Warm water en oploskoffie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef Speedy_T het volgende:
Effe koffiezetten
Kak, hij is kapot. Wat nu
prijs?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
Pax maakt zich druk dat niemand zijn iPod shuffle wil kopen terwijl hij 't pas 10 minuten te koop heeft gezet.
En de Apple-bashers zijn nog niet eens langsgeweest. Ik zal eens vragen welke iOS er op draait.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
Pax maakt zich druk dat niemand zijn iPod shuffle wil kopen terwijl hij 't pas 10 minuten te koop heeft gezet.
Net een gehaald. Beetje jammer van die stervensdure frambozen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:01 schreef Yreal het volgende:
ah smoothies voor 99cent deze week, voor de liefhebbers![]()
Misschien interesse. Welke versie van iOS draait er op? Ik twijfel een beetje; het lijkt me niet handig om altijd oordopjes te moeten dragen als ik TomTom gebruik.quote:
Dit doet mij denken aan mijn baas die de hele dag met oordopjes in rondloopt sinds hij spotify heeft ontdektquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien interesse. Welke versie van iOS draait er op? Ik twijfel een beetje; het lijkt me niet handig om altijd oordopjes te moeten dragen als ik TomTom gebruik.
Je werkgever Yreal. Voor die shitstorm weer opsteekt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn baas die de hele dag met oordopjes in rondloopt sinds hij spotify heeft ontdekt
Meen je dit?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Welke versie van iOS draait er op?
Een NV met oordopjes ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je werkgever Yreal. Voor die shitstorm weer opsteekt.
Wat is dezequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien interesse. Welke versie van iOS draait er op? Ik twijfel een beetje; het lijkt me niet handig om altijd oordopjes te moeten dragen als ik TomTom gebruik.
Vast afkomstig van zo'n valse relnicht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
Om op wat FB staat.
"Mag je het ook zeggen als er extreem lelijke mensen tegenover je zitten? Op de derde zit er namelijk zo een! Maakt niet uit hoor schat, maar je hebt echt een kop als een bak met wurmen!"
Niet van mij in ieder geval.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vast afkomstig van zo'n valse relnicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |