Nee, dat zijn criminelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn pas echte supporters.
Hoax.quote:
Velthuizen look-a-likes.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Keepers pakken geen ballen meer vast tegenwoordig.. allemaal van die showduikjes
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Keepers pakken geen ballen meer vast tegenwoordig.. allemaal van die showduikjes
Dat vond ik ook al ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Klopt, keepers tegenwoordig zitten eerst een jaar op turnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
Komt Strootgod nu ook in de reclame "ik ben een aanvoerder", zou niet meer dan terecht zijn.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
Komt Strootgod nu ook in de reclame "ik ben een aanvoerder"? Zou niet meer dan terecht zijn.
Daar leest niemand het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Davy kan je niet je kutsmoel houden met je irritant gegeil op PSV spelers? Doe dat lekker op twitter.
neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Davy kan je niet je kutsmoel houden met je irritant gegeil op PSV spelers? Doe dat lekker op twitter.
Hij heeft toch al jaren bij AZ gespeeld? Zou nu al bijna genaturaliseerd kunnen worden toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
Nog vier jaar jongens. Dan kennen we Pelle naturaliseren.
Koning in Engeland, Schlemiel in Nederlandquote:
Die stijve had nog rond de middellijn gestaanquote:
We hadden beter Vertonghen kunnen naturaliseren dan Douglas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
Nog vier jaar jongens. Dan kennen we Pelle naturaliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |