Hans van Wijk in Zoetermeer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef klawie het volgende:
weet iemand een leuke dealer in zuid holland voor als ik me motor wil inruilen?
www.ikwilvanmijnmotorfietsaf.nlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef klawie het volgende:
Goedhart gaf voor mijne een nieuwe helm en hans van wijk 250quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef klawie het volgende:
Naar keuze?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goedhart gaf voor mijne een nieuwe helm
ik rij een er5 maar als ik op de motor zit heb ik het gevoel dat ik een scooter zit wil wat meer cc of een motor die wat zwaarder is en ik zit nog aan de 25 kw gebonden (sinds jan me rijbewijs)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hans van Wijk in Zoetermeer.
Inruilen voor wat?
Dat is al een groot deel van het probleem denk. Punt is dat dat vermogen hoe dan ook een bottleneck is voor je fiets - meer cc's gaan dat probleem alleen maar groter maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef klawie het volgende:
[..]
ik rij een er5 maar als ik op de motor zit heb ik het gevoel dat ik een scooter zit wil wat meer cc of een motor die wat zwaarder is en ik zit nog aan de 25 kw gebonden (sinds jan me rijbewijs)
klopt het dan dat hij ook wat beroerder loopt als hij is geknepen loopt voor mij gevoel ook niet perfect maar volgens de monteur draait hij als een zonnetjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is al een groot deel van het probleem denk.
Ja. Het punt is dat die vermogensbeperking hoe dan ook een bottleneck is, en hoe meer cc's hoe groter het probleem.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef klawie het volgende:
[..]
klopt het dan dat hij ook wat beroerder loopt als hij is geknepen loopt voor mij gevoel ook niet perfect maar volgens de monteur draait hij als een zonnetje
oke ik vertrouwde het niet maar wil ook niet nog minder cc lesde op een 250cc maar bij 120 werd je slingerd over de snelweg gegooidquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja. Het punt is dat die vermogensbeperking hoe dan ook een bottleneck is, en hoe meer cc's hoe groter het probleem.
Ninja 250 is anders echt niet bij te benen hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:46 schreef Salatrel het volgende:
250cc is hoe dan ook een opgevoerde brommer
25 kw is nu 35 kw hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef klawie het volgende:
[..]
ik rij een er5 maar als ik op de motor zit heb ik het gevoel dat ik een scooter zit wil wat meer cc of een motor die wat zwaarder is en ik zit nog aan de 25 kw gebonden (sinds jan me rijbewijs)
op een tomos misschien niet...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ninja 250 is anders echt niet bij te benen hoor
Jah, in vrije val uit een vliegtuig misschienquote:
14500 toeren zeker??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik reed 145 en dat ding stoof nog steeds bij mij weg. Ze beweerde dat ze 180 deed
Hoi SD, wat vind je van de KLE?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, in vrije val uit een vliegtuig misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |