SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Joerks binnen!Die 1ste vinnik niet zo, voor mij is de mouwlengte te lang en de jurklengte te kort.. verhoudingen kloppen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De 2e is zeker met een riempje wel echt leuk
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Joerks binnen!Die blauwe met riemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi lijntje![]()
ligt er aan in welke taal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga eens puzzelen met mijn trenchcoat patroon
10 is een 38 toch?
oh edit...12 dus
Deze jurk is inderdaad wel zeer kantoor-proof, leuk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
deze klopt beter. Ik vind 'm wel erg leuk. En er moet juist iets van mouw aanzitten ivm kantoor
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik scrollde door mijn fot's heen, kreeg ik ineens mijn twintig kilo zwaardere ik vol in beed. Ik schrok jonge
Ja + Tilburgquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
•Reizigers tussen Tilburg en 's-Hertogenbosch reizen via Boxtel.
Vandaar een vol perron daar
Ah..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja + Tilburgmaar die staat er niet op
Dat! Kiek je curves en silhouette hebben alles whaaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel extra leuk om daarna in de spiegel te kijken toch
wall-equote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat! Kiek je curves en silhouette hebben alles whaaa![]()
![]()
YAAAY STOFZUIGROBOT WALL-E OPHALEN
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
Filmpje van Wall-E in actie!
En gvd...Rick zijn auto deed raar. Startte de ene keer wel de andere keer niet. Ik heb hem al een paar keer op moeten halen ergens. Krijgt net telefoontje van de garage. Boardcomputer kapot.
1100 Euro!!!![]()
![]()
Fuck daar zitten we behoorlijk mee in onze maag. het is dan wel zijn auto en we hebben echt alles nog gewoon apart. Maar hier moeten we samen even de schouders onder zetten
We weten alleen nog niet hoe.....
Het is maar goed dat we niet naar Frankrijk zijn gegaan. Dat was een groot probleem geweest. Alhoewel we wel vervangende autoservice van de ANWB hebben.quote:
Voor 135 zou k je wii maar wegdoen want heel veel ga je er niet voor kirjgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we niet naar Frankrijk zijn gegaan. Dat was een groot probleem geweest. Alhoewel we wel vervangende autoservice van de ANWB hebben.
Ik heb een bod op de Wii voor 135 euro, misschien kan ik dat nog wat opschroeven naar 145. Verder alle feestjes afzeggen, mijn zoon uitleggen dat zijn verjaardagsgeld later komt, en maar kijken hoe we dat gaan redden.
Ik haal alleen nog wel de schoenen op vanavond, die heb ik al gereserveerd. Vind ik zo lullig voor Jill als ik dat dan afzeg. En dat is dan voorlopig de laatste uitgave.
Hopen dat de belastingcentjes een beetje snel komen en de zorgtoeslag wat opschiet.
Oh en vrijdag een sollicitatiegesprek. Is wel voor 20 uurtjes, maar toch...duimen maar weer...
Ermagerd je lachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
deze klopt beter. Ik vind 'm wel erg leuk. En er moet juist iets van mouw aanzitten ivm kantoor
ja soms lach ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd je lacht![]()
En de jurk is mooi![]()
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
Nadeel van ovenschotels , je moet een uur lang die heerlijke geur aanruiken, en dan rammel je helemaal van de honger, neem je een hap brand je je bek
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Ik ga straks met Fred bij Ikea eten. Ermagerd de burgerlijkheid![]()
![]()
Oh ja, zo is 'ie ineens beter! Andere foto was een beetje gekke hoek ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog niksquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD ik hoop dat mijn asos er ook is als ik straks thuis kom.
freitag!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef megamandy het volgende:
Leuke jurkjes SQWanneer had je het besteld? Megatoby had zondag ook bij Asos besteld.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD WAT EEN BAZENDING MIJN VLOER IS NOG NOOIT ZO SCHOON GEWEEST![]()
![]()
Another milestonequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
#QuitNow! Since 28 oktober 2012:
150 days smoke free,
3000 cigarettes down,
722,22¤ and 12 days, 12:00:00 saved!
Jeetje, wat een kutsituatie Puckzzz!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we niet naar Frankrijk zijn gegaan. Dat was een groot probleem geweest. Alhoewel we wel vervangende autoservice van de ANWB hebben.
Ik heb een bod op de Wii voor 135 euro, misschien kan ik dat nog wat opschroeven naar 145. Verder alle feestjes afzeggen, mijn zoon uitleggen dat zijn verjaardagsgeld later komt, en maar kijken hoe we dat gaan redden.
Ik haal alleen nog wel de schoenen op vanavond, die heb ik al gereserveerd. Vind ik zo lullig voor Jill als ik dat dan afzeg. En dat is dan voorlopig de laatste uitgave.
Hopen dat de belastingcentjes een beetje snel komen en de zorgtoeslag wat opschiet.
Oh en vrijdag een sollicitatiegesprek. Is wel voor 20 uurtjes, maar toch...duimen maar weer...
Wanneer en wat heb je besteld? Vandaag kwam mijn Asos pakketje van vrijdag binnen op kantoor, was wel wat verrast, vorige keer duurde de verzending volgens mij 1.5 week daar. Dit is veel leukerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Morgen komt mijn Asos pakket als het goed is
Doet 't niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Goeien matig filmpjeJa dat zijn aardappelen op de tafel... Ja dat is rode port... Ja dat is cifs voet
Dus....
Wel klikbaar, geen filmpje. Niet bij mij iig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Niet klikbaar?
Filmpje: http://s4.photobucket.com(...)472693E63B4.mp4.html
Zo dan?
wel klikbaar!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Niet klikbaar?
Filmpje: http://s4.photobucket.com(...)472693E63B4.mp4.html
Zo dan?
Bij ons had ie maar iets meer dan een half uur nodigquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
wel klikbaar!Samson
Hoe lang duurt het voor zo'n ding klaar is met je huiskamer?
Dat valt alles mee! Zag er echt uit alsof ie een paar uur bezig isquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij ons had ie maar iets meer dan een half uur nodig
Hij heeft tijd nodig voor de 'buitenkant' (gaat ie de rand langs van de kamer) en dan de binnenkant gaat ie wat sneller. Nee het gaat niet ubersuper mega snel; maar je kan hem instellen en dat is het handigste eraanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat valt alles mee! Zag er echt uit alsof ie een paar uur bezig is(ik ben nogal ongeduldig) Maar hendig ja!
Hhahaha dat is echt briljant!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij heeft tijd nodig voor de 'buitenkant' (gaat ie de rand langs van de kamer) en dan de binnenkant gaat ie wat sneller. Nee het gaat niet ubersuper mega snel; maar je kan hem instellen en dat is het handigste eraan
We gaan hem nu gewoon instellen om overdag te stofzuigen als wij toch op het werk zitten
Vrijdagavond volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wanneer en wat heb je besteld? Vandaag kwam mijn Asos pakketje van vrijdag binnen op kantoor, was wel wat verrast, vorige keer duurde de verzending volgens mij 1.5 week daar. Dit is veel leuker
Echt welquote:
My new favourite gadgetquote:
We gaan em runnen als samson bij de oppas isquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Makkelijk hoor. Maar we hebben een hond die graag troep maaktlijkt me geen goede combi
Een zwangerschapsgarderobe?quote:
Dubbele winquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
En op zich zorgt het er ook voor dat we zorgen dat alle troep weg is van de woonkamer; dus geen rondslingerende schoenen meer e.d. op de vloerAnders kan wall-e er niet meer makkelijk door (nouja hij ontwijkt dan de helft dus...)
![]()
I have a happeh
paarse kasten??? Ermahgerd!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd we hebben paarse kasten gekocht![]()
En een lamp die even duur is als de fucking kast![]()
En we zijn naar Ikea geweest en vinden elkaar nog steeds aardig
Paarse kasten voor jullie...........paars-bruine muren?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd we hebben paarse kasten gekocht![]()
En een lamp die even duur is als de fucking kast![]()
En we zijn naar Ikea geweest en vinden elkaar nog steeds aardig
Het was Fred z'n ideequote:
Het is dezelfde tint als de muur maar dan lichterquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paarse kasten voor jullie...........paars-bruine muren?
De burgelijkheidquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was Fred z'n idee![]()
[..]
Het is dezelfde tint als de muur maar dan lichter![]()
Fred wilde ook nog bijpassende nachtkastjes.. En een bijpassend dekbedovertrek
Ermaherdquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was Fred z'n idee![]()
[..]
Het is dezelfde tint als de muur maar dan lichter![]()
Fred wilde ook nog bijpassende nachtkastjes.. En een bijpassend dekbedovertrek
Oh ik wist niet dat ze die ook in het paars hebben ermahgerd ik wil het ookquote:
Ja, die wilde we al, maar dan houtkleur. Ik heb er namelijk nog 1 staan met 4 lades, daar wilde we er 1 bij kopen.quote:
Ze hebben hem ook in turqoisequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ze die ook in het paars hebben ermahgerd ik wil het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |