Geen waarde, voor het juridische dient het verkeerslicht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vind het idee an sich wel wat hebben. Maar vraag mij af wat de juridische waarde is.
Er staat daar een bord voor een VOP, maar er is geen locatie van de VOP zelf. (ja, een VOP heeft een wettelijke norm).
En nu is er dus één bijgekomen: een zebrapad waar je wel/geen voorrang als voetganger hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet eng. Gewoon bespottelijk. En zinloos en nutteloos. Laat ze die energie steken in het écht aanpakken van problemen. En die heeft Utrecht genoeg.
In Kanaleneiland heb je een verkeerspark. Daar is dat laatste vast wel te regelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Fusions het volgende:
Waar is mijn hetero zebrapad dan en waar is het pedofielen zebrapad.
Neuh, ik heb gelijk en dat ook gewoon gekregen indertijd. Dat weet jij ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het wordt je weer te heet onder de voeten, kortom.
Ja hoor, jij bent God.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb gelijk en dat ook gewoon gekregen indertijd.
Non-discussie eigenlijk, maar okee, point taken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef Elan het volgende:
Kunnen jullie die achterlijke discussie ergens anders voeren of anders ons vertellen waar het over gaat, bedankt.
quote:Hiermee wil de staat laten zien dat iedereen welkom is, ongeacht seksuele geaardheid of geloofsovertuiging.
ja want je hoeft niet te stoppen voor deze zebra padquote:
Wel doen als er niemand oversteekt, want als je iemand raakt ben je zélf wel aansprakelijk. Het zwakke verkeersdeelnemerverhaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja want je hoeft niet te stoppen voor deze zebra padis wettig niet geldig
In de Uitvoeringsvoorschriften van het Besluit Administratieve Bepalingen inzake het Wegverkeer (BABW) staat omschreven hoe een zebrapad er uit moet zien. Een zebrapad wordt dwars op de weg aangebracht en bestaat uit witte strepen van ten minste vier meter breed. Bij een zebrapad moet altijd het bord L2 geplaatst zijn, behalve als er verkeerslichten aanwezig zijn.
dus als je met 50 aan komt mag je hem gewoon negeren als er een over wil steken ..
Ach ja wel, krijg je dat gezeik ook weerquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel doen als er niemand oversteekt, want als je iemand raakt ben je zélf wel aansprakelijk. Het zwakke verkeersdeelnemerverhaal.
Hahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef Dimens het volgende:
Binnenkort ook een zebrapad dat ontploft als je erop staat. Om te laten zien dat Moslims ook welkom zijn.
Als dit een homozebrapad zou zijn, dan zou je logischerwijs kunnen concluderen dat alle reguliere zebrapaden heterozebrapaden zijn. Een pedofielenzebrapad lijkt me meer iets voor op het schoolplein.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Fusions het volgende:
Waar is mijn hetero zebrapad dan en waar is het pedofielen zebrapad.
Weggepeste homo's krijgen een schadevergoeding van de gemeente, omdat die op een prachtige wijze de media erbij wisten te betrekken. Weggepeste Marokkanen krijgen dat niet. Daar hoor ik je dan weer niet over. En ja, dat speelde in beide gevallen in Utrecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Alleen wegpesten wordt in Utrecht oogluikend toegestaan.
Dat is wel erg stereotyperend, homo's voor zwak uitmaken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel doen als er niemand oversteekt, want als je iemand raakt ben je zélf wel aansprakelijk. Het zwakke verkeersdeelnemerverhaal.
Je weet er wel een draai aan te geven, hé?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is wel erg stereotyperend, homo's voor zwak uitmaken.
Nee natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Mag je ook alleen maar huppelend over het gaybrapad?
Pfffff, gelukkig, heb het altijd bij me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!
Maar een handtasje is wel verplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |