SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blader ook altijd even in de awb voordat ik ga slapen. Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij zou zeker voor de Awb gaan. Net een bijbel voor je, of niet?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Baasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik blader ook altijd even in de awb voordat ik ga slapen. Gewoon, omdat het kan.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
In het kader van oriëntatie zouden wij eigenlijk de novieten die in aanmerking komen moeten uitnodigen voor een groots diner of niet Sideshow?![]()
Ik neem de avond vrij
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Op hun kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
In het kader van oriëntatie zouden wij eigenlijk de novieten die in aanmerking komen moeten uitnodigen voor een groots diner of niet Sideshow?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ga ook voor voetbal hoor Paxcon
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.![]()
Ben je jaarsch noviet voor.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Acta bedoel jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wie zegt datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.![]()
![]()
Ahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.
Ik ook hoor denk ik.
Tevens 15 euro gezet op Nederland vs. Roemenie 0-1 - Nederland to win.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 20:17:48 ]![]()
En ditquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer gegokt. Jij wel ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah
Ik ook hoor denk ik.
Tevens 15 euro gezet op Nederland vs. Roemenie 0-1 - Nederland to win.![]()
Nee, ook weinig meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gegokt. Jij wel ?![]()
Gokken moet je ook niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gegokt. Jij wel ?
Wedden is een ander verhaal.![]()
Uit mijn boekquote:" Vooral voor juristen is niet altijd even goed verteerbaar dat bepaalde voor de hand liggende vervolgstappen niet worden gezet of dat sommige verdragsartikelen eruit zien alsof ze door de regeringsvertegenwoordigers na een diner op een fraai landgoed, waar de wijn rijkelijk heeft gevloeid, in elkaar zijn gezet ( hetgeen overigens niet zelden het geval is). "![]()
![]()
Zwerft Ryon hier nog ergens?
Moet de causaliteit (dus: leidt besluit X wel tot aantasting belang) nou bij de vierde vraag behandeld worden (actueel, voldoende zeker belang) of bij de vijfde (direct geraakt belang).
Edit: volgens mij is het tegenwoordig bij 'direct geraak belang' en kloppen die oude tentamens niet meer...
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 20:30:12 ]![]()
Je bent niet geschrapt van de lijst hoor.quote:Gok jij Pax?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ook weinig meer de laatste tijd.Okura?quote:![]()
Hehequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Soms jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bent niet geschrapt van de lijst hoor.
[..]
Gok jij Pax?
[..]
Okura?![]()
![]()
Fittie tussen de UvA en de RUG. En aangezien EtsCon422 de meeste nieuwe topics opent...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef Speedy_T het volgende:
Die OP is nu wel echt een wanvertoning trouwens![]()
Even Tegenlicht van gister terugkijken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even Tegenlicht van gister terugkijken.
Oh over belastingen. Die wilde ik ook nog terugzien.![]()
Ja, dat was erg interessant. Over de belastingontwijking van grote bedrijven. De juristen, accountants en bankiers zijn de grote boze drie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even Tegenlicht van gister terugkijken.![]()
Weer die shit againquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:34 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, dat was erg interessant. Over de belastingontwijking van grote bedrijven. De juristen, accountants en bankiers zijn de grote boze drie.![]()
![]()
Actueel belang gaat over dat je geen belanghebbende bent met betrekking tot iets dat zich in de toekomst afspeelt. Het moet actueel zijn. Stel jij gaat verhuizen en bent tegen het besluit om in die wijk een Tbs-kliniek te bouwen --> Je bent dan geen belanghebbende want je woont daar nog niet, dat ben je in de toekomst van plan dus het is niet actueel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Zwerft Ryon hier nog ergens?
Moet de causaliteit (dus: leidt besluit X wel tot aantasting belang) nou bij de vierde vraag behandeld worden (actueel, voldoende zeker belang) of bij de vijfde (direct geraakt belang).
Causaal verband heeft te maken met het feit dat het besluit rechtstreeks jouw belang moet raken, er moet dus voldoende causaal verband zijn tussen jouw geraakte belang en het besluit. Bijvoorbeeld als jij een patatkraam hebt en er komt naast jouw patatkraam nog een patatkraam waardoor jij omzetverlies lijdt.
Causaliteit hoort dus bij "direct geraakt belang" --> rechtstreeks belang
Als je in de toekomst een patatkraam wil maar je staat daar nog niet, is er geen actueel belang mbt het besluit om die andere meneer daar zijn patatkraam neer te laten zetten.![]()
Thanks, dat probeerde ik inderdaad uit te zoekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Actueel belang gaat over dat je geen belanghebbende bent met betrekking tot iets dat zich in de toekomst afspeelt. Het moet actueel zijn. Stel jij gaat verhuizen en bent tegen het besluit om in die wijk een Tbs-kliniek te bouwen --> Je bent dan geen belanghebbende want je woont daar nog niet, dat ben je in de toekomst van plan dus het is niet actueel.
Causaal verband heeft te maken met het feit dat het besluit rechtstreeks jouw belang moet raken, er moet dus voldoende causaal verband zijn tussen jouw geraakte belang en het besluit. Bijvoorbeeld als jij een patatkraam hebt en er komt naast jouw patatkraam nog een patatkraam waardoor jij omzetverlies lijdt.
Causaliteit hoort dus bij "direct geraakt belang" --> rechtstreeks belang
Als je in de toekomst een patatkraam wil maar je staat daar nog niet, is er geen actueel belang mbt het besluit om die andere meneer daar zijn patatkraam neer te laten zetten.![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in patat en in gebak.![]()
![]()
Dat klinkt als dwangquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
Zo iemand zover gekregen dat mn lasagne lekkerder is dan z'n moeders lasagne![]()
Nu verder leren![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fittie tussen de UvA en de RUG. En aangezien EtsCon422 de meeste nieuwe topics opent...![]()
![]()
Rustig maar Etsu. Rustig. Kalm.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, dat heb je zelf ervaren![]()
Je woont nogal ver weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ActaKom je een keertje m'n lasagne proeven?
![]()
![]()
Ik zei niet dat ie niet lekker isquote:daar heb ik alle vertrouwen in
Pax zegt het, iedereen zegt het.
![]()
![]()
Pax isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ie niet lekker isdaar heb ik alle vertrouwen in
![]()
de stem van het volk
Generaal?? Pardon??![]()
Pax, vox populi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Pax is![]()
de stem van het volk
![]()
Hihiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ie niet lekker isdaar heb ik alle vertrouwen in
![]()
![]()
Wat? Pax?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
dat is toch een Nederlandse speelfilm?
Vox populi betekent gewoon 'stem van het volk ' in het Latijn.![]()
Vox Populi (2008) - IMDbquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat? Pax?
Vox populi betekent gewoon 'stem van het volk ' in het Latijn.Generaal?? Pardon??![]()
Het is wel lekkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hou je sowieso van Italiaans eten dan Etsu?![]()
![]()
Mosselenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zeker. Als het goed is kan het geweldig zijn. Waar hou je nog meer van?Zalm
Pizza
Champignons
![]()
![]()
Niet echt een specifieke voorkeur.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah okeik bedoelde eigenlijk meer qua 'keukens'/kookstijlen maar soit
Ik kook gewoon waar ik zin in heb, maar in restaurants toch wel meestal vis.
Of vlees met champignonnensaus.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 21:26:04 ]![]()
Okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt een specifieke voorkeur.Ik kook gewoon waar ik zin in heb, maar in restaurants toch wel meestal vis.
Hou je ook van wijn?
![]()
In de restaurants waar ik kom is het gewoon lekker knabbelen aan de spareribs.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt een specifieke voorkeur.Ik kook gewoon waar ik zin in heb, maar in restaurants toch wel meestal vis.
![]()
Of ik er van hou? Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoette witte wijnGeen wijnkenner. Jij wel?
Kenner? Valt wel mee, ik heb me er ooit weleens wat in verdiept maar het is wel even geleden. Ik hou wel meer van de wat zwaardere rode wijnen.
![]()
Ik ben echt een enorme vleesliefhebber maar op een of andere manier bekoren spareribs mij altijd minderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
In de restaurants waar ik kom is het gewoon lekker knabbelen aan de spareribs.![]()
![]()
Lastig hoor, al die namen en afkomst onthouden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Of ik er van hou? JaKenner? Valt wel mee, ik heb me er ooit weleens wat in verdiept maar het is wel even geleden. Ik hou wel meer van de wat zwaardere rode wijnen.
![]()
![]()
Nouja je kan ook altijd nog naar een goede wijnhandelaar gaan en je daar laten adviserenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lastig hoor, al die namen en afkomst onthouden.![]()
![]()
Tegenlicht zoals ik Tegenlicht gewend ben, tikje eenzijdig
Haaiiiquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het gaat z'n gangetje. Met jou dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Pax is![]()
de stem van het volk
quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat is dit: SES / NEE! Die surveillant heeft mijn aanwezigheid niet genoteerd!
![]()
![]()
Bestuursrecht gaat me morgen killen, maar voor de rest goed hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje. Met jou dan?![]()
![]()
Ik wist wederom wie TS was bij het lezen van de TTquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Paxjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
![]()
![]()
Zo erg? Ik heb morgen ook een tentamenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bestuursrecht gaat me morgen killen, maar voor de rest goed hoor.
Niet moeilijk om te raden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wist wederom wie TS was bij het lezen van de TT![]()
Ik lachte meer om 'Paxje'.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het lachen is een stadium die mij al is vergaan.![]()
Spareribs is een van de lekkerste vleesgerechten imo. Wat vind jij het lekkerste vlees, klavertjevier?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorme vleesliefhebber maar op een of andere manier bekoren spareribs mij altijd minder![]()
Nah, ik moet de begrippen nog even goed instampen maar motivatie is weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo erg? Ik heb morgen ook een tentamen
Even Candy Crush alle levens vermoorden, dan aan de slag.![]()
![]()
Schrijnend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik weet dat ik oud ben, maar wat is dat Candy Crush nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, ik moet de begrippen nog even goed instampen maar motivatie is weg.
Even Candy Crush alle levens vermoorden, dan aan de slag.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat is een hype.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik oud ben, maar wat is dat Candy Crush?![]()
CandycrushIk heb drie mensen nodig die mij een ticket geven maar ik durf mensen geen verzoek te sturen
![]()
Niet in mijn kringenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wat deed je gister en vanmiddag dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef Paxcon het volgende:
CandycrushIk heb drie mensen nodig die mij een ticket geven maar ik durf mensen geen verzoek te sturen
![]()
![]()
Ja, nog niet langs zien komen. Althans op de app, desktopversie gebruik ik niet. Sowieso gebruik ik weinig FB.quote:
FB
Hoe durf jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja jou nog wel maar sommigen kennen dat hele spel niet![]()
![]()
Nogal ja. Alleen nog maar irritant dat figuur.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het lachen is een stadium die mij al is vergaan.![]()
Dan heb je weinig vrienden op Facebook of je bent blind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, nog niet langs zien komen. Althans op de app, desktopversie gebruik ik niet. Sowieso gebruik ik weinig FB.
FB![]()
Nouja zeg!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb je weinig vrienden op Facebook of je bent blind.
Dat valt behoorlijk mee ja
Of heb je vrienden die wel een nuttige dagbesteding hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb je weinig vrienden op Facebook of je bent blind.![]()
Dan gaan we toch de biefstuk kant op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Spareribs is een van de lekkerste vleesgerechten imo. Wat vind jij het lekkerste vlees, klavertjevier?![]()
Ja verdomme, accepteer mijn verzoek eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet mij morgen helpen met level 29, daar zit ik al 3 dagen ruzie mee te maken
Plus dat ik er slecht in ben.![]()
Speedyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Of heb je vrienden die wel een nuttige dagbesteding hebben
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, nog niet langs zien komen. Althans op de app, desktopversie gebruik ik niet. Sowieso gebruik ik weinig FB.
FB![]()
![]()
. FB
![]()
![]()
Ik heb 18 berichten ofzo, lees die verzoeken nooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja verdomme, accepteer mijn verzoek eens.
Plus dat ik er slecht in ben.![]()
![]()
Mwahquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat is ook een lekker stukje vlees.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan gaan we toch de biefstuk kant op.![]()
Ga zoeken dan!!111!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 18 berichten ofzo, lees die verzoeken nooit.
Dan moet ik alleen m'n zus nog even ronselen.![]()
Of wildquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker stukje vlees.gevogeltes.
![]()
![]()
!!!11!!! Hoequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga zoeken dan!!111!!
Dan moet ik alleen m'n zus nog even ronselen.![]()
Ik ben bezig met een spel, je wacht maar even.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij dat wereldbolletje staat het vast wel![]()
Okeeeeequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een spel, je wacht maar even.![]()
Die verzoeken staan toch ook ergens links ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij dat wereldbolletje staat het vast wel![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oh kan ook wel, ik weet het niet preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die verzoeken staan toch ook ergens links ofzo?
Speel jij ook candycrush dan?![]()
Of een lekkere, vette kroket uit de aangekoekte frituurpan.quote:Zozo, geen last van de crisis?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zeker weten. Nog gisteren op van de plaatselijke keurslager.![]()
Als het goed is staan ze daar ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kan ook wel, ik weet het niet precies
Speel jij ook candycrush dan?
Nee sorry![]()
![]()
Oh dit kan zo lang doorgaanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nee dank je. Dat hoeft niet voor mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Of een lekkere, vette kroket uit de aangekoekte frituurpan.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh dit kan zo lang doorgaanMaar laten we dat als Masterstudenten maar even niet doen, right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbeeldfunctie enzulks.![]()
Elitair gedoequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar laten we dat als Masterstudenten maar even niet doen, right?
Voorbeeldfunctie enzulks.
Biefstuk, hamburgertje, schnitzeltje, cordonbleutje, gehaktbal.quote:
Niet: speklappen, slavinken, saucijzen (of hoe het heet)![]()
Speklapjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Biefstuk, hamburgertje, schnitzeltje, cordonbleutje, gehaktbal.
Niet: speklappen, slavinken, saucijzen (of hoe het heet)
Ik zie jouw naam niet bijstaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon bij facebook zelf. Naast berichten en vriendschapscerzoeken.![]()
Hoe kan je slavinken niet lekker vinden? Mallerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar ga slapen.. Ben nu zo gaar in mn hoofd dat ik dingen door elkaar begin te halen.
Morgen om 9 uur tentamen![]()
![]()
Welk tentamen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Speedy_T het volgende:
Denk dat ik zo maar ga slapen.. Ben nu zo gaar in mn hoofd dat ik dingen door elkaar begin te halen.
Morgen om 9 uur tentamenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik zag je verzoek wel, toen ging ik op klikken, toen gebeurde er niks, Pax. Helaas, dan ga ik verder met m'n spelletje.![]()
Gloeiende gloeiende.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
Ik zag je verzoek wel, toen ging ik op klikken, toen gebeurde er niks, Pax. Helaas, dan ga ik verder met m'n spelletje.![]()
Dan moet ik altijd denken aan Nol Brouwer van Samsamquote:
Slaap is goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Speedy_T het volgende:
Morgen om 9 uur tentamen![]()
Is dat iets van de jaren 70?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd denk aan Nol Brouwer van Samsam![]()
![]()
Allerlei vluchten verzinnen zodat je mij niet hoeft te zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht hoorHeb ook steeds lage scores vergeleken met vrienden.
Het is al 2 weken geleden verdomme
![]()
![]()
De grote eindbaas van Samsam met Jimmy en Lex.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan moet ik altijd denk aan Nol Brouwer van Samsam![]()
![]()
quote:
Samsam niet kennen
Gast kom meeten danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allerlei vluchten verzinnen zodat je mij niet hoeft te zienHet is al 2 weken geleden verdomme
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De grote eindbaas van Samsam met Jimmy en Lex.
Ernstigquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
OW KUT, ik ben vergeten na te vragen ivm tijdverlengingquote:Nou, dan heb ik die morgen lekker niet.
![]()
Pax heeft smaak.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
OW KUT, ik ben vergeten na te vragen ivm tijdverlengingNou, dan heb ik die morgen lekker niet.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ken dat ook nogwe worden oud Sideshow.
Samsam is wel gebaseerd op een Engelse comedyserie uit de jaren 70 genaamd Men about the House.quote:![]()
Werd thuis vaak gekeken ja. Nostalgischquote:
Ja, geweldig. Kan dat soort series nog steeds waarderenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef Speedy_T het volgende:
Sowieso die oude Britse series op RTL 5.. 'Allo 'allo, Are you being served? etc.
genieten
Heel veel Engelse series vind ik genieten. Niet alleen comedy's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef Speedy_T het volgende:
Sowieso die oude Britse series op RTL 5.. 'Allo 'allo, Are you being served? etc.
genieten![]()
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ja, geweldig. Kan dat soort series nog steeds waarderen![]()
Ben je ook bekend met Luther?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel veel Engelse series vind ik genieten. Niet alleen comedy's.
Zo niet; aanrader!![]()
Mwah, niet die voorverpakte gehaktballen hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Schnitzel is ook lekker. Gehaktbal vind ik iets minder wel![]()
![]()
Blackadderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Kan dat soort series nog steeds waarderenTo the Manor Born
Fawlty Towers
![]()
![]()
Heb ik beide op DVDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef Speedy_T het volgende:
genieten![]()
![]()
Die heb ik hier ook nog liggen. Heb er alleen geen tijd voorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ben je ook bekend met Luther?
Zo niet; aanrader!
Actaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
BlackadderTo the Manor Born
Fawlty Towers
Klopt! Ik ken het! Ik volgde het op Canvas. Vind Injustice nu op NL2 op ook erg tof. En de oude House of Cards trilogiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ben je ook bekend met Luther?
Zo niet; aanrader!. En nog steeds Inspector Morse mijn all time favo Britse detective.
![]()
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ga tukken, fijne avond allen en succes voor degenen die net als ik morgen aan de bak moeten!![]()
Van horen zeggen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zouden de novieten deze nog kennen allemaal?
Truste en succes morgenochtend!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ga tukken, fijne avond allen en succes voor degenen die net als ik morgen aan de bak moeten!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Een leemtequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Van horen zeggen waarschijnlijk![]()
![]()
Klopt maar ik vind Inspector Morse wel veel beter..veel leuker...mooiere sfeer. Mooiere dialogen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef SaulGoodman het volgende:
Inspector Lewis vind ik altijd erg leuk.![]()
Sam Samquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd denken aan Nol Brouwer van Samsam![]()
![]()
- zelfstandige normstellingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
Pax, weet jij de verschillen tussen avv en beleidsregel? Ieder tentamen zegt wat anders.
- naar buiten werkend
- mag niet van worden afgeweken![]()
Ok.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
- zelfstandige normstelling
- naar buiten werkend
- mag niet van worden afgeweken![]()
![]()
Beleidsregel: betrekking op een bestaande bestuursbevoegdheid en kunnen dus geen zelfstandige verplichtingen of aanspraken in het leven roepen. Beleidsregels kennen inherente afwijkingsbevoegdheid (art. 4:84 Awb).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb ik uit een tentamen hoorWelke heb jij?
Av.v.: heeft betrekking op een wetgevende bevoegdheid en beleidsregels op een bestuursbevoegdheid (art. 4:81 Awb), avv kent geen inherente afwijkingsbevoegdheid.
uit zo'n tentamen van 2010 ofzo.snap amper wat er staat.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 22:21:23 ]![]()
Hmm okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beleidsregel: betrekking op een bestaande bestuursbevoegdheid en kunnen dus geen zelfstandige verplichtingen of aanspraken in het leven roepen. Beleidsregels kennen inherente afwijkingsbevoegdheid (art. 4:84 Awb).
Av.v.: heeft betrekking op een wetgevende bevoegdheid en beleidsregels op een bestuursbevoegdheid (art. 4:81 Awb), avv kent geen inherente afwijkingsbevoegdheid.
uit zo'n tentamen van 2010 ofzo.snap amper wat er staat.
![]()
![]()
Nu beoordelingsruimte, beoordelingsvrijheid en beleidsvrijheid stampen.Ken jij het letterlijk uit je hoofd?
![]()
Nou niet letterlijk, maar wel redelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
Nu beoordelingsruimte, beoordelingsvrijheid en beleidsvrijheid stampen.Ken jij het letterlijk uit je hoofd?
![]()
Oh spotless, ik heb trouwens 5x door die straat gereden waar je mij vroeg hoe hard ik er kon rijden.![]()
En ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
Oh spotless, ik heb trouwens 5x door die straat gereden waar je mij vroeg hoe hard ik er kon rijden.![]()
2. Eentje zal wel binnen zijn, anders ga ik mij heel hard schamen. Bij de andere kwam ik tchock tegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Best hoor. Had je nog een tentamen vandaag ?Jammer genoeg was het tentamen niet zo leuk
![]()
![]()
Hopen dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
2. Eentje zal wel binnen zijn, anders ga ik mij heel hard schamen. Bij de andere kwam ik tchock tegenJammer genoeg was het tentamen niet zo leuk
![]()
Ik zie nu net dat de politie op rooftocht was in zoetermeer toen ik net thuis kwam. Dat kan naar gaan uitpakken![]()
Als je vrouw post-its op de badkamerspiegel plakt met het dringende
verzoek om je te scheren, weet je dat je baard echt te lang wordt.![]()
pics?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik kwam vroeger best vaak in Zoetermeer. Ken je Azlan ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:42 schreef Yreal het volgende:
Ik zie nu net dat de politie op rooftocht was in zoetermeer toen ik net thuis kwam. Dat kan naar gaan uitpakken![]()
was dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger best vaak in Zoetermeer. Ken je Azlan ?![]()
Hee maar kom ik morgen naar jou toe, of ga je naar huis want zoiets las ik hier ook. Ik moet eerst nog naar de klapperwinkel want die sluit om 13.00quote:![]()
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee maar kom ik morgen naar jou toe, of ga je naar huis want zoiets las ik hier ook. Ik moet eerst nog naar de klapperwinkel want die sluit om 13.00Maakt mij niet uit hoelaat ik de trein heb.
![]()
![]()
Oke, ik kom dan wel effe.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij wetenMaakt mij niet uit hoelaat ik de trein heb.
Ik moet om 14.45 bij de JFV zijn. Weinig vertrouwen in want volgens de site sluit die toko om 14.00, maar we zullen zien.![]()
om 5 uur JVC gesprek toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, ik kom dan wel effe.
Ik moet om 14.45 bij de JFV zijn. Weinig vertrouwen in want volgens de site sluit die toko om 14.00, maar we zullen zien.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
![]()
![]()
Ik zie het ja. nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
IT-bedrijf. Zat aan zon lange rechte weg als je Zoetermeer binnenkwam.![]()
![]()
doe eens lief tegen paxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je om half 5 oprot uit mn huis, is 't prima.![]()
![]()
Ik rot wel op rond 14.15quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je om half 5 oprot uit mn huis, is 't prima.
Ga wel effe naar de UB/JB.![]()
Neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik rot wel op rond 14.15
Ga wel effe naar de UB/JB.Blijf tot half 5
![]()
![]()
1,5 uur maar hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele middag in je eentje in de UB zitten is ook niks![]()
![]()
Wat ga je daar doen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, ik kom dan wel effe.
Hehe, okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon komen, desnoods trek ik aan je oren.
Zie je morgen
Zal toch wel overvol zijn in de UB/JB.![]()
stoppen met leren en dan achterkomen dat je de definities half bent vergetengeen pretje.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 23:02:25 ]![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb toch nimmer een UI vent.is ook een UI, want het behoort ook bij de mogelijkheden.
![]()
Oh...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb toch nimmer een UI vent.![]()
![]()
quote:hahahah dat is precies wat ik 5 minuten geleden dacht toen ik besloot dat het mooi is geweest
![]()
![]()
Dat is een PI grapjasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is ook een UI, want het behoort ook bij de mogelijkheden.![]()
is bestuursrecht al begonnen dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]hahahah dat is precies wat ik 5 minuten geleden dacht toen ik besloot dat het mooi is geweest
![]()
Hier verdommequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef sanasoufi het volgende:
waardeloze mensen! waar is ike? waar is phaelanx? waar is paxje?![]()
Ik ben paxje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef sanasoufi het volgende:
hoiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef sanasoufi het volgende:
Zou haar wel raken als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
paxje vertel eens wat je van haar vind:![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou haar wel raken als je dat bedoeltdus je valt niet op blond?
![]()
oh oooh! Sanasoufi verveelt zich in haar zelf-geopende topics, en nu gaat ze andermans topics lastigvallen! Succes!...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...![]()
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef margaretha_01 het volgende:
oh oooh! Sanasoufi verveelt zich in haar zelf-geopende topics, en nu gaat ze andermans topics lastigvallen! Succes!![]()
![]()
HOI!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:20 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Bestuursrecht? Europees en Internationaal bedoel jedat is gisteren begonnen
![]()
Oh nee, sanasoufi doet natuurlijk al 5 jaar over haar studie rechten. Misschien zou ze haar reacties slechts tot dit topic moeten beperken....it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...![]()
Je hoeft ons niets te vertellen hoor. Ga maar weg voordat jij degene bent die het topic verziekt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef margaretha_01 het volgende:
Oh nee, sanasoufi doet natuurlijk al 5 jaar over haar studie rechten. Misschien zou ze haar reacties slechts tot dit topic moeten beperken.![]()
ach vrouwen zijn altijd jaloers op me. al hoewel dit lijkt me een stalker. Waarom komt ze in dit topic? Ze studeert toch geen rechten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoeft ons niets te vertellen hoor. Ga maar weg voordat jij degene bent die het topic verziekt.![]()
Waardeloze mensen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef sanasoufi het volgende:
Weet je zeker dat jij niet mijn Pax bent? Ik was namelijk serieus toen ik die topic had geplaatst.quote:![]()
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij niet mijn Pax bent? Ik was namelijk serieus toen ik die topic had geplaatst.![]()
dit *quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij niet mijn Pax bent? Ik was namelijk serieus toen ik die topic had geplaatst.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
PAXJE!
Help me met Candy crush! Wat een kut stom spelletje ik win nooit! IK GA DOOD!![]()
![]()
Ik ben al weg!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ach vrouwen zijn altijd jaloers op me. al hoewel dit lijkt me een stalker. Waarom komt ze in dit topic? Ze studeert toch geen rechten?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...![]()
De relnicht komt in Etsu naar bovenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoeft ons niets te vertellen hoor. Ga maar weg voordat jij degene bent die het topic verziekt.![]()
Je hebt nog vijf jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
PAXJE!
Help me met Candy crush! Wat een kut stom spelletje ik win nooit! IK GA DOOD!![]()
Zeg, kan iemand helpen? Bestuursrecht enzo.
Er is een nieuw bestemmingsplan (of meer, voorstel tot) waar een bepaald stuk grond anders wordt ingedeeld(waardoor je er niets meer aan hebt) De enige overweging die ik kan vinden in de toelichting is de verwijzing naar een 'deskundige'-advies uit 2008. Dat advies is letterlijk 1 op 1 overgenomen, zonder enige vorm van extra toelichting (College B&W adviseert de Gemeenteraad letterlijk: neem het 1 op 1 over).
Wat kun je daar nog tegen doen? Zitten nu in het zienswijze-gedeelte van de procedure.
Heb het gevoel dat ze daar nooit mee weg kunnen komen (onder meer omdat de nieuwe indeling verder niet logisch is), maar ik ben niet echt in het bestuursrecht. Iemand tips? ( RYON?)
graag verwijderen![]()
IKEEEE!!!! HELP ME! Wat moet ik doen? Die surveillant was vergeten bij mijn tafel te komen! dus nu sta ik als afwezig! Maar ze heeft wel het tentamen uit mijn handen gegrepen....dus dat moet ze toch aantekenen? ik snap het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, want ze zijn toch niet echt.wat nu?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: