Door een topic te kapen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Payback bitch, voor de keren dat je mij hebt genakt
Wel oneluf though
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Joh toen ik nog postte onder weepee heb je zo vaak van mij gekaapt
We are Anonymous.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WE DO NOT FORGIVE
WE ARE LEGION
en dan nog wat dingen
Ik volg die debielen op twitterquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WE DO NOT FORGIVE
WE ARE LEGION
en dan nog wat dingen
Rain Menquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar Amoeba, wie was jij in je vorige leven?
hihahoquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee ik was stalin en als ik een vervelend jongetje zag zij ik tegen mijn possé daar moet staal in
(daar bedoelde ik lood mee maar dat klonk niet zo grappig want als je een beetje goed kijkt zie je de veergelijkenis tussen staal in (werkwoord) en stalin (naam) )
Je zal dat heel mooi kunnen combineren. Tot stof en as zult gij wederkeren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maargoed ondertussen staat de oven nog steeds niet aan en heb ik ook nog niet gerookt
challaz he
Je moeder is een staatsgeheim.quote:
CIA is overalquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
Facebook is een frontend voor een database van de CIA
blij mee?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Een 7 voor engels en een 6,5 voor frans
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik baal van engelsIk faalde keihard en eigenlijk was het niet eens een 7 waard
Het komt wel goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik baal van engelsIk faalde keihard en eigenlijk was het niet eens een 7 waard
heb het wel afgesloten met een 7quote:
Nicequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef LittleBrownie het volgende:
oh mondeling?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh mondeling?
hoger dan 5.5 dus nice
Of een 2quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Of je haalt een 1, dat kan ook.
Je krijgt al een 1 voor je naam dus.quote:
nog 582 blokken hier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt al een 1 voor je naam dus.
3 procent verder in 2 uur tijd woehoe![]()
Thanks to my dad dat hij het liefst nog internet uit de steentijd wil.quote:
hoeveel procent?quote:
Jij moet sowieso toch wachten op mijquote:
delen jullie een rekening?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet sowieso toch wachten op mij
Nee ze krijgt 0,1 coin van mijquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Ohja Krabs, kan je nou al bitcoins kopen terwijl hij aan het syncen is?
https://pay.reddit.com/r/(...)ve_bitcoin_deposits/quote:Yes, you can receive coins at any time, your wallet doesn't need to be synchronized, your computer doesn't even need to be turned on.
dat had ik je nog gezegdquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Ohja Krabs, kan je nou al bitcoins kopen terwijl hij aan het syncen is?
Je vroeg het alleenquote:
Had je die 0.1 coin beloofd toen het nog maar 3 dollar was?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
1,1 coin is al 80 euro. Aardige investering zeg
Nee gisterquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Had je die 0.1 coin beloofd toen het nog maar 3 dollar was?
hipster koptelefoon? beatsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wil een koptelefoon kopen, iemand een idee?
Inb4 beats
Sennheiser HD25-IIquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wil een koptelefoon kopen, iemand een idee?
Inb4 beats
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gisterMaar maakt opzich niet uit
![]()
Betaald
Maar nu ik ze gekocht heb zijn ze natuurlijk al wel van mij toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Had je die 0.1 coin beloofd toen het nog maar 3 dollar was?
Ze zijn al van jou maar je ziet ze toch nog niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu ik ze gekocht heb zijn ze natuurlijk al wel van mij toch?Het is toch niet zo dat wanneer die synchronisatie klaar is ik ze pas ontvang
Nee, maar bij bevestiging staat ook nog niks, maar dat zal dan wel komen. Ik geloof het wel. heb het adres goed gekopieerd dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze zijn al van jou maar je ziet ze toch nog niet?
Niet per ongeluk het adres uit mijn sig?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar bij bevestiging staat ook nog niks, maar dat zal dan wel komen. Ik geloof het wel. heb het adres goed gekopieerd dus
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Niet per ongeluk het adres uit mijn sig?
Hahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Niet per ongeluk het adres uit mijn sig?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zou biets nemen egt super goede geluit enso ik heb se zelf ook en hij past gwoon in je bleckberry enso.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
16URfMWmiBPd15sqpUNGXxgrVF6o1KUJLN
gr gr
Ja maar het beste geluid wat je kan wensenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is wel beetje lelijk
http://www.planet-sports.(...)66/product_info.html
??
wat je zelf wil, bij het adres uit m'n sig heb ik 'fok' gezetquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik gooi je wel ff in men adresboek:
Bij Label hoef je niet veel in te vullen toch krabs?
bij adres: moet je toch juist het bitcoinadres invoeren? :")quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat je zelf wil, bij het adres uit m'n sig heb ik 'fok' gezet
Jij loopt gewoon bij iedereen te bietsenquote:
heul nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon bij iedereen te bietsen
ohquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
bij adres: moet je toch juist het bitcoinadres invoeren? :")
Maar ik wil beidequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar het beste geluid wat je kan wensen
Hmmm, WESC is opzich goed, maar ik vraag me af hoe goed de bouwkwaliteit is door die ophanging van de oorschelpen
Done and done. Ik zat trouwens te kijken bij verkopen, maar dat is dus nu wel een lagere prijs he. Dus als je ze nu verkoopt verkoop je ze niet met winstquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ohik bedoelde bij het label heb ik 'fok' gezet, het adres staat in m'n sig daarvan.
je kan voor elke transactie een nieuw adres maken, dus anoniem en de belastingdienst weet er niks van
je krijgt een 2 delige draad zeg maar bij WESC'squote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil beide
Ik maak me alleen zorgen om de draad zeg maar, bij mij gaan ze altijd stuk waardoor nog maar een oortje het doet![]()
tegen de tijd dat ik ze ga verkopen doe ik dat wel op http://bitcoin.de denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Done and done. Ik zat trouwens te kijken bij verkopen, maar dat is dus nu wel een lagere prijs he. Dus als je ze nu verkoopt verkoop je ze niet met winst
mwah. als je het zo ziet valt het qua winst nog wel mee, in 3 maanden 60/70 euro duurder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
jezus die dingen waren minder dan 10 eu waard vorig jaar
gelukkig ken ik een site die tijdmachines verkoopt voor bitcoinsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
jezus die dingen waren minder dan 10 eu waard vorig jaar
watquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gelukkig ken ik een site die tijdmachines verkoopt voor bitcoins
brb, terug over -2 minuten
quote:
quote:
het bewijsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
ben ik weer, 10 bitcoins gekocht voor 10 euro vorig jaar
Dan had je nu meer dan 700 euro winst.quote:
waaaatquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je krijgt een 2 delige draad zeg maar bij WESC's
Thanks, ga zo ff kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WESC oboe of WESC tangerine hebben allebei eenzijdige kabel AJ
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het was een grapje van die tijdmachines
geeft niks hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben weg, hoop dat hij vanavond klaar is, anders zul je moeten wachten brownie![]()
![]()
Cyaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben weg, hoop dat hij vanavond klaar is, anders zul je moeten wachten brownie![]()
![]()
Oh leek de laatste tijd meer op SEKS SCquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
seks is vies rotzak, als mijn moeder dat ziet mag ik niet meer posten in deze slowchat
stop ermee
omdat LB en ik moeten lerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom is het zo dood hier?
http://www.marktplaats.nl(...)c81b&previousPage=lrquote:
Enjoy the ridequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb zojuist bitcoins gekocht
Dat spul is voor evenementen man. Heeft niks op je kamer te zoekenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)c81b&previousPage=lr
deze of:
http://www.marktplaats.nl(...)c81b&previousPage=lr
Gewoon op mijn kamer.
Hoe kom ik dan aan een versterker en boxen, van hoge kwaliteit?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat spul is voor evenementen man. Heeft niks op je kamer te zoeken
Maar die bezorgen niet en ik kan niet ophalenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kun je beter dit soort dingen nemen http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Alleen staat er dat het onbevestigd is, wanneer wordt dat bevestigd en hoeveel heb jij er?quote:
Haal ik ze wel een keertje op en als je dan komt meeten in utrecht dan zeg je het maar,quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar die bezorgen niet en ik kan niet ophalen
Het wordt bevestigd door andere mensen dat die bitcoins van jou zijn en niet dubbel zijn uitgegeven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen staat er dat het onbevestigd is, wanneer wordt dat bevestigd en hoeveel heb jij er?
Skytec is ook neit van hoge kwaliteitquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan een versterker en boxen, van hoge kwaliteit?
Ik iets meer dan 1 en dat kostte meer dan ¤75quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het wordt bevestigd door andere mensen dat die bitcoins van jou zijn en niet dubbel zijn uitgegeven.
Maar je hebt ze dus
Ik heb er nog steeds maar 2,005
Oké dan ga ik daar even naar kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haal ik ze wel een keertje op en als je dan komt meeten in utrecht dan zeg je het maar,
die gozer woont vlakbij mijn stage
Maar waarom kan ik het dan niet voor op mijn kamer gebruiken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Skytec is ook neit van hoge kwaliteit
Als je er +/- 80 aan uit wil geven kom je weinig goeds tegen ben ik bang
voor 1500 kun je zo'n minemachine die 300 de dag oplevert halenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het wordt bevestigd door andere mensen dat die bitcoins van jou zijn en niet dubbel zijn uitgegeven.
Maar je hebt ze dus
Ik heb er nog steeds maar 2,005
Maar als ik jou was zou ik gewoon voor onder de 50 euro 2 boxen en een versterker kijken, en niet evenementboxen, die kun je op je kamer niet gebruiken en zullen in de weg staan, en het geluid uit de boxen die ik aanwijs is net zo high end als het geluid uit die boxen die jij aanweesquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké dan ga ik daar even naar kijken
Leuk voor de uitvinder die eraan verdient.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
voor 1500 kun je zo'n minemachine die 300 de dag oplevert halen
Als je 400 watt in zo'n speaker pompt kan je de gemiddelde bioscoopzaal vermaken. Ze zijn luider dan dat ze goed geluid geven hoor. Zoek lekker een HiFi setje opquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar waarom kan ik het dan niet voor op mijn kamer gebruiken?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Verkoop over een jaartje je bitcoins en koop daar een vriendin van
hoeveelquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb zojuist bitcoins gekocht
Ik ga gewoon FoBo-hosselenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Verkoop over een jaartje je bitcoins en koop daar een vriendin van
Waar zoek ik dat opquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je 400 watt in zo'n speaker pompt kan je de gemiddelde bioscoopzaal vermaken. Ze zijn luider dan dat ze goed geluid geven hoor. Zoek lekker een HiFi setje op
je gaat toch geen drugs kopen he?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik iets meer dan 1 en dat kostte meer dan ¤75![]()
![]()
![]()
Mijn laatste deal wordt trouwens niet bevestigdquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je gaat toch geen drugs kopen he?
Laatste deal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn laatste deal wordt trouwens niet bevestigdhoe lang kan dat duren?
En nee ik denk dat ik er winst mee wil maken als dat zou kunnen
Alles is bevestigd, ja bij happy kon je alleen in ¤25,- betalenquote:
Goed en met jou?quote:
Jaa top.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles is bevestigd, ja bij happy kon je alleen in ¤25,- betalen
[..]
Goed en met jou?
waarom zo duur kan toch veel goedkoperquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://www.elektronicatek(...)peakers-in-het-zwart
Is dit iets VA ?
Is wel leuk enzo, maar teveel van dat bedrag gaat naar de mic-amps. Speakers lijken opzich prima, maar die versterker gebruikt dingen die je nooit nodig gaat hebben. Of je gaat elke dag karaoke doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit iets VA ?
Ga trouwens naar een kringloop ofzo, verkopen ze vaak prima spul voor bijna niksquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit iets VA ?
Mijn autisme, jouw UI, wat doe je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Taexon het volgende:
Nog maar 4 werkdagen te gaan in het magazijn
Ja maar die vind ik dus nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom zo duur kan toch veel goedkoper
Ja? Dan ga ik daar ook eens langs..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga trouwens naar een kringloop ofzo, verkopen ze vaak prima spul voor bijna niks
Marktplaats en soortgelijke en kringloop zoals VA dus zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik dus niet
Ik ga morgen naar een kringloop dan, thxquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Marktplaats en soortgelijke en kringloop zoals VA dus zegt.
Let wel op dat je een Rood/wit naar Jack hebt als je bijvoorbeeld van je pc telefoon of wat dan ook wilt afspelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een kringloop dan, thx
tulp naar 3.5mm jack dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Let wel op dat je een Rood/wit naar Jack hebt als je bijvoorbeeld van je pc telefoon of wat dan ook wilt afspelen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mijn autisme, jouw UI, wat doe je?
plas in haar kontquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:02 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
hallo ik heb een heel groot probleem het populairste meisje op school is heel erg verliefd op mij maar ik durf niks te zeggen tegen haar hoe los ik dit op ;s
GAAT EN VERMENIGVULDIG Uquote:
Groningen is ook geen land. Friesland, Flevoland en Gelderland (quote:
Leugens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:02 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
hallo ik heb een heel groot probleem het populairste meisje op school is heel erg verliefd op mij maar ik durf niks te zeggen tegen haar hoe los ik dit op ;s
misschien wil OmgevallenFlat ze kopen ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
de koers is nu trouwens 15 bioscoopbonnen voor 1 btc
ik ben momenteel armquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
misschien wil OmgevallenFlat ze kopen ?
gaat wel lekker, net pagga geslagen enzo. alles goed mj?quote:
haha ja gaat wel, alles zo z'n gangetje.. alleen moest vandaag buiten gymen om 8:15 buiten met dit weerquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
gaat wel lekker, net pagga geslagen enzo. alles goed mj?
En o wee als ik geen softijsje met dicodip krijgquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
vrijdag naar de dierentuin met VA omijngod
bel maar wanneer je weer geld hebt, ze zijn tot 02-2014 geldig van maandag t/m donderdag.quote:
waar naar toe bellen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bel maar wanneer je weer geld hebt, ze zijn tot 02-2014 geldig van maandag t/m donderdag.
1 btc is op dit moment ~70 euro, voor 15 bioscoopbonnen dus
dit was juist een van de betere dagen en het wordt alleen maar beter, als ik de natuur mag gelovenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
haha ja gaat wel, alles zo z'n gangetje.. alleen moest vandaag buiten gymen om 8:15 buiten met dit weer
neeh man, alles ligt beetje stil, heb nog veel spullen, dat wel. en jij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
dit was juist een van de betere dagen en het wordt alleen maar beter, als ik de natuur mag geloven
nog money gemaakt?
Ik beloof het.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En o wee als ik geen softijsje met dicodip krijg
Gezelligquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wacht, wat mis ik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jij werkt met btc?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bel maar wanneer je weer geld hebt, ze zijn tot 02-2014 geldig van maandag t/m donderdag.
1 btc is op dit moment ~70 euro, voor 15 bioscoopbonnen dus
Nice nicequote:
momenteel als particuliere deurwaarder aan het werk, beetje innen dit dat. wat voor stuff heb je zoal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
neeh man, alles ligt beetje stil, heb nog veel spullen, dat wel. en jij?
Ik. Aangezien je dezelfde stem 5x gebruikte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wie zegt dat je mij aan de lijn had?
Disney?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice nice
Ik wacht op antwoord van mijn toekomstige werkgever over duidelijkheid wanneer ik begin anders paar dagen weg naar iets wat ik niet ga zeggen ditdat met prom
En anders dat een andere keer doen
Stomme mensen moeten antwoorden gvd
Ik denk dat het heel gezellig is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks, het stelt niks voorhet is niet wat jij denkt
was je ook die mongool die belde met die piepstem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik. Aangezien je dezelfde stem 5x gebruikte.
Nee, dat was Taexon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
was je ook die mongool die belde met die piepstem?
Van die nooduitgangboordjes, maar pantjes shop wilt het niet en marktplaats ook niet..quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
momenteel als particuliere deurwaarder aan het werk, beetje innen dit dat. wat voor stuff heb je zoal?
Ik ga echt niks lekken over hoewat wat voor iets het is verder ditdatquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
was je ook die mongool die belde met die piepstem?
Zomaarquote:
Nein.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh, dat was de idiootste actie ooit
via pandjeshuis maak je sowieso verlies als je van plan bent er nog wat mee te verdienen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Van die nooduitgangboordjes, maar pantjes shop wilt het niet en marktplaats ook niet..
Jep. Fok-it, Pizza, LB en jordy ook trouwensquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij werkt met btc?
Ik snap er namelijk geen kloot van.
ik heb het gevonden, dus zowiezo winst. maar goed ze wouden het niet hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
via pandjeshuis maak je sowieso verlies als je van plan bent er nog wat mee te verdienen.
Check je whatsapp isquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jep. Fok-it, Pizza, LB en jordy ook trouwens
Niemand wil het hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb het gevonden, dus zowiezo winst. maar goed ze wouden het niet hebben.
Ja echt he.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh, dat was de idiootste actie ooit
Nee jij bent lekker geniaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op, echt pure tijdverspilling
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh nice!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jep. Fok-it, Pizza, LB en jordy ook trouwens
ik heb nog wel een paar bois die met een belletje overal naar toe reizen, wat wil je d'r voor hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb het gevonden, dus zowiezo winst. maar goed ze wouden het niet hebben.
Omdat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga nog een klacht indienen
je bent toch gaygay?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:19 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar bois die met een belletje overal naar toe reizen, wat wil je d'r voor hebben?
iq van 143 amattie.quote:
ja maar jij gebruikt cheatsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
iq van 143 amattie.
En je iq was trouwens 93 omdat je de helft niet had ingevuld amattie.
misschien, maar gelieve niet teveel rondbazuinen want volgens mij is de aivd ook zeer actief op de foksquote:
Tot het niet meer leuk isquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O leuk. Hoelang gaan jullie?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
misschien, maar gelieve niet teveel rondbazuinen want volgens mij is de aivd ook zeer actief op de foks
Oke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee zo progamma waar je de tijd mee stopt
simkaart is geblokkeerd, omdat popo mij verdenktquote:
mijn luisteren ze afquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
simkaart is geblokkeerd, omdat popo mij verdenkt
Ik geloof er geen neuk van.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn luisteren ze af
Zieligerds
Zijn meuk moet je ook niet gelovenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geloof er geen neuk van.
is niet best, ik heb nog wel connecties die in stoorders handelen heb je 1tje nodig?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn luisteren ze af
Zieligerds
mijn mogen ze af luisteren, alles gaat via het echt, niet via de telefoonquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
is niet best, ik heb nog wel connecties die in stoorders handelen heb je 1tje nodig?
en als je gesprek hebt met een smatje? straks stelen ze diequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn mogen ze af luisteren, alles gaat via het echt, niet via de telefoon
lulhannesquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice nice
Ik wacht op antwoord van mijn toekomstige werkgever over duidelijkheid wanneer ik begin anders paar dagen weg naar iets wat ik niet ga zeggen ditdat met prom
En anders dat een andere keer doen
Stomme mensen moeten antwoorden gvd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
en als je gesprek hebt met een smatje? straks stelen ze die
ja je weet politie moet ergens hun vrouwen vandaan halenquote:
Op zijn leeftijd zijn meisjes nog vies hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
en als je gesprek hebt met een smatje? straks stelen ze die
ja die crackhoertjes in de bakquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ja je weet politie moet ergens hun vrouwen vandaan halen
haha neequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd zijn meisjes nog vies hoor
Aan je grammatica te zien ben je 8 hoorquote:
OF zit in de prostitutie, daar zijn de meeste wel echt viesquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd zijn meisjes nog vies hoor
Dankjewelquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan je grammatica te zien ben je 8 hoor
zeepjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja die crackhoertjes in de bak
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vrijdag naar de dierentuin met DV en VA![]()
![]()
Gefeliciteerd, have funquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vrijdag naar de dierentuin met DV en VA![]()
![]()
Denken dat wij hem er bij willen hebben. Duwt ie DV in een vijver ofzoquote:
ben ik uitgenodigd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan maar de verjaardag vieren van mijn moeder
Ahw dat is ook leuk tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan maar de verjaardag vieren van mijn moeder
Emmen, met die pinguinsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
WELKE DIERENTUIN? ARTIS MOET JE NIET HEENGAAN, IS SAAI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |