Heb ook 128 GB SSDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
die dingen zijn ook hard in prijs gedaald......
beste combi is nog steeds 120 GB ssd en een 7200 RPM schijf
neujquote:
Films, films, series, filmsquote:
ik heb zelf helaas maar een SSD van 64 gig(toen ik hem kocht waren die dingen echt heel duur) nog 1.5 TB opslag en een schijf van 500 GBquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ook 128 GB SSDDaarnaast een 500 GB schijf en een 2TB. Nog een opslagschijf is met de zomer nodig
Maar als je een film gekeken hebt dan doe je hem daarna toch gewoon wegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Films, films, series, films
i5 2500K 16GB geheugen, oude ATi HD4870 (1GB) en moederbord kan ik je zo niet zeggen. Hij was toen iig vrij populair enzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb zelf helaas maar een SSD van 64 gig(toen ik hem kocht waren die dingen echt heel duur) nog 1.5 TB opslag en een schijf van 500 GB![]()
wel monsterlijk goede video kaart en processor... en ook mijn moederbord is baas
Ik moet altijd aan Homer Simpson denkenquote:
nee....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als je een film gekeken hebt dan doe je hem daarna toch gewoon weg
Nee ik wil veel films houden om hem later nog een keer te kijken. En hij is dan niet altijd meer te vindenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als je een film gekeken hebt dan doe je hem daarna toch gewoon weg
Waarom nietquote:
i7 2600 k GTX 590 ( baas enzulks) Asus p8p67 proquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
i5 2500K 16GB geheugen, oude ATi HD4870 (1GB) en moederbord kan ik je zo niet zeggen. Hij was toen iig vrij populair enzo
Oh ja okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik wil veel films houden om hem later nog een keer te kijken. En hij is dan niet altijd meer te vinden
ik herken mijzelf hier echt helemaal inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik wil veel films houden om hem later nog een keer te kijken. En hij is dan niet altijd meer te vinden
baasquote:
Kaartquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
baaswat voor kaart heb je?
Ja graka doe ik niet meer omhoog. Deze draait nog vanalles prima qua gamesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
i7 2600 k GTX 590 ( baas enzulks) Asus p8p67 pro
helaas maar 8 GB ram maar ik doe weinig video verwerking dus opzich niet echt nodig
fb chat is echt handig jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is nu skype
FB chat![]()
![]()
![]()
haha of jij word getrolld of de ander is gewoon compleet achterlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
ik regel nu een seksafspraakje op anonieme.
LBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja heeft VA gemaaktquote:
Hoe gaat iequote:
Ik snuif alleen coke met haar hoorquote:
Ja opgekniptquote:
quote:
quote:
Nummer posten, TR gemacht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
Jij: 069918811
Vreemde: is nr te weinig....:$
Jij: ohjee
Jij: laatste cijfer is nog een 7 erbij
Vreemde: mag ik je eerst ff bellen nu?
Jij: ja sorry ben best zenuwachtig
Vreemde: hihi ik ook
Vreemde: w8 bel ik ff
Jij: ik hoor je niet shat
Vreemde: ok?
Jij: jaaja bel maar
Vreemde: hihi, wist neit of je alleen was
Jij: nee ben alleen hoor
BLquote:
Stewiequote:
Pizzaquote:
Ja nou enquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe gaat ie
[..]
Ik snuif alleen coke met haar hoor
[..]
Ja opgeknipt
Ja hequote:
ja wou je net bellenquote:
ik ben een sletquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iemand die kinderen begeleid.
jaquote:
oh stop it, youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh stop it, youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh stop it, youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
oke dan weet ik dat nu ookquote:
Pfoeh ja, wat een slet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb pijn in mijn onderrugsportschool is een bitch
LB is bijna nooit sarcastischquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet nu nooit of je dit echt meent of niet.
Ik weet waar jij woontquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet nu nooit of je dit echt meent of niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Vreemde: hoi
Vreemde: hoe oud?
Jij: 16
Vreemde: j of m?
Jij: jongen
Vreemde: heb je een zus?
ik moest lachen
!!!!! (daarbij Beyonce, Rihanna weggelaten)quote:Vreemde: ik vind veel muziek leuk bijna alles behalve hardcore
Jij: ik hou van nick&simon en nederlands maar in t engels vind ik lady gaag ook wel tof
Jij: en beyonce
Jij: rihanna
Jij: nicki minaj
Vreemde: ja ik ook vink ook mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Jij: hoi
Vreemde: hi,man hier
Jij: ik meisje![]()
Vreemde: hoe oud?
Jij: 16
Vreemde: wat wil je?
Vreemde: ik ben 43
Jij: wat wil jij?
Jij: praten... en waarover?
Vreemde: ik vroeg het aan jou?
Jij: ik wil best praten hoor
Jij:
Jij: sta overal voor open
Vreemde: ook voor iets heets?
Jij: best wel
Vreemde: ben je geil schatje?
Jij: nee, maak me maar
Vreemde: ik wil je geile stem horen
Vreemde: ik wil je lekker tongen
ik wil dood, dit is vast een troll
tenminste dat hoop ik
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
!!!!! (daarbij Beyonce, Rihanna weggelaten)
Hele gesprek:hahaha die wending aan het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
Stuurde je het alleen naar mij?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En nu kan ik niet meer slapen
Ja jij bent toch speciaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuurde je het alleen naar mij?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jij bent toch speciaalbeter verwijder je dat plaatje wel even
hommoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Noem me hommo maar ik vind de muziek van Birdy best tof
Ik vind dat niet echt homo, maar als het belangrijk voor je is...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt homo, maar als het belangrijk voor je is...
homo
Is niet hommo maar mainstream, en zij wordt te vaak gedraaid op radio ze komt mijn strot uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, is ook gaafquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij vond dat soort dingen toch leuk![]()
sof is geweldigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof vond het zo nodig mij te whappen dat ik hommo was
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
moest je zeggen dat je de politie bent en je het ipadres traceert en dat soort shitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Jij: hoe naïef kan je wezen
Jij: 43 op zo'n site en in de maling genomen worden door een jongen van 16
Jij: schaam je
Vreemde: dank je voor je fatsoen
De vreemde heeft het gesprek verlaten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof vond het zo nodig mij te whappen dat ik hommo was
ga ik doen tijdens het volgende rondjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
moest je zeggen dat je de politie bent en je het ipadres traceert en dat soort shit
quote:
quote:
Nou nouquote:
daten?quote:
Okequote:
Ja dat is wel heel escalatingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, is ook gaafmaar dan moet je het wel doen he
Lekker samen kroelen in bed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lekker samen kroelen in bed?
Wat is kroelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
[..]
Nu gaat het te ver LBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik hoop dat je sarcastisch bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik hoop dat je sarcastisch bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik hoop dat je sarcastisch bentVolgens mij is het langzaam en pijnlijk dood maken door te stevig te knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:
[..]
Mag ik er bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Okequote:
quote:
quote:
Ik krijg wel steeds meer tijgerpunten zoquote:
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg wel steeds meer tijgerpunten zo
jij mag ook meequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
keiharde hossels, ik ga notities maken
Als zijn ballen zijn ingedaaldquote:
Daar zorg jij toch wel voorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zijn ballen zijn ingedaald![]()
doe eens IRLquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hossel heel de vrouwelijk JNG!-bevolking
Nee als je als man opgewonden wordt worden de ballen richting lichaam getrokken. Tegenovergestelde dus want ik ben retegeilquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zijn ballen zijn ingedaald![]()
playerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hossel heel de vrouwelijk JNG!-bevolking
sportschool mattiequote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
jezelf voordoen als iemand anders is best leuk... ik moet maar acteur worden denk ik
Ja dat is echt een goede optie manquote:
heb je dat boek gelezen? ja koelkast?quote:
geen squatrack gebruiken waardoor je niet kan deadliften.... betwijfel zo of je dat wel thuis doetquote:
Is altijd toch zo?quote:
idkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geen squatrack gebruiken waardoor je niet kan deadliften.... betwijfel zo of je dat wel thuis doet
Helaas, een van de leukere users.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is altijd toch zo?
We hebben stu zelfs afgeschrikt
niet deadliften en squattenquote:
ik vind literatuur zelf niet erg, maar de hoeveelheid is een beetjequote:
ik doe niet aan fitness behalve die nepfiets van mn pa. ik ben al zo facking sportief van mezelfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
niet deadliften en squatten
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik doe niet aan fitness behalve die nepfiets van mn pa. ik ben al zo facking sportief van mezelf
omdat je daar nauwelijks tot niet van groeitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom zou je meer doen dan opdrukken en situps/fietsen
zulke dingen zijn gewoon zo obviousquote:
Je kan ook op preview drukken dan zie je ook of het een smiley is of nietquote:
ik gym op school nog jeuhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom zou je meer doen dan opdrukken en situps/fietsen
VAquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef Trollscience het volgende:
jongens ik heb een album geluisterd en ben nu bang wie komt bij me in bed slapen
weet ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan ook op preview drukken dan zie je ook of het een smiley is of niet
Je weet hardstikke goed bij wie ik dat wel en niet doequote:
harddddstikke goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet hardstikke goed bij wie ik dat wel en niet doe
Ik ben bang voor jouw bedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef Trollscience het volgende:
jongens ik heb een album geluisterd en ben nu bang wie komt bij me in bed slapen
Hoe bedoel je? Hoe zou jij buikspieren en borstspieren dan trainen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat je daar nauwelijks tot niet van groeit
is het toch hartttttstikke? Ik weet het nooitquote:
hartstikke.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is het toch hartttttstikke? Ik weet het nooit
pepquote:
bench press, dumbell press dumbell flies dumbell pull over incline bench decline bench etc etcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoe zou jij buikspieren en borstspieren dan trainen?
We are Le Lequote:
Ja maar wij hoeve geen bodybuilers lichaam wij zijn al blij met een sprtief lichaam enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bench press, dumbell press dumbell flies dumbell pull over incline bench decline bench etc etc
en buik met speciale oefeningen die heel wat zwaarder zijn dan situps
Oke dumpbell dingen. Wat is zwaarder dan situps?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bench press, dumbell press dumbell flies dumbell pull over incline bench decline bench etc etc
en buik met speciale oefeningen die heel wat zwaarder zijn dan situps
ik heb niet eens een sportief lichaamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar wij hoeve geen bodybuilers lichaam wij zijn al blij met een sprtief lichaam enzo.
Art pants, fashion pants, magic pants, fancy pants, international pa-antsquote:
Exactlyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je ne comprends pas, je suis hollandaise, je ne parle pas francais.
français*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je ne comprends pas, je suis hollandaise, je ne parle pas francais.
Mijn lichaam is al sportief, ik wil graag een bodybuilders lichaam, grgrquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar wij hoeve geen bodybuilers lichaam wij zijn al blij met een sprtief lichaam enzo.
ok an die arbeit danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn lichaam is al sportief, ik wil graag een bodybuilders lichaam, grgr
Maar misschien ben ik wel bang voor haaienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar er ligt wel een hele knappe jongen inen een vriendelijk haaitje
in een dip station gaan zitten en dan je benen strekken terwijl je je romp recht houd, en als dat niet lukt gewoon je knieen intrekken en je romp recht houden. planken is ook een lekkere oefening en fietsen( niet op een fiets... duhhh) is ook goed. dragon flags zijn echt ziek zwaar die lukken mij ook nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke dumpbell dingen. Wat is zwaarder dan situps?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik weet nooit of facile nou makkelijk of moeilijk is.
maar hij is vriendelijk en lievquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel bang voor haaien
Ik luister nu Ich Clack Dich van Lè Lèquote:
makkelijkquote:
Fietsen en dat dippen lukt me wel, hoe gaan dragon flags?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
in een dip station gaan zitten en dan je benen strekken terwijl je je romp recht houd, en als dat niet lukt gewoon je knieen intrekken en je romp recht houden. planken is ook een lekkere oefening en fietsen( niet op een fiets... duhhh) is ook goed. dragon flags zijn echt ziek zwaar die lukken mij ook niet
Bijt de haai nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar hij is vriendelijk en liev
het is makkelijkquote:
Dat is geen faberyayoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik luister nu Ich Clack Dich van Lè Lè
niet dippen zelfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fietsen en dat dippen lukt me wel, hoe gaan dragon flags?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |