Zit aan andere kant van de stad en wil vanavond spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
rijd gewoon even naar de mediamarkt toe
Met ideal betalen? Heb je linkje van een betrouwbare site?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gezocht, je struikelt er bijna over op de interwebs
maar niet waarbij je direct de licentiecode krijgt toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gezocht, je struikelt er bijna over op de interwebs
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vond dit wel een mooi plaatje van de entree van mijn mining city. Alleen jammer dat de pilaar van de brug midden op de weg staat en dat de ingang van 1 van de tunnels met nogal een heuvel is gedaan. Als je kijkt naar dat soort details, dan zie je gewoon dat het op een gegeven moment haastwerk is geweest om het spel op tijd af te krijgen...
[ afbeelding ]
2 miljard op de rekening en dan nog belasting heffenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Doodloper het volgende:
Dames en heren....... Dubai!
Hét belastingparadijs met slechts 1725 inwoners ofzo per vierkante kilometer en het ideale belastingtarief van slechts 20%.En ook nog eens de gezondste stad ter wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor alle voorzieningen moet u helaas elders wezen
heb een brandweer + stroom en water en that's it, de rest is uitgezet
het is geen Griekenland of Cyprus he, er moet wel geld binnen blijven komenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:34 schreef jogy het volgende:
[..]
2 miljard op de rekening en dan nog belasting heffen.
Ja maar dubai heft helemaal geen belasting volgens mij. en als de olie op begint te raken moet je er natuurlijk wel een high end toeristenplek van maken!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
het is geen Griekenland of Cyprus he, er moet wel geld binnen blijven komen
heb jij nog een plekje in vrij in een regio?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dubai heft helemaal geen belasting volgens mij. en als de olie op begint te raken moet je er natuurlijk wel een high end toeristenplek van maken!
Geweldigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Doodloper het volgende:
Hét belastingparadijs met slechts 1725 inwoners ofzo per vierkante kilometer en het ideale belastingtarief van slechts 20%.En ook nog eens de gezondste stad ter wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef roy600 het volgende:
Hele verkeer vast bij 70k, er rijdt gewoon geen één auto of bus. Alle voorzieningen uitzetten en mensen weg laten gaan...
Gewoon zo, geen beweging meer te zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]dan heb je wel een heel brak stratenplan?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Doodloper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je teveel kruispunten hebt, die zijn funest voor de doorstroming.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef roy600 het volgende:
[..]
Gewoon zo, geen beweging meer te zien.
[ afbeelding ]
Nou, bij deze: heb vaak zat rollbacks en ook al een keer gehad dat een stad totaal niet meer te bespelen was, die laadde gewoon niet meerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stiekem mis ik het gekanker op de servers die het niet doen. Het is nu wel heel saai.![]()
eentje met overal luchtvervuiling zonder ziekenhuizen en meer dan 500 doden per dag!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat voor stad moet ik gaan maken? verzoekjes?
WAT EEN KUT SPEL IS HET OOKquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nou, bij deze: heb vaak zat rollbacks en ook al een keer gehad dat een stad totaal niet meer te bespelen was, die laadde gewoon niet meer
okaiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef jogy het volgende:
[..]
eentje met overal luchtvervuiling zonder ziekenhuizen en meer dan 500 doden per dag!
ja verdomme ik speel dit nooit meer, geef geen euro meer aan die gamemaffiaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT EEN KUT SPEL IS HET OOK
Ik heb via Origin gewoon met iDeal betaald hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nergens iets gevonden om SC5 te downloaden en betalen met ideal dus dan maar rechtstreeks via betalen
twitter:ReaganApb twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 04:34:48@MaxisGuillaume what about bigger cities ? reageer retweet
twitter:MaxisGuillaume twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 18:32:56@ReaganApb we're working on it reageer retweet
twitter:MaxisGuillaume twitterde op maandag 25-03-2013 om 17:25:35@F2CMaDMaXX @maflobra I had a feeling you'd be asking that! No unofficial ETA either, it's not a simple patch like the 1.x ones reageer retweet
zal dus wel morgen klaar zijn denk hoop ik?twitter:MaxisGuillaume twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 18:34:48@karelslaby @one2wonder @f2cmadmaxx @maflobra the patch is in QA's hands, they're making sure no new issue arise reageer retweet
jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef mschol het volgende:
werken T-splitsingen beter t.o.v. kruispunten, zoals een tijdje terug werd gesuggereerd?

quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
alle zwarte huizen staan leeg.
Ligt het nu al bij QA? Dat is wel heel snel, dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef Doodloper het volgende:
twitter:ReaganApb twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 04:34:48@MaxisGuillaume what about bigger cities ? reageer retweet
twitter:MaxisGuillaume twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 18:32:56@ReaganApb we're working on it reageer retweet
twitter:MaxisGuillaume twitterde op maandag 25-03-2013 om 17:25:35@F2CMaDMaXX @maflobra I had a feeling you'd be asking that! No unofficial ETA either, it's not a simple patch like the 1.x ones reageer retweet
!!
(via)zal dus wel morgen klaar zijn denk hoop ik?twitter:MaxisGuillaume twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 18:34:48@karelslaby @one2wonder @f2cmadmaxx @maflobra the patch is in QA's hands, they're making sure no new issue arise reageer retweet
heb nu twee pompstations voor de riolering in die woonwijken gezet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Doodloper het volgende:
[..]gezellige stad ook, ik zou ook van droefheid wegrennen
oh je gaat het ook echt proberenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb nu twee pompstations voor de riolering in die woonwijken gezet.op naar de 500 zieken per dag
tuurlijk! je moet het een beetje spannend houden.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawant dan komt het maar van 3 kanten in plaats van 4
Welke server zit je? Doe mij eens een invitequote:
Ik zou je bannenquote:

ff kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke server zit je? Doe mij eens een invite. Wedstrijdje!
afgezet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou je bannen
Ben je trouwens nog niet afgezet??
Dat speeltuintje naast die sewagequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil daar nou niet wonen?
als burgermeesterquote:
KAN DAT DANquote:
Ik heb jou al geadd maar joog79 en ik zit op west1quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ff kijken.wat is je origin nick?
vond dat wel iets hebben.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil daar nou niet wonen?
zit wel in een regio waar jij dan geen olie, erts of kolen hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef jogy het volgende:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, als je het echt helemaal de soep in laat lopen (volgens mij is geld hier het belangrijkstequote:
Hm, ok. Challenge accepted!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zit wel in een regio waar jij dan geen olie, erts of kolen hebt.
kan je wel sloten met geld geven. En kolen als je die wil hebben of zo... zet wel een mijn neer.quote:
ik heb geen stadhuis... misschien dat dat het is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, als je het echt helemaal de soep in laat lopen (volgens mij is geld hier het belangrijkste) flikkeren ze je eruit
jaquote:
Done!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dus bouw ff een stadhuis of zo
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef jogy het volgende:
Danku! Het is in vervoer wel meteen een miljoen geworden maar ach
Wel op de windrichting letten he!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat stom van mij. Heb ik mijn kolencentral niet eens in mijn woonwijk staan.nu wel.
ja stroom viel uit mang! het leupt weerquote:
Ja nu heb ik mijn watertorens al om mijn riool gezet hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja stroom viel uit mang! het leupt weer
misschien is een kerncentrale met vmbo'ers nog een idee?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is toch zo'n gezegde? dat het gras bij de buurman altijd zwarter is?
[ afbeelding ]
Oeh. Ik eerst!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
misschien is een kerncentrale met vmbo'ers nog een idee?
briljant.quote:

doe je snel al.quote:
olie inc want benzine maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Wat is verstandiger om eerst uit te breiden bij olie inc. Raffinaderij of commercie?

Yeah babyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
joog zn stad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien dat je een komeet op dat ding kan knallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef jogy het volgende:
Volgens mij is in sandbox de kerncentrale altijd veilig
Low wealth parkjes met parkeerplekken bouwen, geld voor het hele veldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb helaas parkjes moeten maken.ik moet meer mensen hebben.... Ze gaan namelijk een beetje dood of zo.
Kun je lang op wachten. Elke ochtend bij Maxis stromen de medewerkers door de ingang naar binnen, op zoek naar het eerste bureau dat ze tegen komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:38 schreef Curlbrah het volgende:
wacht nog even op een kekke patch voordat ik hier weer serieus teveel tijd in steek
Aardbeving werkt ook!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien dat je een komeet op dat ding kan knallen.
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Kun je lang op wachten. Elke ochtend bij Maxis stromen de medewerkers door de ingang naar binnen, op zoek naar het eerste bureau dat ze tegen komen.
als ze nu niet ziek worden....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |