Bij IR stond er van een docent het geslacht verkeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Speedy_T het volgende:
Wat een grap zeg. Die docent waar ik het eerder over had stond niet eens vermeld op het evaluatieformulier...
Tentamen ging goed trouwens
Best mooie salarissen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef Yreal het volgende:
http://www.advocatie.nl/s(...)50-advocatenkantoren
[..]
Meneer vindt het weer niet genoeg hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:22 schreef Ryon het volgende:
Ik vind het nog relatief weinig. Zitten daar dan bonussen en dergelijke ook bij?
Geen idee, de volle lijst kost 50 euroquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:22 schreef Ryon het volgende:
Ik vind het nog relatief weinig. Zitten daar dan bonussen en dergelijke ook bij?
Interessant om te zien dat een advocaat bij het "verkeerde" kantoor na 4 jaar minder kan verdienen dan een advocaat bij het "goede" kantoor na 1 jaar.quote:
Ik zou er niet van rond kunnen komen. Maar goed, als je elk dubbeltje omdraait moet het wellicht te doen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Meneer vindt het weer niet genoeg hoor
Grappig ook om te zien dat "regionale" kantoren in het eerste jaar de lijst aanvoeren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Interessant om te zien dat een advocaat bij het "verkeerde" kantoor na 4 jaar minder kan verdienen dan een advocaat bij het "goede" kantoor na 1 jaar.
Van 3800 ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou er niet van rond kunnen komen. Maar goed, als je elk dubbeltje omdraait moet het wellicht te doen zijn.
Er zit ook een verschil tussen een werkweek van 36 uur die ook echt 36 uur is, of eentje die eigenlijk 70 uur telt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Interessant om te zien dat een advocaat bij het "verkeerde" kantoor na 4 jaar minder kan verdienen dan een advocaat bij het "goede" kantoor na 1 jaar.
Barre tijden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou er niet van rond kunnen komen. Maar goed, als je elk dubbeltje omdraait moet het wellicht te doen zijn.
Misschien zijn er nog wat toeslagen die je kunt aanvragen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Werk met behoud van uitkeringquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wat toeslagen die je kunt aanvragen.
Euroshopperkaviaar allesquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Dat staat er helaas niet bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen een werkweek van 36 uur die ook echt 36 uur is, of eentje die eigenlijk 70 uur telt.
Eens. Het zijn mooie salarissen maar ook niet overdreven hoog.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:28 schreef Ryon het volgende:
Maar even serieus: deze salarissen verschillen niet gek veel van wat men in de consultancy en zelfs in de HRM verdient. Als advocaat van een topkantoor met 10 jaar werkervaring dacht ik dat je daar wel een paar keer overheen ging.
4500 tot 7800 na 7 jaar vind ik toch flink hoogquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eens. Het zijn mooie salarissen maar ook niet overdreven hoog.
Daar zitten nog 3 stage jaren bij hé. Dus dat inkomen verdien je als on top of je game zit (zo rond je 34ste). Toevallig ook de leeftijd dat je kinderen gaat krijgen en minder uren kan gaan maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
4500 tot 7800 na 7 jaar vind ik toch flink hoog
zou dat niet gewoon verwerkt zitten in die 7 jaar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar zitten nog 3 stage jaren bij hé. Dus dat inkomen verdien je als on top of je game zit (zo rond je 34ste). Toevallig ook de leeftijd dat je kinderen gaat krijgen en minder uren kan gaan maken.
Als advocaat stagiair verdien je voor zover ik weet nog geen 3800¤. Als advocaat waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
zou dat niet gewoon verwerkt zitten in die 7 jaar?
Doe ik ook altijd. Heb ik tenminste nog een paar citaten op mijn naam staan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:35 schreef Tchock het volgende:
Ik vin het altijd een beetje zielig als auteurs naar zichzelf verwijzen
quote:Conform de bepaling van de Modelrichtlijn Arbeidsvoorwaarden Stagiaires en de daarbij behorende modelarbeidsovereenkomst worden de salarissen van de stagiaires jaarlijks geïndexeerd. Voor de bepaling van het te hanteren percentage wordt uitgegaan van de consumentenprijsindex met peildatum oktober.
Vergelijking van de cijfers van oktober 2011 en 2012 geeft een stijging te zien van 2,9%.
Op basis van deze stijging bedragen de in de modelrichtlijn opgenomen stagiaire-salarissen per 1 januari 2013:
- voor een eerstejaars: ¤ 2.207
- voor een tweedejaars: ¤ 2.516
- voor een derdejaars: ¤ 2.795
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |