Je stadion naar een Hogeschool vernoemenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef lolcat8811 het volgende:
De Rode Duivels krijgen alvast een nieuw stadion:
[..]
Nog wat stadion-nieuws. Het nieuwe Arteveldestadion in Gent is bijna klaar:
[ afbeelding ]
Bij Anderlecht starten de werken binnenkort:
[ afbeelding ]
En in Rotterdam vernoemen ze een brug naar een universiteitquote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je stadion naar een Hogeschool vernoemen![]()
![]()
![]()
![]()
Erasmus is belangrijk geweest voor Rotterdamquote:Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
En in Rotterdam vernoemen ze een brug naar een universiteit![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacob_van_Arteveldequote:Op maandag 27 mei 2013 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Erasmus is belangrijk geweest voor Rotterdam
Maar je stadion vernoemen naar baggerscholen .... treurig
De Kuip gaat nooit het Erasmus stadion hetenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacob_van_Artevelde
wat is het verschil
Die Belgen gaan nu eindelijk ook eens nieuwe stadions bouwen. Zou eens tijd worden met al die bouwvallen daar.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef lolcat8811 het volgende:
De Rode Duivels krijgen alvast een nieuw stadion:
[..]
Nog wat stadion-nieuws. Het nieuwe Arteveldestadion in Gent is bijna klaar:
[ afbeelding ]
Bij Anderlecht starten de werken binnenkort:
[ afbeelding ]
Ben jij echt zo dom?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je stadion naar een Hogeschool vernoemen![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens in een reactie boven je slimmerikquote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacob_van_Artevelde
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk eens in een reactie boven je slimmerik
Tja Gent kennende wel. Die zijn bezig om hun hele stad te verneuken met sfeerloze bouwwerkenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:42 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]![]()
Denk je nu nog steeds dat men dat stadion gaat vernoemen naar een Hogeschool?
Dat gaat je geen flikker aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef TLC het volgende:
Waar is eigenlijk het oefenduel van de VS tegen Belgie te zien ????
VTM om 2.15 uur 's nachtsquote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef TLC het volgende:
Waar is eigenlijk het oefenduel van de VS tegen Belgie te zien ????
thorgan speelt waarschijnlijk, next best thing.quote:
Het wordt eens tijd dat jullie eens wat minder waarde gaan hechten aan een paar halfbakken oefenwedstrijdjes en gaan kijken naar wedstrijden die er echt om gaan. Of moet ik jullie er nog maar eens op wijzen dat er nog een ploeg op hetzelfde aantal punten staat in België haar WK kwalificatiegroep? De arrogantie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef lolcat8811 het volgende:
En eigenlijk had het gewoon 1-5 moeten zijn (onterechte strafschop voor de VS + geweigerde strafschop voor BEL)
En dan hebben we het nog niet over de afwezigheid van Hazard, Mertens,...
Je hebt een punt, hoor. Voor hetzelfde geld haalt België het WK niet. De ploeg is nog steeds aan het 'groeien' en staat nog altijd niet op punt...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat jullie eens wat minder waarde gaan hechten aan een paar halfbakken oefenwedstrijdjes en gaan kijken naar wedstrijden die er echt om gaan. Of moet ik jullie er nog maar eens op wijzen dat er nog een ploeg op hetzelfde aantal punten staat in België haar WK kwalificatiegroep? De arrogantie.
Met 16 op 18 kun je anders echt niet klagen lijkt me.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat jullie eens wat minder waarde gaan hechten aan een paar halfbakken oefenwedstrijdjes en gaan kijken naar wedstrijden die er echt om gaan. Of moet ik jullie er nog maar eens op wijzen dat er nog een ploeg op hetzelfde aantal punten staat in België haar WK kwalificatiegroep? De arrogantie.
Niet vreemd na jaren onderpresteren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ongelooflijk wat een opmars eigenlijk
Fifa ranking
Mei 2007: plaats 62
Mei 2008: plaats 48
Mei 2009: plaats 62
Mei 2010: plaats 59
Mei 2011: plaats 37
Mei 2012: plaats 44
Mei 2013: plaats 15
Optimistisch, prima. Maar verder verwijs ik je door naar de TT.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Maar laat de Belgen nu eindelijk eens wat optimistisch zijn, wat vertrouwen hebben. Het is immers jaren pure miserie geweest.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
als er barrage wordt gespeeld ga ik niet kijken omdat er teveel spanning is
Die staan ook niet voor niks als 4de op de Fifa-ranking hé ... Na Spanje, Duitsland en Argentinië, maar voor Portugal, Engeland, Italië, Nederland, ...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:46 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Die Kroaten spelen wel erg goed als er druk op staat (tegen Servie thuis makkelijk gewonnen). Tegen Italie en vooral tegen Spanje ( EK-winnaar) konden ze winnen en speelde ze ijzersterk. Ook tegen Turkije wonnen ze met gemak 3-0 in Turkije zelf (extreme heksenketel) . Daarnaast zijn Mandzukic, Modric, KOVAVIC, de laatste weken steeds beter gaan spelen.
Alle thuiswedstrijden zijn voor sporza. En het is thuis , dus idd op sporza.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef tralalala het volgende:
Op Sporza vrijdag of op een commerciele zender?
Duitsland is een inconsistente ploeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
Duitsland heeft verloren van de USA. Dus Belgie is beter dan Duitsland. WK is binnen. Gefeliciteerd jongens.
Wat een team is het eigenlijk toch ookquote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef sausagin het volgende:
Opstelling tegen Servië zal hopelijk dit worden :
-----------------------Courtois-------------
-Alderweireld-------Kompany ---- Vertonghen --------- Pocognoli (Van uigaande dat Vermaelen niet fit is)
------------------------------Witsel-------------------------------
------------Dembele--------------------------
-------------------------------De Bruyne------------
---Hazard (Mirallas indien Hazard niet fit)----------Chadli
-----------------------------Benteke----------------------------
(plaatsen Hazard , de bruyne en chadli kunnen eventueel wel verwisseld worden)
Witsel is de vaste nummer 6 , dat zei Wilmots nog na de wedstrijd tegen USA, Fellaini zal dus op de bank zitten. En ik hoop dat indien Vermaelen niet fit is hij Vertonghen centraal zet en niet Lombaerts. Pocognoli doet het niet slecht , mag van mij op de LB dan.
Als Hazard niet fit is wordt het Mirallas in zijn plaats , De Bruyne en Chadli zijn favorietjes van Wilmots en zullen wel spelen
Mertens is niet goed genoeg voor basis , presteerd enkel goed als supersub omdat de tegenstander dan al vermoeid is. Als hij start heeft hij altijd teleurgesteld
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Duitsland is een inconsistente ploeg.
Winnen sowieso het WK niet.
Dat verlies tegen de USA was met het 2e team he, hoop dat je dat begrijpt.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het was het 3e van Duitsland. Ze hadden Ozil ook niet mee btw.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verlies tegen de USA was met het 2e team he, hoop dat je dat begrijpt.
Germany lineup (4-2-3-1): Marc-Andre ter Stegen; Marcell Jansen, Benedikt Höwedes, Per Mertesacker, Sven Bender; Lars Bender, Stefan Reinartz; Andre Schürrle, Julian Draxler, Lukas Podolski; Miroslav Klose
Dus zonder de sterren van Bayern en Dortmund.
Wie dan wel? De rest is 3x niksquote:Op maandag 3 juni 2013 09:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
NLquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan wel? De rest is 3x niks
Ja ik heb 50 procent van die pot gezien, maar Duitsland is inconsistent.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verlies tegen de USA was met het 2e team he, hoop dat je dat begrijpt.
Germany lineup (4-2-3-1): Marc-Andre ter Stegen; Marcell Jansen, Benedikt Höwedes, Per Mertesacker, Sven Bender; Lars Bender, Stefan Reinartz; Andre Schürrle, Julian Draxler, Lukas Podolski; Miroslav Klose
Dus zonder de sterren van Bayern en Dortmund.
Wel mooi dat je dat kan bepalen aan de hand van een halve pot met 3e rangspelersquote:Op maandag 3 juni 2013 15:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja ik heb 50 procent van die pot gezien, maar Duitsland is inconsistent.
Wel mooi dat je denkt dat ik dit alleen concludeer uit deze wedstrijdquote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dat kan bepalen aan de hand van een halve pot met 3e rangspelers
Dan weet jij toch ook wel beter lijkt me.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel mooi dat je denkt dat ik dit alleen concludeer uit deze wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |