JA IK WIL DAT MICHELLA WINT!!!! weg met OVOOOquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg serieus!![]()
def. dat Michella gaat winnen, maar dan moet ze wel durven dat wel.
Ja Ovo is nepper dan Barbies haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
JA IK WIL DAT MICHELLA WINT!!!! weg met OVOOO
Ik deed die ! expresquote:
Maar wat heb je gedaan dat je niet meer naar school mag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
thuis zitten is een paar dagen leuk maar gaat na een tijdje echt vervelen. denk dat ik mijn abonnement
voor de sportschool maar eens ga uitbreiden naar 4 dagen
weet je toch welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan dat je niet meer naar school mag.
Neequote:
lang verhaal, geen zin om nog een keer uit te leggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan dat je niet meer naar school mag.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lang verhaal, geen zin om nog een keer uit te leggen
jake millerquote:
Geen ideequote:
Hoezoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik voel me altijd een grote leek op het gebied artiesten in dit topic
jullie zeggen allemaal namen die ik niet ken, heb tegenwoordig constant google open staanquote:
beat is wel oke, maar dat vocale is voor mij dus echt compleet overbodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:41 schreef JRRY het volgende:
Wauw hoe slecht kan een liedje zijn. de titel ook.
Lol.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jullie zeggen allemaal namen die ik niet ken, heb tegenwoordig constant google open staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |