JA IK WIL DAT MICHELLA WINT!!!! weg met OVOOOquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg serieus!![]()
def. dat Michella gaat winnen, maar dan moet ze wel durven dat wel.
Ja Ovo is nepper dan Barbies haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
JA IK WIL DAT MICHELLA WINT!!!! weg met OVOOO
Ik deed die ! expresquote:
Maar wat heb je gedaan dat je niet meer naar school mag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
thuis zitten is een paar dagen leuk maar gaat na een tijdje echt vervelen. denk dat ik mijn abonnement
voor de sportschool maar eens ga uitbreiden naar 4 dagen
weet je toch welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan dat je niet meer naar school mag.
Neequote:
lang verhaal, geen zin om nog een keer uit te leggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan dat je niet meer naar school mag.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lang verhaal, geen zin om nog een keer uit te leggen
jake millerquote:
Geen ideequote:
Hoezoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik voel me altijd een grote leek op het gebied artiesten in dit topic
jullie zeggen allemaal namen die ik niet ken, heb tegenwoordig constant google open staanquote:
beat is wel oke, maar dat vocale is voor mij dus echt compleet overbodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:41 schreef JRRY het volgende:
Wauw hoe slecht kan een liedje zijn. de titel ook.
Lol.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jullie zeggen allemaal namen die ik niet ken, heb tegenwoordig constant google open staan![]()
dat is waar, maar gelukkig ken ik die wel. maar opzich ook wel logisch, mijn muzieksmaak is heel anders dan die van de meesten hier. ik kan zo 10 namen opnoemen die 80% van jullie niet kennenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol.
Maar dat je Mac Miller niet kent is niet heel raar.
Als je dat nou deed bij Beyonce of Rihanna, zou wel raar zijn.
justin bieberquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
beat is wel oke, maar dat vocale is voor mij dus echt compleet overbodig
Zoals?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, maar gelukkig ken ik die wel. maar opzich ook wel logisch, mijn muzieksmaak is heel anders dan die van de meesten hier. ik kan zo 10 namen opnoemen die 80% van jullie niet kennen
ja justin bieber opzich is al een klachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
justin bieber
en will.i.am kan maar beter teruggaan naar dit soort liedjes, is ie beter in:
ryan marcianoquote:
jij bent er nuquote:
naja heb nog een hele waslijst aan house dj's, maar dat schept een beetje een beeld van wat ik meestal luisterquote:
ah oke.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
naja heb nog een hele waslijst aan house dj's, maar dat schept een beetje een beeld van wat ik meestal luister
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ah oke.
herrie die ik nooit uit plezier zou luisteren.
Keur ik goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ryan marciano
gregor salto
gregori klosman
markus schulz
ferry corsten
mark knight
etc etc
zijn het wel een beetje inderdaad, maar ik dacht dit zijn grote namen dus laat ik ze als voorbeeld pakken. luister ook wel house van wat minder grote dj'squote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens vind ik dat mainstream namen, maar ach
Alles wat op je pad komt tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zijn het wel een beetje inderdaad, maar ik dacht dit zijn grote namen dus laat ik ze als voorbeeld pakken. luister ook wel house van wat minder grote dj's
nee alleen hits nana.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles wat op je pad komt toch
Ja qua mixtapes. Maar je zegt dat je naar die namen luistert ga ik er van uit dat je hun eigen producties bedoelt. Maar naar mixtapes lusiteren is altijd een goede manier om gelijksoortige (minder bekende) artiesten te vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zijn het wel een beetje inderdaad, maar ik dacht dit zijn grote namen dus laat ik ze als voorbeeld pakken. luister ook wel house van wat minder grote dj's
en over het algemeen draaien ze nummers van anderen die ze zelf in elkaar mixen
90% van de tijd luister ik mixtapes, en inderdaad ook met de intentie om nieuwe artiesten te vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja qua mixtapes. Maar je zegt dat je naar die namen luistert ga ik er van uit dat je hun eigen producties bedoelt. Maar naar mixtapes lusiteren is altijd een goede manier om gelijksoortige (minder bekende) artiesten te vinden.
zou een goede UI zijnquote:
die linker lacht zo nepquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]![]()
ik bewaar hem voor wanneer ik mijn huidige zat ben
ja omg.quote:
quote:
ziet er netjes uit, duidelijk en overzichtelijk. waarvoor is het?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja omg.
Eerste indruk van dit trouwens?
[ afbeelding ]
Let alleen even op de mail in het midden
ik vraag me altijd af, hoe kunnen mensen het in godsnaam zo ver laten komen dat ze zo dik wordenquote:
Is het niet:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja omg.
Eerste indruk van dit trouwens?
[ afbeelding ]
Let alleen even op de mail in het midden
scherp gezien weerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het niet:
Vul de unieke code uit deze mail in njskvjksbr
Voor school nog. Campagne opzetten en een Direct Mail (aka spam) is daar de kern van. We moeten doelgroepen onderzoeken en daar 3 verschillende teksten voor schrijvenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, duidelijk en overzichtelijk. waarvoor is het?
Ja loopt niet lekker de zin met drie keer inquote:
Nou dat is eigenlijk wel een goedequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het niet:
Vul de unieke code uit deze mail in njskvjksbr
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk wel een goede
Thanks
20quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok ik 5![]()
thuis dan. Hier 20
Als ze er maar Vans verkopen. Directe partners verrekenen de korting meteen, anders kan je je geld terugkrijgen online. Niet elke winkel kan je die korting natuurlijk opdragenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsjeblieft
En wat misschien voor verwarring kan zorgen is de laatste zin, want je zegt bij je favoriete kledingwinkel, maar kun je dan alleen bij de Vans winkel of ook H&M enzo.
Hmm ja oke.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze er maar Vans verkopen. Directe partners verrekenen de korting meteen, anders kan je je geld terugkrijgen online. Niet elke winkel kan je die korting natuurlijk opdragen
als hij nou het design doet en jij de zinsbouw dan krijg je een keurige advertentiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
Sowieso zou ik die zin anders doen
Of print deze mail uit en neem hem mee naar je favoriete kleding winkel om hem daar te laten verzilveren.
Loopt wat fijner imo anders heb je een paar keer 'en' in je zin.
De zinnen zijn wel goed hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als hij nou het design doet en jij de zinsbouw dan krijg je een keurige advertentie![]()
![]()
Ik photoshop mijn eigen profielfoto's johquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
vind het sowieso knap als mensen handig zijn met photoshop progamma's, ik ben daar zo verdomd slecht in. ik verklein mijn plaatjes met paint![]()
pizzzzzzzaquote:
Gaat prima hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles goed?
Je vans plaatje ziet er trouwens strak uit, mooi
victoriusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sooooof alles goed
O ja: Ariana Grande
10/10 zou raken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sooooof alles goed
O ja: Ariana Grande
Had je mijn laatste opmerking gezienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat prima hier
Thanks! 3e of 4e versie al weer. Mierenneuken enzo
fixedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
victorious
ja gaat wel goed. ik zit weer in bed
Jahoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Had je mijn laatste opmerking gezien![]()
quote:
okequote:
Mooooiiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat prima hier
Thanks! 3e of 4e versie al weer. Mierenneuken enzo
Dat is leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
victorius
ja gaat wel goed. ik zit weer in bed
CS2?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mooooii
Vetik ken alleen CS2 jouw versie ziet er heel raar uit
![]()
Ja maar ze is wel grappigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is leukalleen Ariana is net een wortel
Hoezo?
Dat vind ik by far de fijnste versie, ik had eerst ook CS5 met topaz en nog wat plug ins maar die heb ik verwijderdquote:
Dat welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ze is wel grappig
En ik ging er om twaalf uur uit om te eten, maar ik pakte wat snoep en ging weer in bed
Ik moet CS6 wel hebben. Helemaal als ik met HTML moet werken in andere programma's van Adobe. Dan werkt het overhevelen van de bestanden gewoon fijner.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat vind ik by far de fijnste versie, ik had eerst ook CS5 met topaz en nog wat plug ins maar die heb ik verwijders![]()
Jij kan het ook krijgen. Als je dat wiltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat wel
Jouw leven, ik ben jaloers
Ja dat doe ik allemaal niet dus dan heb ik het niet nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet CS6 wel hebben. Helemaal als ik met HTML moet werken in andere programma's van Adobe. Dan werkt het overhevelen van de bestanden gewoon fijner.
Adobe Bridge
Over een paar jaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij kan het ook krijgen. Als je dat wilt
ik zit nog te tobben, ik ben ook aan het sparen voor een wereldreis maar wat me ook wel leuk lijkt is gewoon een heel jaar feesten. alle grote house events bezoekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over een paar jaardan ga ik een wereldreis maken
Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over een paar jaardan ga ik een wereldreis maken
helemaal mee eensquote:
Ik kijk het verder nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
helemaal mee eenser zijn wel meer van die nickelodeon chicks die ik echt lekker vind
ik ook niet maar ik ken wel namenquote:
Wie dan. Miranda Cosgrove?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
helemaal mee eenser zijn wel meer van die nickelodeon chicks die ik echt lekker vind
Ander gewoon Daenerys Targaryenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik ken wel namen
Ja kan ook combineren, in een paar landen grote feesten bezoekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zit nog te tobben, ik ben ook aan het sparen voor een wereldreis maar wat me ook wel leuk lijkt is gewoon een heel jaar feesten. alle grote house events bezoeken![]()
geld voor beiden hebben zou helemaal nice zijn, maar ja dat gaat hem niet worden
Samquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
miranda en jennette mcCurdyquote:
Ik heb ooit gehoord dat je het wel voor je 30e moet doen, omdat het anders niet meer zou werken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Niceeven sparen alleen. Ik wil dat ook doen. Maar ik weet niet wanneer. misschien volgend jaar al, of na mn studie
een groot feest kost al gauw 100 euro of meer, en dan hebben we het nog niet over drinken en er naar toe komenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kan ook combineren, in een paar landen grote feesten bezoeken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:39 schreef JRRY het volgende:
nickelodeon chicks >>>>>>>>>>>>> disneyhoertjes
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SamGibby laat me koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een wereldreis?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat je het wel voor je 30e moet doen, omdat het anders niet meer zou werken.
Zijn ze lekker ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
sof ik heb kaaskruidencroissantjes gehaald bij jou yum hoor.
lekkaaaaahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja
er was geen brood meer dus dan maar iets lekkers halen bij AH.
Waarom?quote:
heb ik gezien, moet je zijn kanaal eens doorkijken hij doet allemaal ongelooflijk gave dingenquote:
Ja man ik heb dat allang bekekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ik gezien, moet je zijn kanaal eens doorkijken hij doet allemaal ongelooflijk gave dingen
zijn leven is baasquote:
Hmm ach, dan heb ik nog 12 jaarquote:
Weet je nietquote:
zou ik me gewoon geen seconde druk om maken, maar ik ben sowieso een beetje waus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef JRRY het volgende:
wel gevaarlijk man hoe weet ie dat dat ding goed zit.
oke de dingen die op zijn kanaal staan zijn baasquote:
Ja man, vet eng. Maar gewoon gaan dan. Of je vijand ervan af duwenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef JRRY het volgende:
Professionals man. Die weten echt wel waarmee ze bezig zijn. Risico is er altijd, thoughquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef JRRY het volgende:
het lijkt mij wel vet maar dan wil ik wel 100% zekerheid enzo snap je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja man, vet eng. Maar gewoon gaan dan. Of je vijand ervan af duwen
Jupquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oke de dingen die op zijn kanaal staan zijn baas
All Access hebben bij Mysterylandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nu we toch bezig zijn met gave dingen, wat is het vetste wat jullie in je leven hebben gedaan
niceeeequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
All Access hebben bij Mysteryland![]()
![]()
Wat ik al heb gedaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nu we toch bezig zijn met gave dingen, wat is het vetste wat jullie in je leven hebben gedaan
Ik heb Dillon Francis ontmoet, voor als je hem kentquote:
nop.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb Dillon Francis ontmoet, voor als je hem kent
anders niet he.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb Dillon Francis ontmoet, voor als je hem kent
Dan moet je hem schoonmaken johquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
Ik zie elke keer enge schimmen in mijn spiegel![]()
engquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
Ik zie elke keer enge schimmen in mijn spiegel![]()
Nee ik zit in bed en in de spiegel zie ik dingen bewegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je hem schoonmaken joh
ben je zo spiritueel danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik zit in bed en in de spiegel zie ik dingen bewegen
Je bent ook lekker snel bang jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je iets gebruikt misschienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent ook lekker snel bang jij
Nee nog nooitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb je iets gebruikt misschien
sof is het braafste meisje dat je in deze SC gaat vindenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb je iets gebruikt misschien
Ik doe geen vette dingen in mijn leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is het braafste meisje dat je in deze SC gaat vinden
ja heb maar even gordijnen open gedaan. dan is het hier wat lichter enzoquote:
Soms is een beetje los wel toffer hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms is een beetje los wel toffer hoor
Van mij mag ze allesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je mag wel eens een keer xtc gebruiken van VA.
Ik heb niks nodig om gezellig te zijn.quote:
Oh dat zeg ik niet hoor, doe wat je wilquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niks nodig om gezellig te zijn.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van mij mag ze alles
Maar iedereen wordt wel een keer dronken of doet iets stoms. Hoort erbij, lach je later om
maar wat nou als iedereen alcohol drinkt behalve jij, dan nog steeds?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niks nodig om gezellig te zijn.
dat is ook kutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe geen vette dingen in mijn leven.
Hoe gaan drugs te ver?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt ja.
Maar drugs gaat wel te ver vind ik persoonlijk
mijn vrienden drinken nauwelijks tot geen alcohol. En waarom zou ik iets doen omdat de rest dat doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar wat nou als iedereen alcohol drinkt behalve jij, dan nog steeds?
Ja je bent lekkerquote:
eh ja, tjaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vrienden drinken nauwelijks tot geen alcohol. En waarom zou ik iets doen omdat de rest dat doet.
Ach, een keer een jointje, of ooit een pilletje op een goed feest is geen ramp lijkt me.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt ja.
Maar drugs gaat wel te ver vind ik persoonlijk
Ik vind het gewoon dom om te zeggen, het lijkt me eigen verantwoordelijkheid en als je af en toe drugs gebruikt kan dit juist goed voor je zijn omdat ze anders inactieve hersendelen stimuleren.quote:
Je hoeft niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vrienden drinken nauwelijks tot geen alcohol. En waarom zou ik iets doen omdat de rest dat doet.
eet smakelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
geen zin in drugs drank en rook discussie. doei. ik ga eten
Lekker; spacecake.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
Jawel want je wilt meer en meer. denk ik. zeggen ze.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, een keer een jointje, of ooit een pilletje op een goed feest is geen ramp lijkt me.
we stoppen alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
ik heb een keer geblowed, maar het is totaal niet iets wat ik nou de hele tijd zou willen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want je wilt meer en meer. denk ik. zeggen ze.
Ik heb nog nooit drugs gehad. Dus ik weet het eigenlijk niet. Jij wel?
Heb wel eens een jointje gehad. Zal met de tijd nog wel een keer gebeuren. XTC nooit, maar nog geen gelegenheid daarvoor gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want je wilt meer en meer. denk ik. zeggen ze.
Ik heb nog nooit drugs gehad. Dus ik weet het eigenlijk niet. Jij wel?
quote:
vind tim dat goed?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij doen coke bby, op de meet![]()
Vergetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag op de orgie toch dushi
Goed dat je dat van jezelf weet, genoeg die dat niet wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel eens een jointje gehad. Zal met de tijd nog wel een keer gebeuren. XTC nooit, maar nog geen gelegenheid daarvoor gehad.
Ik weet van mezelf heus wel wat ik wel en niet moet doen.
is goed, breng jij maar coke dan breng ik 20 gram wietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij doen coke bby, op de meet![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wp moet kush purple haze meenemen man
Ben geen expert, twee keer gedaanquote:
ik een keer, en toch weet ik het. maar dat is meer omdat ik zelf ook planten heb gehadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen expert, twee keer gedaan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Brave brownie heeft nooit gerookt of alcohol en gaat gelijk aan de pep en coke.
Mensen die wel wiet doen maar niet speedballen zijn zo hypocrietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
respectquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.movie2k.to/tvshows-2017393-Criminal-Minds.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
god, de verveling hakt er goed in bij mij
Charlie maar ik ben ondanks dat ik het best wel leuk vond al afgehaaktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
jer hoe heet die serie ook al weer met die vrouw in dat ziekenhuis?
oh ik ga nu kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Charlie maar ik ben ondanks dat ik het best wel leuk vond al afgehaakt
vind ncis leukerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://www.movie2k.to/tvshows-2017393-Criminal-Minds.html
pcd?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
beep, i dont need a man, i hate this part, don't cha
STUUR ZE NAAR MIJ OKE????quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn moeder wil mijn internetboeken uitprinten![]()
![]()
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn moeder wil mijn internetboeken uitprinten![]()
![]()
tja, heb niks nuttigs te zeggenquote:
desnoods verzin je sappige verhalen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja, heb niks nuttigs te zeggen
wasdaquote:
okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zei grapje en grapjes horen grappig te zijn toch? nouja dat was het niet.
hehehehe.
quote:Anarchisme (afkomstig uit de Griekse αν = "geen" αρχος = "heerser") is het streven naar een geweldloze situatie of samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven (anarchie)
nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
die wonen in kraakpanden en leven als paupers
Staatinrichting waarin de overheid niet bestaat en iedereen werkelijk vrij is, waar iedereen gelukkig is.quote:
jawel ik las een boek met anarchismen in kraakpanden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee.
[..]
Staatinrichting waarin de overheid niet bestaat en iedereen werkelijk vrij is, waar iedereen gelukkig is.
Het heeft een aantal overlappingen met communisme.
Dat zijn niet echt anarchisten, dat zijn punkers.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel ik las een boek met anarchismen in kraakpanden.
WHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee.
[..]
Staatinrichting waarin de overheid niet bestaat en iedereen werkelijk vrij is, waar iedereen gelukkig is.
Het heeft een aantal overlappingen met communisme.
mensen die anarchisme als een excuus gebruiken om te kunnen krakenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt anarchisten, dat zijn punkers.
wat ze ook mogen zijn, ze waren volgens het boek anarchismenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt anarchisten, dat zijn punkers.
anarchistenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat ze ook mogen zijn, ze waren volgens het boek anarchismen
kloptquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lachwekkend wel he,zoiets is gewoon onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |