Ik dacht dat ie zei dat ik 2 dezelde reacties achterliet ofzo, ik klikte gewoon dubbelquote:
ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://allmyvideos.net/r6d06l7ftcpj
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzoquote:
gespleten persoonlijkheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzo![]()
Oudersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst maakt ie aan tafel vet domme grapjes waar ik dan wel om moet lachen maar niet om wil lachen. En nu komt ie thuis van boodschappen doen en wordt hij opeens boos en gaat hij me commanderen dat ik moet schoonmaken enzo![]()
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
past goed bij de titel van dit topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatie
Neuj gewoon geïrriteerd denk ikquote:
Ja maar normaal is hij wel leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ouders
We leven met je mee en delen het leed wat wij dagelijks ondergaan
omg neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk dat je pa tussendoor is vervangen door een robot-imitatie
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK WIL NAAR DISNEY EN DIT DOEN
[ afbeelding ]
Ja wij gingen samen tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
JE durft niet eens te meetenquote:
ok dan niet. doei.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JE durft niet eens te meeten
ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt die smiley extra leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
He
Weet je wat je een keer moet vragen aan een klein kind..
''Als jij met je tong je oog kunt aanraken, krijg je 50 euro''
En dan kan je lachen
lijkt me best leuk om te zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
He
Weet je wat je een keer moet vragen aan een klein kind..
''Als jij met je tong je oog kunt aanraken, krijg je 50 euro''
En dan kan je lachen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt die smiley extra leuk
kan jij deze UI misschien aanpassen, zodat het zo'n loop is zonder onderbreking. je krijgt nu telkens even een stukje wit schermquote:
Ik kijk evenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kan jij deze UI misschien aanpassen, zodat het zo'n loop is zonder onderbreking. je krijgt nu telkens even een stukje wit scherm
thxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er stond 2 lege frames aan het begin
[ afbeelding ]
holy shit, zo kan zoiets leuks toch heel verkeerd gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
omg
http://www.dailymail.co.u(...)-famous-YouTube.html
wowquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
omg
http://www.dailymail.co.u(...)-famous-YouTube.html
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
holy shit, zo kan zoiets leuks toch heel verkeerd gaan
jaquote:
dat is waar, en zonder professionals in de buurt moet je zoiets sowieso niet doen. voordat dat filmpje is gemaakt zijn er allerlei veiligheid maatregelen genomen lijkt mequote:
Geen ideequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, en zonder professionals in de buurt moet je zoiets sowieso niet doen. voordat dat filmpje is gemaakt zijn er allerlei veiligheid maatregelen genomen lijkt me
Verschrikkelijkquote:
het is saai hierquote:
hoe erger de UI is hoe leuker ik het vind, dus welke is stommer deze of de vorigequote:
Ga ik niet zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe erger de UI is hoe leuker ik het vind, dus welke is stommer deze of de vorige
gewoon doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een nieuwe UI of zal ik dat niet doen
smeerkaas of pindakaas ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een nieuwe UI of zal ik dat niet doen
quote:
Moet ik hem uitknippen als het een gifje is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
Ik ga een nieuw katje zoeken voor mijn UI
NEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
Hoezo nietquote:
Hoezoquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik heb beide dus ik kies geen partijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die je nu hebt, want die lijkt het meest op mijn katten
Je maintiendrai
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
Kies!3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem knuffelen![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef praatmaarraak het volgende:
weet iemand of er nog iets leuks op de tv vanavond is?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
Kies!de 1eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ja maar dan wissel ik afquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Die je nu hebt, want die lijkt het meest op mijn katten
quote:
quote:
Ik weet het nietquote:
Tweequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:56 schreef praatmaarraak het volgende:
hoeveel katten had je ook alweer supersof?
De watquote:
Ja gaat wel goed hoorquote:
quote:
Alles goed met jullie?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef arachide. het volgende:
Net terug van de IKEA. Weer 2 dingen voor mijn uitzet gekregen![]()
Dus ik ben fucking happy.
Welke wil je geknipt hebben?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
Ik faal in photoshopEn ik heb geen paint meer nu
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Welke wil je geknipt hebben?
jep goed opgemerktquote:
haha ja dat kijken we nu ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
weet je wat echt een erg programma is... mijn leven in puin, jezus wat een teringbende bij die mensen
Vet wat heb jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef arachide. het volgende:
Net terug van de IKEA. Weer 2 dingen voor mijn uitzet gekregen![]()
Dus ik ben fucking happy.
momenteel 3 keer maar vanaf 1 april ga ik 4 keer (de prijs voor 3 keer is nu dezelfde prijs als voor onbeperktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef praatmaarraak het volgende:
[..]
hoe vaak fitness je in de week
awwwhhhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Uploaden duurde lang
[ afbeelding ]
Liefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Uploaden duurde lang
[ afbeelding ]
mijn UI is wel leukerquote:
Sowieso nietquote:
oke oke, kun je btw wat tips geven.. Ik wil ook kracht opbouwen maar ook conditie blijven trainen, eerder deed ik 1 uur crosstrainer en nog wat willekeurige fitnessapparaten.. Maar ik hoorde dat langer dan 45 min niet goed was..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
momenteel 3 keer maar vanaf 1 april ga ik 4 keer (de prijs voor 3 keer is nu dezelfde prijs als voor onbeperkt)
Kun je de derde dan ook doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat is echt bullshit, als je naar een half uur even rust met 5 minuten moet er niks aan de hand zijn, ik weet niet hoevaak je van apparaat verwisselt en welke systemen jullie hebben ( wij hebben een groene circel en die duurt langer dan een uur om rond te gaan en is puur conditie, dus dat bewijst het tegendeel al)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef praatmaarraak het volgende:
[..]
oke oke, kun je btw wat tips geven.. Ik wil ook kracht opbouwen maar ook conditie blijven trainen, eerder deed ik 1 uur crosstrainer en nog wat willekeurige fitnessapparaten.. Maar ik hoorde dat langer dan 45 min niet goed was..
kracht, dan kun je sowieso beter geen apparaten gebruiken. voor conditie is 30 minuten cardio( of dat nou crosstrainer loopband etc) meer dan genoegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef praatmaarraak het volgende:
[..]
oke oke, kun je btw wat tips geven.. Ik wil ook kracht opbouwen maar ook conditie blijven trainen, eerder deed ik 1 uur crosstrainer en nog wat willekeurige fitnessapparaten.. Maar ik hoorde dat langer dan 45 min niet goed was..
ja oke, leek mij ook beetje raar. Er werd gezecht dat als je langer dan 45 min deed je ook spier ging verbranden i.p.v. vet..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef ThePast het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, als je naar een half uur even rust met 5 minuten moet er niks aan de hand zijn, ik weet niet hoevaak je van apparaat verwisselt en welke systemen jullie hebben ( wij hebben een groene circel en die duurt langer dan een uur om rond te gaan en is puur conditie, dus dat bewijst het tegendeel al)
ja, dan ga ik dat maar 's proberen dankuquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kracht, dan kun je sowieso beter geen apparaten gebruiken. voor conditie is 30 minuten cardio( of dat nou crosstrainer loopband etc) meer dan genoeg.
als je alleen op kracht wil trainen ( en dus niet op massa) adviseer ik je de 3 meest bekende oefeningen rustig en goed te leren namelijk : Deadliften, squatten , en benchpress. Hierbij kun je dan eventueel nog pullups doen. de essentie van trainen op kracht is weinig herhalingen en veel sets( bijvoorbeeld 5x5 of 5x4 wat dus inhoud 5 of 4 setjes van 5 herhalingen).
hardop lachen omgquote:
En dat zei een coach of die fitness sletten die daar altijd rondhangen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef praatmaarraak het volgende:
[..]
ja oke, leek mij ook beetje raar. Er werd gezecht dat als je langer dan 45 min deed je ook spier ging verbranden i.p.v. vet..
dat is geen bullshit, voor spieropbouw is langer dan 45 minuten trainen niet goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef ThePast het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, als je naar een half uur even rust met 5 minuten moet er niks aan de hand zijn, ik weet niet hoevaak je van apparaat verwisselt en welke systemen jullie hebben ( wij hebben een groene circel en die duurt langer dan een uur om rond te gaan en is puur conditie, dus dat bewijst het tegendeel al)
leuk leuk leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een servies set en een setje met spatels en shit.
dit is ligt aan je voeding, maar in de basis moet je boven je op of boven onderhoud eten om te voorkomen dat je spiermassa verbrandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef praatmaarraak het volgende:
[..]
ja oke, leek mij ook beetje raar. Er werd gezecht dat als je langer dan 45 min deed je ook spier ging verbranden i.p.v. vet..
nee 'n vriend van mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:15 schreef ThePast het volgende:
[..]
En dat zei een coach of die fitness sletten die daar altijd rondhangen?
Met voldoende rusten en verschillende apparaten gebruiken kan het makkelijk. hou er rekening mee dat dit CARDIO is en geen KRACHT TRAININGquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is geen bullshit, voor spieropbouw is langer dan 45 minuten trainen niet goed.
Ja blijkbaarquote:
je kan best langer trainen inderdaad als het geen krachttraining is. maar je moet er wel voor zorgen dat je je onderhoud weet en die hoeveelheid eet en dus niet er onder omdat je lichaam dan energie uit je spiermassa gaat puttenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef ThePast het volgende:
[..]
Met voldoende rusten en verschillende apparaten gebruiken kan het makkelijk. hou er rekening mee dat dit CARDIO is en geen KRACHT TRAINING
nep cookie dough van de lidlquote:
Kijkk nu zitten we op een lijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan best langer trainen inderdaad als het geen krachttraining is. maar je moet er wel voor zorgen dat je je onderhoud weet en die hoeveelheid eet en dus niet er onder omdat je lichaam dan energie uit je spiermassa gaat putten
Het klinkt niet heel spannend, maar ik ben er heel blij mee.quote:
Dat is zo, elke stap is er een.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel spannend, maar ik ben er heel blij mee.
Weer een stapje dichterbij uit huis gaan!
Wij allemaal hier nu volgens mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef praatmaarraak het volgende:
wonen er hier mensen in gelderland?
bijna iedereen helaasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef praatmaarraak het volgende:
Meldt zichquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef praatmaarraak het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef praatmaarraak het volgende:
Om inde katten sfeer te blijven
http://9gag.com/gag/6901237
twitter:thoooomas1 twitterde op maandag 25-03-2013 om 17:13:30WIST JE DAT: Er elke dag meer dan honderdduizend Nederlanders ongewild geconfronteerd worden met uitgekauwde 9GAG-plaatjes. reageer retweet
Hoe jaag je een nieuwe weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]twitter:thoooomas1 twitterde op maandag 25-03-2013 om 17:13:30WIST JE DAT: Er elke dag meer dan honderdduizend Nederlanders ongewild geconfronteerd worden met uitgekauwde 9GAG-plaatjes. reageer retweet
ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef praatmaarraak het volgende:
ThePast woont ook vlakbij ons hequote:
het is irrtantquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe jaag je een nieuwe weg.
Goed gedaan trol
volgens mij woont pizza ook redelijk in de buurtquote:
We irriteren ons allemaal wel eensquote:
Nah, niet zo dichtbij als wij driequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
volgens mij woont pizza ook redelijk in de buurt
nop, huissenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef praatmaarraak het volgende:
mensen uit het gelovige aalten toevallig
ik heb het idee dat jij helemaal dichtbij woont, er was paar maandjes terug ook hier iemand in de SC die zelfs in huissen woondequote:
Irritaties zijn er om uit te spreken.quote:
nope, Zutphen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef praatmaarraak het volgende:
mensen uit het gelovige aalten toevallig
watquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb het idee dat jij helemaal dichtbij woont, er was paar maandjes terug ook hier iemand in de SC die zelfs in huissen woonde
okquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Irritaties zijn er om uit te spreken.
En mocht je het willen weten: ik irriteer me aan jouw dwang om posts vol irritatie af te wijzen. Ik vind dat irritant. Ik irriteer me aan het feit dat ik me niet zou mogen irriteren.
Al die irritatie.
ben de naam kwijt, hij was hier ook maar heel kortquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
watdat is wel heel dichtbij hehe. Wie was het?
Hmm okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben de naam kwijt, hij was hier ook maar heel kort
ik weet dat als je niet in huissen woont, dan woon je wel in een saai gat..... bemmel gaat nog wel maar de rest van lingewaard is echt geen ruk aanquote:
quote:
Verlaat VH en trouw met mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Irritaties zijn er om uit te spreken.
En mocht je het willen weten: ik irriteer me aan jouw dwang om posts vol irritatie af te wijzen. Ik vind dat irritant. Ik irriteer me aan het feit dat ik me niet zou mogen irriteren.
Al die irritatie.
Jerquote:
Snel zet de tv aan als die nog niet aan staatquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Snel zet de tv aan als die nog niet aan staat
Nee kijk nu!quote:
nee ik kom uit het oppermachtige Flevoland...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij allemaal hier nu volgens mij![]()
behalve troll
Tussen Michella en Ovoquote:
soms wil je dat je een vraag niet had gesteld, dit is zo'n momentquote:
Weet je wie het zijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
soms wil je dat je een vraag niet had gesteld, dit is zo'n moment
Snap ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
soms wil je dat je een vraag niet had gesteld, dit is zo'n moment
awhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kan niet heb hier geen tv tot beschikking
Hmm je okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mja ik kijk toch liever terug, zonder reclameblokken en stopzetten wanneer je wilt.
Ja weet ik veelquote:
quote:
Wat?quote:
eens kijken hoe lang het duurt voordat we elkaar tegen komen.... waarschijnlijk kom ik weer zo'n vieze pedo tegenquote:
Nee anoniemequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
nobody's gonna love me better i must stickwitu forever
sof we gaan liedjes raden
140 mensen online......quote:
alleen jij zou zeggen "hoi ik ben beyonce"quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
shit ik dacht dat ik met jou zat te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb een ander gesprek:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
alleen jij zou zeggen "hoi ik ben beyonce"
daar zitten de kneusjes geloof mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
Ik heb altijd mensen uit Lelystad lijkt wel
alleen jij zou zeggen dat je beyonce bentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef JRRY het volgende:
Vreemde: hoi
Jij: Hoi ik ben Beyonce
Vreemde: nooit
Vreemde: jrry O_O
Jij: Haha grapje
Jij: Shakira
Vreemde: ik ben obama
Jij: hoi hoi
Vreemde:
Jij: Dan ben ik weer Beyonce van Beyonce is bff met Obama
Vreemde: wat....?
Jij: Dat
Jij: Welke fokker ben jij?
Vreemde: godver... ik wist het wel
HAHAHAquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
alleen jij zou zeggen dat je beyonce bent
Wist niet dat je er nog was hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Trollscience het volgende:
echt vet leuk allemaal chatlogs posten XD
ik kom jou gewoon voor een tweede keer op een rij tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a onze wetenschapper is terugquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het niet uiten van irritaties gaat tegen natuurlijke instincten in en is daarom verwerpelijk.
Oh trollie, luvyouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Trollscience het volgende:
echt vet leuk allemaal chatlogs posten XD
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
was toch wel vrij duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nooit weggeweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
a onze wetenschapper is terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
Ik vind 'm leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
How about jij rot lekker opquote:
Weet ikquote:
Dit ook ja laten we gewoon blijvenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
how about you both stop fighting
Stuquote:
goede grapquote:
quote:
doe normaalquote:
stuuuuuuuuuuuuuquote:
o mijn fucking god .... hij probeert gewoon echt een meisje te hosselen op anoniemequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
Jij: Ik moet gaan
Vreemde: je vertrouwd me niet heh xd
Vreemde::( dit is echt kut
Vreemde: je lijkt me echt leuke meid en nu ga je ook nog eens:o
Vreemde: beter geef je je nummer ofzo of iets waarmee we in contact kunne blijven xd
omg
Ja helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
je kunt mensen zo verdomd makkelijk trollen op die site![]()
alhoewel er ook een grote kans is dat ze mij gewoon trollen natuurlijk
DJ VAquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
doe normaal
[..]
stuuuuuuuuuuuuu
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
Vreemde: Weet alleen z'n voornaam: jelmer
Jij: ohja die ken ik wel
Jij: die met zn stekels
Vreemde: Ja![]()
![]()
![]()
deed hij ook echt met die sterretjes of niet? want dan is hij wel heel naïefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
Vreemde: (06) 50 48 42 **
De vreemde heeft het gesprek verlaten.
wtf
wow leuk een half telefoonnummer posten respect hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
Vreemde: (06) 50 48 42 **
De vreemde heeft het gesprek verlaten.
wtf
nee dat deed ik want dat soort dingen mag je niet posten weetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
deed hij ook echt met die sterretjes of niet? want dan is hij wel heel naïef
o op die manier.... heel naïef persoon dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee dat deed ik want dat soort dingen mag je niet posten weetje.
ja nogal ;pquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o op die manier.... heel naïef persoon dus
voor zover ik weet krijg je altijd kabels, en al helemaal als het een portable harde schijf isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
vraagje
Als je een harde schijf besteld krijg je er automatisch ook kabeltjes bij?
Anders moet ik deze apart er weer bij kopen
Hoe gaat hetquote:
Krijg je er niet bijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
vraagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
Vreemde: dan ga je toch niet:(
Vreemde: wacht wahct..
Vreemde: 06293290908098y389r62362
Vreemde: whatsapp me
Vreemde: of kijk me foto
Vreemde: dan weetje het
Vreemde: dat ben ik
Vreemde: fbkefbkwjebfkjebfkjebk@hotmail.com
Vreemde: is me msn
Vreemde: ebfkebfkjwebfl is me skype
Nee gewoon een normalequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
voor zover ik weet krijg je altijd kabels, en al helemaal als het een portable harde schijf is
Ik mag niet klagen. Hoe is het met uquote:
weet ik niet zeker, linkje naar het product?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
vraagje
Jah, maar dan moet ik de doos ff weer vindenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar voor je pc hoor je genoeg kabels bij je moederbord meegeleverd te hebben
je zou zat kabels bij je moederbord meegeleverd moeten hebbenquote:
https://www.alternate.nl/(...)ST31000524AS/798580/quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet ik niet zeker, linkje naar het product?
Afgelopen 2 dagen mijn kamer extreem schoongemaakt. Iets met nieuwe start enzoquote:
Wordt in bulk geleverd, denk het niet dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
https://www.alternate.nl/(...)ST31000524AS/798580/
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen mijn kamer extreem schoongemaakt. Iets met nieuwe start enzo
http://tweakers.net/price(...)524as-1tb/overzicht/quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
https://www.alternate.nl/(...)ST31000524AS/798580/
Prijs boeit mij niet..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)524as-1tb/overzicht/
sowieso niet bij alternate, veel te duur
informatique ook, heb ik zelf ook al het een en ander bestel....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Prijs boeit mij niet..
Alternate is gewoon snel met leveren..
http://tweakers.net/price(...)st3000dm001-3tb.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)524as-1tb/overzicht/
sowieso niet bij alternate, veel te duur
die dingen zijn ook hard in prijs gedaald......quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)st3000dm001-3tb.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |