SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
FiPoDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Mja er zitten in dit gebouw een aantal expats, heb de buurman een keer gezien, een schuchtere aziaat, en van wat ik van aziaten weet is dat ze over het algemeen wiet hatenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon gemiddelde nederlandse domheid is voldoende, ik heb een plant voor mijn slaapkamerraam staan, krijg je de vraag of dat wiet is, jongeren horen namelijk geen planten in huis te hebben?![]()
!
Ben wat dat betreft wel wat voorzichtig.Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat ik heb vandaag.
Mijn eerste gedachte "Eeh, de Balkan ligt in het oosten.."
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
aziaten en drugs, wat een ramp!
kwam een kennis dus achter dat ik wel eens wiet rook, hij helemaal van neee hoe kun je dat doendan ga mensen beroven en vrouwen verkrachten en de volgende dag weet je het niet mee, zo zondeeee
WAT?![]()
![]()
The fuck?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
kwam een kennis dus achter dat ik wel eens wiet rook, hij helemaal van neee hoe kun je dat doendan ga mensen beroven en vrouwen verkrachten en de volgende dag weet je het niet mee, zo zondeeee
WAT?![]()
![]()
![]()
Klinkt als een goede game.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
WAT?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik bedoelde dus wat heeft hollandse domheid te maken met buren die je erbij naaien door bij de politie aangifte te doen dat je wietplanten hebt?quote:![]()
![]()
Dat verklaart die berg autoradio's in de bergingquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
WAT?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
omdat nederlanders heel erg zijn van wat ik niet mag (wil of doe) mag een ander ook niet..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wat heeft hollandse domheid te maken met buren die je erbij naaien door bij de politie aangifte te doen dat je wietplanten hebt?
gewoon lekker met 80 invoegen, zonder te kijken of richting aan te geven, voor de supermarkt parkeren en als je met de bar boodschappen terugloopt (zonder mensen zonder kar te ruimte te geven) roep je snel naar een fietser dat ie niet over het voetpad mag fietsen, das zo hollands![]()
![]()
-scratch scratch krab-quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie wil effe aan mijn kont krabben ?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan beland je misschien wel de volgende dag in het huis van Amnesia: The Dark Descent.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:![]()
Jij verdient een Hertog Jan en een dikke J.
* GibsonLesPaul88 paast de shitOok in moeilijke tijden.![]()
Ik werk ook helemaal niet veel, maar daarom ben ik dus zo uitgeput als ik een keer wél achter elkaar moetquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik wil wel wat meer werken nou
Fuck the EBU.![]()
Wie goed doet..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Jij verdient een Hertog Jan en een dikke J.
* GibsonLesPaul88 paast de shit
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
bedenkt me dat de enige reden dat ik nog niet in azie woon hun drugsbeleid is
En de shitload aan ladyboy's / shemales die daar wonenOok in moeilijke tijden.![]()
Zo, beetje troep geruimd, raam en deur open, dekens uit het raam hangen, nu ff peukje roken en straks even stofzuigen, en dan vind ik het weer best voor vandaag
Actief zijn![]()
Fuck the EBU.![]()
NEE NEE NEEE NEE NEE NEE NEEEEE NEE NEEEEEEE NEE NEEquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan beland je misschien wel de volgende dag in het huis van Amnesia: The Dark Descent.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
NEE NEE NEEE NEE NEE NEE NEEEEE NEE NEEEEEEE NEE NEEDan zou ik zelfmoord plegen man.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Heb net ook even flink de keuken schoongemaakt, laat meestal afgewaste zooi vrij lang staan om te drogenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
Zo, beetje troep geruimd, raam en deur open, dekens uit het raam hangen, nu ff peukje roken en straks even stofzuigen, en dan vind ik het weer best voor vandaag
Actief zijn![]()
En gelijk ff troep weggegooid en alles gepoetst enzo, zat helemaal onder de vette zooi enzo![]()
Thai in 3 minutes, filmpje duurt 4:53quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:03 schreef Life2.0 het volgende:
dat is alleen thailand, en daar kom ik toch nooit door dat vreselijke taaltje *ril*
WTF![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik denk dat ik zelfs daar te bang voor zou zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dan zou ik zelfmoord plegen man.
Normaalgesproken als je zelfmoord pleegt ga je dood, maar in Amnesia..
bpaaet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:03 schreef Life2.0 het volgende:
dat is alleen thailand, en daar kom ik toch nooit door dat vreselijke taaltje *ril*
WTF
Ja vandaag is meer mijn opruim-dag, morgen is mijn schoonmaak-dag. Hier ook overal plak en zulksquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb net ook even flink de keuken schoongemaakt, laat meestal afgewaste zooi vrij lang staan om te drogen
En gelijk ff troep weggegooid en alles gepoetst enzo, zat helemaal onder de vette zooi enzo![]()
Wordt wat..
Fuck the EBU.![]()
Thai is ook echt de meest nuttige aziatische taal die je kunt leren
Heb vandaag vrij genomen van school, had geen zin, nutteloze lessen en mijn bed lag te lekker, voor de verandering, aangezien hij niet meer uit elkaar stort 's nachtsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja vandaag is meer mijn opruim-dag, morgen is mijn schoonmaak-dag. Hier ook overal plak en zulks
Wordt wat..
Dus ja, ik heb ineens ontzettend veel tijd om shit te doen, dus waarom niet iets nuttigs?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgens mij ook de meest onmogelijkequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fuck the EBU.![]()
ik wou gewoon posten hoe vreselijk thais klinkt, vooral als het gesproken word door tienermeisjes met veel dramaquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
kun je beter chinees leren ja of koreans, want dat klinkt teminste nog![]()
![]()
Slim slim!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb vandaag vrij genomen van school, had geen zin, nutteloze lessen en mijn bed lag te lekker, voor de verandering, aangezien hij niet meer uit elkaar stort 's nachts
Dus ja, ik heb ineens ontzettend veel tijd om shit te doen, dus waarom niet iets nuttigs?
Maar gewoon lekker chillen niks doen is ook fijn
Hoewel er soms wel het een en ander moet gebeuren
Fuck the EBU.![]()
Ach, ik doe alles op mijn gemakquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slim slim!
Maar gewoon lekker chillen niks doen is ook fijn
Hoewel er soms wel het een en ander moet gebeuren
Dan is 't altijd goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, ik doe alles op mijn gemak
Fuck the EBU.![]()
het ergste is dat ze nog een ander schrift hebben ook, kun je eindelijk iets bestellen en de weg vragen, kun je nog niet lezen WAAR je bentquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij ook de meest onmogelijke
THEY LANDED![]()
![]()
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik werk ook helemaal niet veel, maar daarom ben ik dus zo uitgeput als ik een keer wél achter elkaar moetBeter weer naar school ook, word dit een beetje zat
En gezeik ook overal als je zoveel vrije tijd hebt, dan lijkt alles je eerder te gaan irriteren
![]()
ruilen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ken hetBeter weer naar school ook, word dit een beetje zat
En gezeik ook overal als je zoveel vrije tijd hebt, dan lijkt alles je eerder te gaan irriteren
![]()
Iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is leuk voor even, maar ook hooguit 2 maandjes
Ik weet nu wel school en werk een stuk meer te waarderen
Still; niks doen
Maar als je een volle school/werkweek hebt dan waardeer je je vrije daagjes in het weekend en in vakanties ook een stuk meer, dus dan is niks doen nóg leuker
Fuck the EBU.![]()
HOUSEWARMINGPARTY!!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook je huis hebben? Deal.Fuck the EBU.![]()
prima, ik wil toch al verhuizen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook je huis hebben? Deal.![]()
SNICKERS IN DE VERWARMINGquote:
KAT OP HET DAK
TEKENEN OP MURDERAS GEZICHT!!!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er dan niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
SNICKERS IN DE VERWARMING
KAT OP HET DAK
TEKENEN OP MURDERAS GEZICHT!!!![]()
quote:
Groeten uit het jaar 1345.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
M'n ma heeft zo'n sterke pijnstiller (doktersvoorschrift) ingenomen voor haar rug en echt altijd als ze dat doet wordt ze helemaal vrolijk
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:
Prima, dan ga ik wel met Vas d'r tieten spelen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Diclofenacquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
M'n ma heeft zo'n sterke pijnstiller (doktersvoorschrift) ingenomen voor haar rug en echt altijd als ze dat doet wordt ze helemaal vrolijk![]()
Fuck the EBU.![]()
GATVERDAMME SNICKERS. Die komme het huis niet in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
SNICKERS IN DE VERWARMING
KAT OP HET DAK
TEKENEN OP MURDERAS GEZICHT!!!![]()
kquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik wel met Vas d'r tieten spelen.![]()
Daarom studie, kan je zeggen dat je wat doet maar eigenlijk doe je niks behalve een paar keer per week eventjes opletten. Voelt het toch niet alsof je helemaal niks doet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die had ik ook toen mijn amandelen steeds ontstoken warenquote:Klote pilletjes man ik werd er kut waus van, opvliegers enzo
![]()
![]()
Moet je wel mee oppassen hoor, niet iedereens maag is ertegen bestandquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die ja. Ga er een keer een pikken en uitproberen
Voor de zekerheid maagbeschermertje innemen
Fuck the EBU.![]()
Ik weet niet welke kut studie jij doet maar als ik verpleegkundige wil worden kan ik beter wél opletten en serieus zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Daarom studie, kan je zeggen dat je wat doet maar eigenlijk doe je niks behalve een paar keer per week eventjes opletten. Voelt het toch niet alsof je helemaal niks doet.![]()
![]()
tjsa rechten spreekt dan ook echt voor zichquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kut studie jij doet maar als ik verpleegkundige wil worden kan ik beter wél opletten en serieus zijnvooral het eerste jaar is gewoon 1 keer de tekst doorlezen voldoende.
Bij mij was 't in veel gevallen het enige dat hielp tegen de pijn, van m'n amandelen, van m'n rug, van m'n nek, van m'n migraine. Geen pijn = vrolijkheidquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die had ik ook toen mijn amandelen steeds ontstoken warenKlote pilletjes man ik werd er kut waus van, opvliegers enzo
Fuck the EBU.![]()
Snickers, overal snickers.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GATVERDAMME SNICKERS. Die komme het huis niet in.
Op de uni of op hbo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
tjsa rechten spreekt dan ook echt voor zich
Fuck the EBU.![]()
Boring, dan zakt je motivatie toch ook mijlenver?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
tjsa rechten spreekt dan ook echt voor zichvooral het eerste jaar is gewoon 1 keer de tekst doorlezen voldoende.
![]()
![]()
uniquote:ja klopt. maarja als ik bijna niks doe en toch allemaal 7ens en 8en haal maakt het mij niet uit dat motivatieprobleemquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boring, dan zakt je motivatie toch ook mijlenver?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Verklaart waarom hij zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boring, dan zakt je motivatie toch ook mijlenver?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
uni
[..]
ja klopt. maarja als ik bijna niks doe en toch allemaal 7ens en 8en haal maakt het mij niet uit dat motivatieprobleem
Vriendin van mij doet het op de UU en die stopt ermeeMaar die is er wel elke keer hard voor aan 't werk hoor
Fuck the EBU.![]()
Nee dat is; geen vriendin? dat verklaart waarom ie zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verklaart waarom hij zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.![]()
Alsof er maar een reden is om met je hand in je broek te zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is; geen vriendin? dat verklaart waarom ie zo vaak met z'n hand in z'n broek zit.
"Mandarijnen zijn op?"
-hand in broek-
"Het sneeuwt?"
-hand in broek-
"De zon schijnt?"
-hand in broek-
"Ik zette de TV aan"
-hand in broek-
"De muur is wit"
-hand in broek-Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Leiden. Tsja sommige mensen ligt het gewoon beter dan anderenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar?
Vriendin van mij doet het op de UU en die stopt ermeeMaar die is er wel elke keer hard voor aan 't werk hoor
Waarom helemaal in Leiden terwijl Amsterdam dichterbij is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Leiden. Tsja sommige mensen ligt het gewoon beter dan anderen![]()
![]()
Achja 't past ook helemaal niet bij haarquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Leiden. Tsja sommige mensen ligt het gewoon beter dan anderen2 weken terug met haar meegegaan naar de open dag om te kijken voor andere studies, ze wou mijn objectieve intellectuele mening omdat ze nu iets wilde hebben wat wél bij haar past, en wie beter om daarover te oordelen dan je b3stUhh fRi3nDinNutJuhHh <3 <33
Maar stiekem hoop ik dat ze ook naar Nijmegen komt om CTO te doen![]()
Fuck the EBU.![]()
Amsterdam is iets verder met de trein, woon niet helemaal in haarlem. En Leiden is niet zo'n drukke overbevolkte toeristenstad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom helemaal in Leiden terwijl Amsterdam dichterbij is?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Amsterdam is iets verder met de trein, woon niet helemaal in haarlem. En Leiden is niet zo'n drukke overbevolkte toeristenstad.![]()
![]()
Ah, altijd gezellig als de schoonmaakster even langs komt. Die kijkt ook niet meer raar op als ik overwerk.
Nee, we gaan in mei wel een keer meeten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar gaat die meet gehouden worden trouwens ?
Of issie allang geweest ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Net een heel gesprek gehad met iemand van vodafone omdat mijn abonnement over 4 maanden afloopt, ze bleef maar dooremmeren
Maar goed, dat verklaart wel het onbekende nummer dat mij steeds belde
Bezorgen ze ook?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Net een heel gesprek gehad met iemand van vodafone omdat mijn abonnement over 4 maanden afloopt, ze bleef maar dooremmeren
Maar goed, dat verklaart wel het onbekende nummer dat mij steeds beldeOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als ik een nieuw abonnement afsluit en een nieuwe telefoon daarbij neem wel ja.quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Nice, zat even bij de taalinstellingen van m'n mp3-speler te kijken, staat er opeens 'hcsibarA'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als ik een nieuw abonnement afsluit en een nieuwe telefoon daarbij neem wel ja.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nice, zat even bij de taalinstellingen van m'n mp3-speler te kijken, staat er opeens 'hcsibarA'.
Luchthallon.quote:
Waar gaat het over?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fuck it, ik post ook wat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HAP NOU MENSEN
Ik faal.
![]()
![]()
![]()
Dit is echt komisch.
Ik ben er wel weer klaar mee. Zo maar eens op de fiets stappen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Hoi schatje.quote:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: