WTF Mikey. Niet zo beeldend maken man.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja ! nee je snapt me wel toch lekker poessie likken en dan met je tong vol kutgeil haar eens even lekker een tongzoen doen.
Je valt op het juiste moment binnen.quote:
Haha NSFW kan dit topic wel als tag gebruiken zo af en toe.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF Mikey. Niet zo beeldend maken man.
Lekker onderwerp inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je valt op het juiste moment binnen.
Sick fuck.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
Vinger in je eigen kont doen en dan met je vingers van boven naar beneden gaan over haar gezicht.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is die nadrup in je keel nog hetgeen wat ik het meeste mis van snuiven
Deze middag zijn er al een stuk of tien veren weer in je reet verdwenen in het vorige topic.quote:
Van pep lekkerder dan sos welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Als je al een avondje aan het bieren bent rond een uur of 1 een onverwacht puntje, idd zo lekker wat er dan 5 minuten later nadrupt![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze middag zijn er al een stuk of tien veren weer in je reet verdwenen in het vorige topic.
Het ging weer over wie er niet in de op moest en wie oldschool baas was en wie niet etc.quote:
En ik stond er bij?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging weer over wie er niet in de op moest en wie oldschool baas was en wie niet etc.
Korte uitleg Stijn had een lijstje gemaakt.
Nee, en hater Raja heeft het opvangtopic wat ik daarna heb aangemaakt ook al gedelete dus wij kunnen aids krijgen.quote:
Dan is het oorlog.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, en hater Raja heeft het opvangtopic wat ik daarna heb aangemaakt ook al gedelete dus wij kunnen aids krijgen.
Tuurlijk stond jij daaarbij.quote:
Was wel kwalijk dat de OP helegaar veraidst was en dat je een fout had gemaakt in de TT. Probeer het nog eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, en hater Raja heeft het opvangtopic wat ik daarna heb aangemaakt ook al gedelete dus wij kunnen aids krijgen.
Mjoah...is dat een echte verslaving? Niet kunnen stoppen als je het zelf wilt lijkt me eerder een verslaving toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als definitie "niet kunnen stoppen wanneer omgeving dat vraagt" neemt is denk ik 90% boven de 16 verslaafd aan alcohol. Denk dat geen enkel middel zelfs maar boven de 50% komt. Maar ja, aandelen heineken hé
Bejaardenverzorgsters en kraamzusters doen dat idd ook, maar we hadden 't over een andere manier van monden vullen Geo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hoeft geen seks te hebben om een wijf der bek te vullen, moet ik jou nou gaan vertellen hoe dit soort dingen werken?Kom op zeg.
Nog nooit gesnoven dus zou 't niet weten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat het vanuit je neus zo achterin je keel loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |