Balenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Bah, Wilfred Bony van Juventus zorgt voor de 0-1 in Bologna zodat mijn toch wel legendarische winst (0-5 () in Napels geen kampioenschap oplevert...
[ afbeelding ]
Maar goed, CL is ook top natuurlijk.
[ afbeelding ]
Beste speler van het seizoen.
Jij bent echt verslaafd geworden hequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd geworden he![]()
Enige uitleg waarom je met WM's speelt en FB's? Gewoon benieuwd of die spelers gewoon het beste zijn op die positie, of dat er een idee achter zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier nog de basis en gehele selectie van Avellino:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gooi het in de groep.quote:
Hier hetzelfde 'probleem'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Steam kan niet meer verbinden met het netwerk, om een of andere reden.
Op Steamquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is trouwens weer een 50% deal voor FM13
Ik heb er 200+ uren opzitten, maar ik ben nog steeds een newbiequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Nou mijn eerste twee uur FM 2013 met PSV erop zitten. Eerst maar eens wat fora doorgelezen over taktieken enzo, maar er blijven toch nog dingen die ik nog niet begrijp. Echter vallen de resultaten met nog enigszins mee met PSV, 2 overwinningen in de competitie en een gelijkspel uit bij ADO. Veroverde de JC schaal door Ajax te verslaan met 3-0. Valt me alleen op dat ik zo gemakkelijk tegendoelpunten om de oren krijg. Verder vind ik de trainingen erg lastig. Je hebt een algemeen stuk en een individueel stuk. Algemeen altijd op gemiddeld zetten en individueel op zwaar?
Verder nog goede tips waar ik op mpet letten in mijn game?
Na verloop van tijd krijg je wel tips van je trainers bij je Teamoverleg (of hoe dat ook heet...je kan trouwens vaststellen wanneer je zo'n gesprek met de staf hebt, ze geven dan tips enz over de spelers en tactieken), over hoe je sommige spelers het beste kunt trainen, of dat enkele spelers van die Preferred Moves aangeleerd kunnen worden, of dat een oudere speler een jongere speler kan gaan coachen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoerige kutzooiWil ik FM13 weer eens opstarten om daar met Mansfield te gaan spelen, krijg ik dit gezeik met Steam:
- update suspended, dus ik zet de update weer aan;
- error trying to update game;
- restart, zelfde verhaal;
- set steam in offline mode;
- start FM13;
- game cannot be launched because it needs to be updated;
-![]()
![]()
Ik weet niet zeker of uitlenen wel zo zinvol is. Mijn spelers lijken er niet beter van te worden iig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb er 200+ uren opzitten, maar ik ben nog steeds een newbie
Voor het seizoen begint, dus als je oefenwedstrijden speelt, is het handig om Automatismen Inslijpen te trainen zodat je team wat beter op elkaar ingespeeld raakt. Meestal haal je dan ook versterkingen enzo, dus dat is wel nodig. Conditie is ook wel handig, en als je veel sterkere tegenstanders achterelkaar krijgt train ik verdedigen, en andersom aanvallen. Weektrainingen wissel ik afhangt van de tegenstander af.
Je kan ook spelers individueel laten trainen idd, ik zou om te beginnen elke speler laten trainen op z'n eigen positie (Vleugelverdediger, Balafpakker, Hangende Vleugelspits enz), naar gelang je hoe je die spelers wil gaan gebruiken. Je kan ook spelers op stats laten trainen, ik heb bijv. een spits aangetrokken (vrije transfer) die 10 heeft in Afwerken maar voor de rest goede stats heeft, dus ik laat hem trainen op Afwerken zodat dat weer een beetje in balans komt. Overigens leren de spelers meer als ze veel wedstrijden spelen, dus je kan ze in de basis zetten of verhuren aan andere clubs. Dan is het wel handig als ze daar in de basis gaan spelen, want als je een speler verhuurt en hij speelt uiteindelijk maar 5 wedstrijden (2x meegemaakt), dan schiet het ook niet op. En tot hun 24e jaar steken ze het meeste op van persoonlijke trainingen. En ik train altijd Gemiddeld, als ik net een nieuwe tactiek heb dan Zwaar.
Van tactieken en opstellingen snap ik ook nog niet zoveel van, ik krijg ook veel tegendoelpunten. Ik speel nu met een 3-2-1-3-1 formatie.
Ja, dat is bij Cambuur nog niet zo goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of uitlenen wel zo zinvol is. Mijn spelers lijken er niet beter van te worden iig.
Dat komt ook omdat Ajax een geweldige trainigsplek heeft en goede trainers.
Heb je moeite met een torrent? Crap, nvm. Was 4.77GB aan faces en logo's, geen kits.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand een goede kitpack voor me die ik in 1x kan downloaden? Echt een drama. Tal van fora nagezocht. Of je moet 15 bestanden downloaden, of er zit een vaag bestand achter de download. Beetje jammer....
Ik heb die packs hierzo vandaan, maar ik ben member geworden (10 pond p/j) want dan kan je alles in 1 file downloaden, als je niet betaalt is alles idd verdeeld in 15 files.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Mjah echt wazig. Eerder had elk forum tig packs en links voor je. Nu is het gewoon beroerd.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet een foutmelding.
Midden in een wedstrijd.
Fuck deze.
Met persona non grata bedoelen ze in het spel dat je de speler geen speeltijd gunt / kansen geeft / op de transferlijst hebt gezet etc.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is dit dan
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nu weer, ik heb helemaal niks tegen hem
Op die manier. Dan klopt hetquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met persona non grata bedoelen ze in het spel dat je de speler geen speeltijd gunt / kansen geeft / op de transferlijst hebt gezet etc.
Steamcache leeghalen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet een foutmelding.
Midden in een wedstrijd.
Fuck deze.
En als je op automatisch klikt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit voor een wazig iets?
Ik heb al een selectie van 23 man doorgegeven voor de EL en wil een extra rechtsback toevoegen, en vervolgens krijg ik deze melding:
[ afbeelding ]
... terwijl die 4 spelers al keurig in de selectie zitten
Dan wordt die speler niet geselecteerd en kan ik dus nog niksquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als je op automatisch klikt?
En nu kun je niet verder of wat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan wordt die speler niet geselecteerd en kan ik dus nog niks
Kan wel verder maar mag de speler dus niet meenemen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu kun je niet verder of wat?
Dat doet er niet eens toequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Weet je zeker dat hij binnen de regel valt of misschien vanwege een andere reden niet geselecteerd mag worden?
Preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Dus je wil er nog een toevoegen maar dat mag niet?
Die fag kwam niet opdagen voor de training. Dan zul je het merken ook.quote:
Ik heb nog steeds geen zin in FM, misschien wel de langste dip die ik ook gehad hebquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die fag kwam niet opdagen voor de training. Dan zul je het merken ook.
Upgrade je grafische drivers, dat kan vaak helpen bij bugs die in matches voorkomen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet een foutmelding.
Midden in een wedstrijd.
Fuck deze.
Doe ik vaak wel. Soms 2 wedstrijdjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer er bij een speler rust icoontje staat (geel) is dan een wedstrijd op de bank zitten voldoende?!
Videokaart drivers al geupdate?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet een foutmelding.
Midden in een wedstrijd.
Fuck deze.
Een of 2 dagen training overslaan doet soms ook wonderenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer er bij een speler rust icoontje staat (geel) is dan een wedstrijd op de bank zitten voldoende?!
Als je je spel gewindowt speelt, dus niet full screen. Dan kun je gewoon Prt Scrn doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand ervaring met Windows 8 en hoe je daar een printscreen maakt? Op de ouderwetse manier maak ik namelijk een print van mijn bureaublad
Vreemd.
FM > Preferences > Interface.quote:
Heul nietquote:
Ik ben afgekicktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heul niet
Zit nu bv WoT te spelen, maar het bier is op dus ik ga pitten
Kan nooit, zo´n geniale spel!quote:
Mijn grote FM-dipquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan nooit, zo´n geniale spel!
Beken uw afdwaling, zondaar!
Hebben RM en Barca al gevraagd?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn grote FM-dipEn veel requests
Tnx. Probeer het dit weekend eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FM > Preferences > Interface.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze afgewezen. Ik zag geen uitdaging.
Ik blijf mijn team altijd trouw. Ik vind het gewoon waardeloos om bijv. na 2 seizoenen Mansfield ineens naar Chelski te verkassen, ik ben shit aan het opbouwen, verdammtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Krijgen jullie vaak aanbiedingen als manager van een club om andere teams te komen trainen?
Ik heb er tot nu toe 5 clubs gehad die me wilden huren, maar ik heb nee gezet. Ik blijf bij 1 club en ik ga pas weg als ik de EL, CL en alle andere grote prijzen heb gewonnen. Misschien word ik dan wel bondscoachquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Krijgen jullie vaak aanbiedingen als manager van een club om andere teams te komen trainen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef Winski05 het volgende:
Onlangs ben ik, zoals ik eerder al eens postte, een game gestart met Skiljebo in de laagste Zweedse divisie. Met een editor heb ik de club een uitstekende jeugdopleiding gegeven en vervolgens heb ik een aantal jonge spelers(-18) transfervrij aangetrokken, wat overigens ook de enige keer is dat ik dit doe. Mijn doel is om enkel en alleen met eigen jeugd kampioen te worden van Zweden.
Het eerste seizoen in de Division 2 Norra Svealand bleek ik oppermachtig. Ik werd afgetekend kampioen en topscorer was Axel Johansson, een speler die al bij de club zat. Hij maakte 21 goals uit 21 wedstrijden.
Daardoor promoveerde ik naar het derde niveau van Zweden, de Division 1 Norraettan. Overigens krijg ik begin september steeds een nieuwe lichting talenten. Bij de eerste lichting in september 2012 zaten gelijk een paar talenten die ik direct naar het eerste elftal heb overgeheveld. Goed, het zijn op het eerste oog geen mega-talenten, maar voor dit niveau wel zeer bruikbare spelers. Soms al veel beter dan wat ik voor handen had.
Het tweede seizoen, en dus mijn debuut in de derde divisie, bleek een degradatiegevecht. Tot de laatste speelronde bleef het spannend, want de onderste drie clubs, van de 14 in totaal, degraderen rechtstreeks. Lange tijd verbleef ik op plek 12 en soms plek 13, en het zag er naar uit dat ik weer zou gaan degraderen. Tot het plotseling begon te lopen en met een goede eindspurt wist ik nog op te klimmen naar de 10e plek in de competitie. Wederom dankzij Axel Johansson, die ook op dit niveau zijn doelpunten wist te maken: 18 goals uit 26 wedstrijden. En dat bij een ploeg die om degradatie vocht. De stats van Axel zijn helemaal niet zo denderend, finishing heeft 'ie bijvoorbeeld maar 10, maar hij scoort toch aan de lopende band.
In het derde en huidige seizoen gaat het al stukken beter. Sterker nog: met nog 5 wedstrijden te gaan strijd ik zelfs mee om het kampioenschap! Ik sta nu 3e, met één punt achterstand op de nummer 1. Dus dat gaat nog rete-spannend worden. Sommige talenten uit de eigen jeugd ontwikkelen zich heel erg goed. Enkele ervan staan zelfs in de belangstelling van clubs uit de hoogste divisie van Zweden. Het zou toch wel een stunt zijn als ik nu al weet te promoveren naar de Superettan, de Jupiler League van Zweden.
Binnenkort ook een LLM starten, alleen krijg je zo weinig als je de beste van Zweden bent, net als de Eredivisie maar een paar miljoen volgensmijquote:
18 punten.quote:
Klopt. Maar dat maakt het wel weer leuk. In Zweden is de stap tussen Zweedse top en Europese top nog steeds gigantisch als je het uberhaupt ooit haalt. In Engeland of Duitsland ofzo is die stap veel kleiner.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Binnenkort ook een LLM starten, alleen krijg je zo weinig als je de beste van Zweden bent, net als de Eredivisie maar een paar miljoen volgensmij
Geen idee, sorry. Best wel matig btw, maar een goede deal voor Heerenveenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef alf89 het volgende:
Ik kom in seizoen 3 met Emmen een beetje in de problemen.
Emmen heeft van oudsher SC Heerenveen als moederclub.
Ondertussen ben ik echter groot genoeg om het zonder hun af te kunnen.
Deze optie blijkt echter niet mogelijk. Ik kan niet zoals normaal gesproken de samenwerking beëindigen.
Dit komt waarschijnlijk omdat het 'een langdurige samenwerking' is.
Het probleem is dat SC Heerenveen nu spelers van mij begint te huren.
Het bestuur moet elk bod accepteren op een of andere manier.
Na deze huurperiode kunnen ze voor een prikkie mijn spelers overnemen.
Al mijn grote aangekochte talenten verdwijnen nu dus richting Friesland.
Iemand die hier ervaring mee heeft en me kan helpen dit te stoppen?
ggquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Winski05 het volgende:
Skiljebo SK gepromoveerd naar de Superettan!!
Ongelooflijk eigenlijk, als je ziet met welk materiaal ik het moet doen. Maar goed: promotie is een feit! Echt totáál niet verwacht.
Ik moest, zoals gezegd, nog 5 duels spelen. Drie hiervan gingen gewonnen, één gelijkspel en één duel verloor ik. Doordat nummer 1 Vasalund geen steken liet vallen, ben ik uiteindelijk op de 2e plek geëindigd met 3 punten achterstand op de kampioen.
Deze 2e plaats leverde me een plek op in de play-offs om promotie/degradatie. Gelijk een finaleplek, overigens. En alsof het zo moest zijn werd ik uitgerekend gekoppeld aan aartsrivaal Västeras SK. Dus alsof Cambuur en Heerenveen strijden om promotie/degradatie, een droomduel dus.
De eerste wedstrijd, die ik thuis speelde, eindigde in 0-0. Dus uit bij Vasteras SK moest het gaan gebeuren. Vasteras scoorde al vroeg in de wedstrijd 1-0, maar debutant Helin(die enkel wegens blessuregevallen op de bank zat en ook door een blessure moest invallen) wist de 1-1 op het scorebord te brengen. En dat bleek voldoende, dus door uitgoals heb ik Vasteras SK weten te verslaan
Gepromoveerd naar de Superettan, wat een stunt met dit team.
Komend seizoen gaat zwaar worden, maar goed, dat zien we dan wel weer
Zeker waar. Ik denk dat de enige oplossing is groter groeien dan Heerenveen, zodat niemand meer naar Heerenveen wil.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, sorry. Best wel matig btw, maar een goede deal voor Heerenveen
Netjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Een goed begin is het halve werk?
Het was iig geen voorbode voor echte verrassingen.quote:
Ja, maar dat is Real Madridquote:Op zondag 31 maart 2013 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was iig geen voorbode voor echte verrassingen.
[ afbeelding ]
In de Serie A nog ongeslagen na 6 wedstrijden, 4 keer winst.
Is ook zo, zou al blij zijn met de derde plek in de groep uiteindelijk zodat ik na de winter de EL nog in kan gaan.quote:
quote:KWALITEIT GRASMAT - redelijk/goed
KANTOORRUIMTE - toereikend
TRAININGSFACILITEITEN - acceptabel/middelmatig
JEUGDACCOMMODATIE - bescheiden/acceptabel
JEUGDOPLEIDING - goed
JEUGDWERVING - enigszins bescheiden jeugdnetwerk
Is dat de derde divisie in Schotland ?quote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit weer een (lang) weekend bij m'n ouders en ben gisteravond aan een manager met Stranraer begonnen
[ afbeelding ]
Doelstelling is middenmoot, dus het gaat lekker na 1/4e competitie. Je ziet ook dat er geen degradatie mogelijk is, heb dat even opgezocht en kwam er achter dat als een team driemaal laatste eindigt, de rest mag beslissen of dat team in de 3rd division blijft of moet degraderen
quote:Op maandag 1 april 2013 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dat de derde divisie in Schotland ?
Verkeerd topiekquote:
Wie?quote:
Haha, gaafquote:
FM12, dus ze spelen nog in de Scottish Premier Leaguequote:
Door jou krijg ik verlangens om LLM te gaan doen in Scandinavie . Heel nice gedaan trouwensquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:09 schreef Winski05 het volgende:
Goed gedaan!
Ik sta nu gewoon eersteDat heuglijke feit wil ik toch even delen, daar ik degredatiekandidaat nummer één ben
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Tot welke liga kan je bij FM 2013 in Duitsland ? Max 3. liga?
Die bugquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zit in mijn 2e seizoen in een kaksituatie met FC Twente.
'Morgen' speel ik de halve finale voor de KNVB Beker tegen Heerenveen, maar bijna al mijn sterspelers zijn in het buitenland.Gisteren voor de gein even gekeken hoe het ging met mijn normale strategie en wat b-spelers, maar ik werd dus keihard in de kont geneukt met een uitslag van maar liefst 1-6. In een thuiswedstrijd dus.
Daar gaat m'n triple dus.
Laatst wel wel 7-0 gewonnen van RKC.Niet heel speciaal zo'n overwinning, maar wel dat vervolgens alle 11 spelers van het Eredivisie elftal van de week Tukkers waren.
Buitenlandtrip.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat? Dat elftal v/d week of die buitenlandtrip van al mijn sterspelers?
Die trip, zit er al jaren in en wordt maar niet gefixtquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat? Dat elftal v/d week of die buitenlandtrip van al mijn sterspelers?
Ach so. Mooi klote.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Buitenlandtrip.
Bug zit er al jaren in dat men dus internationale wedstrijden en KNVB beker wedstrijden ong. tegelijkertijd inplant.
Ben met Avellino trouwens 2 sterkhouders kwijt, Michelangelo Albertazzi en absolute sterspeler Giorgio Capece. (naar Juve en Arsenal)
Wel goede vervangers gevonden maar die hebben nog weinig bewezen.
Haha.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Al met al vind ik het een überverslavende, zeer uitgebreide en uitgedachte game, maar soms kom je wel domme dingen tegen:
Had een Friendly georganiseerd om wat b-spelers en talentjes warm te houden. Dus ik Boschker in het doel (inmiddels 83 jaar oud of zo die gast). Dus ik een pep-talk houden, en wel die 'impress me and earn a place on the first team' (of zo). Kerel schoot na die pep-talk als enige naar de 'looking happy'-status. Euh, die pep-talk geldt overduidelijk niet voor jou Sander.
Heb ik gelukkig nog geen last van gehad. Heb de nieuwste update, dus ..... (Al denk ik niet dat ze dat ineens opgelost hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die trip, zit er al jaren in en wordt maar niet gefixt
in het verleden waren er wel eens custom databases. Maar geen idee of dat voor fm2013 ook het geval is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje jammer. Had graag de regionalliga's erbij gezien.
Aan die custom databases waag ik me niet meer in. Heeft me vaak genoeg ergernis opgeleverd door de errors die dat met zich meebracht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
in het verleden waren er wel eens custom databases. Maar geen idee of dat voor fm2013 ook het geval is.
Good busyquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel!quote:
Ja mooi. Is die Pelle echt zo goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Na Capece en Albertazzi gaan Perin en Pelle nu ook weg, en nog voor niks ook. (contracten verlopen en ze wilden niet bijtekenen) Benieuwd of de (beoogde) vervangers het ook een heel seizoen vol kunnen houden volgend jaar.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja mooi. Is die Pelle echt zo goed
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Game met Ajax begonnen, moet meteen tegen Jong Ajax in de beker
Kampioen mag altijd meedoen met de beker, in FM 09 speelde ik tegen jong PSV in de halve finale, verloor bijnaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je jong Ajax dan ook coachen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef Winski05 het volgende:
Jaja! Skiljebo SK is kampioen van de Superettan!! Dit had ik echt nooit verwacht. Net gepromoveerd en dan direct kampioen worden!
[ afbeelding ]
Al vanaf de start van de competitie draaide ik bovenin mee. Eerst dacht ik nog dat het een paar gelukkige overwinningen waren, maar naarmate de competitie vorderde bleef ik maar bovenin meespelen. Overigens samen met Vasalund, die samen met Skiljebo promoveerden naar de Superettan. Uiteindelijk ging de titelstrijd op het 2e niveau van Zweden dan ook tussen beide clubs, terwijl ook Orgryte nog kans maakte. Een paar wedstrijden voor het einde won ik van Orgryte en waren hun titelkansen verspeeld. Vasalund won vervolgens een onderling duel van mijn team, maar verspeelde weer punten in de laatste wedstrijden, terwijl ik alles daarna won. Dus uiteindelijk ben ik zelfs nog met een riante voorsprong kampioen geworden!
Nu mag ik het gaan waarmaken op het hoogste niveau van Zweden, de Allsvenskan. Ik heb een paar hele leuke talenten, maar als ik zie wat voor spelers daar rondlopen...
Maar goed, dit kampioenschap kwam ook totaal onverwacht, dus we zullen zien!
Het mooie is dat ik dus in de Eredivisie van Zweden ga spelen met een team dat uit grotendeels dezelfde spelers bestaat als dat nog speelde op het 4e niveauMijn aanvoerder bijvoorbeeld is een pas 19-jarige verdediger. Hem heb ik in het elftal gezet toen 'ie pas 15 jaar was en hij is steeds meegegroeid met het team. En wat te denken van Axel Johansson, mijn topscorer. Ook dit seizoen maakte hij weer een paar hele belangrijke doelpunten. Wel wat minder dan in voorgaande jaren, 16 uit 32, maar toch. Ook volgend seizoen zal hij in de basis staan, al heb ik wel een groot talent uit de eigen jeugd gekregen. Ongeveer de helft van mijn team bestaat uit echt leuke talenten, en de rest is heel matig qua niveau. Maar ja, ik ga geen spelers aantrekken aangezien ik het alleen met eigen jeugd wil doen. En elke lichting zitten er wel een paar aardige talenten tussen die ik gelijk overhevel naar het eerste team.
Heb zin in het nieuwe seizoen
Die kan ik ook wel gebruikenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:40 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tank achterin. Wat een held.
Weet je zeker dat de Franse leagues op 'playable' ipv 'non-playable' staan?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil een club uit CFA,Frankrijk kiezen, heb het geselcteerd voor ik mijn game startte maar ik kan er geen teams uit kiezen? Is dit een bug?
Waar kan je dat invullen dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de Franse leagues op 'playable' ipv 'non-playable' staan?
Geen idee, is bij mij ook altijd. Ook in vorige versie.quote:
pff, jammerquote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, is bij mij ook altijd. Ook in vorige versie.
Dit idd.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, is bij mij ook altijd. Ook in vorige versie.
Gebalanceerd Aanvallen:quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
Welke tactiek gebruiken jullie? En welke instellingen voor die tactiek?
Werkt dat goed
Ik ga nu meteen voor die Ilsinho van Shaktar, staat 6.5 op de TL en heeft al een interland achter zijn naam staanquote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Net als in het echt heb ook ik moeite een fatsoenlijke VR te vinden bij PSV. Gevolg is dat ik Hutch gepasseerd heb en een 17 jarig Oostenrijks talent (Sauter geloof ik) op die positie heb staan.
Had ik ook met Viking, dat was behoorlijk saaiquote:Op donderdag 4 april 2013 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kaiserslautern werd saai. Dus bij Bodo/Glimt begonnen in Noorwegen.
Duurt nog 71 dagen voor eerste friendly
In de zomer moet je lekker doorballen zeker ?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ik ook met Viking, dat was behoorlijk saai
Geen idee, was het na amper 10 wedstrijden alweer beuquote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de zomer moet je lekker doorballen zeker ?
Hier is het ook 2de divisie . Maar ik hoop niet dat er gebald wordt tijdens het wk ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, was het na amper 10 wedstrijden alweer beuToen ben ik LLM in Engeland gaan doen
Zul je vast niks mee van doen krijgen als 2e divisieclub... tenzij je wat -19-talentjes rond hebt sjokkenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier is het ook 2de divisie . Maar ik hoop niet dat er gebald wordt tijdens het wk ofzo
Je zal maar een paar goede regens krijgen en die kwijt zijn terwijl je een belangrijke wedstrijd hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zul je vast niks mee van doen krijgen als 2e divisieclub... tenzij je wat -19-talentjes rond hebt sjokken
Ja, daar heb ik ook wel last van met Skiljebo SK. Ik heb een paar talenten die werden geselecteerd voor het WK U20. Op zich natuurlijk prachtig dat ze werden geselecteerd voor dat toernooi. Maar ik heb ze wel een dikke maand moeten missen terwijl de competitie gewoon doorliep.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zal maar een paar goede regens krijgen en die kwijt zijn terwijl je een belangrijke wedstrijd hebt
Ik heb, wat ik al eerder heb aangegeven, de club een geweldige jeugdopleiding gegeven. Maar de rest ziet er zo uit:quote:
Wat een heldquote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Door een blessure van mijn linksbuiten en druk wedstrijd programma (backup en backup daarvan niet fit, beiden jeugdspelers) moest de 17 jarige spits (en kan ook een beetje op linksbuiten) Christian Schofield noodgedwongen zijn debuut maken voor Boreham Wood in de thuiswedstrijd tegen Blackburn. Dit debuut luisterde hij op met 2 goals en 2 assists.
Nu al een legende
Dat is pas een debuutquote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Door een blessure van mijn linksbuiten en druk wedstrijd programma (backup en backup daarvan niet fit, beiden jeugdspelers) moest de 17 jarige spits (en kan ook een beetje op linksbuiten) Christian Schofield noodgedwongen zijn debuut maken voor Boreham Wood in de thuiswedstrijd tegen Blackburn. Dit debuut luisterde hij op met 2 goals en 2 assists.
Nu al een legende
Die raakt nooit meer een pepernoot.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nu al een legende
Zoiets vind ik altijd zo zonde... ik was mijn Twentegame na 3 seizoenen beu omdat ik nog maar 5 basisspelers van de originele ploeg over hadquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
Broekhof, Bakker en Dijkstra zijn btw de enige spelers van de Cambuurploeg waarmee ik deze save begonnen ben.
Ik heb er nog steeds een die bij mij begon toen de club 4 divisies lager speeldequote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
Broekhof, Bakker en Dijkstra zijn btw de enige spelers van de Cambuurploeg waarmee ik deze save begonnen ben.
Dat maakt me niks uitquote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets vind ik altijd zo zonde... ik was mijn Twentegame na 3 seizoenen beu omdat ik nog maar 5 basisspelers van de originele ploeg over had
Mja, ik ben niet zo thuis daarin, moet het nog een beetje leren qua tactieken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wordt dat niet gigantisch overlopen door zeg maar de Feyenoord-tactiek? Sterke man voorin met komende middenvelders.
Zulk soort tactieken heb ik altijd onprettig gevonden tegen teams met gevulde middenvelden. Ik denk dat ook 4-3-3 met de punt naar achter dit helemaal weg speelt namelijk. Er valt een gigantisch gat achter je middenveld
Die is zeker de aanvoerder?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een die bij mij begon toen de club 4 divisies lager speelde
Rest is inmiddels vervangen, maar dat is logisch als je club groeit.
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit begint er toch wel bazig uit te zien, zeg
[ afbeelding ]
Ok, we hebben pas 14 van de 36 wedstrijden gespeeld, maar het gaat toch enorm op het 4e seizoen met Mansfield Town lijken, toen ik als promovendus meteen kampioen van de NP1 werd
Ik speel altijd met gefingeerde namen. Vind ik leuker, omdat je dan verplicht bent elke speler goed te bekijken. Na een paar seizoenen bestaat de helft van de game toch al uit regens.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets vind ik altijd zo zonde... ik was mijn Twentegame na 3 seizoenen beu omdat ik nog maar 5 basisspelers van de originele ploeg over had
Goed bezig, man!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Puush doet even vervelend, dus dan maar op de ouderwetse manier:
[ afbeelding ]
Halverwege de competitie en ik sta dus gewoon 7 punten los van de nummer 2Ik heb net een 4-4-2 Ruit ingesteld als nieuwe tactiek en dat wierp enigszins z'n vruchten af met een 4-2 winst, een lucky 1-1, een 0-0 en een lucky 1-0, heb dus 2x averij opgelopen, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik wil het niet jinxen, maarreh... First Division here we come!
edit: m'n VMC is een balafpakker en m'n AMC een vooruitgeschoven spelmaker met instructie aanvallen, zoals je hier ziet:
[ afbeelding ]
Ik had het idd erg moeilijk tegen Willem 2, die speelden 3-5-2.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wordt dat niet gigantisch overlopen door zeg maar de Feyenoord-tactiek? Sterke man voorin met komende middenvelders.
Zulk soort tactieken heb ik altijd onprettig gevonden tegen teams met gevulde middenvelden. Ik denk dat ook 4-3-3 met de punt naar achter dit helemaal weg speelt namelijk. Er valt een gigantisch gat achter je middenveld
Verder met Mansfield dan maarquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FFFUUU, ben ik weer bij m'n ouders (weekendverlof ditdat lang verhaal), kom ik er achter dat ik m'n savegame niet heb geüpload
Geen Stranraer tot zondagavond!
Die heb ik hier dus niet staanquote:
www.redtube.comquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik hier dus niet staan
140 k. is een schijntje vergeleken bij Engelaar en van Bommel in het echte PSVquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
140k per maand
Ik gebruik altijd dezelfde tactiek, maar dan counteren en per speler andere aanwijzingen zeg maar. Ik moet nog leren wat die Touchline Instructions precies doen, en welke tactiek werkt tegen andere tactieken. Er zit een hoop strategie in dit spel.
Serieus?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
140 k. is een schijntje vergeleken bij Engelaar en van Bommel in het echte PSV
140 k. is 1.7 miljoen pj.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Serieus?
3-2 gewonnen tegen Utrecht, moet nu tegen PSV
Zit Engelaar nog wel bij PSV dan, ik zie m nooitquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
140 k. is 1.7 miljoen pj.
Die twee verdienen 2 miljoen p.j.
Dat is iets wat mijn spelers dus helaas weigeren hequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:22 schreef MMUFC het volgende:
Wat een homo's.. ze schoppen mijn spits geblesseerd en terwijl hij op de grond ligt gaan ze in de aanval en scoren ze
Verschil in status wellicht?quote:
Een verschil in status sowiesoquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verschil in status wellicht?
Ik zeg na zo'n dik verlies tegen een veel grotere club meestal gewoon niks, kan nooit iets verzinnen wat zou helpen
Klopt inderdaad! Daar heb ik met Skiljebo SK ook tegen gespeeld. De naam viel mij gelijk op, grappig dat er een club in Zweden is met bijna dezelfde naam als Enschede.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaaf, in de Zweedse Tweede Divisie Ost-Svealand hebben ze een club genaamd Enskede, de clubkleuren zijn zelfs hetzelfde als die van SC EnschedeIk weet welke club ik hier ga managen
Dit is de 4e keerquote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Ook gewoon weer opnieuw begonnen..hoe vaak ben je die game met Twente in 2011 al gestart?
Lekkah, maar wat een slechte stats eigenlijk voor een spitsquote:Op zondag 7 april 2013 01:07 schreef Winski05 het volgende:
Zo, eerste seizoen in de Allsvenskan zit erop. En ik ben gewoon 7e geworden! Eén plaats boven regerend landskampioen AIK zelfs. Echt nooit verwacht, ik dacht dat ik om degradatie zou strijden, maar mijn jonge talenten doen het echt hartstikke goed.
[ afbeelding ]
En topscorer is toch echt weer Axel Johansson![]()
Ik heb een paar hele leuke aanvallende talenten rondlopen, maar de man die al vanaf dag één dat ik aantrad in de basis staat, laat zien dat 'ie ook op het hoogste niveau kan scoren: 13 goals uit 23 wedstrijden. Hij krijgt echt een contract voor het leven, die vent is echt zo belangrijk geweest voor de club. En nog steeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:Op zondag 7 april 2013 02:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krankzinnige pot in De Galgenwaard, maar ik win wel met 5-3
Ja, afgaande op zijn stats kan 'ie er niets van. Voor de 4e divisie is dit een heel behoorlijke spits, maar voor het hoogste niveau natuurlijk niet. Maar goed, hij blijft maar scoren! En stiekem vind ik het ook gewoon heel leuk om hem in het elftal te houden, iemand die echt helemaal met de club is meegegroeid. Stats zeggen niet altijd alles, zo blijkt welquote:Op zondag 7 april 2013 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekkah, maar wat een slechte stats eigenlijk voor een spits
Ja, dat is dan wel leuk. De clubheldquote:Op zondag 7 april 2013 11:25 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, afgaande op zijn stats kan 'ie er niets van. Voor de 4e divisie is dit een heel behoorlijke spits, maar voor het hoogste niveau natuurlijk niet. Maar goed, hij blijft maar scoren! En stiekem vind ik het ook gewoon heel leuk om hem in het elftal te houden, iemand die echt helemaal met de club is meegegroeid. Stats zeggen niet altijd alles, zo blijkt wel
Precies, ja. Bovendien is hij met zijn 27 jaar de oudste speler in mijn selectie. De gemiddelde leeftijd van mijn team ligt zo rond de 20 jaar en een beetje ervaring is dan ook wel handig. En dan is 'ie nog vice-aanvoerder ook. Kortom, Axel zal voorlopig nog wel even in de basis blijven staanquote:Op zondag 7 april 2013 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel leuk. De clubheld
Ik zit zelf met verbazing naar de uitslag van de groepronde te kijken, ik ben gewoon 2e gewordenquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou... EL here I comeZit in Groep H met Manchester United, Valencia en Otelul
Gespreid betalen is kut als je het geld wilt herinvesteren.quote:Op maandag 8 april 2013 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is die Fer een zeikwijf zegEerst krijgt hij aandacht van andere clubs, waardoor hij hier een beter contract wil hebben. Top, doen we. Even later komt OM op hem bieden, ik wijs het bod af, gaat Fer huilen dat 'ie een NOG beter contract wil hebben. Ik zeg nee. Fer boos. Ik agressief, Fer krabbelt terug.
Ik wijs even later wéér een bod af, gaat Fer in de media zitten huilen dat 'ie niet met Besiktas mocht praten. Vind je het gek als ze 7,5 mil bieden, maar dat dan wel gespreid over 48 maanden willen betalen?
Sowieso een erg prettige site met betrekking tot FM.quote:Op maandag 8 april 2013 18:06 schreef inZanity het volgende:
Voor degenen die de nieuwe trainingsmodule nog niet helemaal onder de knie hebben. Op Managers United staat een zeer uitgebreide 2-delige trainingsgids. Erg veel stof maar wel heel interessant:
http://fm.manutd.nl/de-complete-fm13-trainingsgids-12/
http://fm.manutd.nl/de-complete-fm13-trainingsgids-22/
Uiteraardquote:
Met wie speel je?quote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef samuel94 het volgende:
[..]
ok bedankt![]()
heb net 3-1 tegen celtic gewonnen
hoop dat je kampioen speelt!quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is heel erg spannend aan het worden in de Schotse D2Ik sta nu met nog 3 wedstrijden te gaan 5 punten voor op de nummer Queen of South. Ik kan de komende wedstrijd kampioen worden als ik gelijkspeel en Queen verliest. Behoorlijk absurd aangezien ik dit seizoen vanuit de D3 gepromoveerd ben
oef dus je kent de andere ploeg dus door en door hahaquote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet nu tegen het al-zeker-van-degradatie Stirling. Vol op de aanval en hopen dat ik win, want ben de vorige wedstrijd (je speelt 4x tegen een tegenstander) met 0-2 weggecounterd
Yup, maar het kan soms gek lopen... ik heb nu 3x tegen Stenhousemuir gespeeld, 1x 4-2 verloren, 1x 1-1 en 1x 4-1 gewonnenquote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef samuel94 het volgende:
[..]
oef dus je kent de andere ploeg dus door en door haha
isdat in volgorde?quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, maar het kan soms gek lopen... ik heb nu 3x tegen Stenhousemuir gespeeld, 1x 4-2 verloren, 1x 1-1 en 1x 4-1 gewonnen
tijdens de rust goe van u oren maken tegen de spelers en misschien op het middenveld wisselen dat helpt ook af en toe!quote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, halverwege sta ik 1-0 achter dankzij een eigen goal. Mijn kerels schieten alles van afstand, en alles gaat naast of over. Het is wéér zo'n kutpot
dat is wel spijtig da je niet hebt gewonnen anders had het 2 punten geweest!quote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg nou tieten, Queen of South verliest ook2 te gaan, nog steeds 5 punten voor!
Nee, dan was het 8 geweest en was ik al kampioenquote:Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef samuel94 het volgende:
[..]
dat is wel spijtig da je niet hebt gewonnen anders had het 2 punten geweest!
sorry had achter gelezen in plaats van voorquote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan was het 8 geweest en was ik al kampioen
de druk word hoog bij u spelers!quote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier het laatste kwart van het seizoen, dramatisch:
[ afbeelding ]
gefeleciteerd!quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1-0 winst bij Dumbarton: KAMPIOEN!
quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef samuel94 het volgende:
tegen club brugge gewonnen met 4-3 in de 94ste minuut de winnende goal sta weer op plaats 3!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |