kom, we spreken een fatwa uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat al die doodsverwensingen hier worden getolereerd.
Ter aanvulling van de onmacht van de almachtige denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wat doen ze daar? Waarom vechten ze daar?
Eenschquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef A-mineur het volgende:
Vrijwillig afreizen naar een oorlogsgebied (met de intentie te strijden) zou gewoon het vervallen van het Nederlanderschap moeten zijn, over een paar jaar een hoop van die radicale shellshockers hier.
Syrië is niet lid van het koninkrijk der nederlanden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:43 schreef Oud_student het volgende:
Artikel 15, lid 1 "Het Nederlanderschap gaat voor een meerderjarige verloren: e.indien hij zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is."
Als je met Al qaida of soortgelijke organisaties meevecht, kwalificeer je je hiervoor,
dus bij terugkomst paspoort innemen en terugsturen.
Vaak hebben deze lieden een dubbel paspoort, dat is dus een voordeel.
inderdaad, wat mij betreft verliezen die gasten idd hun staatsburgerschap, enkel bied de wet daarvoor geen mogelijkheid, zolang ze niet acties tegen nederland of haar bondgenoten ondernemen, of oorlogsmisdaden plegen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:48 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Syrië is niet lid van het koninkrijk der nederlanden.
Dat is de "officiële" reden ja. Maar iedereen weet dat het hier een strijd betreft die daar niet om gaat en niet het uitgangspunt is. Het ware doel is een Islamitische staat erbij zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef DeParo het volgende:
Als je daar gaat vechten om een dictator af te zetten, tsja, ik snap niet dat zoveel Nederlanders daar moeite mee kunnen hebben.
Dat is niet voor iedereen het geval maar die jongens die gaan kunnen best nobele motieven hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat is de "officiële" reden ja. Maar iedereen weet dat het hier een strijd betreft die daar niet om gaat en niet het uitgangspunt is. Het ware doel is een Islamitische staat erbij zetten.
Dat doen ze dan ook niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef DeParo het volgende:
Als je daar gaat vechten om een dictator af te zetten, tsja, ik snap niet dat zoveel Nederlanders daar moeite mee kunnen hebben.
Dat doen ze wel, althans, veel van hen maar ik ben blij dat jij contacten bij de CIA en AIVD hebt.quote:
Assad is een seculiere dictator die de rechten van minderheden (christenen bijvoorbeeld) respecteert. Dat is al heel wat in die regio en zeker beter dan een fundamentalistische sunnitische staat die je anders krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef DeParo het volgende:
enige doel waarom ze daar naartoe gaan is om een sharia staat van Syrie te maken, niets meer, niets minderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef DeParo het volgende:
Ze willen de dictator eruit hebben om hun eigen islamitische staat te installeren ja. Daarom kan ik er niet al te rouwig om zijn dat ze elkaar daar afmaken in die zandbak.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, althans, veel van hen maar ik ben blij dat jij contacten bij de CIA en AIVB hebt.
Assad is zelf lid van een minderheid en onderdrukt de meerderheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Assad is een seculiere dictator die de rechten van minderheden respecteert. Dat is al heel wat in die regio en zeker beter dan een fundamentalistische sunnitische staat die je anders krijgt.
een groot deel van de bevolking van syrie is dan ook niet tegen assad..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Assad is een seculiere dictator die de rechten van minderheden (christenen bijvoorbeeld) respecteert. Dat is al heel wat in die regio en zeker beter dan een fundamentalistische sunnitische staat die je anders krijgt.
Hoho, dat past niet in het straatje van Parotje he.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:00 schreef Re het volgende:
[..]
enige doel waarom ze daar naartoe gaan is om een sharia staat van Syrie te maken, niets meer, niets minder
brr eng he ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze willen de dictator eruit hebben om hun eigen islamitische staat te installeren ja
Vertel ons jouw kant van het verhaal dan eens? Ter lering of vermaak?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:56 schreef mahmoud030 het volgende:
haha wat een goed topic heel tekenend weer
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat is de "officiële" reden ja. Maar iedereen weet dat het hier een strijd betreft die daar niet om gaat en niet het uitgangspunt is. Het ware doel is een Islamitische staat erbij zetten.
i see what you did therequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het prima als ze daar heengaan.
En dat weet jij precies door.......................quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:00 schreef Re het volgende:
[..]
enige doel waarom ze daar naartoe gaan is om een sharia staat van Syrie te maken, niets meer, niets minder
Dat tweede gedeelte plak je er gewoon zelf achter zonder dat je ook echt weet of dat zo is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze willen de dictator eruit hebben om hun eigen islamitische staat te installeren ja. Daarom kan ik er niet al te rouwig om zijn dat ze elkaar daar afmaken in die zandbak.
en aangezien hun paspoorten door de gasten wordt afgepakt zullen ze ook niet meer terugkomen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het prima als ze daar heengaan.
Hij onderdrukt de moslimbroeders, wat prima is!! Maarschalk Zhukov zou daar ook wel raad mee geweten hebben!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Assad is zelf lid van een minderheid en onderdrukt de meerderheid![]()
.
Een Nederlandse jihadist is dan ook niet de verpersoonlijking van de Syrische rebel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoho, dat past niet in het straatje van Parotje he.
Hoe noem je het anders als je geronseld wordt door Sharia4Belgium en consorten? Dat zijn de mensen die een democratisch Syrie wel zien zitten ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat weet jij precies door.......................
[..]
Dat tweede gedeelte plak je er gewoon zelf achter zonder dat je ook echt weet of dat zo is.
Zucht, Assad is zelf een extremist, extremisten accepteren elkaar niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:02 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hij onderdrukt de moslimbroeders, wat prima is!! Maarschalk Zhukov zou daar ook wel raad mee geweten hebben!
Eng? Neuh, zolang ze het daar maar doen en niet hier die ongein gaan lopen verkondigen. Wat mij betreft sturen we dan ook zoveel mogelijk van die gasten die daar willen vechten met gratis transport daarheen. Opgeruimd staat netjes enzo.quote:
Waarom wil men dan dat laatste voorkomen? Zodra een Islamitische staat wordt gesticht, dan zullen al die zgn. extremisten vanzelf emigreren naar die staat hoor, dat hoort namelijk ook bij hun geloof, emigreren naar de Islamitische staat, weg van het ongeloof, dus dan komen ze ook niet terug naar NL.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef A-mineur het volgende:
Op grond van...???quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:26 schreef Boldface het volgende:
Een betere ontmaskering van extremistische jongeren in Nederland is nauwelijks denkbaar. Uit het feit dat ze hun biezen pakken voor de jihad in Syrië, blijkt wel waartoe ze in staat zijn. Hopelijk blijven ze voorgoed weg. En zij die wél terugkomen: meteen oppakken en vastzetten. Laten we niet zo naïef zijn om ze los te laten rondlopen.
Ik ken een Syriër, en een tijdje terug kreeg hij bericht dat z'n halve familie door een tankaanval ergens was omgekomen, hij stond op het punt om te vertrekken, is niet vertrokken omdat zijn paspoort volgens mij nog geen zekerheid was en als hij zou gaan hij helemaal geen kans meer zou hebben, maar hij zou dus niet zijn gegaan om een Islamitische staat op te zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je geronseld wordt door Sharia4Belgium en consorten? Dat zijn de mensen die een democratisch Syrie wel zien zitten ofzo?
Mwah, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik moest lachen om je post, god weet wat de toekomst met allah's knipoog nog voor ons in petto heeft dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je geronseld wordt door Sharia4Belgium en consorten? Dat zijn de mensen die een democratisch Syrie wel zien zitten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |