Wij hebben ooit eens horde op onsane gedaan op gow 3 mag ik bij je teamquote:Op donderdag 10 november 2016 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Horde ik wil heel graag insane doen.
Iemand tips? We hebben een team. Ben ook wel benieuwd welke map het handigst is.
Ik ben bijna level 5 engineer
Is dit je beste pick-up line?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij hebben ooit eens horde op onsane gedaan op gow 3 mag ik bij je teamik zie je nooit meer online trouwens
Plus dat je ruzie krijgt met iemand waar je geen ruzie mee wilt hebben als je achter Angel aangaatquote:
Ik wel. Five4Nine is mn gamertag. Ik heb vaak een groep van 4 die het altijd tot 50 halen met 1 random. Die random kan jij zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn hier nog mensen die horde willen doen een groepje? Ik word gek van die mensen die weg gaan er er komen er ook geen nieuwe bij
Mijn username is arnxx voeg maar toe
Speel je alleen nog maar horde meneertje?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:51 schreef Wiebeldak het volgende:
Na even oefenen is de scout class toch wel erg vet met horde. Collecting that powerrrr.
Ik heb hem inmiddels al gehaaldquote:Op zaterdag 24 december 2016 05:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan moet je mij en Exo Faith eens joinen. Iedere insane horde game die wij starten halen we tot de 50 met gemak.
Ik ben er nog wel hoorquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij hebben ooit eens horde op onsane gedaan op gow 3 mag ik bij je teamik zie je nooit meer online trouwens
Haha ja muis en keyboard is ook sneller.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff die pc gamers vind ik maar niks. Op de 1 of andere manier schieten en draaien ze sneller
Wel weer 12 levels omhoog gegaan.
Maar wtf erger ik me aan sommige, en dan vooral die Fransen, Duitsers
hoeveel keer re-up heb je al gedaan?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha ja muis en keyboard is ook sneller.
Ik doe idd vaak horde dan rank je lekker snel. Maar versus ben ik ook altijd nog wel voor in.
Ik add jequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik wel. Five4Nine is mn gamertag. Ik heb vaak een groep van 4 die het altijd tot 50 halen met 1 random. Die random kan jij zijn.
Ik vermaak me nog uitstekend met hordequote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor
Alleen 'druk leven'
Tevens spelen we meer gewoon online, en alleen horde als we er zin in hebben.
Horde is wel leuk, maar ook best wel beetje saai natuurlijk
Jij was dat net?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Horde op insane gehaald
Op gridlock in het torentje, hele tijd salvo's knallen, zieke opzet waardoor zelfs levels 40-50 een eitje was
Dat ben ik wel hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jij was dat net?Ging lekker pik!
Dat was jij dus niet hehe.
Oh ja, dat was ik dus. Gister vond ik 1:00 uur am wat laat om nog een.hele horde te doen, moest vandaag ook aan het werk. Maar nodig me vooral uitquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Net ook met iemand van fok insane op Gridlock. Jammer dat diegene pas midden in de waves kon joinen.
Van 1 tot 50 met een gehandicapte soldier. En toch weer gehaald. Heb ze beter gespeeld maar horde op insane is te makkelijk als iedereen weet wat ie moet doen.
nicequote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Die sniper strike is echt bizar goed en goedkoop. Ik heb hem maar als lvl 3 maar dat werkt al erg lekker. We zijn vanaf wave 35 ongeveer constant die sniper strike gaan gebruiken om alles snel te clearen. Wave 50 ging zo:
En een 3,6 miljoen score op Blood drive
Ik ben online maar we hebben gisteren al een 5 man team geregeld om 8 uur vandaag voor horde op insane vanwege de dubbele xp dit weekend.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond weer ouderwets een avondje scheldenGeen party-chat
Wie zijn er nog meer online? Met een vol team minder lag vind ik altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |