abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124582692
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef BlackLining het volgende:
Je kunt voor 50 euro een tent hebben man :')

Natuurlijk gaat ie dan niet echt lekker blijven staan in een dikke storm ofzo, maar goed. Als ik op vakantie ben en ik weet dat er zo'n dikke storm aan komt kan die tent mijn kont kussen en ga ik gewoon een nachtje in een hotel liggen :)

Tevels wil ik nu ook echt met de motor op vakantie. Alleen dan moet de Bandit dus wel eerst even een goede check krijgen, anders weet ik al wat er gaat gebeuren :D
ik zou zowiezo effe pechhulp afsluiten ;)
pi_124583218
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef klawie het volgende:

[..]

ik zou zowiezo effe pechhulp afsluiten ;)
Dat heb ik natuurlijk al, maar ik heb het liever niet nodig. Ervaring met pechhulp is in het buitenland toch vrij kut. Altijd uren wachten tot de lokale beunhaas die geen woord Engels spreekt even aan wat boutjes komt trekken :N En dan is er vaak vervolgens meer kapot dan waar je mee begon.

Vorig jaar nog met de auto nodig gehad. Was er Frans geparkeerd achter mij, halve achterbumper los. Komt na drie uur wachten zo'n figuur aan, met handen en voeten duidelijk gemaakt wat er niet goed was. Trekt ie de kap recht, paar stukjes DUCT tape er over en het was wel weer goed :') Leuk als je achterbumper tegen je achterband aan zit op de snelweg. Prutser. Uiteindelijk maar de hele achterbumper eraf gesleuteld met gereedschap van de camping en achterin gelegd.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_124583340
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat heb ik natuurlijk al, maar ik heb het liever niet nodig. Ervaring met pechhulp is in het buitenland toch vrij kut. Altijd uren wachten tot de lokale beunhaas die geen woord Engels spreekt even aan wat boutjes komt trekken :N En dan is er vaak vervolgens meer kapot dan waar je mee begon.
Aah joh zoon bandit loopt niet zomaar stuk, ff olie der in filtertjes bougies.
Gaan met die bende :P
pi_124583361
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bestel maar vast nieuwe banden dan :')

En neem even een doos eieren mee voor tegen het Atomium. Met de complimenten van motorrijdend Europa }:|
Het is maar een stukje belgie, vlak onder Breda, dus hopelijk valt het mee
pi_124583545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Aah joh zoon bandit loopt niet zomaar stuk, ff olie der in filtertjes bougies.
Gaan met die bende :P
Ja, zal best. Murphy's law enzo :D

Hij gaat binnenkort over de 100.000 heen dus ik wil hem sowieso een keer goed nagekeken hebben. Dan liever voor zo'n trip dan erna. Maar er zijn inderdaad zat Bandits die twee keer de klok rond gaan. Ik zie het meer als een beurt voor na het inrijden 8-)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_124583593
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vorig jaar nog met de auto nodig gehad. Was er Frans geparkeerd achter mij, halve achterbumper los. Komt na drie uur wachten zo'n figuur aan, met handen en voeten duidelijk gemaakt wat er niet goed was. Trekt ie de kap recht, paar stukjes DUCT tape er over en het was wel weer goed :') Leuk als je achterbumper tegen je achterband aan zit op de snelweg. Prutser. Uiteindelijk maar de hele achterbumper eraf gesleuteld met gereedschap van de camping en achterin gelegd.
dat is idd wel zo
pi_124583906
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Beversport en iets goedkoop? Dat moet ik nog meemaken :P
futurumshop heeft ook wel goeie kampeershit. Goeie ervaring met die webshop ook
pi_124584160
weet iemand een goeie website voor motorvakantie`s???
pi_124584675
Vanmiddag even lekker door het bos geploegd.

Altijd leuk om te zien, een Alp door de sloot zien gaan terwijl Annie haar hondje uitlaat, die verbaasde gezichten zijn onbetaalbaar! :+

Helaas liep ik halverwege vast door een dikke boom die omgevallen was en het enige pad blokkeerde. Dan maar terug! En dan weer diezelfde Annie tegenkomen :+
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:40:25 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124584676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:40 schreef Salatrel het volgende:
Bovendien hoeft een tent niet duur te zijn. Ja tuurlijk je kan een tent van 600 euro kopen maar kijk eens naar de lichtgewichttenten bij bever of vrijbuiter en je hebt ze ook al voor zon 200 euri
Mijn tent kostte 80 euro destijds. 2 persoons, Perry Sport *D
pi_124584798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef klawie het volgende:
weet iemand een goeie website voor motorvakantie`s???
http://www.motorcamping.eu/duitsland.html

En vaak wordt er vanuit zo'n motorcamping/hotel toertochten georganiseerd. ;)
pi_124585005
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

http://www.motorcamping.eu/duitsland.html

En vaak wordt er vanuit zo'n motorcamping/hotel toertochten georganiseerd. ;)
mij dank is groot _O_
pi_124585045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef klawie het volgende:

[..]

mij dank is groot _O_
No problemo ;)
pi_124585665
Vandaag door onoplettendheid van een mede-bestuurder flink op de rem moest, op de snelweg. Hij voegde in, maar zag niet in dat de auto waar hij achter invoegde maar 80 reed, waardoor hij moest uitwijken naar de linker rijstrook. Daar reed ik, dus moest ik even flink op de rem.

Hij rijdt voorbij de auto, die dus 80, reed, gaat er voor rijden zodat ik weer door kan. Ik rij naast hem, licht schuddend hoofd. Krijg ik heel netjes zo'n blik terug van 'shit, sorry!' en een wuifje erbij.

Dat maakt het direct goed onder het mom van 'iedereen maakt fouten'. :Y Ik kom niet veel mensen tegen die gewoon netjes een getuigenis van 'sorry' doen wanneer ze een fout maken.
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:04:04 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124585937
Goedenavond, bagger van gisteravond weggegooid; zij die posts missen hebben die teruggekregen in de vorm van notes.

*einde dienstmededeling*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_124586042
Toch wel even een duimpje opgestoken?

Zo kwam ik vandaag een oudere vrouw in een Focus tegen in een woonwijk, op mijn weghelft!
Mevrouw vond dat ze daar mocht rijden nadat ik even had laten blijken dat ik het er niet mee eens was.

Achja...sommige mensen zullen het nooit begrijpen.
pi_124586128
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Gummiebeer het volgende:

Zo kwam ik vandaag een oudere vrouw in een Focus tegen in een woonwijk, op mijn weghelft!
Mevrouw vond dat ze daar mocht rijden nadat ik even had laten blijken dat ik het er niet mee eens was.

Ik had hem stil gezet en dat wicht gedwongen om achteruit te rijden. Jij bent te lief voor dit soort mensen
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:07:20 #119
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124586151
quote:
nadat ik even had laten blijken dat ik het er niet mee eens was.
Daar ben ik ook nogal goed in in het verkeer :+
pi_124586263
quote:

Jazeker, even een knikje erbij van 'het is goed, kan gebeuren' en hoppakee! :Y
pi_124586296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nogal goed in in het verkeer :+
Beentjes wijd, armpjes wijd en luid schreeuwend: IS. MIJN. WEG. HELFT.
pi_124586311
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef handboek het volgende:

[..]

Ik had hem stil gezet en dat wicht gedwongen om achteruit te rijden. Jij bent te lief voor dit soort mensen
Normaal pleur ik de brommert er ook wel voor. Maar ik had er geen zin in op dat moment, was net zo lekker ontspannen na het bosritje. :)
pi_124586565
Ik kwam er vandaag wel achter dat de banden iets leeglopen. Eergister nog 2.5 voor en 2.7 achter. Vandaag weer bij het luchtdinggeval, voor nog maar 2.1 en achter 2.4 ...

Verdomme..dat word weer banden plakken. -O-
pi_124587963
twee verschillende gebruikt toevallig?
pi_124588999
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef Yreal het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik met de tent op motortocht ga of in hotels.

Pro's tent - Flexibiliteit, avontuurlijker
con's tent - Tenten zijn duur, bevestigen op je motor is een gedoe en ik haat kamperen.

Pro's hotel - Relaxt, luxe, geen getrut met bagage
con's hotel - vaste route met vast schema.

Wat zouden jullie doen?
Kamperen is leuk om te doen, je moet alleen wel de afweging maken of je al die zooi mee wilt slepen. Dat is dan een beetje een kosten/baten analyse. Met een tent en andere kampeermaterialen doe je uiteindelijk enkele jaren, en dat kan de kosten voor komende trips enorm omlaag halen.
pi_124590068
Denk dat ik gewoon lekker hotelletjes pak dan
pi_124591116
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kwam er vandaag wel achter dat de banden iets leeglopen. Eergister nog 2.5 voor en 2.7 achter. Vandaag weer bij het luchtdinggeval, voor nog maar 2.1 en achter 2.4 ...

Verdomme..dat word weer banden plakken. -O-
Wel allebei met koude danwel warme banden?
pi_124591205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Kamperen is leuk om te doen, je moet alleen wel de afweging maken of je al die zooi mee wilt slepen. Dat is dan een beetje een kosten/baten analyse. Met een tent en andere kampeermaterialen doe je uiteindelijk enkele jaren, en dat kan de kosten voor komende trips enorm omlaag halen.
Zelfs inclusief aankoop is een kampeervakantie vaak nog wel goedkoper. Of je moet echt in skeere hostels gaan slapen.

Nadeel is de zooi die je mee moet slepen. Maar goed, ff handig en logisch nadenken moet dat wel lukken ^O^ Ik wil zelf met kampeermeuk op vakantie, en dan ook nog een paar mooie steden aandoen waar ik dan wel gewoon een hotelletje pak. Of als het echt kutweer is bijvoorbeeld.

Over een maand of twee eens kijken. Eerst maar eens fatsoenlijk werk zoeken, want ik teer nu even op reserve en daarvan zoek ik het niet om groots motor onderhoud te doen of op vakantie te gaan..
pi_124598626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wel allebei met koude danwel warme banden?
Met warme band gemeten.

Door die gare Metzellers voel ik elke richel in de weg zodra de druk onder de 2.1 komt. Een heel zoekerig rijgedrag krijgt de Alp dan, en dat rijd niet lekker. :N
  donderdag 28 maart 2013 @ 10:06:48 #130
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124598801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef Yreal het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik met de tent op motortocht ga of in hotels.

Pro's tent - Flexibiliteit, avontuurlijker
con's tent - Tenten zijn duur, bevestigen op je motor is een gedoe en ik haat kamperen.

Pro's hotel - Relaxt, luxe, geen getrut met bagage
con's hotel - vaste route met vast schema.

Wat zouden jullie doen?
Hotels, maar dan geen vaste route met schema.
Zodra je in een dorp komt, even naar de lokale VVV
Die hebben vaak een lijst met mensen die een kamer verhuren.
Is vaak een stuk goedkoper, beter en de mensen die dat doen zijn ook vriendelijker.

Deden mijn ouders ook altijd als ze met de auto op vakantie gaan.
En voor 50 euro per nacht voor 3 personen inclusief ontbijt.
Dat scoor je bij geen enkel degelijk hotel

En het voordeel, je komt nog eens bij interessant mensen.
Zo hebben wij een keer bij iemand geslapen die zijn eigen wijn maakte, konden mijn ouders even 's avonds lekker wijn proeven en ik van de omgeving genieten.
pi_124602345
Zijn hier caferace bouwers?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_124602980
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:06 schreef lipjes het volgende:

[..]

Is vaak een stuk goedkoper, beter en de mensen die dat doen zijn ook vriendelijker.

Zo hebben wij een keer bij iemand geslapen die zijn eigen wijn maakte, konden mijn ouders even 's avonds lekker wijn proeven en ik van de omgeving genieten.
vvv... Bestaat dat nog? :o
pi_124603006
Hoop trouwens dat het morgen net zulk weer is als vandaag
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:35:03 #134
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124603366
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Met warme band gemeten.

Door die gare Metzellers voel ik elke richel in de weg zodra de druk onder de 2.1 komt. Een heel zoekerig rijgedrag krijgt de Alp dan, en dat rijd niet lekker. :N
Metzeler :o welke? Was juist van plan er Tourances onder te gooien voor komende zomer.
pi_124603655
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:06 schreef lipjes het volgende:

[..]

Couchsurfing.org ^O^

Is alleen wel voornamelijk in grote steden..
pi_124603682
Zag zonet in Amsterdam een motorscooter (met 2 voorwielen) geparkeerd staan, met een dikke akrapovic uitlaat eronder :D
There's a frood who really knows where his towel is.
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:48:19 #137
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124603742
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

vvv... Bestaat dat nog? :o
een jaar of 6 geleden nog wel in duitsland, en dat bestaat naar mijn weten nog steeds, 4 jaar geleden in frankrijk in ieder geval nog wel
Of gewoon door een dorpje heen rijden, in duitsland hangen er dan vaak borden "Zimmer frei".
Hoewel dat dan al vaak soort van hotelletjes zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Couchsurfing.org ^O^

Is alleen wel voornamelijk in grote steden..
weet niet wat dat kost :P
pi_124604260
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef lipjes het volgende:

[..]

een jaar of 6 geleden nog wel in duitsland, en dat bestaat naar mijn weten nog steeds, 4 jaar geleden in frankrijk in ieder geval nog wel
Of gewoon door een dorpje heen rijden, in duitsland hangen er dan vaak borden "Zimmer frei".
Hoewel dat dan al vaak soort van hotelletjes zijn.

[..]

weet niet wat dat kost :P
Couchsurfing? Kratje bier ofzo :+
pi_124604437
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Metzeler :o welke? Was juist van plan er Tourances onder te gooien voor komende zomer.
Niet doen, je gaat er echt spijt van krijgen.
Ben van Bridgestone Trailwing naar Metzeller Tourance gegaan vanwege goede grip zowel droog als nat. Dat doen ze wel. Maar een Alp wordt er nerveus van, voorwiel gaat zoeken en soms trekt het achterwiel mee. Het is net of je met te weinig lucht in de banden rijd. :N

Ik had begrepen dat je met een Alp beter bij Bridgestone kan blijven. Michelin Anakee schijnt ook erg goed te zijn.
pi_124604574
nergens last van op de tenere... rij overigens met 2.7 en 2.8
pi_124605041
middag :W
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:52:23 #142
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124608087
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:11 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Niet doen, je gaat er echt spijt van krijgen.
Ben van Bridgestone Trailwing naar Metzeller Tourance gegaan vanwege goede grip zowel droog als nat. Dat doen ze wel. Maar een Alp wordt er nerveus van, voorwiel gaat zoeken en soms trekt het achterwiel mee. Het is net of je met te weinig lucht in de banden rijd. :N

Ik had begrepen dat je met een Alp beter bij Bridgestone kan blijven. Michelin Anakee schijnt ook erg goed te zijn.
Anakees heb ik er nu onder liggen maar die slijten op reis te snel naar mijn mening. Metzeler is dus out of the window :N wellicht dat het dan Heidenaus worden of dat ik gewoon niet als een mongool moet rondboenderen met al die bagage erop :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Dekatria op 28-03-2013 15:23:19 ]
pi_124611640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Anakees heb ik er nu onder liggen maar die slijten op reis te snel naar mijn mening. Metzeler is dus out of the window :N wellicht dat het dan Heidenaus worden of dat ik gewoon niet als een mongool moet rondboenderen met al die bagage erop :+
Ik twijfelde toen tussen een Heidenau k60 en Metzeler. :D
Als deze versleten zijn komen er wel Heidenaus onder. Ze schijnen ook niet zo hard te slijten.
pi_124611695
Zimmer frei hotelletjes zijn vaak prima
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:35:05 #145
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124612021
Het sneeuwt hier in brabant :(
pi_124612381
Van MF afgeplukt:
quote:
Vorige week vrijdag dacht ik, ben klaar met de week ik ga wat eerder naar huis. Had nog polijstpasta nodig dus even langs Motozoom in Utrecht.

Op de A2 vlak voor afslag lage weide zie ik een motorrijder op de vluchstrook staan. Ik gestopt. was een ducatie monster, M900. Deed niks meer.

Aangeboden hem te helpen richting motozoom. Eerst een stukje geduwd, maar dat werkte niet echt, toen maar aan mn arm laten hangen en meegetrokken, maar omhoog het viaduct op trok ik dat niet. .

Laatste stukje is geen vluchtstrook (het viaduct weer af) dus dat was ff spannend, maar een aardige vrachtwagen chauffeur bleef netjes achter ons rijden en blokte de boel. (is 2 baans dus hij had erlangs gekund) dank daarvoor! Daarna via het fietspad naar Motozoom.

Jongen had er net een nieuwe accu ingezet want de oude deed niksmeer. De nieuwe was ook weer dood, dus dat was het probleem niet Iig kond die toen in de warmte op de pech-hulp w88 met een bakkie koffie, want het was echt koud die dag!
Motorrijders onder elkaar O+
pi_124612388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de banden, dat ligt aan het feit dat jij de banden niet rondom gelijkmatig belast :+

quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef lipjes het volgende:
Het sneeuwt hier in brabant :(
En dit :(
pi_124612464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef einschtein het volgende:
Van MF afgeplukt:

Vorige week vrijdag dacht ik, ben klaar met de week ik ga wat eerder naar huis. Had nog polijstpasta nodig dus even langs Motozoom in Utrecht.

Op de A2 vlak voor afslag lage weide zie ik een motorrijder op de vluchstrook staan. Ik gestopt. was een ducatie monster, M900. Deed niks meer.

Aangeboden hem te helpen richting motozoom. Eerst een stukje geduwd, maar dat werkte niet echt, toen maar aan mn arm laten hangen en meegetrokken, maar omhoog het viaduct op trok ik dat niet. .

Laatste stukje is geen vluchtstrook (het viaduct weer af) dus dat was ff spannend, maar een aardige vrachtwagen chauffeur bleef netjes achter ons rijden en blokte de boel. (is 2 baans dus hij had erlangs gekund) dank daarvoor! Daarna via het fietspad naar Motozoom.

Jongen had er net een nieuwe accu ingezet want de oude deed niksmeer. De nieuwe was ook weer dood, dus dat was het probleem niet Iig kond die toen in de warmte op de pech-hulp w88 met een bakkie koffie, want het was echt koud die dag!

:Y De enige keer dat ik langs de weg stond met een weigerende fiets (ook een dooie accu) stond er ook binnen 5 minuten een andere rijder bij me om te helpen douwen ^O^
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:44:57 #149
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124612485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef einschtein het volgende:
Van MF afgeplukt:
[quote=DennyzfR6]Vorige week vrijdag dacht ik, ben klaar met de week ik ga wat eerder naar huis. Had nog polijstpasta nodig dus even langs Motozoom in Utrecht.

[/quote]

Een motorrijder help ik inderdaad ook :Y
pi_124612507
Wil je niet zo kutten met die quotes einschtein :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')