SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tiesje, je moet je pc opstarten in veilige modus met netwerkshit, vanuit daar MalwareBytes downloaden en in de veilige modus een volledige scan doen. Als dat niets oplevert weet ik het ook niet meer.![]()
900???quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is het goed.
En omdat mijn huisbaas raar is. Hij heeft onze appartementen te huur gezet zonder dat wij het wisten, na navraag blijkt dus dat hij heeft gehoord dat mijn huisgenoten weg willen en heeft maar foto's (o.a. van mijn appartement) erop gezet als voorbeeld. Dat vind ik raar.En daarnaast betaal ik per maand zo'n 900 voor alles en dat wordt mij een beetje te duur en mijn ramen kunnen niet eens open.
Overigens veel conflicten met huisbaas gehad waar hij dingen belooft en ze niet nakomt, het huis is slecht geïsoleerd en alles.
![]()
Bij straf(proces)recht had je sowieso prachtige namen van arresten.
Heroïne in de dakgoot, Antillianen in Groningen,.
![]()
Voor je dit postte had ik al een Mbam scan lopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:36 schreef Tchock het volgende:
Tiesje, je moet je pc opstarten in veilige modus met netwerkshit, vanuit daar MalwareBytes downloaden en in de veilige modus een volledige scan doen. Als dat niets oplevert weet ik het ook niet meer.
waarom moet het in veilige modus?![]()
Rennende negeren. Eh, hollende kleurling bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef Monnet het volgende:
Bij straf(proces)recht had je sowieso prachtige namen van arresten.
Heroïne in de dakgoot, Antillianen in Groningen,.
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit ik ben helemaal fucked thock, m'n firewall is uitgeschakeld en gaat niet meer aan![]()
![]()
Je weet het: als het lampje van je webcam brandt heb je een probleem.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit ik ben helemaal fucked tchock, m'n firewall is uitgeschakeld en gaat niet meer aanFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Mijn bestemmingsplannenkennis is gewaardeerd met een goede acht. Eentje om vast te houden.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Waar zijn die wervers in blauwe jassen op de Vismarkt eigenlijk altijd voor? Ze hebben me eens gevraagd of ik een gehaktbal wou proeven en of ik wou meedoen aan een smaaktest![]()
![]()
Nee kan je gewoon met je telefoon laten zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Paxcon het volgende:
Hee Etsu, wat heb jij meegenomen bij het ophalen van de klapper? Heb je dat ding uitgeprint?![]()
Ooh chillquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee kan je gewoon met je telefoon laten zien![]()
![]()
Voordeel als je op tijd vertrekt voor je tentamen: je kan 3 keer dingen vergeten zonder te laat te komen
graag verwijderen![]()
Ehhhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit ik ben helemaal fucked tchock, m'n firewall is uitgeschakeld en gaat niet meer aanSinds net?
![]()
Voor de UvA: hoe ging bestuursrecht dernet?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Je had geen klapper voor ARW, bestuurs, straf en burgerlijk?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nee, is niet echt een duidelijke regel over en ik heb geen zin om te printen.![]()
Jawel, maar ik heb het eens uitgeprint en later via telefoon maar toen deed die vrouw een beetje vaag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je had geen klapper voor ARW, bestuurs, straf en burgerlijk?![]()
Weinig concentratie vandaag.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ja, de verkoudheid is hier ook nog niet weg. En de afgelopen week alleen maar erger geworden. Geen griep godzijdank.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:27 schreef Paxcon het volgende:
Mijn smaak is wegGister ook al.
Ik ben echt nooit ziek maar wel 3x per winter verkouden en shit![]()
![]()
Ongelooflijk maar waar, ik ben tegen een ander Windmill-arrest aangelopen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Bobbie, ben jij een expert op liefdesgebied?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ongelooflijk maar waar, ik ben tegen een ander Windmill-arrest aangelopen.![]()
Waar gaat dit naartoe?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bobbie, ben jij een expert op liefdesgebied?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
risicomanagementquote:
Maar wat wil je weten?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Er is zo'n leuke hier ergens in Groningen en ik zie hem as zaterdag weer maar ik weet niet zo gauw goeie, spontane, aantrekkelijke openingszinnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
risicomanagement
Maar wat wil je weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is zo'n leuke hier ergens in Groningen en ik zie hem as zaterdag weer maar ik weet niet zo gauw goeie, spontane, aantrekkelijke openingszinnenStel je gewoon open voor hem. Dat wordt gewaardeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Afgelopen zaterdag gaf ik ook al een biertje aan hem via iemand (wel anoniem omdat ik niet durfde en hem niet ken) en later ergens wees een vriendin van me mij aan en hij zei 'ik ga erover nadenken' (quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stel je gewoon open voor hem. Dat wordt gewaardeerd.).
![]()
Mijn leuken grap is misluktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gaf ik ook al een biertje aan hem via iemand (wel anoniem omdat ik niet durfde en hem niet ken) en later ergens wees een vriendin van me mij aan en hij zei 'ik ga erover nadenken' ().
quote:
Dat neem ik mee naar achter, dankjewel voor je input.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef Ties02 het volgende:
Zeg: als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal![]()
Leuk ook, de combinatie frikandel en homo's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef Ties02 het volgende:
Zeg: als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaalOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik snapte 'm hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stel je gewoon open voor hem. Dat wordt gewaardeerd.![]()
Hihiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat neem ik mee naar achter, dankjewel voor je input.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tquote:
Waar?quote:![]()
![]()
Goed te doen. Was binnen twee uur klaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Ryon het volgende:
Voor de UvA: hoe ging bestuursrecht dernet?![]()
Ik ben nog nooit in een UB geweest en met al die verhalen over de drukte daar, denk ik dat ik het mooi zo laat.quote:![]()
Kop koffie zo? Ben wel toe aan pauze. Zit in de bibliotheek, verder was het overal vol en mag hier niet etenquote:![]()
![]()
Het leert wel heel fijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een UB geweest en met al die verhalen over de drukte daar, denk ik dat ik het mooi zo laat.![]()
Potdorie, ik zit ook in de biebquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kop koffie zo? Ben wel toe aan pauze. Zit in de bibliotheek, verder was het overal vol en mag hier niet eten
Hahaha.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Potdorie, ik zit ook in de bieb![]()
+1quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een UB geweest en met al die verhalen over de drukte daar, denk ik dat ik het mooi zo laat.![]()
Waar zit je?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Ties02 het volgende:
Oh het is weer zover, meetende fokkers ik pak de popcorn![]()
Als je een blauw vest aan hebt zit ik praktisch naast je maar ik durf je niet aan te spreken wat ik ben zo slecht in gezichten en ik weet je naam niet meer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Ties02 het volgende:
Oh het is weer zover, meetende fokkers ik pak de popcorn![]()
Ik heb T al eens gezien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Ties02 het volgende:
Oh het is weer zover, meetende fokkers ik pak de popcorn
Al was het vluchtig en weet ik niet meer zo goed hoe hij er uit ziet
Dit was de MC of niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed te doen. Was binnen twee uur klaar.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ja, mensen die studeren. Brrrquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een UB geweest en met al die verhalen over de drukte daar, denk ik dat ik het mooi zo laat.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Haha, neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef Tchock het volgende:
Als je inderdaad een blauw vest aan hebt vlucht je nu wegOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oh, ik hoorde dat men opeens nog een MC tentamen moest bedenken. Paniek alom binnen de vakgroep.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Bestuurs II is gewoon open vragen.
Maar open vragen werken veel beter.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Terechte constatering.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fijner? Ja. Productiever? Not so much.![]()
Straks in de tentamenhalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Ties02 het volgende:
Oh het is weer zover, meetende fokkers ik pak de popcorn???????????
graag verwijderen![]()
Dat was dan de herkansing van bestuurs I, die is straks om half 2.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde dat men opeens nog een MC tentamen moest bedenken. Paniek alom binnen de vakgroep.
Maar open vragen werken veel beter.![]()
Weinig last van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fijner? Ja. Productiever? Not so much.![]()
Half 1 vannacht, ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was dan de herkansing van bestuurs I, die is straks om half 1Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Aah. dat zal het dan wel zijn ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was dan de herkansing van bestuurs I, die is straks om half 2.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Nee. Het schijnt echter dat ik een vrij kenbaar voorkomen heb.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
En dat is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee. Het schijnt echter dat ik een vrij kenbaar voorkomen heb.![]()
Ik mis erikquote:
quote:
Blijkt toch maar weer dat de grappen van die dikke mod niet altijd aankomen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het had gekund hoor. Hoef je niet zo bitchy tegen mij doenquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 13:17:16 ]![]()
Niet op het REC studeren.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Achterin? Dan zit je slechts een paar meter van me vandaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Tchock het volgende:
Nouja, ik zit voor de deur op de kade. Als je zin hebt in koffie kom je maar.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik stel me nou dit voorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Tchock het volgende:
Nouja, ik zit voor de deur op de kade. Als je zin hebt in koffie kom je maar.
graag verwijderen![]()
Wat kom je haten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je bent kaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee. Het schijnt echter dat ik een vrij kenbaar voorkomen heb.![]()
Ik moest even lachenquote:
Heul nietquote:
aha.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Achterin? Dan zit je slechts een paar meter van me vandaan.![]()
Eng hèquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Niets voor jou dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je hebt me toch tijdje terug gezien?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik weet gewoon niet hoe je er uit ziet en je geeft niet echt hints
Maar ik zit direct "achter" dat trappenhuisOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Als je binnen 30 minuten 2 tentamens voor 80% op intuïtie goed hebt moet het wel goed komen toch?graag verwijderen![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef Giku het volgende:
Als je binnen 30 minuten 2 tentamens voor 80% op intuïtie goed hebt moet het wel goed komen toch?![]()
![]()
Als ik een open vragen-tentamen maak, heb ik altijd een voornemen om netjes en duidelijk te schrijven, maar op dat moment en na vraag 3 schrijf ik het slordig en ingewikkeld op, herkenbaar?![]()
![]()
Wordt meestal wel steeds minder duidelijk leesbaar, maar overwegingen denk ik altijd nog wel over naquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:25 schreef Etsu het volgende:
Als ik een open vragen-tentamen maak, heb ik altijd een voornemen om netjes en duidelijk te schrijven, maar op dat moment en na vraag 3 schrijf ik het slordig en ingewikkeld op, herkenbaar?
graag verwijderen![]()
Jjj herkent mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt me toch tijdje terug gezien?
Maar ik zit direct "achter" dat trappenhuisMaar ik snap 'm, geen koffie. Ga weer verder met jurisprudentie.
![]()
Geen koffie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jjj herkent mij ook niet hoorMaar ik snap 'm, geen koffie. Ga weer verder met jurisprudentie.
Ik loop nu naar de lift.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Heulemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nou, wacht daar even, doe ik nog één poging.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen koffie?
Ik loop nu naar de lift.![]()
Ik sta bij de lift, en waar is T?!
Ik sta...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, wacht daar even, doe ik nog één poging.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn. Er is slechts 1 koffiecorner. Daar meet je om 13:40. Klaar.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
T?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ze willen saampjes in de lift staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Ryon het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn. Er is slechts 1 koffiecorner. Daar meet je om 13:40. Klaar.![]()
![]()
De meet tussen Etsu, Giku en mij verliep toch iets soepeler.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 13:40:58 ]![]()
Hoe is 't met bestuurs?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef Paxcon het volgende:
De meet tussen Etsu, Giku en mij verliep toch iets soepeler.![]()
Dat is zo'n zielig boek hèquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik toch blij dat ik Remy ben op die OU. Rainman 1 voor Rainman 2. Over.Dat aapje
![]()
![]()
Ik ben nu bezig met week 5 van hc.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schiet niet echt op
Maar ik doe m'n best![]()
Nog oude tentamens ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, bijna klaar dan al? Of moet je nog oude tentamens ofzo?Maar ga alleen doorlezen, niet serieus maken.
![]()
En ik moet nog boodschappen doen aangezien ik morgen weer naar mn ouders ga en vrijdag weer terug kom en za ben ik te dood om boodschappen doen en zo/ma is de AH dicht en ik heb nog niet eens eten voor vanavond.![]()
![]()
Oh wat daar ook alweer mee?quote:Dat was in het begin toch?
Het is echt al 10 jaar geleden ofzo dat ik dat las.![]()
Nee inderdaad, dat ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog oude tentamens ja.Maar ga alleen doorlezen, niet serieus maken.
![]()
Giku ik sta opde vijfde traptree vanbovenaf gezien omgekeerd met m'n rug naar waar de wind naartoe waait![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef Ties02 het volgende:
Giku ik sta opde vijfde traptree vanbovenaf gezien omgekeerd met m'n rug naar waar de wind naartoe waait![]()
![]()
As zondag niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:48 schreef Ties02 het volgende:
Hey etsu de AH is tegenwoordig ook op zondag open!1ste paasdag he.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 13:48:52 ]![]()
Ze moesten de koe verkopen voor de centjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wat daar ook alweer mee?Dat was in het begin toch?
Het is echt al 10 jaar geleden ofzo dat ik dat las.![]()
![]()
Blijf daar staan. Ik heb trek in koffie en ik stap nu in de auto !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef Ties02 het volgende:
Aah ahjaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze moesten de koe verkopen voor de centjes![]()
![]()
Als ik m'n tentamens haal en het is half juni en lekker weer ga ik lekker met een boekje in de tuin liggen. Nu al zin in.![]()
Ja waar was je dan net?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja, in de enige echte van het Bushuisquote:
Goed, nu weer aan den studie. Werknemers die ongelukken met messen maken enzo.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Potaato, poteeto.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, in de enige echte van het Bushuis![]()
Ah, weer gezellig tussen die enge bèta's?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Op een gegeven moment wil je gewoon een wat hoger niveau om je heen hebben zitten. Erg begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, weer gezellig tussen die enge bèta's?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Bovendien zitten er nu ook genoeg dommere en dus mooiere dames die ook slechts economie of rechten doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wil je gewoon een wat hoger niveau om je heen hebben zitten. Erg begrijpelijk.![]()
Wat is telegramstijl?
Je mag toch wel gewoon doen:
Voor belanghebbendheid is vereist:
1. dit (hier is sprake van want....)
2. dat (hier is ook sprake van want...)
enzv?![]()
Lopende zinnen is het antwoord. Wat niet mag is:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef Paxcon het volgende:
Wat is telegramstijl?
enzv?
Ja. 1:3 Awb. belanghebbende. Direct geraakt belang.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Tlgrm stl s mt hle krt wrdenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef Paxcon het volgende:
Wat is telegramstijl?
enzv?![]()
hoe kom je daarop?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef Paxcon het volgende:
Wat is telegramstijl?
enzv?![]()
oh, dat komt straks wel, eerst boodschappen doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:41 schreef Paxcon het volgende:
Oke, ik weet voldoende
@Etsu: staat op tentamen![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het lijntjes zijn, niet denken dat je ze vol moet krijgen he![]()
Ohoh, vanwege Pasen is vrijdag en zaterdag alleen de UB open. Daar had ik geen rekening mee gehouden.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Nog genoeg tijd om je daar op aan te passen toch? Of lichtelijk autistisch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ohoh, vanwege Pasen is vrijdag en zaterdag alleen de UB open. Daar had ik geen rekening mee gehouden.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nou, die prikkels kunnen mij de das om doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om je daar op aan te passen toch? Of lichtelijk autistisch?
Ik heb vrijdagavond een deadline en zondagochtend. De bedoeling was dat beide precies gehaald konden worden. Nu er minder tijd en ruimte is om te studeren bestaat er een kans dat het net niet lukt. Dat wordt morgen dus even op de versnelling trappen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Rare deadline, die van zondag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, die prikkels kunnen mij de das om doen.
Ik heb vrijdagavond een deadline en zondagochtend. De bedoeling was dat beide precies gehaald konden worden. Nu er minder tijd en ruimte is om te studeren bestaat er een kans dat het net niet lukt. Dat wordt morgen dus even op de versnelling trappen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja, die was eerst vrijdag. Maar vanwege de paasdagen krijgt iedereen twee dagen extra.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Rare deadline, die van zondag.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Dus omdat de paasdagen na de deadline vallen, krijg je twee dagen extra. Nee, klinkt logischquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die was eerst vrijdag. Maar vanwege de paasdagen krijgt iedereen twee dagen extra.
Ja. Die vent is weg met de paasdagen dus dan kijkt hij het toch niet na, dus die dagen kunnen wij er net zo goed bij krijgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus omdat de paasdagen na de deadline vallen, krijg je twee dagen extra. Nee, klinkt logischFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ah op die manierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja. Die vent is weg met de paasdagen dus dan kijkt hij het toch niet na, dus die dagen kunnen wij er net zo goed bij krijgen.
Ik zou inderdaad nu maar even stoppen, over 1,5u moet je al aan de bak. Gaat vast goedkomenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef Tchock het volgende:
Ik heb het leren maar opgegevenLoop alleen maar te piekeren en lees eigenlijk niets meer
Zit nu bij la place. Goed eten voor veel te veel geld helpt een beetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad nu maar even stoppen, over 1,5u moet je al aan de bak. Gaat vast goedkomen![]()
Heb gekeken, maar kon je niet vinden!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef Ties02 het volgende:
Giku ik sta opde vijfde traptree vanbovenaf gezien omgekeerd met m'n rug naar waar de wind naartoe waaitgraag verwijderen![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:36 schreef Giku het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar kon je niet vinden!!!Het was een grapje
Jezus man ik kwam gewoon tijd tekort godverdomme, wel overal alles beantwoord maar niet op de manier die ik wilde
Ik dacht dat we de volle tijd hadden tot 17![]()
Ik vond de vraagstelling ook zeer kut Gik, was telkens onduidelijk of je van de oude of de nieuwe situatie moest uitgaan.![]()
Die zijn helemaal niet duur?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit nu bij la place. Goed eten voor veel te veel geld helpt een beetje.Althans ik eet er ook weleens en vind het altijd goed te doen.
![]()
Tsja, ja wel oke denk ik? Ik heb overal antwoorden van 2-3 zinnen, vond het vrij makkelijk. Meestal betekent dat dat je het of super of heel kut hebt gemaakt.quote:Oh echt? Ik heb een halfuur lopen zoeken naar je, toen maar naar binnen gegaan...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]Het was een grapje
Jezus man ik kwam gewoon tijd tekort godverdomme, wel overal alles beantwoord maar niet op de manier die ik wilde
Ik dacht dat we de volle tijd hadden tot 17**
Tja, ik had uur tijd over inclusief de vragen die jij niet gemaakt heb. Ik weet niet of dat goed is dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
2-3 zinnen
Ik hoorde wat andere mensen van notarieel ook al klagen over de tijd dus ik weet het niet![]()
Iets meer misschien soms. Ik weet t niet, ik zie het welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef Ties02 het volgende:
2-3 zinnen
Ik hoorde wat andere mensen van notarieel ook al klagen over de tijd dus ik weet het niet
Als je de antwoordformulieren van vorige jaren kijk heb je in principe ook niet veel nodig trouwens.graag verwijderen![]()
Gezag of niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:44 schreef Ties02 het volgende:
Heb jij 253sa gebruikt ergens?
En welke arresten?![]()
![]()
Ik heb geen zin om het te bespreken, daar word je alleen maar onzeker van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:44 schreef Ties02 het volgende:
Heb jij 253sa gebruikt ergens?
En welke arresten?
En, nee en ik wist de naam niet meer (oude tentamens ook max 1 of 2, dus ik dacht als ik t niet zeker weet dan liever niet dan wel).
Nu ophouden met nabespreken
graag verwijderen![]()
Ik heb ook altijd een hekel aan nabespreken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:46 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het te bespreken, daar word je alleen maar onzeker van.
En, nee en ik wist de naam niet meer (oude tentamens ook max 1 of 2, dus ik dacht als ik t niet zeker weet dan liever niet dan wel).
Nu ophouden met nabespreken![]()
![]()
Ik dacht dat dit nou eindelijk het tentamen zou worden voor een 8 of hoger maar dat zit er niet in denk ik![]()
Staat wel in het boek, heel kortquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
in zo'n oud tentamen staat Venraycriteria, nog nooit van gehoord/gelezengraag verwijderen![]()
Staat er niets over in. Nouja, dan zal 't wel oud zijn.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 16:53:02 ]![]()
Soms moet je oude regelingen ook kennen hè Etsu.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat er niets over in. Nouja, dan zal 't wel oud zijn.![]()
Haha stresskipquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:46 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het te bespreken, daar word je alleen maar onzeker van.
Nu ophouden met nabespreken
Okok![]()
Naja, ik heb me nog nooit beter gevoeld over een tentamen na nabespreking onderling. Ik zie het allemaal wel, als het goed is is het goed, en anders lekker naar de (officiële) nabespreking.quote:graag verwijderen![]()
Etsu, waarom vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
Acta, wanneer is de beslistermijn van 10 weken verkort naar 6 weken (art. 7:10 Awb)?![]()
De beslistermijn is toch standaard zes weken tenzij gebruik wordt gemaakt van een adviserende commissie? Dan twaalf weken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
Ryon, wanneer is de beslistermijn van 10 weken verkort naar 6 weken (art. 7:10 Awb)?
edit: laat maar, ik begreep je vraag verkeerd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 17:03:10 ]![]()
Zoek het even op op wetten.overheid.nl?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
Ryon, wanneer is de beslistermijn van 10 weken verkort naar 6 weken (art. 7:10 Awb)?graag verwijderen![]()
Ja, maar in zo'n oud tentamen spreken ze van 10 weken, dus wilde even weten wanneer dat veranderd is zodat ik kan bepalen hoeveel jaar dat tentamen oud is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De beslistermijn is toch standaard zes weken tenzij gebruik wordt gemaakt van een adviserend college? Dan twaalf weken.![]()
![]()
Zie editquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar in zo'n oud tentamen spreken ze van 10 weken, dus wilde even weten wanneer dat veranderd is zodat ik kan bepalen hoeveel jaar dat tentamen oud is.![]()
![]()
Dat weet ik niet. Heb oud Awb en moeten dat gebruiken voor 't tentamen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nogmaals dan: zes weken? Dat is toch acht nu?![]()
Ik weet vrij zeker dat iemand op mijn tentamen vanochtend zich beriep op acht weken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb oud Awb en moeten dat gebruiken voor 't tentamen.
Hij had in elk geval ongelijk want er was drie maanden in het avv voorgeschreven.![]()
Nee, nog steeds zes. (art 7:10 Awb). Maar afhankelijk van de wet (bijv. de WOB of de WABO) kan deze termijn afwijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nogmaals dan: zes weken? Dat is toch acht nu?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, nog steeds zes. (art 7:10 Awb). Maar afhankelijk van de wet (bijv. de WOB of de WABO) kan deze termijn afwijken.Even testen of je uit je hoofd weetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
Ryon, wanneer is de beslistermijn van 10 weken verkort naar 6 weken (art. 7:10 Awb)?![]()
![]()
Dat was voor mijn tijd. Maar ik denk tijdens de invoering van de vierde tranche van de Awb.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Even testen of je uit je hoofd weetFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik kom heel af en toe nog weleens in de Awb en elke keer weerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte constatering, wordt een zesje morgen denk ik.Doe mij maar een placaat uit 1610 ofzo.
![]()
Wie is dit maal de gelukkige?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
Oja, ik krijg vanavond weer een FOK!ker op bezoek, ga weer lasagne maken![]()
Geniet ervan. Van allebei dan maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Giku het volgende:
liek if u cri evertiem
Zo, vakantie tot maandag!
![]()
![]()
Altijd proberen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
Ik kan net zo goed naar huis ...
ik ken het toch niet..![]()
Zo komt die P er nooit hèquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
ik ken het toch niet..Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Noo al dat internationale gedoequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef Speedy_T het volgende:
IB is stiekem best wel leuk als het om hoofdstuk 4 en 7 gaatAB is op zich wel geinig.
![]()
Je moet er soms achteraan zitten hè.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Impliceer je hier nu dat ik niet correct heb gehandeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou jij ook zo doen als jij novietenhoeder zou zijn?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou jij ook zo doen als jij novietenhoeder zou zijn?Even peilen hoe Etsu het ambt in zou vullen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet er soms achteraan zitten hè.![]()
Nee zie boven. Bovendien pareerde Yreal vrij aardig dus in die zinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Impliceer je hier nu dat ik niet correct heb gehandeld?![]()
![]()
Ohhh, ik had het over 4:13quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, nog steeds zes. (art 7:10 Awb). Maar afhankelijk van de wet (bijv. de WOB of de WABO) kan deze termijn afwijken.![]()
![]()
Internationaal?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
ik ken het toch niet..![]()
AB is sowieso interessant omdat een heleboel thema's bij elkaar komen. Een Ab-houder trouwt in gemeenschap, gaat weer scheiden, schenkt aan zijn kinderen, stelt het een en ander ter beschikking, verhuist naar het buitenland en laat ten slotte een heleboel na.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Noo al dat internationale gedoeAB is op zich wel geinig.
![]()
![]()
Jep. Gezocht met een sterrenkundestudent die mij daar de weg vroeg en later samen met zijn surveillant die hij ook niet kende.quote:![]()
had jij mijn gevaarte nog gespot?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Gezocht met een sterrenkundestudent die mij daar de weg vroeg en later samen met zijn surveillant die hij ook niet kende.![]()
Dat is wel waar inderdaad. Waarom zou je eigenlijk in gemeenschap van goederen huwen als AB-houder?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:44 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
AB is sowieso interessant omdat een heleboel thema's bij elkaar komen. Een Ab-houder trouwt in gemeenschap, gaat weer scheiden, schenkt aan zijn kinderen, stelt het een en ander ter beschikking, verhuist naar het buitenland en laat ten slotte een heleboel na.Interessanter vind ik eigenlijk in hoeverre dan de zeggenschapsrechten van de AB-houder in de gemeenschap vallen.
![]()
Euhm, aangezien Bobbie het doet, denk ik van wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou jij ook zo doen als jij novietenhoeder zou zijn?
Kom ik nu in aanmerking?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 17:53:44 ]![]()
Je moet wel besluitvaardig zijn Etsu. Dus niet denken van wel, maar weten van wel. Of juist niet. En altijd kunnen motiveren natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Euhm, aangezien Bobbie het doet, denk ik van wel.
Kom ik nu in aanmerking?![]()
Oke, doe ik straks.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:54 schreef Etsu het volgende:
Pax, die oefententamens op Nestor zijn beter te doen dan die in JoHo.
Hopelijk representatiever dan.![]()
Jezus, ze zijn wel heel erg mierenneukerigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, doe ik straks.
Hopelijk representatiever dan.
als je 'bestuursorgaan' opschrijft, is het 0,5 punt maar als je de naam van het bestuursorgaan opschrijft, is het 1,0 punt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jezus, ze zijn wel heel erg mierenneukerig
als je 'bestuursorgaan' opschrijft, is het 0,5 punt maar als je de naam van het bestuursorgaan opschrijft, is het 1,0 punt![]()
![]()
![]()
Omdat je lief en leed wil delen met je partner?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is wel waar inderdaad. Waarom zou je eigenlijk in gemeenschap van goederen huwen als AB-houder?Interessanter vind ik eigenlijk in hoeverre dan de zeggenschapsrechten van de AB-houder in de gemeenschap vallen.
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:24 schreef SaulGoodman het volgende:
Als je zelf kookt, lijkt het eten minder lekker. Hebben jullie dit ook?![]()
Nee juist lekkerder!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:24 schreef SaulGoodman het volgende:
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:24 schreef SaulGoodman het volgende:
Net zo'n idioot plan als de griffierechten proberen kostendekkend te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef Monnet het volgende:
De VVD wil gevangenissen privatiseren? Dat dit soort ideeën tegenwoordig in Nederland voorkomen.
![]()
Ik vind het idee om te bezuinigen op gevangenissen van de PvdA nog stuitender, als je even kijkt naar de toenemende criminaliteit onder allochtonen is dit niet te verklaren. Maar bij die partij verbaas ik me inmiddels niet meer snel, wat een malloten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef Monnet het volgende:
De VVD wil gevangenissen privatiseren? Dat dit soort ideeën tegenwoordig in Nederland voorkomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door SaulGoodman op 26-03-2013 18:44:52 ]![]()
Inderdaad, wtf.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Net zo'n idioot plan als de griffierechten proberen kostendekkend te maken.![]()
Zit ook best wel een groot verschil in. Weten dat het bestuursorgaan het besluit neemt is 1 ding. Het bestuursorgaan herkennen is een tweede en een stuk lastigerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jezus, ze zijn wel heel erg mierenneukerig
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Inderdaad. Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die een beetje fatsoenlijk kan koken. Merkwaardig genoeg lukken de gerechten nooit helemaal als ik voor anderen kook. Maar dat even terzijde.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik doelde meer op het principe dat het eten lekkerder lijkt als het ineens voor je staat, doordat een ander het gemaakt heeft. Niet dat er een verschil in kwaliteit zit of iets dergelijks.![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Omdat je lief en leed wil delen met je partner?nouja verrekenbedingetje kan ook wonderen doen.
Al deel je dan niet echt in het leed.
![]()
Maar ik heb juist dat het lekkerder lijkt als ik het zelf heb gemaakt. Zonder dat er per se een kwaliteitsverschil is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:59 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik doelde meer op het principe dat het eten lekkerder lijkt als het ineens voor je staat, doordat een ander het gemaakt heeft. Niet dat er een verschil in kwaliteit zit of iets dergelijks.![]()
Hallo
Nou Jean, dan verschillen wij daarin van mening.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Monnet het volgende:
[..]
Maar ik heb juist dat het lekkerder lijkt als ik het zelf heb gemaakt. Zonder dat er per se een kwaliteitsverschil is.![]()
Of je kan gewoon niet kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nou Jean, dan verschillen wij daarin van mening.![]()
Wat een vreemde suggestie. Ik leg net uit dat het niet aan het verschil in kwaliteit ligt, maar omdat het anders ineens voor je neus staat. Helaas moet ik het nog eens voor je herhalen. Adderengebroed.quote:![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:57 schreef Speedy_T het volgende:
Over koken gesproken.. Even het prakkie van vorige week opwarmen![]()
![]()
Klinkt erg viesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat lekker is of niet![]()
Jij bent vies!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wanneer zijn we welkom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is ook leuk als anderen lekker bij je etenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Niet het eerste iig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Wat te doen...
De rest van de avond nog verder met bestuursrecht of voetbal kijken...![]()
Kan dat wel? Bij novieten eten? In het kader van een mogelijk tegenstrijdig belang. Bruil c.a. weet je wel.quote:![]()
Awb, ofcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Wat te doen...
De rest van de avond nog verder met bestuursrecht of voetbal kijken...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig naar zo'n interland kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Wat te doen...
De rest van de avond nog verder met bestuursrecht of voetbal kijken...![]()
Voetbal of de Awb.. Wat een keus.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Juist! In het kader van oriëntatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kan dat wel? Bij novieten eten? In het kader van een mogelijk tegenstrijdig belang.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ben klaar met studeren vandaag. 10 uur gedaan over 2100 woorden. Dat is geen beste score. Nog 5000 te gaan.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Jij zou zeker voor de Awb gaan. Net een bijbel voor je, of niet?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dan moet het andersom.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Juist! In het kader van oriëntatie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: