Paint of doe wat leuksquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef Dimens het volgende:
Binnenkort ook een zebrapad dat ontploft als je erop staat. Om te laten zien dat Moslims ook welkom zijn.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:01 schreef Nielsch het volgende:
Ook graag een zwart zebrapad om te laten zien dat negers ook welkom zijn.
Worden de meest zebrapaden niet van hetzelfde min of meer fluorescerende materiaal gemaakt als alle andere wegbelijning?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
eentje die licht geeft in het donker, want dat zou elke stad moeten hebben.
ja, maar daar neem ik geen genoegen meequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Worden de meest zebrapaden niet van hetzelfde min of meer fluorescerende materiaal gemaakt als alle andere wegbelijning?
misschien is 4 strepen niet genoeg voor een gemiddeld zebrapad?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef zovty het volgende:
Het verbaast me overigens dat er geen zebrapad is met de siliouten van de the beatles als de strepen. Dat moet toch niet zo heel moelijk te knutselen zijn?
Er zijn zoveel mensen die claimen eigenlijk de 5th beatle te zijn dat je een goed gevuld zebrapad aan kan leggen over de A2.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien is 4 strepen niet genoeg voor een gemiddeld zebrapad?
Dat werkt toch nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Speciaal voor veroordeelde pedofielen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef zovty het volgende:
Het verbaast me overigens dat er geen zebrapad is met de siliouten van de the beatles als de strepen. Dat moet toch niet zo heel moelijk te knutselen zijn?
da's waar. Pete Best, Jimmy Nichols, Stu Suttcliffe, Astrid Kirchner.... we zitten al op het dubbele!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die claimen eigenlijk de 5th beatle te zijn dat je een goed gevuld zebrapad aan kan leggen over de A2.
Zebrapaden zijn er primair voor de verkeersveiligheid. Door creatieve fratsen uit te halen is er het gevaar dat verwarring ontstaat bij de verkeersdeelnemers en ze dus hun doel voorbijschieten. Diezelfde denkfout hebben ze nu in Utrecht gemaakt. Prima als ze een symbool willen om de nadruk te leggen op tolerantie, maar een zebrapad is een ongelukkige keuze.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef zovty het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, zeikerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zebrapaden zijn er primair voor de verkeersveiligheid. Door creatieve fratsen uit te halen is er het gevaar dat verwarring ontstaat bij de verkeersdeelnemers en ze dus hun doel voorbijschieten. Diezelfde denkfout hebben ze nu in Utrecht gemaakt. Prima als ze een symbool willen om de nadruk te leggen op tolerantie, maar een zebrapad is een ongelukkige keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |