Argentiniëquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef Vasion het volgende:
Belgie > Spanje, Argentinie, Brazilie en Nederland?????
Ok.
Messi doet niet mee tegen Colombiaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hopelijk, indien het niet zo is zal ik Messi in m'n arm kerven (serieus)
ik vind Frankrijk ook een outsider.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:52 schreef El_Matador het volgende:
Serieuze kanshebbers zijn Brazilie, Argentinie, Duitsland, Italie en Spanje.
Outsiders Colombia, Nederland en Belgie.
Frankrijk is beter dan Spanjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik vind Frankrijk ook een outsider.
NP.quote:
Aight, doe ik. Vergeet jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
NP.
Als er voortaan nog discussies zijn over ploegen met Barca spelers en Spanjaarden mag je me roepen om in te grijpen.
Okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aight, doe ik. Vergeet je- smilies niet mee te nemen aub, anders zou je alleen namen opnoemen.
Malta heeft vandaag zijn 5de officiële wedstrijd ooit gewonnen. Gun hen dan tenminste een positieve smiley.quote:
Ik vind het lachwekkend dat Armenië verloren heeft van Malta, hebben toch wel enkele spelers met veel individuele kwaliteiten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Malta heeft vandaag zijn 5de officiële wedstrijd ooit gewonnen. Gun hen dan tenminste een positieve smiley.
Tong80, als jij er even een topic overmaakt
De ware Neymar moeten we in Europa nog zienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:47 schreef El_Matador het volgende:
Messi, Neymar en Falcao zijn de beste 3 spelers uit Zuid-Amerika. Een genot om ze te zien voetballen, stuk voor stuk.
Het werd na 3 afgekeurde buitenspelgoals (1 Colombia, 2 Argentinie waarvan 1 onterecht) trouwens 0-0.
Dankzij uitblinkende Ospina, de keeper van Colombia.
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:52 schreef El_Matador het volgende:
Serieuze kanshebbers zijn Brazilie, Argentinie, Duitsland, Italie en Spanje.
Outsiders Colombia, Nederland en Belgie.
Jawel. Net zoals Uruguay op het WK 2010.quote:
In 1994 zouden ze ook het WK winnen. Ze zijn toen als groepswinnaar van Zuid-Amerika naar de V.S. gegaan en zijn de poulefase niet eens doorgekomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jawel. Net zoals Uruguay op het WK 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |