SEO optimalisatie en topvermelding op een grote veilingsitequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En welk geweldig, niet te weigeren, aanbod hadden ze voor je?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef freud het volgende:
Nice D_A!
Hier zit An met een griep, stem kwijt. Nu fluister ik ook gewoon, valt het niet meer op
vet!quote:
Waarom was je nou niet bij Halestorm en Bullet For My Valentine vorige weekquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aardig getimed wel, vandaag aangekondigd dat ze Glastonbury headlinen
Ik was erquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom was je nou niet bij Halestorm en Bullet For My Valentine vorige week![]()
Had wel op een paar mooie plaatjes gehoopt
Ow... maar nog niks op flickr?quote:
Was ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow... maar nog niks op flickr?![]()
Of was je gewoon als gast?
Had jij toevallig die drummer van halestorm die z'n stokkie recht in de lens wees? Of was dat een conculega?
Had ik hem eerder geplaatst dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Je dacht ik plaats hem nog een keer voor het geval we je vergeten?
Ja zal de boel van de week weer even bijwerken, is alweer even geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vet!
Komen er nog wel foto's op flickr?![]()
Ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja zal de boel van de week weer even bijwerken, is alweer even geleden.
Facebookvriendje worden werkt ook goed bij D_Aquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vet!
Komen er nog wel foto's op flickr?![]()
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Dan zie je helemaal allesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef freud het volgende:
[..]
Facebookvriendje worden werkt ook goed bij D_A
Das ook nog wel een optie jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef freud het volgende:
[..]
Facebookvriendje worden werkt ook goed bij D_A
Hehe is de goedequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook nog wel een optie ja... ff zoeken.
edit:
en nou hopen dat het de goeie is... aangezien ik ook een Mumford top-afbeelding zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |