Ik dacht dat ie zei dat ik 2 dezelde reacties achterliet ofzo, ik klikte gewoon dubbelquote:
ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://allmyvideos.net/r6d06l7ftcpj
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzoquote:
gespleten persoonlijkheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzo![]()
Oudersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzo![]()
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
past goed bij de titel van dit topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatie
Neuj gewoon geïrriteerd denk ikquote:
Ja maar normaal is hij wel leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ouders
We leven met je mee en delen het leed wat wij dagelijks ondergaan
omg neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatie
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK WIL NAAR DISNEY EN DIT DOEN
[ afbeelding ]
Ja wij gingen samen tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
JE durft niet eens te meetenquote:
ok dan niet. doei.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JE durft niet eens te meeten
ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt die smiley extra leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
He
Weet je wat je een keer moet vragen aan een klein kind..
''Als jij met je tong je oog kunt aanraken, krijg je 50 euro''
En dan kan je lachen
lijkt me best leuk om te zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
He
Weet je wat je een keer moet vragen aan een klein kind..
''Als jij met je tong je oog kunt aanraken, krijg je 50 euro''
En dan kan je lachen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt die smiley extra leuk
kan jij deze UI misschien aanpassen, zodat het zo'n loop is zonder onderbreking. je krijgt nu telkens even een stukje wit schermquote:
Ik kijk evenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kan jij deze UI misschien aanpassen, zodat het zo'n loop is zonder onderbreking. je krijgt nu telkens even een stukje wit scherm
thxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er stond 2 lege frames aan het begin
[ afbeelding ]
holy shit, zo kan zoiets leuks toch heel verkeerd gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
omg
http://www.dailymail.co.u(...)-famous-YouTube.html
wowquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
omg
http://www.dailymail.co.u(...)-famous-YouTube.html
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
holy shit, zo kan zoiets leuks toch heel verkeerd gaan
jaquote:
dat is waar, en zonder professionals in de buurt moet je zoiets sowieso niet doen. voordat dat filmpje is gemaakt zijn er allerlei veiligheid maatregelen genomen lijkt mequote:
Geen ideequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, en zonder professionals in de buurt moet je zoiets sowieso niet doen. voordat dat filmpje is gemaakt zijn er allerlei veiligheid maatregelen genomen lijkt me
Verschrikkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |