SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blader ook altijd even in de awb voordat ik ga slapen. Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij zou zeker voor de Awb gaan. Net een bijbel voor je, of niet?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Baasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik blader ook altijd even in de awb voordat ik ga slapen. Gewoon, omdat het kan.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
In het kader van oriëntatie zouden wij eigenlijk de novieten die in aanmerking komen moeten uitnodigen voor een groots diner of niet Sideshow?![]()
Ik neem de avond vrij
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Op hun kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
In het kader van oriëntatie zouden wij eigenlijk de novieten die in aanmerking komen moeten uitnodigen voor een groots diner of niet Sideshow?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ga ook voor voetbal hoor Paxcon
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.![]()
Ben je jaarsch noviet voor.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Acta bedoel jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wie zegt datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.![]()
![]()
Ahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Sideshow: belangenverstrengeling lijkt me niet van toepassing aangezien ik al 47 keer van de lijst verwijderd zou zijn.
Ik ook hoor denk ik.
Tevens 15 euro gezet op Nederland vs. Roemenie 0-1 - Nederland to win.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 20:17:48 ]![]()
En ditquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer gegokt. Jij wel ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah
Ik ook hoor denk ik.
Tevens 15 euro gezet op Nederland vs. Roemenie 0-1 - Nederland to win.![]()
Nee, ook weinig meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gegokt. Jij wel ?![]()
Gokken moet je ook niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gegokt. Jij wel ?
Wedden is een ander verhaal.![]()
Uit mijn boekquote:" Vooral voor juristen is niet altijd even goed verteerbaar dat bepaalde voor de hand liggende vervolgstappen niet worden gezet of dat sommige verdragsartikelen eruit zien alsof ze door de regeringsvertegenwoordigers na een diner op een fraai landgoed, waar de wijn rijkelijk heeft gevloeid, in elkaar zijn gezet ( hetgeen overigens niet zelden het geval is). "![]()
![]()
Zwerft Ryon hier nog ergens?
Moet de causaliteit (dus: leidt besluit X wel tot aantasting belang) nou bij de vierde vraag behandeld worden (actueel, voldoende zeker belang) of bij de vijfde (direct geraakt belang).
Edit: volgens mij is het tegenwoordig bij 'direct geraak belang' en kloppen die oude tentamens niet meer...
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 20:30:12 ]![]()
Je bent niet geschrapt van de lijst hoor.quote:Gok jij Pax?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ook weinig meer de laatste tijd.Okura?quote:![]()
Hehequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Soms jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bent niet geschrapt van de lijst hoor.
[..]
Gok jij Pax?
[..]
Okura?![]()
![]()
Fittie tussen de UvA en de RUG. En aangezien EtsCon422 de meeste nieuwe topics opent...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef Speedy_T het volgende:
Die OP is nu wel echt een wanvertoning trouwens![]()
Even Tegenlicht van gister terugkijken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even Tegenlicht van gister terugkijken.
Oh over belastingen. Die wilde ik ook nog terugzien.![]()
Ja, dat was erg interessant. Over de belastingontwijking van grote bedrijven. De juristen, accountants en bankiers zijn de grote boze drie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even Tegenlicht van gister terugkijken.![]()
Weer die shit againquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:34 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, dat was erg interessant. Over de belastingontwijking van grote bedrijven. De juristen, accountants en bankiers zijn de grote boze drie.![]()
![]()
Actueel belang gaat over dat je geen belanghebbende bent met betrekking tot iets dat zich in de toekomst afspeelt. Het moet actueel zijn. Stel jij gaat verhuizen en bent tegen het besluit om in die wijk een Tbs-kliniek te bouwen --> Je bent dan geen belanghebbende want je woont daar nog niet, dat ben je in de toekomst van plan dus het is niet actueel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Zwerft Ryon hier nog ergens?
Moet de causaliteit (dus: leidt besluit X wel tot aantasting belang) nou bij de vierde vraag behandeld worden (actueel, voldoende zeker belang) of bij de vijfde (direct geraakt belang).
Causaal verband heeft te maken met het feit dat het besluit rechtstreeks jouw belang moet raken, er moet dus voldoende causaal verband zijn tussen jouw geraakte belang en het besluit. Bijvoorbeeld als jij een patatkraam hebt en er komt naast jouw patatkraam nog een patatkraam waardoor jij omzetverlies lijdt.
Causaliteit hoort dus bij "direct geraakt belang" --> rechtstreeks belang
Als je in de toekomst een patatkraam wil maar je staat daar nog niet, is er geen actueel belang mbt het besluit om die andere meneer daar zijn patatkraam neer te laten zetten.![]()
Thanks, dat probeerde ik inderdaad uit te zoekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Actueel belang gaat over dat je geen belanghebbende bent met betrekking tot iets dat zich in de toekomst afspeelt. Het moet actueel zijn. Stel jij gaat verhuizen en bent tegen het besluit om in die wijk een Tbs-kliniek te bouwen --> Je bent dan geen belanghebbende want je woont daar nog niet, dat ben je in de toekomst van plan dus het is niet actueel.
Causaal verband heeft te maken met het feit dat het besluit rechtstreeks jouw belang moet raken, er moet dus voldoende causaal verband zijn tussen jouw geraakte belang en het besluit. Bijvoorbeeld als jij een patatkraam hebt en er komt naast jouw patatkraam nog een patatkraam waardoor jij omzetverlies lijdt.
Causaliteit hoort dus bij "direct geraakt belang" --> rechtstreeks belang
Als je in de toekomst een patatkraam wil maar je staat daar nog niet, is er geen actueel belang mbt het besluit om die andere meneer daar zijn patatkraam neer te laten zetten.![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in patat en in gebak.![]()
![]()
Dat klinkt als dwangquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
Zo iemand zover gekregen dat mn lasagne lekkerder is dan z'n moeders lasagne![]()
Nu verder leren![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fittie tussen de UvA en de RUG. En aangezien EtsCon422 de meeste nieuwe topics opent...![]()
![]()
Rustig maar Etsu. Rustig. Kalm.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, dat heb je zelf ervaren![]()
Je woont nogal ver weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ActaKom je een keertje m'n lasagne proeven?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: