Ah thank you.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/711
Ik hoop het niet, want dan mogen ze hem van mij wel uitstellen.quote:
San Andreas ziet er nog beter uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan mogen ze hem van mij wel uitstellen.
Ik denk het trouwens ook niet. Zal wel een Just Cause mod zijn of whatever.
Nee, destijds was het OOK al bagger. Ik herinner me nog goed dat ik toen nog niet blind was, en het was echt ruk, qua animatie, draw-distance, frame-drops, etc etc.quote:
Je bent nu blind?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, destijds was het OOK al bagger. Ik herinner me nog goed dat ik toen nog niet blind was, en het was echt ruk, qua animatie, draw-distance, frame-drops, etc etc.
Het was gewoon een veels te veel-eisende game, en het zat aan het einde van die generatie, dus het zag er gewoon niet meer uit.
denk het niet. Geen gta sfeer niks. Weet niet wat het is, maar geen gta.quote:
quote:
Farming simulator?quote:
Nee. Ik snap ook echt niet dat mensen daar maar over kunnen denken dat het echt is eigenlijk. Rockstar heeft nooit beta's.quote:
Waar is het dan van?quote:Op zondag 21 april 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Ik snap ook echt niet dat mensen daar maar over kunnen denken dat het echt is eigenlijk. Rockstar heeft nooit beta's.
Waarschijnlijk van een andere game, óf van een of andere mafkees die dat speciaal heeft gemaakt om wat internet-onrust te veroorzaken onder mensen die geloven dat dit echt is.quote:
Waarschijnlijk van de in 2008 gecancelde game 'Eight Days' voor ps3, meerdere filmpjes op YT is van dit spel.quote:
Boeit het? Een mod, een andere game, maar iig geen GTA V.Te veel moeite om zoiets uit te zoeken. Echt, ik snap opeens steeds meer waarom deze scams door blijven gaan. Mensen die hierin trappenquote:
En wat zien we bij de video hierboven? Een of andere vage link naar een closed betaquote:One thing we’ll say definitively though is – there is absolutely no ‘beta’ test for the game. If you see ads or solicitations to join a beta program, beware as this could be a dodgy online phishing scam. Your best bet is to only trust information as official if you’re seeing it announced here at the Rockstar Newswire.
Bron: http://www.examiner.com/a(...)peaks-on-beta-status
Lol, je hapt wel hard. Ik vroeg alleen van welk spel het dan wel was.quote:Op maandag 22 april 2013 05:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeit het? Een mod, een andere game, maar iig geen GTA V.Te veel moeite om zoiets uit te zoeken. Echt, ik snap opeens steeds meer waarom deze scams door blijven gaan. Mensen die hierin trappen_! Kijk jij ook in elke mail die zegt dat je bankrekening gesloten wordt als je niet op die ene link naar estikjg.com/fishme klikt?
[..]
En wat zien we bij de video hierboven? Een of andere vage link naar een closed beta
wist tquote:Op maandag 22 april 2013 08:29 schreef 2dope het volgende:
Dat filmpje met die chromy SUV in de woestijn circuleerde 3 jaar geleden ook al op internet
En laten we er even voor het gemak er vanuit gaan dat iemand een beta heeft (voor het voorbeeld), dan ga je toch niet door de woestijn rijden. Dan maai je mensen neer in de stad.quote:Op maandag 22 april 2013 08:29 schreef 2dope het volgende:
Dat filmpje met die chromy SUV in de woestijn circuleerde 3 jaar geleden ook al op internet
het schijnt dat je in V geen mensen meer kan vermoorden, het spel is nu ALquote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En laten we er even voor het gemak er vanuit gaan dat iemand een beta heeft (voor het voorbeeld), dan ga je toch niet door de woestijn rijden. Dan maai je mensen neer in de stad.
Echt? Jezus, wat stom. Ik hoef de game niet meer.quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
het schijnt dat je in V geen mensen meer kan vermoorden, het spel is nu AL
je kan wel rondlopenquote:Op maandag 22 april 2013 10:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Echt? Jezus, wat stom. Ik hoef de game niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |