierendelen of de guillotine.![]()
Wat nou weer danquote:
ONZ SC is passé, en voor deze moet je (met enige regelmaat) stoned zijn. Enige eis die er gesteld wordt
Fucking trollers in mijn topicWat is dezen
Fuck the EBU.![]()
Ik word altijd zo vrolijk als ik me bedenk hoe ik die lui tegen de muur kan stompen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja dat is altijd zo toch, als je de shop uitloopt staan er altijd van die knulletjes die wiet willen kopen![]()
Ooh, ik ben voor!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
Dit is overigens een 18+ topic, bij overtreding van deze regel kan gekozen worden door vierendelen of de guillotine.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Apart dat mijn vingers zo extreem groot zijn, daar staan meer mensen van versteld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh dat was je penis toenik dacht je vinger of zo
Je maintiendrai![]()
hjbquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
en voor deze moet je (met enige regelmaat) stoned zijn. Enige eis die er gesteld wordt![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
Dit is overigens een 18+ topic, bij overtreding van deze regel kan gekozen worden door vierendelen of de guillotine.
Je maintiendrai![]()
quote:Hij knalt van de tijd, kan ie best wel ff regelen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Met uitzondering van Klojo, want lief schattig kindjequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
Dit is overigens een 18+ topic, bij overtreding van deze regel kan gekozen worden door vierendelen of de guillotine.
Fuck the EBU.![]()
Hij ging naar jong sc om die kids te laten koekhappen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat nou weer dan
ONZ SC is passé, en voor deze moet je (met enige regelmaat) stoned zijn. Enige eis die er gesteld wordt
Fucking trollers in mijn topicWat is dezen
ik per ongeluk ook.
Maar kwam door unscrewed.
Kutcavia.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Hij knalt van de tijd, kan ie best wel ff regelen.
Mja, ik moet sowieso langs de supermarkt voor brood en terpetine, dus dan is het een beetje gek om eten te bestellen.
Tenzij ze niks lekkers hebben, maar dat lijkt me sterkdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Nou wat moet er met mij gebeuren mur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met uitzondering van Klojo, want lief schattig kindje
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Apart dat mijn vingers zo extreem groot zijn, daar staan meer mensen van versteld.Penisvingers
!
ok.![]()
Hoe komen ze hier dan? Wat heeft dit topic daarmee te makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij ging naar jong sc om die kids te laten koekhappen.
ik per ongeluk ook.
Maar kwam door unscrewed.
Kutcavia.
Fuck the EBU.![]()
Same, bij mij nog wel langer denk, zeker als ik zo weinig aan sport blijf doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Life2.0 het volgende:
volgens mij zou ik na 6 maanden niet blowen nog steeds positief testen in een bloedtest
ik ben al bijna 2 jaar 18+quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
Geen overtreding dusTax wil tetten :)!![]()
Same herequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Life2.0 het volgende:
volgens mij zou ik na 6 maanden niet blowen nog steeds positief testen in een bloedtestOf het is wat anders harharhar
![]()
Liefkozingen. Tot de dood erop volgt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou wat moet er met mij gebeuren mur.![]()
Kan ik niet kiezen uit wat meer opties, jullie zijn wel een beetje beperkt zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor jou hebben we de combinatie van de Judas Cradle en Adams Apple.
Je maintiendrai![]()
Ja ristorante is ook prima.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja
Mja, ik moet sowieso langs de supermarkt voor brood en terpetine, dus dan is het een beetje gek om eten te bestellen.
Tenzij ze niks lekkers hebben, maar dat lijkt me sterkOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bespaart ruimte in mijn kelder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan ik niet kiezen uit wat meer opties, jullie zijn wel een beetje beperkt zo![]()
![]()
Die dachten EUJ LUI IN ONS TOPIC VAN EEN ANDER TOPIC WE GAAN NAAR HUN TOPIC EN DAN OFZOquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe komen ze hier dan? Wat heeft dit topic daarmee te makenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bleh nee man, die shit is wrangquote:
Ik ga waarschijnlijk shoarma maken met veel ui
Wat ben je toch een heerlijke ventquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Liefkozingen. Tot de dood erop volgt.
Als ik zo met alchemist praat over pizza, zou ik willen dat jullie mn huisgenoten waren.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Doe er ook een paprika in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bleh nee man, die shit is wrang
Ik ga waarschijnlijk shoarma maken met veel uiOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mwa, kan niet zeggen dat de vibe nou zoveel anders is met al die jongeren op dit momentquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
GodverdommeChille vibe weg alles.
Wat is dezen
Topics claimenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die dachten EUJ LUI IN ONS TOPIC VAN EEN ANDER TOPIC WE GAAN NAAR HUN TOPIC EN DAN OFZO
Oke ik claim deze maar dat lijkt me ook vrij logisch![]()
Ik maak geen stonertopic voor mensen die nog nooit wiet hebben aangeraakt
Fuck the EBU.![]()
De aanblik van Murdera in volle glorie is genoeg om de adem te doen stokken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slm, je hebt je kelder wel geluidsdicht gebouwd toch?![]()
![]()
Dat zou geniaal zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Ugjerke het volgende:
Als ik zo met alchemist praat over pizza, zou ik willen dat jullie mn huisgenoten waren.
Helaas woont iedereen zover van elkaar vandaan
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Topics claimen
Oke ik claim deze maar dat lijkt me ook vrij logisch![]()
Ik maak geen stonertopic voor mensen die nog nooit wiet hebben aangeraakt
Wat benzine en een fikkie, opgelostquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
GodverdommeChille vibe weg alles.
Wat is dezen.
![]()
3 topics verder voordat iemand eens boodschappen doet voor de rest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn
Helaas woont iedereen zover van elkaar vandaan
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
3 topics verder voordat iemand eens boodschappen doet voor de rest.
Dat ik een stonertopic maak voor mensen die blowen. Eerste idee was om alleen te posten als je stoned bent, waardoor je gewoon geniale chille stonergesprekken kan voeren die je niet in andere topics kan houden.quote:
Is niet echt haalbaar om dat alleen te doen als je stoned bent, maar die chille stonergesprekken zijn er alsnog.
Iemand die nog nooit wiet heeft aangeraakt snapt dat niet. Is een stoner ding, jeweet.Fuck the EBU.![]()
Zoveel posts met "ugjerke, gooi eens een biertje, jij zit dichter bij de koelkast"quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
3 topics verder voordat iemand eens boodschappen doet voor de rest.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moira help unscrewed heeft ons in de kont geneuktIk lach me echt rot hierom.
Kan d'r geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
Ik heb het idee dat moir mij wil buitensluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan d'r geen ongelijk geven.zmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent door de test gekomen, jeweet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
Ik heb het idee dat moir mij wil buitensluiten.
Iedereen die Vas neukt is welkom.Fuck the EBU.![]()
IB4 stormloop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent door de test gekomen, jeweet.
Iedereen die Vas neukt is welkom.![]()
![]()
Kolerequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent door de test gekomen, jeweet.
Iedereen die Vas neukt is welkom..
![]()
Ik bedoelde: "Wat moet ik mij voorstellen bij een stonertopic voor mensen die nog nooit wiet heeft aangeraakt?"quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ik een stonertopic maak voor mensen die blowen. Eerste idee was om alleen te posten als je stoned bent, waardoor je gewoon geniale chille stonergesprekken kan voeren die je niet in andere topics kan houden.
Is niet echt haalbaar om dat alleen te doen als je stoned bent, maar die chille stonergesprekken zijn er alsnog.
Iemand die nog nooit wiet heeft aangeraakt snapt dat niet. Is een stoner ding, jeweet.
Is dat dan iets als "Yooo, ik zat laatst bij een coffeeshop buiten op de stoep en die lucht was waus jonge"?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bedoelde: "Wat moet ik mij voorstellen bij een stonertopic voor mensen die nog nooit wiet heeft aangeraakt?"
Is dat dan iets als "Yooo, ik zat laatst bij een coffeeshop buiten op de stoep en die lucht was waus jonge"?
Dat maken die PUB'ers dan maar
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bedoelde: "Wat moet ik mij voorstellen bij een stonertopic voor mensen die nog nooit wiet heeft aangeraakt?"
Is dat dan iets als "Yooo, ik zat laatst bij een coffeeshop buiten op de stoep en die lucht was waus jonge"?![]()
![]()
Zo, ik heb ze een kusje gegeven en liggen nu lekker te slapen.
Als er eentje begint te huilen geef ik wel weer het flesje.Dit -- Parkiet is mijn papa
7 gebroken bierflesjes naast muur. Dikke plas op de vlier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoveel posts met "ugjerke, gooi eens een biertje, jij zit dichter bij de koelkast"
"Kan niet, zijn op. Wie gaat nieuwe halen?"
1,5 topic later.
"Is er nog bier?"Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
7 gebroken bierflesjes naast muur. Dikke plas op de vlier.
1,5 topic later.
"Is er nog bier?"Je bent in vorm vandaag.
vlierquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
1,5 topic later.
"Is er nog bier?"Ben je stoned?
![]()
"i got this bag for 250, he told me its super whoopah haze, did i get ripped off"quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat dan iets als "Yooo, ik zat laatst bij een coffeeshop buiten op de stoep en die lucht was waus jonge"?![]()
![]()
Wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
1,5 topic later.
"Is er nog bier?"
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
1,5 topic later.
"Is er nog bier?"![]()
![]()
Smoke a jeffreyquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef Life2.0 het volgende:
of
'swa g allus wij gingen zo hard spacen, zat lsd in die wiet mang'![]()
doet het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
Alleen maar liefde en chillheid in dit topic, geen haat en trollerij, want:
[ afbeelding ]![]()
Alleen net dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
Alleen maar liefde en chillheid in dit topic, geen haat en trollerij, want:
(Wat overigens totaal niet mijn schuld was!)Dit -- Parkiet is mijn papa
Als je wil trollen in andere topics, fine, maar ga niet de stoners representen zodat hier de chillheid wordt verkracht enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alleen net dan.
(Wat overigens totaal niet mijn schuld was!)
Fuck the EBU.![]()
Nee totaal niet, ze werden aangetrokken door een onverklaarbaar fenomeen enzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alleen net dan.
(Wat overigens totaal niet mijn schuld was!)![]()
Godver, wat ben ik blij dat ik nu niet stoned benanders was ik echt panisch geworden van zo veel pubers
Fuck the EBU.![]()
Zo, naar de supermarkt gaan als je high bent is geen goed idee
Verleidingen, Verleidingen overal.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
Godver, wat ben ik blij dat ik nu niet stoned benanders was ik echt panisch geworden van zo veel pubers
![]()
![]()
Ghehehe ik ken hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, naar de supermarkt gaan als je high bent is geen goed idee
Dan wil je alles tegelijk eten
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: