Ik woon nu nog in Limburg, dus even naar burgerzaken fietsen is ook zo watquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Ik de 7e, ook online. Zit te twijfelen of ik vanavond naar Burgerzaken fiets of niet.
Dat betuttelende, om te kotsen is het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als homo zijnde wil ik totaal niet met dit soort onzin geasocieerd worden, ik wil gelijkwaardig behandeld worden, en niet dat de overheid namens mij dit soort flauwekul verkondigd.
Waarom altijd alles in het negatieve zoeken? Is er eens een leuk, zomers initiatief moet er gelijk weer over gekotst wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat betuttelende, om te kotsen is het.
Het lijkt mij belangrijker dat men mensen die homo's het leven zuur maken en wel zodanig dat men maar verhuist eens aanpakt. Zodat ze alle kleuren stront schijten .Heb je ook kleurtjes.
Maar dan staat straks het hele pad vol mensen die ze willen pestenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Alleen wegpesten wordt in Utrecht oogluikend toegestaan.
En dus moet het wanneer het over homo's gaat altijd en alleen maar daarover gaan? wat is het grotere doel van dat negativisme?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Alleen wegpesten wordt in Utrecht oogluikend toegestaan.
Niet eng. Gewoon bespottelijk. En zinloos en nutteloos. Laat ze die energie steken in het écht aanpakken van problemen. En die heeft Utrecht genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom altijd alles in het negatieve zoeken? Is er eens een leuk, zomers initiatief moet er gelijk weer over gekotst worden. En het voegt inderdaad niks structureel toe maar het zorgt wel voor positieve aandacht en een lach bij velen. Is dat zo eng en naar?
Misschien omdat dat een probleem is in Utrecht?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dus moet het wanneer het over homo's gaat altijd en alleen maar daarover gaan? wat is het grotere doel van dat negativisme?
Ik loop niet om problemen heen maar ik vraag me af wat het nut er van is om alles in het leven negatief te benaderen? Waarom alleen maar in problemen denken en nooit eens iets gewoon vrolijk en zomers benaderen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat dat een probleem is in Utrecht?
Of loop je liever om problemen heen?
Positief in het leven staan is dus bespottelijk, zinloos en nutteloos. Goh, gelukkig denken de meeste mensen daar anders overquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet eng. Gewoon bespottelijk. En zinloos en nutteloos.
Aha, tot alle problemen de wereld uit zijn mogen we alleen maar met negatieve dingen bezig zijn?quote:Laat ze die energie steken in het écht aanpakken van problemen. En die heeft Utrecht genoeg.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Positief in het leven staan is dus bespottelijk, zinloos en nutteloos. Goh, gelukkig denken de meeste mensen daar anders over. Zou anders wel een enge depressieve bende worden
[..]
Aha, tot alle problemen de wereld uit zijn mogen we alleen maar met negatieve dingen bezig zijn?
Ja, zo is dat. Totdat je een mening hebt die anderen niet delen. Dan moet je volgens sommigen ineens "rekening houden met je tag".quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn hier users, niks met mod te maken.
Als crew moet je wel rekening houden met je functie inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, zo is dat. Totdat je een mening hebt die anderen niet delen. Dan moet je volgens sommigen ineens "rekening houden met je tag".
Joh, het is niet alsof alleen homo's dat zebrapad mogen gebruiken. Het is een geintje en ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef Elan het volgende:
Juist door zo'n speciaal homozebrapad maak je onderscheid. Geef mij maar Amsterdam met gewoon normale zebrapaden en iedereen is welkom.
Kortom, als crew alleen polcor posten. Dan komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als crew moet je wel rekening houden met je functie inderdaad.
Neehoor, maar je moet ook niet gaan huilen wanneer er eens een onnozele Godwin van je wordt verwijderd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kortom, als crew alleen polcor posten. Dan komt het allemaal goed.
Kom dan als gemeente ook niet met zo'n lulverhaal over tolerantie als onderbouwing en leg het gewoon neer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joh, het is niet alsof alleen homo's dat zebrapad mogen gebruiken. Het is een geintje en ook niet meer dan dat.
Vind het idee an sich wel wat hebben. Maar vraag mij af wat de juridische waarde is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joh, het is niet alsof alleen homo's dat zebrapad mogen gebruiken. Het is een geintje en ook niet meer dan dat.
Het wordt je weer te heet onder de voeten, kortom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neehoor, maar je moet ook niet gaan huilen wanneer er eens een onnozele Godwin van je wordt verwijderd.
En nu weer ontopic aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |