Waarvoor ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
Wat was nou die website waar sd gister mee kwam?
2 x 24 halve liters niks aan het handje!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
Ik heb hem al. T zijn alleen wel Roemenen...
Dat gaat wat lastig op mobielquote:
Was jij niet dat heldere licht wat eerst van plan was een CBR1000RR te gaan begrenzen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een 1000(bijv) begrenzen is een no-go.
quote:
Aai minder welke buurt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Even de motor aan de ketting leggen. Straat waar ik nu woon wordt alles gejat wat los staat
Nee, dat was in Leiden. Woon nu godzijdank weer in Den Boschquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Nog steeds dezelfde staat als waar jouw hoes steeds werd gejat?
Der word weleens een leeg blikje over de schutting gegooid hiero maja woon er dan nog nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Nog steeds wel zo'n pauper buurt dat alles gejat wordt dus... Heb ik gelukkig minder last van.
All risk?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:51 schreef Yreal het volgende:
Stiekem is het voor mij best heel voordelig als mijn motor wordt gejat
Avans?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:32 schreef pindaplukker het volgende:
Tentamenweek, goed excuus om met de motor naar school toe te gaan![]()
De terugweg van Den Bosch naar Tilburg maar eens binnendoor proberen te ontdekken, want de N65 is echt dodelijk saai![]()
Avans idd. Cromvoirt, Helvoirt, Haaren, Oisterwijk, Moergestel, en dan eindbestemming het mooie Hilvarenbeek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Avans?
Eerst naar Cromvoirt, dan bij de T splitsing in Cromvoirt rechts richting Helvoirt, N65 over naar Haaren en Oisterwijk, in Oisterwijk naar rechts en via rotondes op de buitenweg blijven, langs de Shell de stad in, rechtsaf binnendoor naar Tilburg
Of via Vught en Esch, ook een heerlijk weggetje
De andere kant op was natuurlijk mooier geweestquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Avans idd. Cromvoirt, Helvoirt, Haaren, Oisterwijk, Moergestel, en dan eindbestemming het mooie Hilvarenbeek.
Gaat een mooi tochtje worden dacht ik zo, thx
En dan verdwalen, en te laat komen voor mijn tentamenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De andere kant op was natuurlijk mooier geweest
Is t echt zo erg daaro? Laatste keer dat ik in Paris ben geweest.quote:Motoren hier in Parijs zijn nog erger dan in Rusland.. Motto? YOLO
Ik zoek alukoffers!quote:
Eerste toevoeging wattie mag hebben is een spatlap voor de vering achter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef 1517 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://street-tracker.blogspot.com/
Ik ben verliefd. Ik wil deze ook, direct op marktplaats om een slachtoffer te vinden
In Parijs? Mja. Heel Frankrijk wel. Allemaal motorscooters met het weggedrag van zo'n kut bontkraagje op een Aeroxquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef einschtein het volgende:
Appje van een vriend in Parijs:
[..]
Is t echt zo erg daaro? Laatste keer dat ik in Paris ben geweest.
Danwel Scrambler.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:50 schreef BlackLining het volgende:
Ook die kan niet tippen aan de Triumph Bonneville.
Bestel maar vast nieuwe banden danquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:37 schreef handboek het volgende:
Morgen met de motor naar belgie, lekker paintballen. Hopelijk blijft het droog
Ja maar een hele kampeer uitrusting vs hotelletjes van 2 tientjes per nacht ...quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Tenten zijn duur? Wacht maar tot je heul zo'n reis in hotels hebt doorgebracht
Dat is ook wel zeker waarquote:Ik doe beiden. 2-3 dagen kamperen, nachtje B&B/hotel, repeat. Je ontmoet mensen zoveel makkelijker op een camping.
Mensen zijn engquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Tenten zijn duur? Wacht maar tot je heul zo'n reis in hotels hebt doorgebracht
Ik doe beiden. 2-3 dagen kamperen, nachtje B&B/hotel, repeat. Je ontmoet mensen zoveel makkelijker op een camping.
Beversport en iets goedkoop? Dat moet ik nog meemakenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:40 schreef Salatrel het volgende:
Bovendien hoeft een tent niet duur te zijn. Ja tuurlijk je kan een tent van 600 euro kopen maar kijk eens naar de lichtgewichttenten bij bever of vrijbuiter en je hebt ze ook al voor zon 200 euri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |