'Ben ik helemaal niet tegengekomen' zei je ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg toch "vrijwel niet"? Kun je niet lezen?
Precies. Maar ik zei niet dat het niet behandeld werd. Wat betreft tegenkomen had ik het uiteraard over (oefen)tentamenvragen en dergelijke. Als ik de instantie nooit gezien had wist ik toch niet wat het was?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Ben ik helemaal niet tegengekomen' zei je ook.
Ja dat vond ik al verwarrend, dat ze dan ineens gaan afkorten tot " De Raad" waardoor ik steeds niet zeker weet over wie het nou gaat. Ook in het boek, terwijl ik dit allemaal voor het eerst zie. Goed om te weten dat dat dus altijd de Raad van de EU( Raad van Ministers toch? ) is. Blijf het toch een beetje "quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Europese raad is adviesorgaan, die is niet heel erg belangrijk. De Raad van de eu is zo belangrijk dat hij in alle verdragen "de Raad" wordt genoemd dus die twee hou je wel uit elkaar, en de raad van Europa ben ik nog helemaal niet tegen gekomen. Die organisatie wordt vrijwel niet behandeld in de bachelor.
Hoe ik het onthoud: in 'de Europese raad' zitten de en raad niet naast elkaar. In 'de raad (van de ministers) van de Europese Unie' welquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja dat vond ik al verwarrend, dat ze dan ineens gaan afkorten tot " De Raad" waardoor ik steeds niet zeker weet over wie het nou gaat. Ook in het boek, terwijl ik dit allemaal voor het eerst zie. Goed om te weten dat dat dus altijd de Raad van de EU( Raad van Ministers toch? ) is. Blijf het toch een beetje "" vinden.
Ohquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
Hoe ik het onthoud: in 'de Europese raad' zitten de en raad niet naast elkaar. In 'de raad (van de ministers) van de Europese Unie' welMaar het staat als je twijfelt ook heel duidelijk in art. 13,15 en 16 VEU.
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja dat vond ik al verwarrend, dat ze dan ineens gaan afkorten tot " De Raad" waardoor ik steeds niet zeker weet over wie het nou gaat. Ook in het boek, terwijl ik dit allemaal voor het eerst zie. Goed om te weten dat dat dus altijd de Raad van de EU( Raad van Ministers toch? ) is. Blijf het toch een beetje "" vinden.
Ik heb net een hele tijd geworsteld met art 294 WVEU, wat een rotding is dat zeg. Ook zo'n voorbeeld van iets dat je nooit helemaal kunt begrijpen zonder het op te tekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.
Het helpt echter om het even uit te tekenen. Voor het essay dat ik nu schrijf heb ik dat ook weer even gedaan en daardoor wordt het een stuk duidelijker.
Procedures inderdaad altijd helemaal uittekenen! Anders is het gewoon geen doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net een hele tijd geworsteld met art 294 WVEU, wat een rotding is dat zeg. Ook zo'n voorbeeld van iets dat je nooit helemaal kunt begrijpen zonder het op te tekenen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit in de bus tussen twee nerds ingesloten die de hele tijd over computers praten.
Wat een hel.
Zo jammer dat jullie elkaar kennen want nu kan ik de grap niet maken dat jullie stiekem naast elkaar zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
In de trein zit iemand naast me die naar rijstwafel ruikt![]()
Ik probeer nu vanaf het begin schema's te maken, zal wel nodig zijn en ik ben ook maar meteen aan het samenvatten. Uittekenen ga ik doen als ik vrijdag mijn samenvatting van deze week doorneem, thanks voor de tipquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.
Het helpt echter om het even uit te tekenen. Voor het essay dat ik nu schrijf heb ik dat ook weer even gedaan en daardoor wordt het een stuk duidelijker.
rijstwafelsquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
In de trein zit iemand naast me die naar rijstwafel ruikt![]()
Je kan ook gewoon heel knussig steeds dichter tegen diegene naast je aan gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu heel raar in de trein, uit angst dat iemand op mn laptop meekijkt en ziet dat ik een FOK!ker ben.
Vrouwenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon heel knussig steeds dichter tegen diegene naast je aan gaan zitten
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?quote:
jaja...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is maar het begint een beetje irritant te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |