Was gewoon een zinloze reactie op en nog zinlozer idee.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Lees het bericht eens even goed en reageer dan nog een keer
Ah het ouderwetse D66 standpunt, Het is gewoon normaal en iedereen die dat niet normaal vindt is niet normaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als we homoseksualiteit nou eens net zo gewoon gingen vinden als heteroseksualiteit.. Dat noem ik integratie en/of acceptatie. Wat je wil. Al dat moeilijk gedoe.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-blijven-liggen.htmlquote:UTRECHT/AMERSFOORT - Het regenboogzebrapad op de Lange Viestraat in Utrecht blijft permanent liggen. Dat heeft wethouder De Rijk vrijdagmorgen bekend gemaakt bij de start van Coming Out-dag in Utrecht.
Het zebrapad is in juni neergelegd voor de viering van homo-evenement roze zaterdag en zou tijdelijk zijn. Utrecht wil ermee uitdragen dat de stad homovriendelijk is, en heeft besloten het pad te laten liggen.
'MANWIJVEN EN MIETJES'
Coming-out dag startte vrijdag op scholengemeenschap Unic, waar de regenboogvlag werd gehesen. Het thema dit jaar is 'mannelijke vrouwen en vrouwlijke mannen', vaak denigrerend manwijven en mietjes genoemd. Vooral jongeren denken in zulke stereotypen: homo's zijn 'altijd' vrouwelijke mannen, mannelijke vrouwen zijn 'altijd' lesbiennes.
De denkbeelden kunnen leiden tot veel leed, zegt het COC, vandaar dat de organisatie dit keer een school heeft uitgekozen voor de opening. Op veel andere plaatsen wordt vrijdag ook aandacht geschonken aan Coming Out Dag. Zo wappert de regenboogvlag ook op het gemeentehuis van Amersfoort.
pics?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef Nielsch het volgende:
Altijd grappig die clubjes homo's die dansjes doen op dat zebrapad.
Heb ik niet, maar volgens mij is het een groepje jongens dat daar gaat dansen voordat ze naar de Derrick gaan. Zit ook ene Paul bij geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar volgens mij is het een groepje jongens dat daar gaat dansen voordat ze naar de Derrick gaan. Zit ook ene Paul bij geloof ik.
Omdat dat nergens voor nodig is. De oversteekplaats is namelijk al beveiligd met een VRI, en de VRI gaat sowieso boven de normale voorrangsregels voor een zebrapad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Alentejana het volgende:
Niet om het een of ander, maar daar kunnen toch makkelijk witte strepen tussen?
Waarom is dat niet gewoon gedaan???????????
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Groen licht voor homo-verkeerslicht in Utrecht
De stad Utrecht krijgt in navolging van Lissabon en Wenen een homo-verkeerslicht voor voetgangers.
Hopelijk gaat die niet het Nijntje-verkeerslicht vervangen. Die is schattigen en moet blijven..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Groen licht voor homo-verkeerslicht in Utrecht
De stad Utrecht krijgt in navolging van Lissabon en Wenen een homo-verkeerslicht voor voetgangers.
[ afbeelding ]
en zo ziet dat eruit
Burgemeester en wethouders steunen het voorstel van GroenLinks om de traditie van Utrecht als Mensenrechtenstad te onderstrepen met een verkeerslicht met twee figuurtjes van hetzelfde geslacht. De stad heeft al een regenboogzebrapad.
Om de kosten te beperken stelt het college voor het licht te installeren bij de algehele vervanging van een verkeerslichteninstallatie. Dan moet realisatie voor 2000 euro mogelijk zijn. Waar het homo-verkeerslicht komt, is nog onduidelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)cht-in-Utrecht.dhtml
En ook het homo-stoplicht is een verzinsel van GroenLinksquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We hebben het wel over GroenLinks he.
Loop je er de volgende keer dan met een ander gevoel over, of zijn die duizenden euro's die GL er in heeft gestoken voor niets geweest?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:53 schreef Kauai het volgende:
Ik wist niet eens dat er een reden is waarom dat zebrapad gekleurd is
Ik zal ze teleur moeten stellen vrees ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Loop je er de volgende keer dan met een ander gevoel over, of zijn die duizenden euro's die GL er in heeft gestoken voor niets geweest?
Dat hebben ze leuk bedacht, maar het wordt wel degelijk weer relevant als op enig moment de verkeerslichten tijdelijk buiten werking zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Omdat dat nergens voor nodig is. De oversteekplaats is namelijk al beveiligd met een VRI, en de VRI gaat sowieso boven de normale voorrangsregels voor een zebrapad.
Dat deze regenboog voor voertuigbestuurders niet meteen als zebrapad herkenbaar is maakt dus niets uit voor wie er nu voorrang heeft.
Aiaiaiaiai.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)rijgt-regenboogzebra
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)d-is-gevaarlijk.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |