waaraan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin me er echt beetje aan te irriteren maargoed
En ik begin me te irriteren aan andere users zo hebben we allemaal er een paar doei.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin me er echt beetje aan te irriteren maargoed
Nee laat maar, geen zin hierin.quote:
ja ik ben tenminste niet zo bekrompen als jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
En ik begin me te irriteren aan andere users zo hebben we allemaal er een paar doei.
is goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee laat maar, geen zin hierin.
ander onderwerp
manicure lost het probleem wel opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ugh ik voel me niet vrouwelijk meer
al dat zagen, boren en timmeren op school
mijn handen en nagels![]()
ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dan had je maar kappersopleiding moeten doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
al dat zagen, boren en timmeren op school
mijn handen en nagels![]()
lol en dan 2 niveaus zakken zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je maar kappersopleiding moeten doen
Ja erg hoog is het niet neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol en dan 2 niveaus zakken zeker
Je zou toch stoppen trouwens?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol en dan 2 niveaus zakken zeker
Wel kut dat het al februari is geweest, anders had je nog geld teruggekregen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja heb donderdag gesprek hoe ik nu verder moet
ik ben nog geen 18 en mbo = no stufiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel kut dat het al februari is geweest, anders had je nog geld teruggekregen.
Ohquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben nog geen 18 en mbo = no stufi
als je 18 jaar of ouder bentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohmaar studiegeld enzo? of geldt dat alleen voor hbo?
Jij toch niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
veel mensen stoppen of zijn gestopt in deze sc
Op mbo krijg je pas je 18e pas stufi.quote:
Ah oke, ja ik begon op mijn 18de pas voor het eerst aan een mbo dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je 18 jaar of ouder bent
en moiquote:
wow wtf late leerling ofniet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik begon op mijn 18de pas voor het eerst aan een mbo dus
uhm nah, heb op mijn 16de vmbo gehaald, toen 2 jaar havo geprobeerd en niet gelukt dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow wtf late leerling ofniet?
ohquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhm nah, heb op mijn 16de vmbo gehaald, toen 2 jaar havo geprobeerd en niet gelukt dus
Ja ik ben echt een drama wat betreft studie tot nu toequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohik ga hierna ook havo doen op vavo, ben benieuwd
Had jij anders niet gewoon die bitcoins voor me kunnen kopen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs luistert stairway to heaven op repeat
Balen manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben gierig dus ik verstuur een gratis kaartje, maar volgens mij moet ik de mail bevestigen, maar mijn mail is al afgelopen
Maar dan moet ik ze alsnog naar jouw bitcoinadres sturen daarnaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had jij anders niet gewoon die bitcoins voor me kunnen kopen?Volgens mij gaat dit echt nog de hele nacht duren
Ah okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ze alsnog naar jouw bitcoinadres sturen daarna
Het synchroniseren gaat verder waar het gebleven is als je 'm uit zet.
Hoe laat je het weer uitbetalen dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ze zijn idd bijna verdubbeld in waarde sinds ik ze kocht
Op bitonic.nl of bitcoin.de of contant via localbitcoins.comquote:
Maar de hele wereld weet toch nu dat het geld oplevert? Dan is er over een tijdje toch geen markt meer voor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op bitonic.nl of bitcoin.de of contant via localbitcoins.com
Het zijn liedjes, maar dan gezongen in computertaal, en als versleuteling, en dan een valuta.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zijn uberhaupt bitcoins ik snap er niks van
Het kan gebruikt worden als betaalmiddel op internet, hoe meer sites dat doen hoe populairder het wordt. En omdat er een beperkt aantal bitcoins is worden ze duurder dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar de hele wereld weet toch nu dat het geld oplevert? Dan is er over een tijdje toch geen markt meer voor?ofzo
oke en wat is het nutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het zijn liedjes, maar dan gezongen in computertaal, en als versleuteling, en dan een valuta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |