quote:
Ja, groot he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]Heeft ie jouw neus in zn bakkes?
Boeboe![]()
Ik hoef het dus niet zelf te betalen, maar leuk is dit dus niet echt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow balen, zo doet mijn internet thuis het al maanden niet meer en ben ik te lam om actie te ondernemen. En maar betalen![]()
Q, met keizer gaat het erg goed nu weer, zondag had ie ff weer een anorexiadagje door de sneeuw, maar hij vreet weer als een bouvier nu
Ooh fijn! Ben ik blij om!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow balen, zo doet mijn internet thuis het al maanden niet meer en ben ik te lam om actie te ondernemen. En maar betalen![]()
Q, met keizer gaat het erg goed nu weer, zondag had ie ff weer een anorexiadagje door de sneeuw, maar hij vreet weer als een bouvier nu
quote:
bij wie zit je dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
hier sneeuwde het netquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Anders ik wel.
Het is zo een gevecht om die hond de winter door te krijgen en nu wil die winter maar niet opbokken.
Volgens mij kan het hier echt serieus waar elk moment weer gaan sneeuwen
Ziggo. Ik denk dat ik een nieuwe coaxkabelaansluiting moet op mn modem, zal wel iets heel simpels zijn hoor. Ik ben echt te lame om er naar te kijken zoals ik al zei.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij wie zit je dan?
en waar gaat t fout met t internet?
Boeboequote:
Wat fijn dat hij weer thuis is indaha, ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja bed in de kamer en hij is thuis gelukkig![]()
Oh-oh bedankt voor je kaartje
Wat fijn dat de uitslag goed was, Bos. Ik hoop dat er niks uit de EEG komt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag de uitslag van de scan gehad. Daar was niks mis mee gelukkig. Wel even uit voorzorg een EEG laten plannen. Ik vertelde over mijn vermoedelijke epileptische aanval en daarop mag ik dus even een keer een badmuts op...
Ik hoop het ook niet, maar wel gewoon fijn dat ze dus dat uit voorzorg gaan doen. Misschien heeft het er niks mee te maken, maar ik ben de laatste tijd overdag weer erg snel moe en slaap weer veel dan helaas, Maar dat kan ook samenhangen met de drukte van de laatste tijd en de aankomende verandering mbt werk..quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hier sneeuwt het ook minimaal
[..]
Wat fijn dat de uitslag goed was, Bos. Ik hoop dat er niks uit de EEG komt.
Krijg je een gewone EEG of eentje na slaaponthouding?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar wel gewoon fijn dat ze dus dat uit voorzorg gaan doen. Misschien heeft het er niks mee te maken, maar ik ben de laatste tijd overdag weer erg snel moe en slaap weer veel dan helaas, Maar dat kan ook samenhangen met de drukte van de laatste tijd en de aankomende verandering mbt werk..
Bitchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |