Dat gaat een beetje tegen het huidige kleurenschema inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Word je toch spontaan depressief van.
Sowieso moet de fiscus eens drie soorten enveloppen gaan hanteren.
Groen: geld terug!
Blauw: niks aan de hand!
Rood: dokken goffedomme!
Scheelt weer wat hartverlammingen
Instanties zelf hebben altijd scheit aan bezwaarschriften, tenzij het allemaal wel heel krom is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe je dat.
Ik had hetzelfde gedaan. Ook geschorst, die was verlopen en dat had ik niet optijd verlengd (zuivere bullshit dat dat moet trouwens!). Komt er zo'n scan van RDW en ligt er een factuur op de mat. Bezwaar gemaakt dat de RDW mij had verteld dat het na een schorsing allemaal goed zou zijn (was ook echt zo, maar telefonisch, dus geen poot om op te staan) en dat de brommer uberhaupt niet meer liep. Daartoe heb ik een foto gemaakt met de krant van die dag, naast de brommer die ingegroeid was in het gras tot bijna een halve meter hoog. Omdat de brommer dus blijkbaar niet op de weg geweest is, vroeg ik om halvering van de boete. Kans leek me groter dan volledige kwijtschelding.
Maar nee, dikke vinger, drie bier en bukken maar
Voertuig kwijt grens is xxx?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef Yreal het volgende:
Vandaag toch een ruim 150km gereden. Heerlijk weer![]()
En toch weer eens boven de voertuig kwijt grens geweest. Heerlijk
Klopt. Ik deed 130 in een 60 zonequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de 30 zone ben je rbw kwijt bij 60+ was het niet?
Haalt tie dat weleens?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik voel met een naked bike toch niet echt behoefte om boven de 160 te komen
170 op teller is het hardste wat ik gereden heb met dat ding..quote:
Eerste keer dat ik een rondje reed op m'n motor was ie nog niet begrensd. Eerst waren laten lopen, beetje bochtengevoel kweken. Recht stuk zonder zijwegen voor me toen ik de provinciale weg (max 80) op kwam; kijken hoe snel hij wil optrekken. Eerste versnelling, klak, tweede versnelling, klak, derde versnelling, doortrekken en gas los. Kijk naar de speedo en zie 219 staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
170 op teller is het hardste wat ik gereden heb met dat ding..
Wie begrensd er dan ook een supersportquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een rondje reed op m'n motor was ie nog niet begrensd. Eerst waren laten lopen, beetje bochtengevoel kweken. Recht stuk zonder zijwegen voor me toen ik de provinciale weg (max 80) op kwam; kijken hoe snel hij wil optrekken. Eerste versnelling, klak, tweede versnelling, klak, derde versnelling, doortrekken en gas los. Kijk naar de speedo en zie 219 staan.Godverdomme van geschrokken en ik was maar wat blij dat ik de volgende dag de afspraak had staan om hem terug te voeren
* Danger.Mousequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wie begrensd er dan ook een supersport
Mwja 600 tje valt dan toch wel mee?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wie begrensd er dan ook een supersport
Is het uiterste wat je wilt begrenzen hoor ik van iedereen. desalniettemin is niet vol vermogen vs vol vermogen rijden te vergelijken met een tamme kruimelzuiger vs Dyson ultra-3000-turbo-zuigert. Ofzoietsquote:
Zx-6rquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
Gevaar.Muis had toch een fiets van 130pk?
Euwh, dacht dat ie iets van een Ninja 900 had ofzoquote:
Ik keek alleen naar zijn onderschriftquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Euwh, dacht dat ie iets van een Ninja 900 had ofzo
2005/2006 ZX-6Rquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Euwh, dacht dat ie iets van een Ninja 900 had ofzo
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is het uiterste wat je wilt begrenzen hoor ik van iedereen. desalniettemin is niet vol vermogen vs vol vermogen rijden te vergelijken met een tamme kruimelzuiger vs Dyson ultra-3000-turbo-zuigert. Ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |