Ja, en dat is nu juist de pracht van deze 'nieuwe' hype. Je hebt geen last van talentloze rappers, maar producers die beats maken volgens de principes van Elektronische muziek. Hierdoor is het meer instrumentaal, maar aangekleed met vette synthesizers, samples, vocal pitch en chops en gewoon keiharde qlimaxen opbouwen. Het is een beetje Hiphop in een club setting. Je moet er van houden natuurlijk, maar dit gaat zeker wel de clubs veroveren komende zomer. Het feit al dat er massaal veel House producers nu Trap gaan draaien.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:03 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het maar een kutgenre. Je werd er in 2008/09 echt helemaal mee doodgegooid, op elk Hip Hop album destijds had je wel zo'n trap nummer met een of andere dude uit Atlanta die meerapt. Young Jeezy, T.I. noem ze maar op.
Heb zoveel gezeik gehad met die YouTube kanaal. Niet alleen kaaien ze de naam 'Trap City' van onze YouTube kanaal waar wij officiele trademark rechten op bezitten. Ze beweren ook nog dat WIJ hun naam hebben gestolen, omdat hun eerder op YouTube geregistreerd zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:02 schreef hezdunnah het volgende:
http://www.youtube.com/user/TrapCityMusic
Hier een goede poster van trapmusic vind ik.
Die kanaal?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef xSouL het volgende:
[..]
Heb zoveel gezeik gehad met die YouTube kanaal. Niet alleen kaaien ze de naam 'Trap City' van onze YouTube kanaal waar wij officiele trademark rechten op bezitten. Ze beweren ook nog dat WIJ hun naam hebben gestolen, omdat hun eerder op YouTube geregistreerd zijn.Niet te vergeten dat die gasten maar 20.000 abonnees hebben en wij 66.000
Niet dat het een competitie is, maar zo zien zij het wel.
Mijn YouTube kanaal:
http://www.youtube.com/user/OfficialTrapCity
Ze mogen van geluk spreken dat die gasten nog online staan, want ik heb ze allang kunnen striken via YouTube z'n ID content systeem.
Ja 'die' was een correctie fout.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Die kanaal?
Ik ga hier verder niet op in want ik weet niet wat er gebeurd is.
Hoe ben je in contact gekomen met die grote channels ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ja 'die' was een correctie fout.Had er eerst namelijk wat anders staan waar het wel bij paste.
Ik wou jou er verder ook niet bij betrekken. Wou alleen even mijn hart luchten over een YouTube kanaal wat ons een aantal keren heeft lopen proberen te nakken. Helaas is ze dat niet gelukt aangezien ik een vrij veel samenwerk met grote YouTube brands als UKF Music en Monstercat Media, Zij hebben het ze even duidelijk gemaakt dat ze hun shit wat beter in orde moeten hebben, want ze lopen nu geld te verdienen onder onze naam en brand.
Vette kanaal bro! Keep it upquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:25 schreef credentic het volgende:
[..]
Hoe ben je in contact gekomen met die grote channels ?
Ik heb zelf ook een channel
hier is een van men laatste trap tunes die ik heb geupt
Nice, is dit dan EDMspotlight hun partner network want ik ben hierdoor al eens door gecontacteerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef xSouL het volgende:
[..]
Vette kanaal bro! Keep it up
Ja het begon met Monstercat Media. Ik kreeg een mailtje van ze dat zij onze kanaal echt helemaal te gek vonden. Ze vonden vooral onze manier van werken en het oog op detail erg goed, waardoor onze kanaal vergeleken met andere Trap channels een stuk professioneler over komt. Ze vroegen ons daarna of wij hun Partner Network wouden joinen. Hierdoor ben ik ook in aanraking gekomen met UKF Music en andere grote kanalen zoals Going Quantum, MrSuicideSheep en Liquicity.
Dat verwacht je niet, maar klinkt goed!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Proctoscopie het volgende:
Mijn gitaarleraar besloot na het conservatorium trap te gaan maken.
Haha for real?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:51 schreef xSouL het volgende:
/Bumpje
Grappig om mijn YouTube kanaal hier op FOK! terug te zien
En ja, OfficialTrapCity is van mij en een kameraad.
Tering jij bent snel gegroeid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef xSouL het volgende:
[..]
Heb zoveel gezeik gehad met die YouTube kanaal. Niet alleen kaaien ze de naam 'Trap City' van onze YouTube kanaal waar wij officiele trademark rechten op bezitten. Ze beweren ook nog dat WIJ hun naam hebben gestolen, omdat hun eerder op YouTube geregistreerd zijn.Niet te vergeten dat die gasten maar 20.000 abonnees hebben en wij 66.000
Niet dat het een competitie is, maar zo zien zij het wel.
Mijn YouTube kanaal:
http://www.youtube.com/user/OfficialTrapCity
Ze mogen van geluk spreken dat die gasten nog online staan, want ik heb ze allang kunnen striken via YouTube z'n ID content systeem.
Yup.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef Guitar93 het volgende:
Zijn er hier nog anderen die zelf trap maken met Ableton?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef Guitar93 het volgende:
Zijn er hier nog anderen die zelf trap maken met Ableton?
Nice, die dude spreek ik wel eensquote:
Weet jij nog goeie trap packs? Ik gebruik nu vooral de pack van dubspot, mooie basics voor trap.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef remcom00 het volgende:
[..]
Yup.
Alleen nog niks gereleased, heb niet het doorzettingsvermogen om iets af te maken.
Ben ook al even niet beziggeweest.
[..]
[..]
Nice, die dude spreek ik wel eens.
https://soundcloud.com/just-blaze/wig-splitters-1quote:
Thxquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/just-blaze/wig-splitters-1
Deze heb ik ooit eens gevonden, duurt niet lang maar zitten echt heerlijke nummers in. qua mix niet bijzonder verder.
en deze series zijn altijd goed:
Weet iemand voor mij dan vette trap feestjes binnenkort? Is lastig vinden namelijk.
Yellow Claw is wel redelijk consistent denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Trap is hem niet helemaal geworden hč... of moet dat nog komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel clicks ?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:11 schreef riazop het volgende:
Meester van de Duitse TRAP: NIMO
Nimo - BITTER
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |