waaraan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin me er echt beetje aan te irriteren maargoed
En ik begin me te irriteren aan andere users zo hebben we allemaal er een paar doei.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin me er echt beetje aan te irriteren maargoed
Nee laat maar, geen zin hierin.quote:
ja ik ben tenminste niet zo bekrompen als jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
En ik begin me te irriteren aan andere users zo hebben we allemaal er een paar doei.
is goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee laat maar, geen zin hierin.
ander onderwerp
manicure lost het probleem wel opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ugh ik voel me niet vrouwelijk meer
al dat zagen, boren en timmeren op school
mijn handen en nagels![]()
ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dan had je maar kappersopleiding moeten doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
al dat zagen, boren en timmeren op school
mijn handen en nagels![]()
lol en dan 2 niveaus zakken zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je maar kappersopleiding moeten doen
Ja erg hoog is het niet neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol en dan 2 niveaus zakken zeker
Je zou toch stoppen trouwens?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol en dan 2 niveaus zakken zeker
Wel kut dat het al februari is geweest, anders had je nog geld teruggekregen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja heb donderdag gesprek hoe ik nu verder moet
ik ben nog geen 18 en mbo = no stufiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel kut dat het al februari is geweest, anders had je nog geld teruggekregen.
Ohquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben nog geen 18 en mbo = no stufi
als je 18 jaar of ouder bentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohmaar studiegeld enzo? of geldt dat alleen voor hbo?
Jij toch niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
veel mensen stoppen of zijn gestopt in deze sc
Op mbo krijg je pas je 18e pas stufi.quote:
Ah oke, ja ik begon op mijn 18de pas voor het eerst aan een mbo dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je 18 jaar of ouder bent
en moiquote:
wow wtf late leerling ofniet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik begon op mijn 18de pas voor het eerst aan een mbo dus
uhm nah, heb op mijn 16de vmbo gehaald, toen 2 jaar havo geprobeerd en niet gelukt dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow wtf late leerling ofniet?
ohquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhm nah, heb op mijn 16de vmbo gehaald, toen 2 jaar havo geprobeerd en niet gelukt dus
Ja ik ben echt een drama wat betreft studie tot nu toequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohik ga hierna ook havo doen op vavo, ben benieuwd
Had jij anders niet gewoon die bitcoins voor me kunnen kopen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs luistert stairway to heaven op repeat
Balen manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben gierig dus ik verstuur een gratis kaartje, maar volgens mij moet ik de mail bevestigen, maar mijn mail is al afgelopen
Maar dan moet ik ze alsnog naar jouw bitcoinadres sturen daarnaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had jij anders niet gewoon die bitcoins voor me kunnen kopen?Volgens mij gaat dit echt nog de hele nacht duren
Ah okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ze alsnog naar jouw bitcoinadres sturen daarna
Het synchroniseren gaat verder waar het gebleven is als je 'm uit zet.
Hoe laat je het weer uitbetalen dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ze zijn idd bijna verdubbeld in waarde sinds ik ze kocht
Op bitonic.nl of bitcoin.de of contant via localbitcoins.comquote:
Maar de hele wereld weet toch nu dat het geld oplevert? Dan is er over een tijdje toch geen markt meer voor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op bitonic.nl of bitcoin.de of contant via localbitcoins.com
Het zijn liedjes, maar dan gezongen in computertaal, en als versleuteling, en dan een valuta.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zijn uberhaupt bitcoins ik snap er niks van
Het kan gebruikt worden als betaalmiddel op internet, hoe meer sites dat doen hoe populairder het wordt. En omdat er een beperkt aantal bitcoins is worden ze duurder dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar de hele wereld weet toch nu dat het geld oplevert? Dan is er over een tijdje toch geen markt meer voor?ofzo
oke en wat is het nutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het zijn liedjes, maar dan gezongen in computertaal, en als versleuteling, en dan een valuta.
oh ik snapquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het kan gebruikt worden als betaalmiddel op internet, hoe meer sites dat doen hoe populairder het wordt. En omdat er een beperkt aantal bitcoins is worden ze duurder dan.
Die anonieme online drugswinkel gebruikt ook bitcoins, ook toen het nog niet bekend was
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Stefan jij gaat wel drugs voor mij kopen toch?
Dus jij denkt dat de waarde alleen nog maar meer gaat stijgen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het kan gebruikt worden als betaalmiddel op internet, hoe meer sites dat doen hoe populairder het wordt. En omdat er een beperkt aantal bitcoins is worden ze duurder dan.
Die anonieme online drugswinkel gebruikt ook bitcoins, ook toen het nog niet bekend was
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Stefan jij gaat wel drugs voor mij kopen toch?
5 bitcoins aanbieding, worden met postnl thuisbezorgdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan ik ook kinder prostituees kopen
Ik ben gratis.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan ik ook kinder prostituees kopen
Ik hou er minimaal een paar maanden aan vast. Wie weet is het over een paar jaar $10k per bitcoin. De structuur maakt exponentiele groei van waarde mogelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de waarde alleen nog maar meer gaat stijgen?
Als dat zo is, kan je er wel ziek veel mee verdienen jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik hou er minimaal een paar maanden aan vast. Wie weet is het over een paar jaar $10k per bitcoin. De structuur maakt exponentiele groei van waarde mogelijk.
In tegenstelling tot wat de VS nu doet, dollars bijprinten om schulden te betalen zodat de dollar minder waard wordt.
Krabs dm sturenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil ook bitcoins, hoe doe ik dat
grquote:
weetik hijs zo leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja stiekem geil ik enorm op je bed
Ik zie dat je bed nog single is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weetik hijs zo leuk
https://www.facebook.com/mijn.bed.397?fref=ts
ik had er zelfs een facebook voor aangemaakt zodat ik in een relatie met m kon zijn
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weetik hijs zo leuk
ik had er zelfs een facebook voor aangemaakt zodat ik in een relatie met m kon zijn
deze woordgrapquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zie dat je bed nog single is.
'DV heeft een relatie met mijn bed'quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weetik hijs zo leuk
mn bed is een beetje verlegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Enorm. Wanneer ga ik je bed ontmoeten?
O, het ziet er juist zo mooi uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mn bed is een beetje verlegen
Kunnen mooie bedden niet verlegen zijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O, het ziet er juist zo mooi uit.
Vaak zien ze niet in hoe prachtig ze wel niet zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen mooie bedden niet verlegen zijn?
BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSEquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
YOU DONT KNOW YOURE BEAUTFUULLL, THATS WHAT MAKES YOU BEAUTIFULL
THE WAY THAT YOU FLIP YOUR HAIR MAKES ME OVERWHELMEDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE
BUT WHEN YOU SMILE AT THE GROUND IT AIN'T HARD TO TELLquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
THE WAY THAT YOU FLIP YOUR HAIR MAKES ME OVERWHELMED
Maakt hem een beetje homofielquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
t feit dat pizza een van de weinige personen is die met mij meezingt als ik 1D zing maakt hem erg speciaal.
speciaal als in 'speciale school' of als in 'frikandel speciaal'?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
t feit dat pizza een van de weinige personen is die met mij meezingt als ik 1D zing maakt hem erg speciaal.
Ik weet niet of dat goed is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
t feit dat pizza in het algemeen een van de weinige personen is die met mij meezingt als ik 1D zing maakt hem erg speciaal.
hij's jou soort van homovriend maar zonder dat hij homo is ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
t feit dat pizza in het algemeen een van de weinige personen is die met mij meezingt als ik 1D zing maakt hem erg speciaal.
Nee het betekent dat ik voor mijn ex een mixtape heb gemaakt van al haar favoriete 1D nummersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij's jou soort van homovriend maar zonder dat hij homo is ja?
was ze toen al jouw ex?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het betekent dat ik voor mijn ex een mixtape heb gemaakt van al haar favoriete 1D nummers
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En ik ze niet eens heel erg vreselijk vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ga een Directionersblog op Tumblr makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
houd van je toch bbyquote:
Nee. Ik vond ze niet heel erg vreselijk, dat is iets anders dan dat ik ze luister o.i.d.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga een Directionersblog op Tumblr maken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
homoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk liedje.
Alleen omdat het 1D is is het gay. Fact.
3D is het niet neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk liedje.
Alleen omdat het 1D is is het gay. Fact.
50 procent pasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey Fok-it, hoe ver ben jij met synchroniseren?
Die van mij na 10 minuten al 10%quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50 procent pasmaar ik gooi zo men laptop uit dus.
wtf. snel internet danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die van mij na 10 minuten al 10%
geen ideequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zijn er wel eens 3D musicvideos gekomen?
het is een man met een missiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moest lachen.quote:
do you know mijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weetik hijs zo leuk
?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:45 schreef Trollscience het volgende:
de koning van wortelbloemen deel twee en drie
+1 voor die gifquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:45 schreef JRRY het volgende:
Wie kan deze naar UI-grootte brengen?
[ afbeelding ]
De adoratiequote:
Yamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De adoratie
Jup en lekkerOpgebakken aardappeltje cordon bleu en een of andere salade
gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De adoratie
Ik kende de band al.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De adoratie
Je moet ze eerst koken, en daarna bakken, dan zijn ze het lekkerstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lekkerste wat er bestaat als avondeten, gebakken aardappels![]()
Mits ze goed zijn.
Ze moeten wel zacht/eetbaar zijn van binnen ja. Niet steenhard.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ze eerst koken, en daarna bakken, dan zijn ze het lekkerst
je vergelijkt jezelf met een cordon blue nu he, dat weet je?quote:
Ja nou enquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je vergelijkt jezelf met een cordon blue nu he, dat weet je?
dudequote:
Laat mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dude![]()
Ok ook eten![]()
![]()
Gebakken aardappels met een gepaneerde kip-schnitzel![]()
SPANNENDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ben nog verliefd op iemand anders ditdat
wiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ben nog verliefd op iemand anders ditdat
Mmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik heb geen hart jeweet
Is het prom? Jullie doe nwel verdacht enzo met julllie muziekluisteren de hele tijd. Zou zomaar kunnenquote:
Wajooo wajoooooooquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het prom? Jullie doe nwel verdacht enzo met julllie muziekluisteren de hele tijd. Zou zomaar kunnen![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wajooo wajooooooo
Jij bent echt goed in raden :S ik zou meedoen aan de lotto als ik jou was![]()
Ja maar dan gaat die stoere beveiliger me slaanquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat die stoere beveiliger me slaan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rot even lekker op met die onzin van je, dankje
Ik alleen krullenbolletje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Fok-it zou alleen lola ferrari geven
Jij zou mensen geven omdat hij een mooie teennagel heeft?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou voor dr hoofd, tieten en kut dan
Als het puur om geven gaat draait het daar wel vaak om. En billenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou voor dr hoofd, tieten en kut dan
Echt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb krullenbolletje welleens aangeraakt
Ja Tax heeft een hele mooie teennagel, ik wil nu bijna zijn sok van zijn voet af trekkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij zou mensen geven omdat hij een mooie teennagel heeft?
Dirty talk hier hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja Tax heeft een hele mooie teennagel, ik wil nu bijna zijn sok van zijn voet af trekken
mwa vaak maakt dat niet eens uit als ze maar makkelijk isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het puur om geven gaat draait het daar wel vaak om. En billen
Nooit aan uitgaanshosselen enzo gedaan eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa vaak maakt dat niet eens uit als ze maar makkelijk is
Ik ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit aan uitgaanshosselen enzo gedaan eigenlijk
Same, moet je niet willen ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
dat moment dat je je telefoon aanzet en whatsapp vastloopt door de berichten in de jng chat
Vriend van me is psychologiestudent. Als we dan in de kroeg staan kan hij je precies aanwijzen of een meisje open staat voor contact of nietquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ze open staan komt er dan een vislucht je tegemoet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me is psychologiestudent. Als we dan in de kroeg staan kan hij je precies aanwijzen of een meisje open staat voor contact of nietDoet ie verder niks mee, maar toch
Naja snap niet wat mensen daar in zien, als ik iemand wil leren kennen dan wil ik dat niet met drank opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me is psychologiestudent. Als we dan in de kroeg staan kan hij je precies aanwijzen of een meisje open staat voor contact of nietDoet ie verder niks mee, maar toch
Nee rozengeurquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze open staan komt er dan een vislucht je tegemoet?
Ik denk ook niet dat ik me daar prettig bij voelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja snap niet wat mensen daar in zien, als ik iemand wil leren kennen dan wil ik dat niet met drank op
En ONS en bende... Nee dankje
een ons lijkt mij ook niks though, niks pussy aanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik me daar prettig bij voel
Noem me pussy
Niks pussy, seks is imo gewoon niet iets wat je met jan en alleman even doet..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik me daar prettig bij voel
Noem me pussy
Zo'n mapjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als ik meer dan 100 pagina's wil binden, hoe doe ik dat dan, nietjes werken niet enzo
duct tapequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als ik meer dan 100 pagina's wil binden, hoe doe ik dat dan, nietjes werken niet enzo
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niks pussy, seks is imo gewoon niet iets wat je met jan en alleman even doet..
Vind het nogal intiem
Maarja mensen die daar anders over denken moeten dat zelf weten
Maar nee ik zou het niet kunnen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn moeder vroeg me nog een keer heel serieus of ik niet een vriendin heb aangezien mijn kamer ineens zo schoon is
Gewoon zeggen dat het de tijd van de maand isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn moeder vroeg me nog een keer heel serieus of ik niet een vriendin heb aangezien mijn kamer ineens zo schoon is
Gister vroeg ze het nog als grapjequote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het de tijd van de maand is
moet ik hier uit opmaken dat jou kamer over het algemeen een teringbende is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gister vroeg ze het nog als grapje
[..]
Jupquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet ik hier uit opmaken dat jou kamer over het algemeen een teringbende is?
Is dat zo frustrerend grappig?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef supersof het volgende:
Vanavond weer Echte Meisjes op de Prairie![]()
Ja is gewoon zo dom dat het leuk isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat zo frustrerend grappig?
ik denk dat het beter is om je zelf niet op te geven en dus meer hondenbelasting te betalen dan riskeren dat je zo'n boete krijgt. sowieso, ik laat mijn hond uit op een veldje waar iedereen zijn hond laat schijten, niemand heeft er ooit last van gehad en werkelijk iedereen in de buurt doet het. laatst laat mijn vrouw haar hond daar poepen en heeft ze een torenhoge boete gekregen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef supersof het volgende:
Pannenkoekeneter, kijk eens wat ze willen doen in onze kut gemeente![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)enpoepoverlast.dhtml
Ja is zo dom manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik denk dat het beter is om je zelf niet op te geven en dus meer hondenbelasting te betalen dan riskeren dat je zo'n boete krijgt. sowieso, ik laat mijn hond uit op een veldje waar iedereen zijn hond laat schijten, niemand heeft er ooit last van gehad en werkelijk iedereen in de buurt doet het. laatst laat mijn vrouw haar hond daar poepen en heeft ze een torenhoge boete gekregen.
en dan zijn er van die honden uitlaat veldjes waar je je hond moet laten schijten, maar daar ligt om de halve meter stront dus daar mijn hond uitlaten doe ik sowieso niet
Illuminatiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef supersof het volgende:
Pannenkoekeneter, kijk eens wat ze willen doen in onze kut gemeente![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)enpoepoverlast.dhtml
wat voor hond heb jij?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is zo dom manWij gaan er ook niet aan mee werken hoor. Straks gaan mensen voor de grap die poep verplaatsen ofzo
kleine kinderen bijvoorbeeld.
Ze kunnen beter wat aan die belastingen doen hier.
nee.... gewoon neequote:
Een lievequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Een lieveleuk beestje, en die schijt niet van die grote hopen dus nergens last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
Nee hij is kleinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
leuk beestje, en die schijt niet van die grote hopen dus nergens last van![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Illuminati
awh liefquote:
sowieso al die gekke tekens met vingers, westside, crips ,bloods ,peace.... allemaal gezeikquote:
hashtags doen het niet met tekens erinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
#Teamilluminati #team9/11waseeninsidejob
wat een onbeschrijfelijk triest filmpjequote:
ohquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hashtags doen het niet met tekens erin
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat een onbeschrijfelijk triest filmpje
Heldquote:
wel een beetje een dramaqueen hoorquote:
okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja sorry kreeg belletje van NWO
Je mag joinen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja sorry kreeg belletje van NWO
hoe kun je zo vroeg slapenquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom zo vroeg hamerhaaitje?
nou ik ben moe nou groetjes
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptiliansquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
Ik vind die materie serieus eng hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Caviaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilians
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilians
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/WTFquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ze ging op bed tochquote:
http://viewzone.com/mkmk.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://thetalkingdrum.com/aids.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overal zijn complottheorieën over tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://thetalkingdrum.com/aids.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
complottheorieënquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
overal zijn complot theorieën over tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |