quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
Die pic van tax en prom had erin moeten blijven .
Neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
quote:
Die pic van tax en prom had erin moeten blijven ..
Graag gedaan, jij snapt het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Thank god, eindelijk weer eens een clean OP
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Thank god, eindelijk weer eens een clean OP
jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
janu moet ik huilen in een hoekje
KIJK PIZZA. DIT HAD JE KUNNEN VOORKOMENquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
janu moet ik huilen in een hoekje
NEE WAAROM KIJKEN NAAR IEMAND ANDERS GELUKquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
KIJK PIZZA. DIT HAD JE KUNNEN VOORKOMEN
inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
KIJK PIZZA. DIT HAD JE KUNNEN VOORKOMEN
omdat taxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE WAAROM KIJKEN NAAR IEMAND ANDERS GELUK
ik welquote:
Wat schattigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Everyone, my name is Danny, I am Katelyn’s boyfriend. Late last night Katelyn was taken back into hospital from an overdose she had taken last week, her organs were shutting down slowly, yesterday, the hospital let her out, thinking everything was okay, but didn’t know she was in severe pain, Katelyn didn’t say anything, it was her ‘back-up plan’ to suicide. So shes drifting slowly, and the doctors said she will not make it. She will be missed, and I can’t cope without her here. I miss her so much already, and love her with every little bit of my heart. When she goes I don’t know what I will do, she is my perfect, sweet, loving girlfriend.
This photo was taken the day she came out of hospital.![]()
Ik kan nooit meer vrolijk zijn![]()
Huh dus ze wilde zelfmoord plegen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Everyone, my name is Danny, I am Katelyn’s boyfriend. Late last night Katelyn was taken back into hospital from an overdose she had taken last week, her organs were shutting down slowly, yesterday, the hospital let her out, thinking everything was okay, but didn’t know she was in severe pain, Katelyn didn’t say anything, it was her ‘back-up plan’ to suicide. So shes drifting slowly, and the doctors said she will not make it. She will be missed, and I can’t cope without her here. I miss her so much already, and love her with every little bit of my heart. When she goes I don’t know what I will do, she is my perfect, sweet, loving girlfriend.
Eentje die de zon tegen houdtquote:
Kinda hits close to homequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Round and around and around we goooooquote:
Voor jou blijf ik altijdquote:
quote:
Ehm oke. Flauw van dr.quote:
Ja wat moet ik anders zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor jou blijf ik altijd
[..]
watquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb jullie een shoutout gegeven oké ?
Ja wat.quote:
wel een ex die een zelfmoordpoging deedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen heb je niet meer dan 10000 notes op tumblr
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat
Jealousy is a disease, get well soon
Kan ik niet uitleggenquote:
[..]
wat
Het is lief bedoeldquote:
[..]
wat
Schrijf de naam dan goedquote:
O wacht ik lees de titel verkeerdquote:
quote:
Staat in mijn fobo jaquote:
Dat valt toch wel mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat je weer lullig was zoals altijd
slapen we wel bij elkaar hequote:
pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als je maar niet snurktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
slapen we wel bij elkaar he
Zo beter?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en dit, zo moeilijk is het allemaal niet pizza
zoveel zal er niet geslapen worden hoorquote:
IK HEB TENMINSTE EEN SCHAPENPAK GVDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen seks hebt met Tax
Nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
Hoe pak ik zo onopvallend mogelijk een lepel uit de lade terwijl mijn moeder in de keuken is.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoveel zal er niet geslapen worden hoor
Oh wacht ik heb plastic lepels van vorige zomer toen we ijs haalden na schoolquote:
Je bent toch al mooi AJquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig
Jij gaat ook de hele nacht door ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoveel zal er niet geslapen worden hoor
Dat deed ik ook toen het warm wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb plastic lepels van vorige zomer toen we ijs haalden na school
ok is goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig
niet de hele nachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij gaat ook de hele nacht door ja?
okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
TR gemaakt,
foto's posten van mij en mijn vriendin vind ik niet kunnen
Schoonheidsslaapje is dan ook onzin.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:16 schreef JRRY het volgende:
Van slapen word ik alleen maar lelijker hoor
Haar in de war enzo
Ja, moet je daarna alleen maar moeite doen om je weer op te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schoonheidsslaapje is dan ook onzin.
wat een huilebalkquote:
Gewoon geen make-up op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, moet je daarna alleen maar moeite doen om je weer op te maken.
Die wel beter is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was ook meer een reactie op 'stay' van Rihanna.
quote:
quote:
Er zijn best veel mensen die zonder make-up mooier zijn, de meeste mannen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel, make-up is mooi.
Tenzij je zonder echt mooier bent, zoals Beyoncé.
Dan wordt je toch homoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die zonder make-up mooier zijn, de meeste mannen bijvoorbeeld.
Nintendo wie?quote:
hiahahahhaoooooquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nintendo wie?
HUEHUEHEUHEUEHUEHEUHEUHEUEHUEHEUHEU
kan je dat ook niet met je vingers doen zodat je niet meer je aids op het internet kan zetten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
volgens mij doe ik iets fout, volume op 100 van internet en youtube me oren worden echt verziekt
watquote:
ga naar huisquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan je dat ook niet met je vingers doen zodat je niet meer je aids op het internet kan zetten?
veel mensen ja maar dat geldt niet voor iedereenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die zonder make-up mooier zijn, de meeste mannen bijvoorbeeld.
je bent een nerd als je weet hoe je grammatica moet toepassen? domboquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
goed man, je wordt nog eens een echte nerd +10
ditquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent een nerd als je weet hoe je grammatica moet toepassen? dombo
Stel jij je niet aan dat ik me niet moet aanstellenquote:
nurtjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent een nerd als je weet hoe je grammatica moet toepassen? dombo
YOLOquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEEE JE MAG ZIJN NAAM NIET UITSPREKEN
dat gebeurd niet als je zijn naam uitspreektquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeg dat maar als je over enkele seconden ge-avada nogwattes wordt
eerst dat van school, en net krijg ik een brief van werk dat mijn contract afloopt in mei en niet verlengd word. en als klap op de vuurpijl had ik zowel op de heen en terugweg naar de sportschool vies harde wind tegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat dan.
Erger dan het leven van enkele andere users kan het niet zijn.
jawel want er ligt een Taboe op zijn naam tegenwoordig :Squote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat gebeurd niet als je zijn naam uitspreekt
mensen zijn alleen bang om zijn naam uit te spreken omdat hij zo gevreesd is
die is inderdaadquote:
als jij zijn naam zou zeggen zouden zijn lakeien waarvan ik de naam ben vergeten achter jou aankomen en je vermoordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel, want Voldie heeft een spreuk getoverd, dat als je zijn naam uitspreekt hij direct weet waar je bent. Lees het laatste deelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Balenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
eerst dat van school, en net krijg ik een brief van werk dat mijn contract afloopt in mei en niet verlengd word. en als klap op de vuurpijl had ik zowel op de heen en terugweg naar de sportschool vies harde wind tegen
Hoezo zou je dan alleen komen, is fking oneerlyk 126 tgen 1 XDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sgoe breng al je vriende komk ook alleen xD
LAKEIENquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als jij zijn naam zou zeggen zouden zijn lakeien waarvan ik de naam ben vergeten achter jou aankomen en je vermoorden
Ja manquote:
ach ja, ik ga dingen vanaf nu gewoon positief bekijken. morgen lekker werk gaan zoeken in de buurt en vanaf april 4 x per week sportenquote:
dat geldt toch alleen voor de 3?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel, want Voldie heeft een spreuk getoverd, dat als je zijn naam uitspreekt hij direct weet waar je bent. Lees het laatste deel
pwned XDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sgoe breng al je vriende komk ook alleen xD
quote:
ik gebruikte autocorrect en ik ben moe dus ga weg plsquote:
nee, voor iedereen, want op een gegeven moment breken al hun spreuken omdat harry de naam per ongeluk zegt en dan worden ze gevondenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat geldt toch alleen voor de 3?ik heb te lang de films niet meer gezien, was altijd zo obsessed
huh oquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, voor iedereen, want op een gegeven moment breken al hun spreuken omdat harry de naam per ongeluk zegt en dan worden ze gevonden
Neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat geldt toch alleen voor de 3?ik heb te lang de films niet meer gezien, was altijd zo obsessed
quote:
voordat ze naar het huis van malfoy worden egbracht, en jij noemt jezelf obsessed :Squote:
haha aaawquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neeik ook, ik heb nog een replica van harrys toverstok op mijn kamer liggen
![]()
![]()
ja korte termijn geheugenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]:P:P:P
[..]
voordat ze naar het huis van malfoy worden egbracht, en jij noemt jezelf obsessed :S
niggahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]:P:P:P
[..]
voordat ze naar het huis van malfoy worden egbracht, en jij noemt jezelf obsessed :S
ik wil niet weten waar die geweest isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neeik ook, ik heb nog een replica van harrys toverstok op mijn kamer liggen
![]()
![]()
haha lolol toen ik 14 was, was mn ex 18.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
Mensen van 14 die een relatie hebben met iemand ouder dan 18___
Ranzig gewoon.
die ken ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
Ranzig gewoon.
Op mijn kamer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar die geweest is
madjelly dat je crush met een ouder iemand gaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
Ranzig gewoon.
leeftijd is maar een getalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
Ranzig gewoon.
haatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha lolol toen ik 14 was, was mn ex 18.
begin met haten
ken jij iemand die dat heeft?.... idd smerigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
Ranzig gewoon.
Dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
madjelly dat je crush met een ouder iemand gaat
Want?quote:
godver ik stik bijna in mijn drinkenquote:
Ja, echt erg, mijn nichtje heeft nu met een jongen van 19quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ken jij iemand die dat heeft?.... idd smerig
Nee dat lukte niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
volgens mij heb je er een hoop mee getoverd![]()
;0;0):0));0;o0
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
OH OH WAT IK INEENS WEER TEGENKOM
oh herinneringen
Jer heeft een vriendin hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
madjelly dat je crush met een ouder iemand gaat
iemand van 14 begint net een beetje te puberen terwijl iemand van 18 bijna uitgegroeid is. en dan hebben we het nog niet eens over het mentale gat wat er tussen de twee leeftijden zitquote:
ja dus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, echt erg, mijn nichtje heeft nu met een jongen van 19
Ze is pas bijna 15
En die jongen heeft een rijbewijs, simpel werk, draagt een petje en denkt dat een gelkuifje nog bij zijn leeftijd past?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, echt erg, mijn nichtje heeft nu met een jongen van 19
Ze is pas bijna 15
net een beetje te puberen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
iemand van 14 begint net een beetje te puberen terwijl iemand van 18 bijna uitgegroeid is. en dan hebben we het nog niet eens over het mentale gat wat er tussen de twee leeftijden zit
ik was aan het wachtenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en een cel maar een ruimte
de neukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef arachide. het volgende:
Urg, mijn ex is normaal heel tof (beste vriend allessss), alleen nu stuurt hij ineens whatsappjes met dat hij "onze tijd" mist.
Godverdomme, rot op.
Is sowieso al strafbaar, als die gozer seks met jou heeft. Als je zomaar uitgaat kan dat meisje je zo verlinken als ze een beetje kwaad is.quote:
is bij iedereen ook hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
iemand van 14 begint net een beetje te puberen terwijl iemand van 18 bijna uitgegroeid is. en dan hebben we het nog niet eens over het mentale gat wat er tussen de twee leeftijden zit
lieffquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
amoeba!
valentijnskaart voor je gemaakt man:
[ afbeelding ]
het gaat een beetje om het idee hier hé, niet alles zo letterlijk nemen. ik vind het niet verantwoord, maar wie ben ik om te oordelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net een beetje te puberen?Daar is ze al 3 jaar mee bezig maargoed.
Inderdaad. Simpel hoe sommige mensen kunnen denkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is bij iedereen ook hetzelfde natuurlijk
ja iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
de homoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef arachide. het volgende:
Urg, mijn ex is normaal heel tof (beste vriend allessss), alleen nu stuurt hij ineens whatsappjes met dat hij "onze tijd" mist.
Godverdomme, rot op.
Echt ineens random achter elkaar drie whatsappjes en daarna gewoon doen alsof die dat nooit heeft gezegdquote:
inderdaad, ik puber nu pas ditdatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mentale verschil is er amper want ik zei al een keer eerder, een meisje loopt geestelijk 2 tot 3 jaar voor op een jongen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het gaat een beetje om het idee hier hé, niet alles zo letterlijk nemen. ik vind het niet verantwoord, maar wie ben ik om te oordelen
Wat verwacht ie danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt ineens random achter elkaar drie whatsappjes en daarna gewoon doen alsof die dat nooit heeft gezegd
doet mbo en heeft 300+ vrienden op fb en heeft een profielfoto waarin ie op een feestje bier drinkt meer weet ik niet over em.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
En die jongen heeft een rijbewijs, simpel werk, draagt een petje en denkt dat een gelkuifje nog bij zijn leeftijd past?
oke, lichamelijk maakt het misschien niet eens heel veel uit maar mentaal kan iemand van 14 beter niet met iemand van 18 hebben. je zit in een hele andere fase van je leven lijkt mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
pls?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Even een heel random plaatje nodig voor een kaartje. Snel mensen geef mij plaatjes.
Je bent ook altijd zo lekker snel met je oordeeltjes jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
doet mbo en heeft 300+ vrienden op fb en heeft een profielfoto waarin ie op een feestje bier drinkt meer weet ik niet over em.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mentale verschil is er amper want ik zei al een keer eerder, een meisje loopt geestelijk 2 tot 3 jaar voor op een jongen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het erge is dat ik die tijd met hem echt heel leuk vond en ik baal er wel van dat het zo kort duurde, terwijl er veel meer in zat. Maar godverdomme, kom daar niet na 3 jaar mee terwijl ik al meer dan een jaar een relatie heb die ik ook niet ga verbreken.quote:
ik citeer "dat is bij iedereen hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mentale verschil is er amper want ik zei al een keer eerder, een meisje loopt geestelijk 2 tot 3 jaar voor op een jongen.
Ah, zo een.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
doet mbo en heeft 300+ vrienden op fb en heeft een profielfoto waarin ie op een feestje bier drinkt meer weet ik niet over em.
quote:
ik ken genoeg mensen die mentaal 'ouder' zijn, en ook genoeg die mentaal jonger zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oke, lichamelijk maakt het misschien niet eens heel veel uit maar mentaal kan iemand van 14 beter niet met iemand van 18 hebben. je zit in een hele andere fase van je leven lijkt mij
Gewoon negeren dan ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het erge is dat ik die tijd met hem echt heel leuk vond en ik baal er wel van dat het zo kort duurde, terwijl er veel meer in zat. Maar godverdomme, kom daar niet na 3 jaar mee terwijl ik al meer dan een jaar een relatie heb die ik ook niet ga verbreken.
geef hem een kusje op zijn balzak met een spijkermatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het erge is dat ik die tijd met hem echt heel leuk vond en ik baal er wel van dat het zo kort duurde, terwijl er veel meer in zat. Maar godverdomme, kom daar niet na 3 jaar mee terwijl ik al meer dan een jaar een relatie heb die ik ook niet ga verbreken.
3 jaar en dan nog terug gaan slijmen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
het is een hamsterkooi maar goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik rat zou zijn zou ik het echt geweldig vinden hoor.
Waar is het voor?quote:
En nu is Happy dus een pedo ja?quote:
na 3 jaar..... beetje wanhopig of je zit hem echt hoogquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend is 25 en ik 18.
[ afbeelding ]
Maar jullie zijn beiden volwassen. Plus jij weet volgens mij heel goed hoe alles in elkaar steektquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend is 25 en ik 18.
[ afbeelding ]
Nouja pedo ben je als je 26+ bent en op meisjes van jonger 15 valt vind ik.quote:
tumblrquote:hahahahaha what am I doing with my life I really should stop using drugs but I can't hahahahaha
ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet ook iets met een talkbox of vocoder gaan doen
Dat jij zo bekrompen over veel dingen denkt kan je ook niet gezond noemen. wat is gezond?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja pedo ben je als je 26+ bent en op meisjes van jonger 15 valt vind ik.
Maar echt gezond vind ik het niet, maar dat is mijn mening. Als ze het leuk hebben is het belangrijkst.
talkboxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet ook iets met een talkbox of vocoder gaan doen
Eerst een mic halenquote:
Nouja, zo'n jongen van 20 is waarschijnlijk, als het geen autist of dergelijke is, overal veel verder in dan iemand van 15.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij zo bekrompen over veel dingen denkt kan je ook niet gezond noemen. wat is gezond?
Denk dat ik het met een vocoder ga doen in producties.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
talkboxerg charmant ziet het er niet uit maar het is het waard
`weer meteen een oordeel wat nergens op slaat. Zie je wel wat je doet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja, zo'n jongen van 20 is waarschijnlijk, als het geen autist of dergelijke is, overal veel verder in dan iemand van 15.
Iemand van 20 is volwassen, iemand van 15 een kind.
We waren ooit beste vrienden met iets te veel gierende hormonen. Dus we kregen echt een filmrelatie. Zoenen in de regen, hoge ups, diepe downs dit dat. Toen het uitging een jaar amper contact gehad om af te koelen, maar als je elkaar al zolang kent laat je elkaar niet zomaar gaan. Dus we werden weer vrienden. En alles werd weer chill.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
3 jaar en dan nog terug gaan slijmen?
ik vind het eerder een logische gedachtegang dan bekrompen. zie het maar eens zo, als jij een dochter hebt van 14 en ze komt thuis met een kerel van 22.... hoe reageer jij dan ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij zo bekrompen over veel dingen denkt kan je ook niet gezond noemen. wat is gezond?
14 en 22 is alweer heel wat anders dan 15 en 20quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik vind het eerder een logische gedachtegang dan bekrompen. zie het maar eens zo, als jij een dochter hebt van 14 en ze komt thuis met een kerel van 22.... hoe reageer jij dan ?
een meisje van even acht jaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja, zo'n jongen van 20 is waarschijnlijk, als het geen autist of dergelijke is, overal veel verder in dan iemand van 15.
Iemand van 20 is volwassen, iemand van 15 een kind.
heftig oordeel he.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`weer meteen een oordeel wat nergens op slaat. Zie je wel wat je doet?
mmm dat is waar, opzich zouden er wel uitzonderingen kunnen zijn als het beiden hele verstandige mensen zijn. maar ik zal in de eerste instantie toch wel even raar opkijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 en 22 is alweer heel wat anders dan 15 en 20
Dus een autist kan niet volwassen zijn op zijn 20ste? Dat is eigenlijk wat je zegt.quote:
Natuurlijk wel, heb het niet over volwassen zijn. Maar meisjes van 15 kunnen sociaal een stuk vaardiger zijn dan autistische jongens van 20 of heb ik het dan verkeerd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus een autist kan niet volwassen zijn op zijn 20ste? Dat is eigenlijk wat je zegt.
Maar je zal er wel vreselijk veel verstand van hebben
Klopt. Maar het gaat wel om heel wat meer dan sociale vaardighedenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, heb het niet over volwassen zijn. Maar meisjes van 15 kunnen sociaal een stuk vaardiger zijn dan autistische jongens van 20 of heb ik het dan verkeerd?
Ik verstuur gratis kaartenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Even alle Harry Potter boeken gratis op mijn Ipad, badass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |