Ik dacht dat ie zei dat ik 2 dezelde reacties achterliet ofzo, ik klikte gewoon dubbelquote:
ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://allmyvideos.net/r6d06l7ftcpj
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzoquote:
gespleten persoonlijkheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzo![]()
Oudersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzo![]()
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
past goed bij de titel van dit topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatie
Neuj gewoon geïrriteerd denk ikquote:
Ja maar normaal is hij wel leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ouders
We leven met je mee en delen het leed wat wij dagelijks ondergaan
omg neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatie
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK WIL NAAR DISNEY EN DIT DOEN
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |