Wtfquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:59 schreef Hathor het volgende:
Moeten automobilisten dan ook stoppen als zich op dat gaybrapad anale sexuele handelingen voordoen?
ja weet ik veel, wil geen boete he.quote:
Auto's mogen er niet eens rijdenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
ja weet ik veel, wil geen boete he.![]()
Dan is zo'n gaybrapad toch ook totaal overbodig? Bouw er dan een darkroom of zo, daar hebben ze echt wat aan.quote:
Alleen bussen en taxi'squote:Op donderdag 28 maart 2013 00:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan is zo'n gaybrapad toch ook totaal overbodig? Bouw er dan een darkroom of zo, daar hebben ze echt wat aan.
Fout. Er is geen enkele wetgeving die ook maar spreekt van een zebrapad.quote:"De wetgeving is dat zebrapaden wit zijn. Het is heel creatief om er kleur aan toe te voegen, maar dat is niet volgens de voorschriften en zou verwarring kunnen veroorzaken", zegt Rob Stomphorst. "Verkeer is wel een serieuze zaak. Het is heel belangrijk dat het eenduidig is."
Je bent niet op de hoogte van de roze driehoek die in de Tweede Wereldoorlog gebruikt werd voor homo's zoals de gele ster voor joden in de concentratiekampen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een regenboog heeft nog enig relatie met homofielen. Roze is gewoon een stereotype.
Neemt niet weg dat het nog steeds een debiel idee is.
Ik denk niet dat je als homofiel daar blij mee mag zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van de roze driehoek die in de Tweede Wereldoorlog gebruikt werd voor homo's zoals de gele ster voor joden in de concentratiekampen?
Wordt als een soort geuzensymbool gebruikt. Moeten ze toch zelf weten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als homofiel daar blij mee mag zijn.
Het is door de gemeenschap omarmd en heroverd als een positief symbool.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als homofiel daar blij mee mag zijn.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-utrecht-gereed.htmlquote:UTRECHT - In het centrum van Utrecht is vannacht een regenboogzebrapad aangelegd op de Lange Viestraat. De fleurige oversteek is een initiatief voor het homo-evenement Roze Zaterdag, waarvan Utrecht op 29 juni gastheer is.
Het regenboogzebrapad is meteen zichtbaar voor wie het centrum in komt. Utrecht wil ermee uitdragen dat het een homovriendelijke stad is. Regenboogkleuren zijn een symbool van de gayscene.
Het kleurrijke zebrapad is een intitiatief van GroenLinks. Veilig Verkeer Nederland (VVN) liet eerder weten tegen een regenboogzebrapad te zijn omdat het verwarring zou kunnen veroorzaken bij verkeersdeelnemers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |