SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Joerks binnen!Die 1ste vinnik niet zo, voor mij is de mouwlengte te lang en de jurklengte te kort.. verhoudingen kloppen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De 2e is zeker met een riempje wel echt leuk
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Joerks binnen!Die blauwe met riemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi lijntje![]()
ligt er aan in welke taal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga eens puzzelen met mijn trenchcoat patroon
10 is een 38 toch?
oh edit...12 dus
Deze jurk is inderdaad wel zeer kantoor-proof, leuk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
deze klopt beter. Ik vind 'm wel erg leuk. En er moet juist iets van mouw aanzitten ivm kantoor
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik scrollde door mijn fot's heen, kreeg ik ineens mijn twintig kilo zwaardere ik vol in beed. Ik schrok jonge
Ja + Tilburgquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
•Reizigers tussen Tilburg en 's-Hertogenbosch reizen via Boxtel.
Vandaar een vol perron daar
Ah..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja + Tilburgmaar die staat er niet op
Dat! Kiek je curves en silhouette hebben alles whaaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel extra leuk om daarna in de spiegel te kijken toch
wall-equote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat! Kiek je curves en silhouette hebben alles whaaa![]()
![]()
YAAAY STOFZUIGROBOT WALL-E OPHALEN
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
Filmpje van Wall-E in actie!
En gvd...Rick zijn auto deed raar. Startte de ene keer wel de andere keer niet. Ik heb hem al een paar keer op moeten halen ergens. Krijgt net telefoontje van de garage. Boardcomputer kapot.
1100 Euro!!!![]()
![]()
Fuck daar zitten we behoorlijk mee in onze maag. het is dan wel zijn auto en we hebben echt alles nog gewoon apart. Maar hier moeten we samen even de schouders onder zetten
We weten alleen nog niet hoe.....
Het is maar goed dat we niet naar Frankrijk zijn gegaan. Dat was een groot probleem geweest. Alhoewel we wel vervangende autoservice van de ANWB hebben.quote:
Voor 135 zou k je wii maar wegdoen want heel veel ga je er niet voor kirjgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we niet naar Frankrijk zijn gegaan. Dat was een groot probleem geweest. Alhoewel we wel vervangende autoservice van de ANWB hebben.
Ik heb een bod op de Wii voor 135 euro, misschien kan ik dat nog wat opschroeven naar 145. Verder alle feestjes afzeggen, mijn zoon uitleggen dat zijn verjaardagsgeld later komt, en maar kijken hoe we dat gaan redden.
Ik haal alleen nog wel de schoenen op vanavond, die heb ik al gereserveerd. Vind ik zo lullig voor Jill als ik dat dan afzeg. En dat is dan voorlopig de laatste uitgave.
Hopen dat de belastingcentjes een beetje snel komen en de zorgtoeslag wat opschiet.
Oh en vrijdag een sollicitatiegesprek. Is wel voor 20 uurtjes, maar toch...duimen maar weer...
Ermagerd je lachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
deze klopt beter. Ik vind 'm wel erg leuk. En er moet juist iets van mouw aanzitten ivm kantoor
ja soms lach ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd je lacht![]()
En de jurk is mooi![]()
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
Nadeel van ovenschotels , je moet een uur lang die heerlijke geur aanruiken, en dan rammel je helemaal van de honger, neem je een hap brand je je bek
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Ik ga straks met Fred bij Ikea eten. Ermagerd de burgerlijkheid![]()
![]()
Oh ja, zo is 'ie ineens beter! Andere foto was een beetje gekke hoek ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog niksquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD ik hoop dat mijn asos er ook is als ik straks thuis kom.
freitag!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef megamandy het volgende:
Leuke jurkjes SQWanneer had je het besteld? Megatoby had zondag ook bij Asos besteld.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD WAT EEN BAZENDING MIJN VLOER IS NOG NOOIT ZO SCHOON GEWEEST![]()
![]()
Another milestonequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
#QuitNow! Since 28 oktober 2012:
150 days smoke free,
3000 cigarettes down,
722,22¤ and 12 days, 12:00:00 saved!
Jeetje, wat een kutsituatie Puckzzz!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we niet naar Frankrijk zijn gegaan. Dat was een groot probleem geweest. Alhoewel we wel vervangende autoservice van de ANWB hebben.
Ik heb een bod op de Wii voor 135 euro, misschien kan ik dat nog wat opschroeven naar 145. Verder alle feestjes afzeggen, mijn zoon uitleggen dat zijn verjaardagsgeld later komt, en maar kijken hoe we dat gaan redden.
Ik haal alleen nog wel de schoenen op vanavond, die heb ik al gereserveerd. Vind ik zo lullig voor Jill als ik dat dan afzeg. En dat is dan voorlopig de laatste uitgave.
Hopen dat de belastingcentjes een beetje snel komen en de zorgtoeslag wat opschiet.
Oh en vrijdag een sollicitatiegesprek. Is wel voor 20 uurtjes, maar toch...duimen maar weer...
Wanneer en wat heb je besteld? Vandaag kwam mijn Asos pakketje van vrijdag binnen op kantoor, was wel wat verrast, vorige keer duurde de verzending volgens mij 1.5 week daar. Dit is veel leukerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Morgen komt mijn Asos pakket als het goed is
Doet 't niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Goeien matig filmpjeJa dat zijn aardappelen op de tafel... Ja dat is rode port... Ja dat is cifs voet
Dus....
Wel klikbaar, geen filmpje. Niet bij mij iig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Niet klikbaar?
Filmpje: http://s4.photobucket.com(...)472693E63B4.mp4.html
Zo dan?
wel klikbaar!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Niet klikbaar?
Filmpje: http://s4.photobucket.com(...)472693E63B4.mp4.html
Zo dan?
Bij ons had ie maar iets meer dan een half uur nodigquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
wel klikbaar!Samson
Hoe lang duurt het voor zo'n ding klaar is met je huiskamer?
Dat valt alles mee! Zag er echt uit alsof ie een paar uur bezig isquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij ons had ie maar iets meer dan een half uur nodig
Hij heeft tijd nodig voor de 'buitenkant' (gaat ie de rand langs van de kamer) en dan de binnenkant gaat ie wat sneller. Nee het gaat niet ubersuper mega snel; maar je kan hem instellen en dat is het handigste eraanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat valt alles mee! Zag er echt uit alsof ie een paar uur bezig is(ik ben nogal ongeduldig) Maar hendig ja!
Hhahaha dat is echt briljant!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij heeft tijd nodig voor de 'buitenkant' (gaat ie de rand langs van de kamer) en dan de binnenkant gaat ie wat sneller. Nee het gaat niet ubersuper mega snel; maar je kan hem instellen en dat is het handigste eraan
We gaan hem nu gewoon instellen om overdag te stofzuigen als wij toch op het werk zitten
Vrijdagavond volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wanneer en wat heb je besteld? Vandaag kwam mijn Asos pakketje van vrijdag binnen op kantoor, was wel wat verrast, vorige keer duurde de verzending volgens mij 1.5 week daar. Dit is veel leuker
Echt welquote:
My new favourite gadgetquote:
We gaan em runnen als samson bij de oppas isquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Makkelijk hoor. Maar we hebben een hond die graag troep maaktlijkt me geen goede combi
Een zwangerschapsgarderobe?quote:
Dubbele winquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
En op zich zorgt het er ook voor dat we zorgen dat alle troep weg is van de woonkamer; dus geen rondslingerende schoenen meer e.d. op de vloerAnders kan wall-e er niet meer makkelijk door (nouja hij ontwijkt dan de helft dus...)
![]()
I have a happeh
paarse kasten??? Ermahgerd!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd we hebben paarse kasten gekocht![]()
En een lamp die even duur is als de fucking kast![]()
En we zijn naar Ikea geweest en vinden elkaar nog steeds aardig
Paarse kasten voor jullie...........paars-bruine muren?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd we hebben paarse kasten gekocht![]()
En een lamp die even duur is als de fucking kast![]()
En we zijn naar Ikea geweest en vinden elkaar nog steeds aardig
Het was Fred z'n ideequote:
Het is dezelfde tint als de muur maar dan lichterquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paarse kasten voor jullie...........paars-bruine muren?
De burgelijkheidquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was Fred z'n idee![]()
[..]
Het is dezelfde tint als de muur maar dan lichter![]()
Fred wilde ook nog bijpassende nachtkastjes.. En een bijpassend dekbedovertrek
Ermaherdquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was Fred z'n idee![]()
[..]
Het is dezelfde tint als de muur maar dan lichter![]()
Fred wilde ook nog bijpassende nachtkastjes.. En een bijpassend dekbedovertrek
Oh ik wist niet dat ze die ook in het paars hebben ermahgerd ik wil het ookquote:
Ja, die wilde we al, maar dan houtkleur. Ik heb er namelijk nog 1 staan met 4 lades, daar wilde we er 1 bij kopen.quote:
Ze hebben hem ook in turqoisequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ze die ook in het paars hebben ermahgerd ik wil het ook
Ermagerd een TROLLkastquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben echt bizar veel paarse dingen bij IKEA momenteel
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40200709/
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
HALLON, wij zijn IKEA en wij springen pas op de trends in als ze al dusdanig zijn uitgemolken dat alleen de kudde Gerda-koeien het nog wil hebben![]()
![]()
Als je je bezwaard voelt, je hoeft geen vette kado's en nieuwe kleren te kopen voor eind mei he, dat weet je.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
Sorry ik was ff andere dingen doen. Nope, geen spaargeld. Op zich zal het hem wel lukken te betalen maar we moeten ook nog eten enzo
Hey, respect voor paars!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
HALLON, wij zijn IKEA en wij springen pas op de trends in als ze al dusdanig zijn uitgemolken dat alleen de kudde Gerda-koeien het nog wil hebben![]()
![]()
Oh die is wel tofquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze hebben we ook meegenomen
[ afbeelding ]
![]()
Oh maar ik kom wel op jullie bruiloften!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je je bezwaard voelt, je hoeft geen vette kado's en nieuwe kleren te kopen voor eind mei he, dat weet je.
Wortelsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zocht op oranje
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60195740/
Ze hebben ook broccoliquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zocht op oranje
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60195740/
Ja natuurlijk kom je - ik zei dat je geen dure kado's en dure kleren hoeft te kopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh maar ik kom wel op jullie bruiloften!!
PICSSSSquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
Asos hier ook binnen
Vans
Jurkjes
Met name het blauwe kanten jurkje is prachtig, maar wel heel kort!
Dezelfde manier waarop ze die pluchen ratten hebben bedacht waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
HOE bedenk je dat eigenlijk - knuffels maken van wortel en broccoli?
Is dat een poging om de jeugd dichter tot groente te laten komen ?
Of zoiets:quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dezelfde manier waarop ze die pluchen ratten hebben bedacht waarschijnlijk
Mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net deze besteld voor bij m'n jurkjes
[ afbeelding ]
So pretty!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net deze besteld voor bij m'n jurkjes
[ afbeelding ]
Goeden webshop? falen yes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm zo mooi! En niet eens zo duur!
Oeh die is leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze hebben we ook meegenomen
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Ik vind hem echt tof! In zo'n mate dat ik er een jurkje bij wil kopen om een excuus te hebben om hem zelf te kopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm zo mooi! En niet eens zo duur!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
ermahgerd, ik zou zo die speelgroente en vleesdingen kopen, voor mezelf he, hoe tof![]()
Oh die ken ik alquote:
Speciaal voor jou een zalmschotelquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
ermahgerd, ik zou zo die speelgroente en vleesdingen kopen, voor mezelf he, hoe tof![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een zalmschotel
[ afbeelding ]
gelukkig maken ze ook aan kinderen duidelijk dat vis eerst dood moet zijn, daarna snijden en etenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een zalmschotel
[ afbeelding ]
Hebben ze ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit echt briljant. Zonde dat ze geen fruitmand hebben.
meh, die is dan weer stomquote:
opoe kipquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zit die kika avond op ned 1. te kijken, eigenlijk toevallig. Ik vind die BN-ers stom en de verhalen zielig. Maar de optredens zijn wel tof
Zoberzo, André Rieu, baas
Mart Smeets kwam in beeld, dat was gelukkig weer genoeg om al mijn sentiment in te ruilen voor blinde woede en moordneigingenquote:
quote:Dear Sir or Madam,
Tomorrow TNT Post will deliver your order from Asos with barcode 3SASOS0000000000.
Thank you for shopping at www.ASOS.com.
Ja maar ik ben bij het vergelijken dan gigantisch afgeleidt door hoe totaal anders het gezicht eruit ziet. En doordat zij er beter uit ziet, ziet het haar er vanzelf ook beter uit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoezo, het haar wordt toch gewoon een andere kleur?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jammer dat ik pas 's nachts laat thuis ben, maar dan haal ik het vrijdag met mijn brakke kop wel op bij de buren
Die dat zeggen "er is weer een pakjes van Aso's voor je"![]()
Ik verf uberhaupt mijn haar alleen nog maar als ik voor mijn 50ste opvallend grijs wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach zo. Ze heeft weleens vaker henna gedaan en in video's laten zien. Geen super spectaculaire andere kleur toch bij haar, wel mooie glans.
Ik ga er niet aan beginnen, heb te vaak met paarsig, pittig rood of oranje haar rondgelopen
ben je beetje moe Bambi? (ik wordtquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik verf uberhaupt mijn haar alleen nog maar als ik voor mijn 50ste opvallend grijs wordt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben je beetje moe Bambi? (ik wordtafgeleidt
)
ik ben sinds mijn 18e grijzend aan het worden, dus tsja....
Ik doe nu spoelingen, want anders echt te slecht voor mijn gare dunne haar. En dat dekt beetje het grijs, maar dat mag er van mij ook wel door komen, boeit me niet zo. Is meer dat de saaie kleur van mijn niet grijze haren me niet bevalt
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
O trouwens, ze hadden bij een Ikea zo een groten wand met schepsnoep![]()
![]()
En mijn favoriete snoepjes zaten erbij![]()
![]()
En ik wilde juist gezond gaan doen![]()
Dat doe ik wel als deze zak op is![]()
![]()
ach nee joh, er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ersntige fouten wel ja. Ik ben heel erg moe. Zou eigenlijk ook gewoon moeten gaan slapen.
Hmm, dat is wel vervelend.
van die chocolade met butterscotch/caramel/nepdaim erin?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
O trouwens, ze hadden bij een Ikea zo een groten wand met schepsnoep![]()
![]()
En mijn favoriete snoepjes zaten erbij![]()
![]()
En ik wilde juist gezond gaan doen![]()
Dat doe ik wel als deze zak op is![]()
![]()
Nee, Bilar autosnoepquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van die chocolade met butterscotch/caramel/nepdaim erin?
dat is de echte daim, die ze bij ikea verkopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van die chocolade met butterscotch/caramel/nepdaim erin?
ikea doet toch nog alleen maar eigen merk daim verkopen tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is de echte daim, die ze bij ikea verkopen
die vind ik viesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, Bilar autosnoep
[ afbeelding ]
Die zijn zoooo lekker![]()
![]()
En dit is dus een grotere variant en die kan je scheppen![]()
Ze hadden vroegah ook verkeersbordjes, die waren ook zooo lekker![]()
Matig Zwaids snoep![]()
nou kaal op me kut zou best hendig zijn, scheelt een hoop maaienquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach nee joh, er zijn ergere dingen
Heb een collega gehad (niet dat ze nu dood is, ik ben alleen van baan gewisseld![]()
![]()
) die kaal werd op haar 40e, das pas kut.
En slaap lekker dan maar
More for mequote:
oh dat is dan pas sinds zeer kort. Zou kunnen hoor!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ikea doet toch nog alleen maar eigen merk daim verkopen tegenwoordig?
meestal gaat het daar alleen maar harder groeien als het op je hoofd minder wordtquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou kaal op me kut zou best hendig zijn, scheelt een hoop maaien
zonder paard, dus nu geheel van gummi?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En overal blije bordjes dat ze weer Zweedse balletjes hebben
Ikea heeft op een gegeven moment alles wat niet eigen merk was eruit gegooid. Toen hadden ze dus bijna niks meer overquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat is dan pas sinds zeer kort. Zou kunnen hoor!
aids.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meestal gaat het daar alleen maar harder groeien als het op je hoofd minder wordt
ik ben vies van los schepsnoep (visuals van kinderen/ouwe mensen met kwijl/schijthanden die erin graaienquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
More for me![]()
![]()
Maar ze hebben nu dus een wand waar je kan scheppen, daar zit ook genoeg chocolade rommel bij![]()
Vroegah hadden ze zakken met chocoladebolletjes a la m&m's, maar dan allemaal verschillende vullingen. Rozijn, mint, noot, snoep, crunch.. Die waren ook echt superlekker
ze heeft het nota bene over chocoladequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben vies van los schepsnoep (visuals van kinderen/ouwe mensen met kwijl/schijthanden die erin graaien)
die andere dingen die jij noemt lijken me ook vies, hehehe.
Ik ben meer van de superzoute drop, chocolade en vleeschhhhh als snacks
Toevallig zat er naast me een vrouwtje lekker met haar handen te graaien en mij heel verbaasd aan te kijken omdat ik het met een schepje deedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben vies van los schepsnoep (visuals van kinderen/ouwe mensen met kwijl/schijthanden die erin graaien)
die andere dingen die jij noemt lijken me ook vies, hehehe.
Ik ben meer van de superzoute drop, chocolade en vleeschhhhh als snacks
Het is iets persoonlijks, ik weet het zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft het nota bene over chocolade
ze hadden ruzie met de leverancier van Daim ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ikea heeft op een gegeven moment alles wat niet eigen merk was eruit gegooid. Toen hadden ze dus bijna niks meer over.
Zonde, ze hadden zulk lekker snoep. Lekkere kaas ook, ging er allemaal uit.
Maar het begint weer terug te komen blijkbaar
ja zonder die vulling bedoelde ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft het nota bene over chocolade
I knowquote:
Ze hebben alle andere merken dan Ikea eruit gegooid destijds.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze hadden ruzie met de leverancier van Daim ofzo.
ze hebben wel goeie kaas enzo ja. Jammer dat ze geen leippajuusto verkaufen, maar das Fins dus das logisch. Dat vind ik echt lekker
Kun je hartig eten, maar ook zoetig met jam ofzo, mjam mjam mjam!
Doe monnikenkaas ofzo is lekker, cider is ook goed, siroopjes ook.
Rendierworst is ook lekker, maar daar heb jij dan weer niks aan
De vega kaviaar is overigens ook lekker, en kost geen reet
Die zijn zo lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Chocolade met rozijntjes
Fuck, snaaizin
VIOLA HOLT UITLIKKEN, KOOS POSTEMA PIJPEN, MART SMEETS RIMMENquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Chocolade met rozijntjes
Fuck, snaaizin
nope.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
VIOLA HOLT UITLIKKEN, KOOS POSTEMA PIJPEN, MART SMEETS RIMMEN
(eetlust al weg)
Ik lijd mee ja, ik wil die dingen ookquote:
ermnerm en daar kan je ook niet een paar van eten, ik heb dan altijd het halve zakje opquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Chocolade met rozijntjes
Fuck, snaaizin
Dat lukt mij niet, ik hou teveel van zoetquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik leef doordeweeks vrijwel geheel suikervrij he
taarten hebben ze nog wel toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben alle andere merken dan Ikea eruit gegooid destijds.
Ik vond die plakjes kaas lekker, maar die hadden ze dus ineens niet meer.
Vooral de taarten liepen trouwens ontzettend hard, die gingen er echt rap uit.
Ik blijf het concept wel heel slim vinden dat ze combinaties die ze in het restaurant serveerde, daarna verkochten in de winkel. Maar dat doen ze een stuk minder tegenwoordig.
ernstig welquote:
De Zweedse taarten uit de diepvries. Vooral prinsessentaart deed het heel goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
taarten hebben ze nog wel toch?
Al hebben ze die nu ook bij de locale AH
oh hebben ze die niet meer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De Zweedse taarten uit de diepvries. Vooral prinsessentaart deed het heel goed
Weet niet of die er weer is, is lang geleden dat ik daar werktequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh hebben ze die niet meer?
Ik koop dat nooit
een hete neger, dat moet een hoax zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg echt Aids van die Plusreclame over paasaanbiedingen.
Met die nichterige neger die dan roept "warm, warmer, heet" met z'n blije kuthoofd
Die die bang is voor koeien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een hete neger, dat moet een hoax zijn
Heb je die Almhof neger met zijn lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr al gezien?![]()
![]()
Ik moest heel erg lollerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/21426516
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatig
ja echt he........quote:
blijkbaar ja.... die nep Churendie Martina stem ook, huuuuuuhquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die die bang is voor koeien?
Ik mis de grapquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/21426516
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatig
die reacties man, pricelessquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, wat doe je op de Telegraafsite?
hij is zo extreem extreem lame idd. Dat is het denk ik, gewoon mislukte grap, vandaar dequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal niet grappig idd.
Het is echt heel lame idd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij is zo extreem extreem lame idd. Dat is het denk ik, gewoon mislukte grap, vandaar de
halve??quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermnerm en daar kan je ook niet een paar van eten, ik heb dan altijd het halve zakje op
ja, verdorie, dat wil ik toch helemaal niet horen manquote:The tuition fee of the complete Master programme will be 13,700 euro.
Ermahgerdquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, verdorie, dat wil ik toch helemaal niet horen man
ik ben al 3-4 jaar naar die site aan het surfen en weer weg klikken...quote:
wat een kutkoterquote:
je ziet die politieagenten gewoon koken van woede om dat teringjong, vandaar ook mijn herkenningquote:
Die zal waarschijnlijk thuis helemaal lens geramd worden door z'n vader, dus die zal het wel laten voortaanquote:
ik mag het hopen jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk thuis helemaal lens geramd worden door z'n vader, dus die zal het wel laten voortaan
hoop t, zul je net zien dat hij er thuis ook goed vanaf komt wat kinderen van tegenwoordig worden toch niet aangepaktquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk thuis helemaal lens geramd worden door z'n vader, dus die zal het wel laten voortaan
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
lekker slapen, morgen superleuke drukke dag, want mijn zusje gaat trouwen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
lekker slapen, morgen superleuke drukke dag, want mijn zusje gaat trouwen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge ik maakte bijna weer een Bami-garp
Yay! Heel veel plezier morgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
mag ik eindelijk mijn toch-niet-blauwe jurk aan
En lekker iedereen ondersmotsen met make-up en getuigen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Weer onder de 85 vanmorgenlijnzaad werkt!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning,
Asos dreigt vandaag te komen![]()
Had naast de bikini nog 3 Barry M lakjes in m'n mandje gegooid
das haske goed voor de vetverbranding jonge!quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben net trouwens een boxspring naar beneden gesjouwd, want die moet er voor half 8 staan van het grofvuil.
Sjouwen voor het ontbijt
Ik word altijd misselijk als ik iets moet doen voor het ontbijt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das haske goed voor de vetverbranding jonge!
misselijk?quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk als ik iets moet doen voor het ontbijt.
quote:
Dat was geen optiequote:Op donderdag 28 maart 2013 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
Je had natuurlijk ook eerder op kunnen staan en eerder ontbijten
nee, dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even gepikt van Lin d'r blog dus:
[ afbeelding ]
Dat resultaat komt alleen door een creme te smeren. Mag toch hopen dat niemand dat geloofd?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Och jee, ik was ook weer es wat eerder op kantoor hoor
"De zomertijd gaat zondag pas in he"
"Wekker te vroeg gezet?"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
"Wekker te vroeg gezet?"
Dat zou garpig zijnquote:
Mwehehe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had zo van de Ikea een potje lingonberry-jam meegenomen, omdat het kan. Was wel benieuwd.
Het smaakt naar bedorven bessen.
Is dat weer een gebrek in mijn culinaire ontwikkeling? Die nasmaakquote:
Nee, dat was herkenning.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat weer een gebrek in mijn culinaire ontwikkeling? Die nasmaak
Ermagerd het lag niet aan mijquote:
Nope.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd het lag niet aan mij![]()
Die kleur is mooier jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn ook leuk iets feller
maar denk dat ik die andere bij meer zooi aan kan
niemand kan een hele dag staan en lopen op zulke hakken hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die kleur is mooier ja
Nu zou ik nog moeten leren lopen op zulke hoge hakken
Ik kan al 4 uur staan op 8 cm![]()
Dan wil ik het onmogelijke waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand kan een hele dag staan en lopen op zulke hakken hoor
WAT. KAN JIJ FIETSEN?!quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga dadelijk fietsen ermahgerd. Als ik maar niet doodgereden word door een bus
Kantoorgrappenquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
"Wekker te vroeg gezet?"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kantoorgrappenhier is het "ben je uit bed gevallen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |